- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
guftabi96
addikt
Sziasztok!
G27-tel szeretném játszani a játékot, viszont nem szeretném kihasználni a 900 fokot.
Hol tudom átállítani a játékban, hogy hány fokot akarok használni?
400 lenne a cél, az számomra a legkényelmesebb.
Választ előre is köszönöm.#KeepFightingMichael
-
Csapoati
nagyúr
válasz barcalaci84 #1800 üzenetére
Na igen, az idojaras hatalmas plusz. Esti versenyt is probaltal mar? Beallitottam Imolat, esovel, Palmer-Jaguarral. A rajtnal esett le, hogy ennek a kocsinak nincs fenyszoroja... Emlekezetbol menni, meg a kocsik hatso lampajat figyelve kicsit nehez.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
SityiSXT
őstag
"Ezt már csak a komplett steam fiókoddal, és a benne lévő összes játékoddal tudod eladni. Ilyet szoktak csinálni." - Tudom, ez most baromira rendőrösen hangzik, de ezt tiltja a Steam szabályzata. Ráadásul nagyon könnyen vissza lehet élni az ilyennel. És persze ugyanez vonatkozik Originre, Uplayre, meg a többi hasonlóra.
-
veterán
Nekem az iranyitas nagyon nem jon be... De majd megszokom
Gtx670 4gbon medium beallitasokon 5040x1050-be kb 50-60fpswm van, s meg igy is szep a jatek.
Spa, ejszaka, felhotlenbol vihar, majd latni a napfelkeltet tenyleg fantasztikus.
Majd megszokom az iranyitast, aztan jo lesz ez... 2:17-et tudok spaba assettoba, itt egyelore 2:21...
Endurance versenyek komolyak lesznek, itt latok benne fantaziat, de a multi a sok seggarc miatt egyelore elvezhetetlen...
Kicsit furan kezeli a 3 monitort. Pl a hudot csak a kozepson engedi elhelyezni, hiaba huzom en barhova, nem erdekli.
Sokszor kiakad valami hibara hivatkozva, es sokszor megall a betoltes kozben. Bugos meg nagyon.Az pl miert van, hogy rajtnal, a versenynel abban a sebessegi fokozatban akar inditani, amelyben epp mentem. 5. Pl. Visszavaltok, de ahogy lenyomom a kuplungot, elkezd gurulni az auto, en meg beugrasert kapom a pit athajtasos buntit..
Ez mindenkinel ilyen, vagy nalam van valami csillagegyuttallas, ami szopat.
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
-
ProEvoFan
nagyúr
Azért nyugtassatok meg hogy nem teljesen szimulátor ez a játék.Nekem az a Dirt2.3/GRID 2. vezetési élmény jön be.
Project Carsban ez megtalálható? -
Penge@Borisz
tag
válasz ProEvoFan #1811 üzenetére
Nem hc szimulátor, de nem lehet összehasonlítani a Dirt/Grid/F1-es CM-féle vonulattal. Azok ehhez képest 6 éveseknek való árkád szennyek. A vezetési élmény pedig szerintem bizonyos autók esetében tökéletes. (Persze ez tök egyénfüggő, de biztos megtalálod a számításod.)
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
Penge@Borisz
tag
válasz Viper26 #1812 üzenetére
Hivatalosan senki nem mondta azt, hogy márpedig szimulátort akarnak készíteni. Ezt néhány tökfejű találta ki bizonyos fórumokon és elhatározták maguknak, hogy de, az SMS titokban azért szimulátort akar hegeszteni. Ez egy szimulátor-közeli cucc, méghozzá teljesen érthető módon, mert a hc szimek pár tízezres felvevő rétege annyira nem vonzó piaci lehetőség.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
JoinR
senior tag
Nem lett rossz, de azért elég vegyesek az érzéseim. Az engine simán nevezhető szimulátornak, nekem tetszik az FFB (terhelésváltás hatása az FFB-re továbbra se sok szimben van), bár csak G27-em van, és itt eléggé kijönnek a kormány gyenge pontjai.
Az más kérdés, hogy milyenre vannak hangolva az autók. Elég nagy szórás van a minőségben minden tekintetben. A fű meg úgy lassít, mintha éppen a kötő betonba gázolnék bele
A környezet minimumra véve is kielégítő Riftben, bár jöhetne egy AMD-profil, mert egyelőre csak ködben és viharban produkál vállalható FPS-t -
Penge@Borisz
tag
válasz Chawitsch #1807 üzenetére
Ezen én is fennakadtam. Teljesen egyértelmű, hogy a CARS grafika tekintetében köröket ver az AC-re, illetve annál teljesebb játékélményt nyújt. (Dinamikus napszakok, dinamikus időjárás, boxutca, karrier, hosszú távú versenyek, csak hogy néhányat említsek.) A fizikán már el lehet lamentálgatni, de hát abban meg kinek mi kell, van, aki a valóságot kergeti hasztalan, van,aki meg csak játszani akar úgy, hogy azért legyenek a dologban kihívások. (Utóbbiak vannak túlnyomó többségben.) Szóval ez a AC-CARS grafikai összehasonlítás és annak kihozása döntetlenre valami hihetetlen nagy fail.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
barcalaci84
őstag
válasz Penge@Borisz #1818 üzenetére
speciel szerintem is szebb az AC nappal tiszta időjárásban
de a dinamizmussal ,estével , időjárással együtt már nyilván a PC-t mondanám szebbnek... -
Vulpolone
tag
Tegnap a futár "bácsi" nekem is meghozta a játékot. Nyúztam is pár órát, bár az idő egy része azzal telt, hogy a 270x-re találjak olyan grafikai beállítást, ami mellett élvezhető is a játék..szégyen ahogy AMD-s kártyákon fut, remélem hamar jön új catalyst.
Egyébként kezdetek óta nem voltak nagy elvárásaim a játékkal kapcsolatban, amikor először olvastam róla egyből az jutott eszembe, hogy végre jön egy Gran Turismo PC-re, így csak annyit vártam, hogy hozza azoknak a szintjét és ahogy Szabi írta fentebb ezt teljesíti sőt még át is ugorja őket. Szóval kicsit többet kaptam, mint amit vártam. Néha az irányítás és FFB nekem még furcsa, de idővel ezt is meg lehet szokni, viszont tény, hogy nem a pCars lesz a komolyabb bajnokságok alapjául szolgáló játék a jövőben. Viszont ami nagyon bejön és amik ha még csak fun jelleggel is de vállalhatóak lennének a jövőben, azok az endurance versenyek. Tegnap multiban beléptem egy Le Mans + Proto szerverre és olyan élménnyel lettem gazdagabb, mint ezelőtt még soha. Ahogy elkezdett besötétedni és szinte vakon a fényszórók fénye mellett kellett végigmenni a pályán, majd később mindez meg lett spékelve némi esővel is.. áááá.. az valami hatalmas volt. Abban a pillanatban jutottam el arra a pontra, hogy nem érdekel, hogy nincs AC szintű vezetési élmény/fizika/FFB, hanem egyszerűen besza-behu van és egy eddig át nem élt élmény. Szóval már csak ezért a pár pillanatért megérte megvenni Ha valaki bevállalja egyszer az ilyen futamok szervezését, tuti én leszek az első, aki nevez rá
Nekem pozitív irányú csalódás ez a játék ( kivéve a radeonok körüli bibi, de reméljük gyorsan javítják )
HTC U11
-
Penge@Borisz
tag
válasz Vulpolone #1820 üzenetére
„…viszont tény, hogy nem a pCars lesz a komolyabb bajnokságok alapjául szolgáló játék a jövőben…”
Nem tény, ugyanis már most egyszerre több, (el)ismertebb, nagyobb csapat szervez bajnokságokat ezzel a játékkal. Egyebek mellett az Apex Online Racing indít egyszerre többet, és a Precision Racing Leaguae is hasonlóképp cselekszik.
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
barcalaci84
őstag
mondjuk érdekes h pl egy race07 vagy R3E szerintem jóval gyengébb szimuláció terén is... race07-tel mégis ligáztak, ligáznak rengetegen...
délelőtt még állítgattam az ffb-t az egyik autóban...rohadt jó az ffb...
esőgumi pillanatok alatt felhevül ha felszárad a pálya és alig bírtam körbe menni...esőben a kerékvetők nagyon csúszósak tudnak lenni -
-
barcalaci84
őstag
1 órától mehetnénk valami fasza versenyt...
-
IntelKiller7
veterán
Valaki tolja G27-el? Barcelonat próbálgattam Formula A-val. De idegesítő, hogy a kormány nem tart ellen, csak az FFB-t szimulálja.
Olyan mint mikor nincs bedugva a gépbe és könnyen lehet tekerni. FFB pedig 100%-on és így is alig tartja... :SBattlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
macy
addikt
válasz IntelKiller7 #1826 üzenetére
Nálam jó, igaz én a car setupban fel szoktam tolni az FFB csúszkát 30-40 közé.
-
guftabi96
addikt
válasz IntelKiller7 #1826 üzenetére
én G27-tel tolom, és most, hogy sikerült megoldanom a 400 fokot (csak ki kellett venni a pipát a profilerben az Allow Game to adjust settings elől. (eddig egyetlen egy játékban sem kellett, ezért nem is gondoltam rá hirtelen, hogy nézzem át a profilert)).
Ezután én sem voltam hasra esve, hiszen az Assetto meg a GSC 2013 eléggé rángatta a kezemet, itt meg kb semmi.
A tire force alapból 100-on van. Azt fel lehet tolni 200-ig.
Ezt megcsináltam, és most már jobb egy fokkal, bár még mindig azt mondom, hogy az Assettoban több "visszajelzést" kapok, de hát ugye azért az jobban tekinthető szimulátornak, mint ez.Tapasztalataim a játékról: kb 1,5 órát játszottam vele. Valóban nem egy hc szimulátor, de emiatt biztos nagyobb közönsége lesz (de hála az istennek nem is Cm F1, Grid stb szinten van).
Grafika az nagyon szép (mondjuk eléggé elszomorít, hogy 1600*900-ban, egy R9 280-nal mediumon kell játszanom, mindenféle msaa, aa nélkül... )A Bmw 320 turbo nagyon tetszik, az 1,5 órából kb 1-et ezzel játszottam. A másik felét meg a Mercedes 300-al. (Szeretem ezeket a régi kocsikat ).
H váltóval, kuplunggal igazi élmény ezekkel játszani.
Nem voltak nagy elvárásaim a játékkal szemben. Azt vártam, hogy egy "pc-s GT" lesz, és ezt maximálisan hozza is, sőt túl is szárnyalja.#KeepFightingMichael
-
#70869248
törölt tag
Na nagyjából megtaláltam a válaszomat..kipróbáltam.
első blikkre,..és nem hinném hogy alapjaiban változna meg:
Érzetre, autókezelésre annyira szimulátor mint az rFactor,...sztem tök az a csapásirány, ahogy az autó mozog, ahogy fékeződik...GTR2-rFactor nekem.
Azaz szimulátor, és akár bajnokságok is mehetnek vele...sőt a Masters is nyithat nyugodtan az ilyen tipusú ligázás felé, sztem lenne igény rá, és ha a résztvevők komolyan vezetnek, akkor a játék alkalmas a ligázásra.
Saját véleményem szerint.
Nagyjából értem azt is hogy miért nem lehet ítélkezni felette...azon kívül hogy még nekem is ingatag a véleményem, mert kevés még ez a játéktapasztalat. Ezért csak nagyjábólok.
Hangulatban, látványban betalált...kb. ezt is kerestem karriermódban (bár még mindig lehetne küszködősebb).
..és végül az AC vs. CARS
Az AC más csapásirányon mozog fizikában, számomra ha nem nézem a sallangokat, a látványt a hangulatot, akkor egy GTR2-rFactor vs. AC jönne ki, és számomra nem kérdés, mert az autókezelése terén nekem az AC nem csak a rF-GTR2-t veri..nálam veri az rF2-t is.
De értem miért nehéz kérdés ez, az AC is egy más felfogást hozott a szimezésbe, és most ezt teszi a CARS is,..talán van akinek ez így egymás után már túl nagy elsúlyozás a kőkemény, de tényleg übergránit unevezett HC szimhez képest (Legyen az az LFS mondjuk).
Annyi hogy a CARS az az rFactor vonal autókezelését hozza..talán jobbat is, látványban-hangulatban viszont a legjobbat hozta.
Ez azért elég meggyőző. -
Penge@Borisz
tag
Folytattam a karriert a szokásos beállításokkal (100%-os versenytáv, AI 100%-on, vezetési segédletek kikapcsolva, setup nincs), és most már kissé szorosabb lett a verseny, mint a legutóbb.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
neilszab
őstag
válasz barcalaci84 #1819 üzenetére
Azt, hogy grafikailag nem nyújt sokkal többet az AC-nál, azt nyilván olyan körülmények között értettem, ami érdemben összehasonlítható... tehát ugyan azon a pályán, cockpit nézetben, normál nappali körülmények között a délutáni órákban a vezetésre koncentrálva.
Az hogy festői szépségű tájakon mehetsz a naplementében a felszáradó eső csücskében megcsillanó szivárvány felé, az számomra max egy érdekesség, de nem a releváns felhasználási terület, amiben az időm 90%-át eltölteném vele....
Engem elsősorban az alapok érdekelnek, tehát amíg nem sikerül előcsalnom belőle az elvárt vezetési élményt normál nappali körülmények között, ismert és létező versenypályán, addig nem fogok foglalkozni a dinamikus extra fícsőrökkel... más nálam a scope!
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz #70869248 #1830 üzenetére
Igen, bennem is az merült fel fő kérdésként, hogy vajon a fizika eléri-e az rFactor részletességét/minőségét, vagy azon belül is a szerintem az egyik leggyengébb átírat, a Race07 színvonalát?
Első benyomások alapján én azt mondanám, hogy sajnos nem, de még hosszú út áll előttem a végső véleményig.
--------
A fizikai engine-ről tud vki érdemben nyilatkozni?
Azt tudom, hogy a Shift 1-2 az rFactor fizikai engine-jét használta lebutítva (amit visszamókolva egész jó kis cuccot lehet belőle kihozni), de itt lemaradtam az infókról, hogy azt piszkálgatták tovább, vagy teljesen új saját engine-t írtak?[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Csapoati
nagyúr
Be tudná valaki linkelni azt a vga-s grafikont (hogy GF-eken meg Radeonokon hogy fut a játék)? Nem találom egyszerűen a topikban.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
dino_m
senior tag
válasz neilszab #1835 üzenetére
Már a Shift 1-2 is az SMS Madness enginjével készült, ami lehetett gMotor átirat de természetéből kifolyólag az már egy másik platform volt. Az elmúlt három és fél évben ezt az engint dolgozák át szinte teljesen, még a grafikai motort is ideértve, ami érthető is a DX11 miatt. A Shift 2 is ennek már a második verziója volt. A CARS már a harmadik átirat de lehet, hogy már a negyedik. Például az első igazi nagy előrelépés az volt mikor a 600 Hz tickrate-re váltottak a régi 333 Hz-ről. Azzal például teljes mértékben száműzték az input lagokat, ami Shift 2 -ben halál volt. Emellett 64 bites a játék. PC-n azt hiszem csak az iR 64 bites szimulátor.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Solesz84
aktív tag
Sziasztok.Bukósisak nézetben ki lehet kapcsolni a Motion Blur-t?
Asrock X570 Taichi, Ryzen 9 5900X , NZXT Kraken X72, Gskill TridentZ RGB 32GB DDR4 3600Mhz Cl16, Kfa2 RTX 4090SG, Samsung 860 EVO 1 TB, 850 EVO 500GB SSD, WD 3TB HDD, NZXT H710i, LG Oled C2 42" , MSI MPG A1000GW, Fanatec DD1, CS V3 Pedal, Fanatec V1.5 Shifter, Fanatec V1.5 Handbrake
-
dino_m
senior tag
válasz guftabi96 #1828 üzenetére
Semmiképpen ne a gumi FFB-jével növeld az FFB erejét. A car setup menüben van külön FFB állítási lehetőség ahol adott autóhoz külön tudod állítani az erőt is és egyéb másokat. De ha az autót magadhoz állítod majd, attól is változnak a különböző visszajelzések, ugyanis az időjárás és miegyebek mellett az FFB is dinamikusan változik. Ráadásul, ha mindez nem lenne elég minden egyes autónak külön FFB profilja van, tehát ne is várd, hogy mindenhol azt a visszajelzést fogod kapni.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
rambustibi
őstag
Klaus: Audi C5 RS6 2.7V6 biturbo (Audimaxpower Team) "Der will nur spielen"
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #1764 üzenetére
Igen. A gumicsere is. Végül is minden amit carsetupban állítasz és elmented.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Joshi
titán
Kipróbáltam én is a játékot, szerintem nyomába se érhet az AC-nak. Valahogy nem az igazi, már az is furcsa hogy Pro módban(minden offon) egy visszafordítóban szinte padlógázt lehet nyomni anélkül hogy megforogna pl a Mclaren GT3-as. Nekem ez csalódás, el lehet vele bohóckodni de ha átpattansz az AC-ba valahogy úgy érzi az ember hogy na az AC valamiért jobb. Én a grafikától se vagyok elájulva, a Replay pedig egyenesen béna. Talán az FFB sikerült a legjobban, de ezt leszámítva nem egy nagy eresztés.
-
Penge@Borisz
tag
Padlógáz visszafordítóban. Mutass már erről egy videót kérlek, mert akkora baromságnak hangzik 4 évnyi CARS-ozás után, hogy ihaj. Az is egyébként, ilyen nincs ebben a játékban. Még egy szélsőségesen elfogult, vélhetően jó előre megalkotott véleményt olvashattunk - replay béna... mert? vicc osztály, grafika is szar, de nem baj, hogy PC-n ebben a műfajban nincs szebb, akkor minden autós játék szar ebből a szempontból, hát ja... - , remek, mehetsz AC-zni, abba a hangulattalan, félkész siralomházba, szia.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
barcalaci84
őstag
mondjuk ez érdekes számomra , mert AC-ban sokkal jobban tapadnak a gt3-ak mint az itt általam próbált gt3-as gép...itt valahogy sokkal munkásabb egy gt3 mint AC-ban kormányzás terén is ...illetve kigyorsításon is sokkal jobban kell figyelniu szerintem,...
[ Szerkesztve ]
-
barcalaci84
őstag
replayt h lehet visszanézni amúgy?
-
Penge@Borisz
tag
válasz barcalaci84 #1846 üzenetére
Futam végén alul, az eredmény táblázat alatt van egy View replay és egy Save replay opció. Az elmentett visszajátszásokat a profilnál a Highlights-nál tudod betölteni.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
Csapoati
nagyúr
Why can't I do burnouts in the GT3 cars!?
There are actually a number of factors. While the GT3 cars produce a lot of power, this does not mean the tyres are not up to the task of transferring all of that power to the ground and maintaining grip! The GT3 cars in Project CARS have Soft Slicks equipped in default configuration. Also, the GT3 tyres are pre-warmed in all racing sessions in game, so even starting Free Practice your tyres will be sitting at 90ºC. Another factor is the race track material itself and track temperature, which can create extra grip to help the tyres stick (look up track rubber build-up). There are a couple of other things to check or change if you really like doing burnouts rather than getting the most grip from your tyres!: Firstly, shorten the gear ratios if possible (this has a greater impact than you might think!), Check that Traction Control isn't enabled. Set the differential to 100% accel lock. Change compound to Hard. Or just drive around a lot so your tyres either overheating or worn and slippery! Race cars are designed to get off the line quickly and run at high speed most of the time, not waste precious rubber.
A segítségek real-en voltak? Mert a GT3-akban van ABS és kipörgésgátló is tudtommal.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Joshi
titán
Most mindenkinek nem fogok külön válaszolni amúgy se az a célom hogy fikázzam a PC-ét, egyszerűen nekem ez a véleményem róla. Majdnem megkockáztatom hogy a ~2014.09-es virágbolti verzió jobbnak tűnt. A PC-ben úgy tűnik hogy nem a valósághoz közeli pillanatokban dolgozós az autó, általában 1-es 2-es fokozatból való kigyorsításoknál figyelek a legjobban, de itt máshol viccel meg a megúszásokkal. Egyszerűen furcsa az egész, a legtöbb szimben nem ezt érzem ennyi. Próbáltam teljesen Off-on és Real-ben is, szerintem nincs nagy különbség.
A grafika nekem nem jön be pedig fullra állítottam mindent, az AC-nak letisztultabb a grafikája. Még1x mondom hogy ez az én véleményem, az hogy nekem nem tetszik az csak egy dolog.ui.: a PC grafikát még átnézem, mert szerintem be van kapcsolva olyan effekt ami nekem zavaró lehet. Még tesztelem a játékot, de az első benyomás az nagyjából a leírtak voltak.
Még valami, akinek meg van az AC is, az próbálja ki a Mclaren GT3+Imola kombót hogy milyen érzése van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5