Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mégsem a Samsung gyártja az iPhone SE paneleket?
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Azonnali mobilos kérdések órája
- iPhone topik
- Xiaomi Redmi 4X - Mi-ért hagytál el engem?
Új hozzászólás Aktív témák
-
SityiSXT
őstag
válasz Penge@Borisz #848 üzenetére
Nem ugrik be de setup lockról nem volt szó multiban, mint választható opció?
-
rambustibi
őstag
válasz Penge@Borisz #848 üzenetére
Nem tudhatod, ahol lehet csalni ott tuti alkalmazzák
Klaus: Audi C5 RS6 2.7V6 biturbo (Audimaxpower Team) "Der will nur spielen"
-
Penge@Borisz
aktív tag
Erre írtam azt, hogy egyetlen "setup lock" vagy "only default setup" gombbal megoldhatták volna ennek a lehetőségét. Érthetetlen, hogy ezt miért nem csinálják meg sehol. Ha lenne ilyen, az nem zárná ki a setupbuzikat sem a játékból, hiszen ez csak egy lehetőség lenne egy lobby kreálás során... Komolyan nem értem.
Sityi: Én nem olvastam semmi ilyesmit WMD-n, de ettől persze még lehet, hogy feldobták valamikor, de hogy nem valósult meg, az biztos.
rambustibi: Én soha többet nem csalózok le senkit, volt, hogy megégettem magam ezzel. Legközelebb akkor vádolok meg bárkit ezzel, ha a szemem előtt üti be a kódokat a konzolba.
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
macy
addikt
Ha nem lenne single rész a játékban, elestek volna egy csomó vásárlótól. Kell az hidd el. Nekem meg az, hogy még a multiba is be lehet gyömöszölni az AI-t, öröm és bódottá, mert így haverokkal jót fogunk csatázni. Ezért nem assettozunk, mert ott nincs AI, és kurva unalmas 3 autóval körözgetni.
-
tttzshd
tag
Viszont kipróbáltam a wmdportal portálon található FFB beállítását amit mindenkinek ajánlok kipróbálásra!
Most minden rizsát érzek ami az aszfalton van az öreg Momo-val és mikor kidobja a farkát hihetetlenül jól lehet korrigálni az autót mert sokkal érzékenyebb lett az FFB Nem tudom hogy emiatt de most multiba nem vertek rám csak 5mp 10 helyett link nem pont Momora gyárották de úgy látszik sokat javult ezzel a kormányom majd jelezzétek kinek lett változás[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
-
Penge@Borisz
aktív tag
When using the default car setup the fuel will be set with low values, you will need to create a car setup in order to have more at start.
És ez az állapot van napok óta. Vérciki és szánalom...
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
mettek
addikt
Ha valakit itt érdekelne egy ligitech driving force gt kormány dobozában, akkor írjon bátran. Személyesen Pécs. Bocsi az offért de lehet kell vkinek egy pöpec kormány a PC-hoz.
PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien
-
Penge@Borisz
aktív tag
válasz Penge@Borisz #846 üzenetére
Azért sikerült legalább minimálisan helyreállítani a játékos lelki békémet. Leaderen a nem setupos és helpek nélküli idők között pár kör alatt hoztam a második helyet és tudom, hogy még van benne bőven, mivel eléggé túl van tankolva a verda a Free Practice miatt. Helyrehozhatnák a TT-s benzin mennyiséget, akkor talán meg lehetne ostromolni az első helyet is.
Ha nagyon őszinték akarunk lenni, akkor erre jó ez a játék perpillanat. TT-zni, meg az AI-val versenyezni. A multi nagyon nem frankó. Először is, szinte csak GT3-as verdákat futtatnak. Engem pont nem érdekel ez a kategória. OW alig van, tényleg csak elvétve, pedig akad pár OW autó a kínálatban. Nem értem ezt a GT3-as buzulást. Aztán ugye az a kevés, akik rendszeresen multiznak, azok többnyire állítgatnak az autón, úgyhogy esélyed nincs ellenük.
Max ha kitartasz és kivárod, hogy szép lassan kihullanak előled. Tegnap is ez volt, kár, hogy nem vettem fel. Spa-ban indultunk hatan, engem már az Eau Rogue-ban kilöktek, bőven utolsó hely valami 10 mp hátránnyal az előttem levőhöz képest. (Aki kilökött, az távozott a meccsből.) Majdnem kinyomtam én is, de aztán eszembe jutott Yorkie videója, és arra gondoltam, miért ne? 6 kör alatt sok minden történhet. Szóval elkezdtem tolni neki. Hamarosan meg tudtam előzni két mukit, egymással voltak elfoglalva, amolyan roppant intelligens, ki tudja kilökni a másikat hatékonyabban játékkal. Máris mögém kerültek az okosok. Aztán kb. félkörönként csúszkáltak ki előlem az emberkék, és végül a kezdeti fail ellenére csak bekúsztam elsőnek. Persze nem saját érdem, mert eleve egy lassabb verdát választottam, mint a többiek (McLaren 12C, a többség meg valami bika RUF-al tolta), de arról én már nem tehetek, ha ennyire nem képesek a pályán maradni a fiúk.
Na szóval a multi az halál ebben a játékban, vagy esélytelen vagy a setuposok ellen, vagy megy a gladiátorharc, meg eleve 3-5 körös röhej futamok mennek GT3-as kategóriában, ahol idő nincs semmiféle tempó felvételre, meg semmire.
Tehát a CARS két dologra jó: TT (most arra sem, mert minden pályára 5 litert tankol…), meg AI ellen versenyezni és kész. És nem látom, hogy kialakulóban lenne egy jó kis magyar csapat, akikkel össze lehetne járni és kulturált körülmények között csapatni néhanapján… Hát ennyi most.
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
Csapoati
nagyúr
válasz Penge@Borisz #862 üzenetére
Nincs meg kesz a jatek, az ugye megvan? A multis hulyek pedig nem a jateknak koszonhetok.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Penge@Borisz
aktív tag
válasz Csapoati #863 üzenetére
Ezt már átbeszéltük néhányszor, totál felesleges volt újra behányni. A játék elvileg már háromszor készen van, és ugye senki nem gondolja komolyan, hogy a hétralevő nem egészen egy hónap alatt sikerül minden olyan problémát megoldani, amit 3 év alatt nem? Márpedig komoly problémákból még mindig van bőséggel. (Nem fogom huszadszorra felsorolni, tessék visszaolvasgatni.) A multin pedig - és ez is elhangzott már... -, sokat dobna egyetlen árva setup lock opció. Így viszont tzenkettőből egy tucat kategória.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
Csapoati
nagyúr
válasz Penge@Borisz #864 üzenetére
Akkor ugy fogalmazok, hogy aprilis 2-aval nem zarul le a jatek fejlesztese. A setup lockot felolem betehetik, de a szimulatorozashoz hozzatartozik a setupok hegesztese is. Ettol fuggetlenul nem lehet valami nagy kunszt beletenni, hatha tobben is kerik majd. En igazabol egy stupid lockot kernek inkabb, ami a hulyeket kizarja a multibol par szandekos utkozes utan.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Penge@Borisz
aktív tag
válasz Csapoati #865 üzenetére
Ja, tehát ez lesz a következő felmentő szöveg a játék megjelenése után, értem. Még jöhet 100 patch! Szerintem ez kissé vicces, pont nem kellene ezt a fejlesztői felfogást támogatni, mert kezd nagyon elharapózni. Kiadják a játékokat félkészen, vegyük meg teljes áron, aztán majd csak lesz belőle teljes értékű termék valamikor. Vagy nem. Nekem az a véleményem, hogy mindenki csak akkora fába vágja a fejszéjét, amit aztán képes kivágni még azelőtt, hogy a fa magától elrohadna és kidőlne...
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #862 üzenetére
"A multi nagyon nem frankó. Először is, szinte csak GT3-as verdákat futtatnak. "
Miért nem indítasz te szervert, amilyennel menni akarsz? Majd csatlakozik, aki akar, pont úgy ahogy te csatlakozol máséhoz.
"Na szóval a multi az halál ebben a játékban, vagy esélytelen vagy a setuposok ellen..."
Általában nem a többség igazodik a kissebbséghez, ez éppen fordítva szokott lenni. Mégha nem is vagy setup zseni, akkor is illene minimálisan megtanulni a setupot, mert egy autó egyetlen beállítással nem jó minden pályához. Csak vedd alapul Spa és Monacó közti karakterisztikai különbséget.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Penge@Borisz
aktív tag
Dino: Hiába indítok nem GT3-as szervert, a kutya nem kíváncsi rá. Úgy tűnik, az emberek roppant szűk sémákban gondolkodnak, igazából a nagy többség számára simán elég lett volna egy csak GT3-as autókat tartalmazó játék… Indítottam én több alkalommal OW szervert. Senki. Ha ötnél több kört teszel be, pláne senki. Simán egyfajta grides, fullárkád mentalítás érvényesül multiban. Volt, aki szóvá tette, hogy miért kapcsoltam ki a segítségeket és miért van forced belső nézet. Na, akkor most mit lehet tenni…
Setup: Mondtam már: Szerintem százak igényeit elégítették volna ki tökéletesen egy minden bizonnyal rém egyszerű setup lock gomb közbeiktatásával. Nem hinném, hogy ez technikai lehetetlenség. Pl. iR-ben is van ilyen, ha jól tévedek. (Nem, nem megyek iR-ezni, nagyon drága és a multis rendszere nekem nem fekszik.)
grunge: Ezt most nem értem. Hogy jön ide az AC? Egyetlen szóval nem említettem, és végképp nem hasonlítottam össze a két játékot. Nem is szoktam AC-zni, mert nem jön be annyira. (Nem kritika, van ilyen.) Szóval nem igazán értem, hogy miért kellett ez a cinikus hozzászólás ide…
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #870 üzenetére
Egyelőre kevesen multiznak, de ha kint lesz a játék, akkor változni fog a felállás. Szerintem sokakat érdekel az OW is. És ne felejtsd el, lesz majd dedikált szerver funkció is. Abban lehet, hogy lehet setup lock-ot is beállítani, majd.
Egyébként én korábban már megemlítettem nekik ezt is, többek között.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Csapoati
nagyúr
válasz Penge@Borisz #866 üzenetére
En nem mondom, hogy ez igy franko. De egy szimulator sosem lesz "kesz", mindig van mit fejleszteni. Ha meg tovabb tolnak a megjelenest, azon hozongenenek a nepek.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #872 üzenetére
Szerintem is elférne egy olyan opció, hogy egyenlő esélyekkel lehessen küzdeni és csak a vezetési stílus határozzon meg egy versenyt. Viszont akkor meg az kellene, hogy legyen egy alapsetup minden pályához és minden autóhoz és azzal menjen mindenki.
A múltkor olvastam valamelyik topikban, hogy terveznek majd a megjelenés után, upgrade vagy DLC formában, élő "racedirector" funkciót, ahol valaki(k) folyamatosan figyelheti(k) a versenyt és dönthetnek a kényes szituációkban. Szerintem ez bajnokságokhoz kell majd leginkább, de ártani nem fog, ha belekerül majd.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
tttzshd
tag
válasz Penge@Borisz #870 üzenetére
Ez nem így működik jelenleg mert kevesen vannak ., de estefelé bármilyen autóval mész bemennek..ha egyedül elindítasz egy 30-60p-es qualifikáció+10AI melléteszel akkor jönnek majd....nem a lobbyba kell várni és min 10 körös,mert ha ilyen hosszú a qualifikáció akkor 10 kört is simán lemennek+ minden segítséget kapcsolj ki mert azt jobban szeretik.
-
grunge
addikt
válasz Penge@Borisz #870 üzenetére
De en igen.
Nincs meg ez sem kesz, sok viz lefolyik meg a Dunan is egy honap alatt, ha szemügyre vesszük milyen jol haladtak az elmult honapokban / hetekben. En bizom a csapatban, csak ennyi, no offense at all!
AC nekem sem jön be, a G27el nem akar rendesen müködni. Kar erte, mert a Ferrarik erdekesek.By the way, a napokban inkabb csak tesztelgettem replayekkel a teljesitmenyt. Oulton Park International palyan meg vannak gondok, helyenkent erthetelen modon akadozik, pedig az fps megvan. A tegnapi builddel az FFB nekem G27-el sokkal jobb volt mint mondjuk 2 hete.
159 SW 1.9 jtdm <3
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #862 üzenetére
"TT (most arra sem, mert minden pályára 5 litert tankol…"
TT-ben általában a boxutca bejárat előttről indít. Ha bemész rögtön a boxba, feljön a kis ablak, hogy min akarsz változtatni a kiálláskor, rákattintasz az edit részre, ott látod az üzemanyag mennyiség szabályozót, beállítod, hogy hány literre töltse fel, majd mented. És TT-ben is lesz elég üzemanyag, anélkül, hogy setupolnod kelljen.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #879 üzenetére
Most gyorsan kipróbáltam, Brnoban, Alpine A450-nel mentem két kört. A leader defaultot ír. Rögtön behajtottam boxba, megtankoltam, jött egy felvezetőkör és azután egy mért kör. Assistot Real-re szoktam állítani, mielőtt megszólsz a segítségekért.
http://cars-stats-steam.wmdportal.com/index.php/leaderboard?track=3387066030&vehicle=2022787216
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Penge@Borisz
aktív tag
Dehogy szóllak meg! Mindenki úgy játszik, ahogy akar. Érdekes, WMD-n azt írják, hogy setupolásnak veszi a tankolást, de ha neked működött, akkor majd én is kipróbálom, köszi a tippet.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
vlevi
nagyúr
Nem tudom, nekem pár héttel korábban a TT-re nem csak 5L benzinnel ment ki, és nem fogyott az üzemanyag. Azóta dögrováson vagyok, nem vettem elő a játékot. Változtattak volna ezen?
"Assistot Real-re szoktam állítani"
Az jó, csak mindjárt jönnek a fikázók, akik szerint ez se jó, mert a GT3 autókban gyárilag van ABS és TC
De én is így szoktam játszani, a gyári segítségekkel. Amúgy nem tudom, hogy menet közben állítható-e a TC? Mert úgy lenne valódi, mert vannak helyzetek, amikor minimális kipörgésgátló kell csak, sőt, van, amikor érdemes kikapcsolni, de van (pl. nagyon esős), amikor jól jön a bekapcsolt állás.Persze a leginkább az lenne a jó, ha teljesen kikapcsolnánk, de pl. akkor meg a nagyon régi verdákat kell elővenni, és akkor majd lesz csodálkozás, hogy miért nem bírok egyenesen menni
[ Szerkesztve ]
-
Penge@Borisz
aktív tag
Na, köszi a tippet, bejött. Ezzel a módszerrel tényleg defaulton marad a setup, így már játszható a TT. Sikerült megfognom (El Nano néven futok ) az első defaultos időt, és még maradt is benne így hirtelen.
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
tttzshd
tag
A 3 éves fiam rákattant a PCars-ra és a Clióval ami egész lassan gyorsul majdnem megtett egy egész kört egyedül persze a gázt én nyomtam
-
macy
addikt
-
macy
addikt
válasz Penge@Borisz #887 üzenetére
Nem nagyon Nord tetszik a legjobban, pontosabban a többi pálya nem jön be annyira. Olyan simák, kicsit unalmasnak tűnnek. Nord izgalmas, ráz mint az állat, jó kanyargós, marhára élvezem
-
Phobion
őstag
-
Phobion
őstag
válasz Penge@Borisz #890 üzenetére
de olyan, hogy esetleg indítunk egy bajnokságot?
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
Penge@Borisz
aktív tag
Hát olyan, hogy te most akkor behívsz valakit játékba és onnantól egy kész bajnokságot csináltok végig, szerintem kb egy játékban nincs. Nem is értem ezt az igényt. Belépsz multiba, és meghívod az embert. És onnantól honnan kellene a játéknak kitalálnia a bajnokságotok részleteit? meg kétszemélyes bajnokság, vagy hogy? Lehet, hogy én vagyok tomba a délutáni alvás után, de kajak nem értem...
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
Csapoati
nagyúr
válasz Penge@Borisz #892 üzenetére
Co-op bajnokság elvileg nem hülyeség, a codemasterses F1-ekben van.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Phobion
őstag
válasz Penge@Borisz #895 üzenetére
Köszönöm! Viszont egy kérdés:
"Upcoming Cars and Tracks"
Ezek az autók nem lesznek benne kiadásnál?
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
Penge@Borisz
aktív tag
Én úgy tudom, hogy nem sokkal a játék kiadása után lesz egy autós DLC csomag, benne különböző, feltupírozott verdákkal. Szinte biztos, hogy fel fogják bontani a bétában elérhető jelenlegi tartalmat, és annak egy részét csomagokban adják majd el. No persze nem kell drasztikus dolgokra gondolni, a 90%-ot kiadják a játékkal együtt, a többi jöhet a DLC-kben. Legalábbis amit ebben a témában olvastam, abból ez jött át.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
grunge
addikt
Nezd meg Oulton Park-ot illetve Zoldert, azok is erdekesek, de megertelek, a Nord az egyik legelvezetesebb helyszin!
(#877) tttzshd: Majd kiprobalom ujra, nhany honapja adtam neki egy eselyt es nem jött be, alig volt valami FFB erezhetö. Nehany hete modositottak a G27 profiljan es alapon is elegge jol müködik, nemely kocsinal allitom csak a master spindle scale-t egy picit magasabbra.
159 SW 1.9 jtdm <3
-
vlevi
nagyúr
-
JoinR
senior tag
+1 az angol pályákra, nekem Cadwell Park a kedvencem, ráadásul az is laserscannelt. Durva lehet élőben
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- DIGI internet
- Gitáros topic
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Calibre, az elektronikus könyvtár
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Sok teljesítmény kell a Microsoft Copilot lokális futtatásához
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- MacBook Pro 14 M3 Pro, Space Black, 18 GB RAM, 512 GB SSD Bontatlan
- Lenovo ThinkPad P70 Workstation, Mobil munkaállomás, 17" FULL HD IPS, Xeon E3-1505M V5 CPU, 32GB DDR
- Beszámítás! GTX 1060 6GB - i3 10100F - 16GB RAM - 80+ Plus Gold
- -65% Dell Latitude 7310 2in1: i7 10610U,16GB,256GB,13.3" Touch 100%sRGB 350nit,WWAN eSIM,Win11
- Samsung Galaxy S22 - Fekete - Független - 2025.03.05-ig garancia - Tökéletes állapot