- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MIUI / HyperOS topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- MG4 menetpróba
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz Penge@Borisz #180 üzenetére
demár kinn van a végleges full játék?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
grunge
addikt
válasz Penge@Borisz #602 üzenetére
Nalam minden AID OFF es kizarolag belsö nezetböl vezetek, mert hat autokrol van szo, evvel egyet is ertek
A kuplungpedal es a valto hasznalata is rengeteget ad a jatekhoz, persze ha oylan kocsit vezet az ember. Pölö Sauber C9 Mercedes. MEgesett hogy egyenesbe 3-ik utan veletlenül 2-be huztam, nos puff es votl egy motor, a kocsi meg is allt
159 SW 1.9 jtdm <3
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #608 üzenetére
Igen, profiltörléssel tudod visszacsinálni. De szerintem senki nem fogja számonkérni rajtad, ha belepiszkálsz a setupba. Mert például, ha csak az FFB-n állítgatsz akkor is el kell menteni és az már setupolásnak látszik. Ez van! Nincs mit tenni.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Enton
addikt
válasz Penge@Borisz #628 üzenetére
Na jah, vagy valami erőmű kéne alá, vagy ez csak valami inputlag ami már akár a DP vagy HDMI-ből is adódhat.
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
kpal
veterán
válasz Penge@Borisz #628 üzenetére
Azt láttam valami nem kerek vele . Egy normálisan belőtt géppel ilyen nem lehet.
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #628 üzenetére
Ez egy 2013-as videó. Már történelem.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
macy
addikt
válasz Penge@Borisz #648 üzenetére
Én meg most mentem pár kört Nordon, esőben R8-assal. Beszabehu Ez rohadt jó. Én megmondom öszintén, Assetto párti voltam, de most elkurvultam.
-
macy
addikt
válasz Penge@Borisz #650 üzenetére
Nekem az a bajom vele, hogy sivár, üres, nincs élet a pályán. És mivel főleg szingliben nyomom, nekem kell az AI, ami a carsban jobb. A másik, hogy néha két haverommal megyünk pár kört, de az még mindig csak 3 autó, és nem lehet betenni AI-t multiban, pedig nekünk lényeges lenne. Carsban viszont ez is működik. Race07-ben például nagyon jókat autókáztunk - mikor nem a gyökér AI-t szidtuk, mert kilökött
Viszont egyik haveromnak sincs meg a cars, ezért egyedül szoktam körözgetni. Az egyiknek elküldtem a Momo kormányomat, azt mondtam neki, megkapja ingyen ha megveszi a Cars-t De a TrackIR-ért fizetnie kell -
tttzshd
tag
válasz Penge@Borisz #677 üzenetére
np
-
macy
addikt
válasz Penge@Borisz #685 üzenetére
1000% hogy nem lesznek kész. Kismillió hiba van a játékban, pit, AI, gumik, én azon se csodálkoznék ha ebben az évben se jelenne meg. Tegnap mentem az utcai R8-assal Nordon, úgy megfogott valami mintha falba ütköztem volna. Még az ffb is elment.
-
válasz Penge@Borisz #688 üzenetére
Sziasztok.
Pont most nézegettem, hogy melyik autós játékba ruházzak be. (Assetto Corsa, RaceRoom a másik két kiszemelt) Néztem a megjelenésnek márciust írnak. Szívesen játszanék valamilyen autós játékkal hosszú távon. Akkor ezt el kell felejteni? Várjak még vele lehet meg sem fog jelenni?„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #688 üzenetére
Szerintem már SMS-ék is megbánták azt a szavazást, mikor úgy döntöttek, hogy dobozos játékként adják ki. Kellett volna egy külön konzolverzió, amit muszáj dobozosként kiadni, de a PC változat lehetett volna amolyan iR, AC és Raceromm szerü dolog, hogy folyamatosan dolgoznak rajta és fokozatosan épülnek bele az új "ficsőrök" és az új tartalmak. Ezzel a dobozos verzióval csapdába estek. Ha sikerül nekik úgy elkészülni, hogy a karrier egyben legyen, akkor szerintem kiadják, mert a bugok és miegyéb utólag patchelhetők. Legfeljebb lesz majd sűrü anyázás és patchre várás. De nézzük meg a Codemasterst, hogy még egy F1 játékot se sikerült kiadniuk úgy, hogy ne lenne bennük egy csomó hiba, multi, AI, bugok, miegyéb és az igaz, hogy mostanra megcsappant az eladott példányszám, de azért még így is bőven megéri nekik évről-évre. Igaz, az F1, de nem is a hibák miatt esett vissza a dolog, hanem inkább amiatt, hogy ennyi év után se sikerült nekik kilépni ebből a dedós, árkád játékfelfogásból. A CARS-t elfogja adni a feeling, a vezetési élmény, a látvány, az eső- és napszakváltozás. A CARS 2-re meg már tudni fogják a jó receptet és sokan megfogják azt is venni, mert ahogy a CM F1-nél, itt is nagy lesz majd a várakozás, hogy mit sikerül még beletenni és mit sikerül még jobbá tenni.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #696 üzenetére
Valamennyire az SMS szemszögéből próbáltam megközelíteni a dolgot. Profit szempontból mindenképpen a konzolok felé kellett nyúlniuk, mert az jóval fizetőképesebb tábor, mint a PC-s. Szimulátor szempontból meg hiánypótló lehet konzolra, mert az általad említett címek azért sokkal inkább az árkád/realdrive vonalat képviselik. Nem látom, hogy kapzsiság lenne a konzol kiadás, de azt se lehet elvárni, hogy egy esetleges null szaldóért dolgoztak az elmúlt több, mint három évben.
A CM-et nem követendő példaként hoztam fel, hanem, mert vannak nagy nevű és a nevükkel egyenesarányú költségvetésü fejlesztők, kiadók, akik szintén túl tudják vállalni magukat.
Pontosan úgy van, ahogy mondod. Ha nem lenne eső az lenne a baj, de az megint más kérdés, hogy mennyien fogják használni. Részemről biztosan többet használnám, ha lenne hozzá egy "valósághű" gumifizika és egy jó esős stratégiát le lehetne játszani. Egyelőre ez nálam még nem érte el azt a szintet, amit elvárok egy jó időjárás szimulációtól. De nincs kizárva, hogy a DLC-ékkel jön majd ezekhez a dolgokhoz is mindig frissítés. Vagy majd a CARS 2-höz.
Nagyon sokan nem az AC-hoz és az iR-hez hasonlítják majd a vezetési élményt hanem a Forzához és a GT sorozathoz és mostmár a Driveclubhoz is. Szerintem ebből a szemszögből indokolt az optimizmus.
Látvány szempontjából valóban nem lesz a mai szinvonalat tekintve egy üttörő munka, de az sem negatívum, hogy a mai követelményeknek simán megfelel.
Az anyagiakat tekintve szerintem csak az 1-es vagy a 2-es pont fog játszani, sajnos a 2-esre van nagyobb esély, de majd meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
macy
addikt
válasz Penge@Borisz #719 üzenetére
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #722 üzenetére
Ahhoz hogy a Goldot leadják, ahhoz kell még a plusz idő. Gondolom ezt a hónapot még a csiszolgatásra, nagyobb bugjavításra, esetleg ha a karrierből még hiányzik valami, annak a pótlására akarják szánni. Az AI, a gumifizika, fizika, azok nem hiszem, hogy hibának számítanak. Soha az életbe nem adnának ki egy játékot se ha ezeket úgymond tökéletesre akarnák csinálni. Itt lehet felhozni példákat megint, hogy ez még senkinek se sikerült, de teljesen mindegy. Ha azt elérik, hogy offline, online nem fagy, akad, akkor már mondhatni, hogy kész van, kisebb grafikai bugokat meg lehet patchelni, ahogy mindenki csinálja, ez egyébként a műfaj sajátossága, legalábbis a szimeknél biztos. A kritikák meg mindig olyanok voltak, hogy főleg a hibákat emelték ki, még akkor is ha időben kiadnak egy játékot, tehát nem hiszem, hogy azok miatt bukik meg a játék. Az emeberek, főleg a játékosréteg meg olyan, hogy úgyis megveszi, mert egyszerűen nem akar lemaradni róla, meg hát a havernek is megvan, meg a fórumon is sokan dumálnak róla, lesz kivel multizni, stb...
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
SityiSXT
őstag
válasz Penge@Borisz #722 üzenetére
A GTA V március 24-én jön ki PC-re. Üzleti öngyilkosság bármi mást arra a hétre időzíteni. Gondolom ez is közrejátszhatott.
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #743 üzenetére
"Ez a játék már megjelenhetett volna novemberben is, ha nem akartak volna még ezt is és azt is belepakolni. Az a baj az SMS-sel, hogy túl tökéletesre akarták megcsinálni,..."
Először is, én ezt írtam, és nem ezt, hogy...:
"Előadni azt, hogy a CARS márpedig november óta készen van és tökéletes közeli állapotban van... "
Tehát, akkor elmagyarázom. Tavaly szeptember környékén léptek be a béta fázisba, ami azt jelenti, hogy onnan kezdve elvileg a befejező fázisa jön a játéknak, majd azután megjelenik. E helyett tovább folyt a fejlesztés, még ezt is, azt is beleakarták pakolni, vagyis még tökéletesebb, mégtökéletesebbre akarták. Senki se írta, hogy ezt elérték már. Azután le is csúsztak a novemberi megjelenésről. Remélem sikerült tisztázni a számodra félreérthető gondolatokat, amik ráadásul nem tények, hanem a saját véleményem.
Mellesleg azt se mondtam, hogyha megjelenik akkor tökéletes és hibátlan lesz. Sőt pont azt írtam, hogy jó pár patchre számíthatunk majd. Személyszerint én meg azt tartom túlzásnak, hogy itt úgy próbálod előadni, mintha ez a játék még "darabokban" lenne. Próbáltam karriertől kezdve a TT-ig mindent, de kisebb hibákon, bugokon kívűl, "végzetes" hibákkal nem igazán találkoztam. Szóval ezt azért elég alaposan túlliheged.Mindenesetre én személyszerint örülök, hogy így alakult mert mostanra sokkal jobb az FFB, a fizika és a gumifizika is, noha az még messze van a jótól. De például jót tesz majd a játéknak a pár héttel ezelőtt belerakott fmod is, amitől jobb lesz a hangja és még lehetne sorolni a kicsi, de nem elhanyagolható dolgokat, amitől a végeredmény csak javulhat. Továbbá, neked mondta-e valaki a hivatalos fórumon, hogy amit kézbe kapsz az már a végleges verzió? Mert ugye ez olyan, hogy vannak a munkás hétköznapok eljutnak addig, ameddig és a napi adagot azt hozzáadják, mint új build, a már meglévőkhöz. Ez olyan lenne, mint a bútorasztalos, aki szekrénysort csinál és nap végén készre összerakná, úgyhogy persze még hiányoznak a polcok, fiókok, stb..., azért hogy másnap szétszedje és dolgozzon rajta tovább. Én nem emlékszem, hogy a több mint három év alatt egyszer is azt írták volna a napi "realise notes"-ba, hogy ez a kész játék, amit ma kiadtunk. Most az megint más kérdés, hogy te mit hiszel, hogy hogyan kellene ennek naponta kinézni, de ezt szerintem csak saját magadtól gondolod így, mert nem hiszem hogy bárki is azzal hitegetett volna, hogy amit naponta próbálsz annak boltkész állapotban kellene lennie. És itt még meg se említettünk olyan dolgokat, hogy bizonyos részeket sokszor úgynevezett "placeholder" tartalommal helyettesítenek időnként mert, éppen dolgoznak rajta és nem tudták napvégén hozzárakni a buildhez, mert használhatatlan lenne.
Továbbá a véleményemet továbbra is fenntartom, hogy én még tökéletes gumifizikával, AI-val vagy egyáltalán általánosan fizikával, autós szimulátorban még nem találkoztam. Legfeljebb olyannal igen, hogy ameddig eljutottak, azt tették a játékaikba. Na ennyi dióhéjban.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
SityiSXT
őstag
válasz Penge@Borisz #743 üzenetére
A CARS és a GTA tábora szerintem nem fedi le egymást totálisan.
Persze, hogy nem. De elég sokan vannak úgy vele, hogy szeretnek lődözni is, meg autóversenyezni is. És elég sokan impulzusszerűen vásárolnak. Namost, jön a GTA V, aminek csak a marketingköltsége akkora, mint a Project Cars teljes büdzséje, szerinted mekkora esélye van azon a héten vele szemben? Ellenben a következő héten új megjelenésként kilistázva a boltokban (weboldalakon, stb.) már jobban felfigyelhetnek rá, mert a GTA V már megjelent, mindenki tud róla, régi lemez - akinek kellett, már megvette. A Project Carsnak nagyon számít, hogy mikor kerül a hírekbe, hogy kész, megjelentünk, mert marketingre nem igazán futja.
De persze részemről csak megpróbáltam kicsit a kulisszák mögé pillantani. Nem vagyok benne biztos, hogy tényleg csak a fejlesztés miatt csúsztatnak. Plusz lehet, hogy közrejátszik az is, hogy április 1-vel kezdődik az új adóév az Egyesült Királyságban - lehet, hogy ezzel is machinálni akartak.
(Hmm... Picit konteós ez így, de sebaj. ) -
macy
addikt
válasz Penge@Borisz #748 üzenetére
Ez így van, ahogy írod. A cars még mindig csak tesztelgetésre, egy kis élvezkedésre jó, elkörözget vele az ember, próbálja a beállításokat, időjárást, napszakokat. Jelen állapotában semmiféle versenyesemény lebonyolítására nem alkalmas.
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #748 üzenetére
Talán nem kellene olyan dolgokat nekem tulajdonítami, amit nem írtam és félramagyarázott értelmezésből, téves konklúziókat levonni.
"Figyelj, olyanokat írtál le, hogy „ez a játék már megjelenhetett volna novemberben is”. Szerintem ez nem igaz, sokkal rosszabb állapotban volt a játék, én akkoriban szálltam ki belőle mostanáig, mert egyszerűen játszhatatlan volt. Az aktuális buildek topikjai csurig voltak hibajelentésekkel, és hát nem véletlenül döntöttem úgy én sem, hogy ebből akkor egy pár hónapra elegem volt. Fagyások, összeomlások, elképesztően rossz AI, grafikai hibák, nem működő replay, nem létező boxutca. És azt mondod, hogy ez így mehetett volna a boltokba, pénzért árulni."
Ha tartották volna magukat a novemberi megjelenési tervhez, vagyis a béta fázis, béta fázis lett volna és nem továbbfejlesztés, akkor megjelenhetett volna. Nem azt mondtam, hogy ahogy novemberben állt, úgy kiadható lehetett volna.
Talán még annyi, hogy a zászló és egyéb szabályok, amik ideiglenesen, szándékosan nincsenek a játékban, nehogy már hiba vagy hiányosság legyen és van ezeken kívül is, pl. a chet se működik, de nem azért mert el van szúrva, hanem azért mert valami miatt ideiglenesen kiemelték a játékból, ahogy annak idején megtették az FFB-vel vagy a gumifizikával. Szerintem az se telejesen világos, hogy mivel mi a tervük, de rögtön azt hinni, hogy elszúrták... Na az ilyenek miatt gondolom, hogy ez vihar egy pohár vízben.
Most mit mondjak? Kunosék DLC formájában adnak ki, pénzért olyan tartalmakat, amiknek benne kellett volna lenni az alap 1.0 játékban.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
macy
addikt
válasz Penge@Borisz #752 üzenetére
Mentem ezzel a mercivel, hát mit mondjak, elég szar. 3 első kerekes autót próbáltam, gyakorlatilag mind ugyanolyan fos. Mintha egyforma fizika lenne alátolva. Tolja az orrát mint a szar, gázelvételre meg dobja a farát. Hétvégén kipróbálom az összes autót, mert van jópár amivel nem mentem még. Szinte csak GT3-asokkal megyek, azok tetszenek.
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #752 üzenetére
Oké. Azonkívül, hogy a te szintedhez gyenge az AI, más negatívumot nem igazán írtál. Viszont lehet hogy lesznek olyanok és gyanítom, nem kis számban akik szétsírják majd a fórumot, hogy nem lehet legyőzni.
Erre szokták azt mondani, hogy nem szignifikáns. Vagyis öcsédnek WMD fórumon külön fel kellene erre a hibára hívni a fejlesztők figyelmét, mert nem igen fog magától megoldódni a dolog. Amiről nem tudnak, azt nem kezdik el javítgatni. És szerintem még a megjelenés előtt kéne, mert utólag csak patch-csel lesz megoldható.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #759 üzenetére
Te most mire válaszoltál? Sehol nem írtam olyanokat amiket te itt előadsz. Ez márt nem az első, hogy megpróbálod félremagyarászni elferdíteni azt amit írok. Kezdem azt hinni, hogy ezt szándékosan teszed. Egy szóval nem írtam, hogy tökéletes, azt se hogy minden jó úgy ahogy van. Kezdem azt hinni, hogy az objektivitásod csak addig a pontig terjed, amíg a te szemszöged, látásmódod érvényesül.
Most komolyan, azzal érvelsz, hogy számodra gyenge az AI. Oké, ott a WMD fórum írd meg nekik, mint hibát. Azzal jössz, hogy az öcséd kormányán néha kihagy a váltó. Tudod mire van a WMD fórum? Pont arra, hogy felhívd a játék hibáira a fejlesztők figyelmét. Persze csak akkor ha valóban jobbító a szándékod.
Ráadásul ez a besértődött hangnem arra utal, hogy nehezményezed, esetleg rosszul viseled, ha valaki nem úgy látja a dolgokat, mint te. Vagyis valójában ki akar megégetni, kit?Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #763 üzenetére
Szerintem elmondtam amit akartam.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
macy
addikt
válasz Penge@Borisz #778 üzenetére
Nekem nem. Főleg, hogy ott kell állítani az FFB-n. Default 26-on szinte 0 FFB van, az meg lópikula.
-
macy
addikt
válasz Penge@Borisz #780 üzenetére
Értem én a viccet, csak nem szeretem
-
macy
addikt
válasz Penge@Borisz #788 üzenetére
Viszont akkor egy sima autós játék, nem szimulátor. Ha ilyen marad, nekem csalódás lesz. Nagyon vártam végre egy olyan játékot, ahol számítanak ezek a dolgok, van pit, zászló, rendes setup - még akár safetycar is - de úgy tűnik ezzel mellé lőttem. Assettoban megintcsak olyan hiányosságok vannak, amik számomra érthetetlenek így 2015-ben.
Most kurvára felhúztam magam -
#70869248
törölt tag
válasz Penge@Borisz #790 üzenetére
A szimeket készítők hülyék(bocs)...elhitették velük a szimesek hogy semmi nem számít csak a fizika. na köszi.
Pont a fizika az ami a legnehezebb, ha keveset számol az a baj, ha sokat számol az a baj. ..ha keveset számol akkor ugye hiányérzete van az embernek, ha viszont sokat számol az sem ér semmit ha a végeredmény nem működik.Szal fizikát is ilyen-olyant kaptunk, ellenben a hangulatot teljesen kiölték a szimesek azzal a felfogással, mert hogy AI minek hiszen úgy is a multi az igazi, a környezet minek úgy sem látod menet közben, egyéb hangulati elemek is csak az erőforrást zabálják.
Jól kibaxtunk magunkkal.
Mert igen is kellenek a hangeffektek amikor a rajongók mellé érsz, és a pit work, a setup rész állításnál is milyen jól esik egy kis csavarkulcs zörgés...milyen jó egy karriermód jó fizikán, multiban gyakran kicsapnak az első kanyarban. ..vagy lassú vagyok, vagy gyors vagyok, vagy kevesen vagyunk...stb.
Milyen jó tud lenni egy okos AI, amikor leülök és megküzdök egy versenyen, megismételhető élmény, nem függ ezer mástól.
Amikor Pikes Pike-re úgy megyek fel hogy gyönyörű, nem pedig úgy hogy a távolban látom a tekergő aszfaltcsíkot és a keretező fákat a levegőben...ennyi a grafika.Szimes nem szimes, sztem is nagyon fontos a körítés, a hangulat.
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
válasz Penge@Borisz #790 üzenetére
Fizikát tekintve még lehet HC szim a Cars, ha rendesen befejezik. A DashMeterPro appban jónéhány olyan műszer is van, ami AC alatt nem működik (fék-, olaj-, hűtővíz-hőmérséklet).
Végre kicsit leültem én is körözni vele amúgy, belevágtam a karrierbe. Első körben Hamiltoni karriert akarok befutni, de ez eddig lehetetlen volt, mert a legelső gokart versenyen mindig meghülyült az AI. Nos, most már megy, de vannak vele gondok. Ahogy írod, pályától függően vagy röhejesen egyszerű elkapni és megelőzni őket, vagy kissé túl kemény - ugyanazon a fokozaton. Úgy tűnik, a kanyarsebességük nincs még rendesen belőve... De ezt szerintem bőven tudják orvosolni megjelenésig.
Ezután elővettem a Formula A autót Laguna Secában. Az AI itt sem volt épp a csúcson: voltak koccanások, és szerintem az egyik ilyennél történehtett valami a motorral, mert pár kör múlva elszállt (bár én nem értem, ezért miért kell diszkvalifikálni, miért nem csak sima DNF - mindjárt jelentem is). De magát az autót szerintem nagyon jó vezetni, megy a DRS és a KERS is. Kiálltam egyszer a boxba is, de én nem láttam semmi különöset - az, hogy 120 liter benyát kaptam, az én bambaságom, mert nem néztem meg a boxstratégiát a verseny előtt. Az is igaz, hogy valami alap javaslatot kiszámoltathatnának a géppel minden kombinációra (átlagfogyasztás, gumikopás átlagos mértéke szerintem megvan már nekik minden kombinációban - az elmúlt bő 3 év alatt biztos ment már legalább egyvalaki minden pályán mindegyik autóval).
Nem akarok még messzemenő következtetéseket levonni (csak bő egy órát toltam), de szerintem a programfejlesztésben használt szinteket tekintve a Cars jelenleg bétának bőven jó. Igen, akadnak vele bajok, de én úgy látom, ezek elsöprő többsége javítható megjelenésig (főleg annak tükrében, hogy az utóbbi időben sűrűn előfordultak dupla verziószám-növelések). -
JoinR
senior tag
válasz Penge@Borisz #805 üzenetére
Attól függetlenül, hogy éppen mi van a piacon, még vannak, akik szimulátort keresnek. Én azt keresek, ha van, ha nincs, vagy az ahhoz legközelebb állót. Persze nincs több(száz)millióm F1-es csapatot saját szimulátoraira, szegény ember vízzel főz.
Az, hogy 0 köze van a valósághoz, egy elég erős kifejezés. Illetve ha mondjuk ennek 0 köze van a valósághoz (az egyik igazi telemetria, a másik egy szimulátoré), abban az esetben jól elvagyok a jelenlegi kínálattal is.
Nyilván van sok reklámduma, de nem gondolom, hogy anno Michelisz reklámból kért volna kölcsönacc-ot a sonoma-i wtcc előtt, hogy megismerje a pályát De profi versenyzőktől elvonatkoztatva nekem is rentegeteget segített a szimulátorozás, gyakorlatilag azon tanultam meg "rendesen" vezetni, mielőtt kimentem igazi versenypályára, így én nem tudom osztani a véleményt, miszerint 0 köze lenne a valósághoz.(#807) rambustibi: ez elég erősen szintfüggő...ha azt hiszed, hogy egy profi pilóta nem tudja, hogy mit kell állítani az autón, elég rosszul gondolod...ugyanis amíg eljut oda, egyszerűen megtanulja. Elhiszed hogy az AC tesztbajnokságban Michelisz WR-setjét nem Bári Gergely csinálta?
Amatőr szinten pedig nyilván nem muszáj érteni hozzá, de elég sokat segít...ha már itt tartunk, én a saját magam versenymérnöke vagyok, és szerelője is, ami a beállítást illeti[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
válasz Penge@Borisz #796 üzenetére
Ugyan már fölöttem is érintettük a dolgot, de akkor már én is levau a meglátásaimat a dologról.
Nincs olyan, hogy HC szim. Meg olyan se, hogy félszim, meg hasonló marhaságok. Három fajta autós játék van: árkád, szimkád, szimulátor. Szimulátor alatt pedig az otthoni személyi számítógépekre elérhető, kereskedelmi forgalmoban árult szimulátorokat kell most érteni, nem a célhardverre készített, az adott megrendelő számára testreszabott szoftvert.
Mind az Ac, mind a Cars, mind az rF, az LFS és az iR a valóságot próbálja meg szimulálni számítógépen, ezért szimulátorok. Az, hogy a vezetési élmény eltér ezekben a programokban pont abból adódik, hogy az otthoni gépek számítási kapacitása erősen véges, így szelektálni kell, mit és mennyire pontosan számol ki az adott játék, és hol "csal". Az AC például messze nem kalkulál annyi paraméterrel, mint a Cars, de valahogy számomra mégis egy picivel jobb ott vezetni, mint a Carsban. Viszont mennyire realisztikus az AC? Ha nem nyomod neki, 6 kör alatt kinyírod a gumit? Ennyire pocsék papucsokat talán még a Pirelli sem gyártott tavaly az F1-ben... A másik dolog, hogy én olvastam olyanokat, hogy az AC-ban például nagyon nem a valós sebességváltó-áttéteket állították be nem egy autónál, (Z4 GT3 vagy az MP4-12C GT3), vagy hogy AC-ban jó 50 méterrel később is lehet fékezni, mint a valóságban. Állítólag a Cars nem ilyen, ott elvileg minden a helyén van. Nem tudom, nem vagyok szakember, nem is akarok ebben állást foglalni, de érdekes felvetés...
Amit ezzel az egésszel mondani akarok az az, hogy nem érdemes azon vitatkozni, mi "szimebb": X vagy Y játék. Szim mindegyik, amit annak kategorizálnak, csak legfeljebb nem olyan pontos, mint a másik adott területen.[ Szerkesztve ]
-
Enton
addikt
válasz Penge@Borisz #824 üzenetére
Pár kérdés:
Mivel veszed a versenyt?(fraps/shawodplay/bármi más) Box kiállás működik-e rendesen?
Olyanról lehet-e tudni lesz-e olyan mód, hogy én megyek 5 kört Formula A-val, nordschleife-n éjjel 1-től csillagos ég alatt, ezt mint challange megoszthatom-e cimbikkel/mindenkivel?
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
SityiSXT
őstag
válasz Penge@Borisz #830 üzenetére
Én voltam az az elmebeteg, aki okfejtegetett... Inkább szántam amolyan agytornának. Jelen pillanatban ha azt nézzük, a Project Cars jobban jöhet ki ebből. Pont húsvét előtt jelenik meg a Cars, rá majdnem két hétre jön a GTA V. Szerintem nem sokan fognak várni két hetet, ha húsvétkor már Carsozhatnak (már ha érdekli mindkét játék). Plusz úgy tűnik, nagyon sokan nehezen viselik el a csúszást, itt a PH-n is pár emberke már visszamondta az előrendelését. A Steam fóruma meg... [link]
-
SityiSXT
őstag
válasz Penge@Borisz #835 üzenetére
Persze, hogy nem! Csak számomra vicces, hogy kerülgeti egymást a két játék...
-
tttzshd
tag
válasz Penge@Borisz #844 üzenetére
ja teljes gázzal mentem én is egyszer és volt egy kis setup rajta de úgy lenyomtak egyenesbe mintha másik motor lett volna a kocsijába
-
zovifapp111
aktív tag
válasz Penge@Borisz #848 üzenetére
Én már a GTR-nél átéltem ezt az érzést,ezért nem is erőltetem a multit.Ja,meg ott kellene tölteni egy pár hónapot a gép előtt pályatanulásra,de akkor meg éhenhal a család Szóval, el vagyok én a gép ellen...
Alig várom a tavaszi zöldelést!
-
tttzshd
tag
válasz Penge@Borisz #848 üzenetére
És pontosan a szimulátorok sajnos a setup buzulásról szólnak és nem pedig az egyenlő beállítású autókról.Ezért tartanak a szimulátor játékok ott ahol, mert setup nélkül mehetsz a levesbe és ezért a legtöbb embert nem érdekli a legtöbb sim.Bár én úgy érzem a CARS valami újat akar csinálni és majd figyelnek erre is , meglátjuk Ja ügye azt nem is kell mondanom hogy mindeni aki kicsit komolyabban szeret vezetni az multiba nyomja nem pedig szoloban...nem is kellett volna csinálni szolo részt szerintem,csak egy egyenlő esélyekkel féle multit.
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
válasz Penge@Borisz #848 üzenetére
Nem ugrik be de setup lockról nem volt szó multiban, mint választható opció?
-
rambustibi
őstag
válasz Penge@Borisz #848 üzenetére
Nem tudhatod, ahol lehet csalni ott tuti alkalmazzák
Klaus: Audi C5 RS6 2.7V6 biturbo (Audimaxpower Team) "Der will nur spielen"
-
Penge@Borisz
tag
válasz Penge@Borisz #846 üzenetére
Azért sikerült legalább minimálisan helyreállítani a játékos lelki békémet. Leaderen a nem setupos és helpek nélküli idők között pár kör alatt hoztam a második helyet és tudom, hogy még van benne bőven, mivel eléggé túl van tankolva a verda a Free Practice miatt. Helyrehozhatnák a TT-s benzin mennyiséget, akkor talán meg lehetne ostromolni az első helyet is.
Ha nagyon őszinték akarunk lenni, akkor erre jó ez a játék perpillanat. TT-zni, meg az AI-val versenyezni. A multi nagyon nem frankó. Először is, szinte csak GT3-as verdákat futtatnak. Engem pont nem érdekel ez a kategória. OW alig van, tényleg csak elvétve, pedig akad pár OW autó a kínálatban. Nem értem ezt a GT3-as buzulást. Aztán ugye az a kevés, akik rendszeresen multiznak, azok többnyire állítgatnak az autón, úgyhogy esélyed nincs ellenük.
Max ha kitartasz és kivárod, hogy szép lassan kihullanak előled. Tegnap is ez volt, kár, hogy nem vettem fel. Spa-ban indultunk hatan, engem már az Eau Rogue-ban kilöktek, bőven utolsó hely valami 10 mp hátránnyal az előttem levőhöz képest. (Aki kilökött, az távozott a meccsből.) Majdnem kinyomtam én is, de aztán eszembe jutott Yorkie videója, és arra gondoltam, miért ne? 6 kör alatt sok minden történhet. Szóval elkezdtem tolni neki. Hamarosan meg tudtam előzni két mukit, egymással voltak elfoglalva, amolyan roppant intelligens, ki tudja kilökni a másikat hatékonyabban játékkal. Máris mögém kerültek az okosok. Aztán kb. félkörönként csúszkáltak ki előlem az emberkék, és végül a kezdeti fail ellenére csak bekúsztam elsőnek. Persze nem saját érdem, mert eleve egy lassabb verdát választottam, mint a többiek (McLaren 12C, a többség meg valami bika RUF-al tolta), de arról én már nem tehetek, ha ennyire nem képesek a pályán maradni a fiúk.
Na szóval a multi az halál ebben a játékban, vagy esélytelen vagy a setuposok ellen, vagy megy a gladiátorharc, meg eleve 3-5 körös röhej futamok mennek GT3-as kategóriában, ahol idő nincs semmiféle tempó felvételre, meg semmire.
Tehát a CARS két dologra jó: TT (most arra sem, mert minden pályára 5 litert tankol…), meg AI ellen versenyezni és kész. És nem látom, hogy kialakulóban lenne egy jó kis magyar csapat, akikkel össze lehetne járni és kulturált körülmények között csapatni néhanapján… Hát ennyi most.
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
Csapoati
nagyúr
válasz Penge@Borisz #862 üzenetére
Nincs meg kesz a jatek, az ugye megvan? A multis hulyek pedig nem a jateknak koszonhetok.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
válasz Penge@Borisz #864 üzenetére
Akkor ugy fogalmazok, hogy aprilis 2-aval nem zarul le a jatek fejlesztese. A setup lockot felolem betehetik, de a szimulatorozashoz hozzatartozik a setupok hegesztese is. Ettol fuggetlenul nem lehet valami nagy kunszt beletenni, hatha tobben is kerik majd. En igazabol egy stupid lockot kernek inkabb, ami a hulyeket kizarja a multibol par szandekos utkozes utan.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #862 üzenetére
"A multi nagyon nem frankó. Először is, szinte csak GT3-as verdákat futtatnak. "
Miért nem indítasz te szervert, amilyennel menni akarsz? Majd csatlakozik, aki akar, pont úgy ahogy te csatlakozol máséhoz.
"Na szóval a multi az halál ebben a játékban, vagy esélytelen vagy a setuposok ellen..."
Általában nem a többség igazodik a kissebbséghez, ez éppen fordítva szokott lenni. Mégha nem is vagy setup zseni, akkor is illene minimálisan megtanulni a setupot, mert egy autó egyetlen beállítással nem jó minden pályához. Csak vedd alapul Spa és Monacó közti karakterisztikai különbséget.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #870 üzenetére
Egyelőre kevesen multiznak, de ha kint lesz a játék, akkor változni fog a felállás. Szerintem sokakat érdekel az OW is. És ne felejtsd el, lesz majd dedikált szerver funkció is. Abban lehet, hogy lehet setup lock-ot is beállítani, majd.
Egyébként én korábban már megemlítettem nekik ezt is, többek között.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Csapoati
nagyúr
válasz Penge@Borisz #866 üzenetére
En nem mondom, hogy ez igy franko. De egy szimulator sosem lesz "kesz", mindig van mit fejleszteni. Ha meg tovabb tolnak a megjelenest, azon hozongenenek a nepek.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #872 üzenetére
Szerintem is elférne egy olyan opció, hogy egyenlő esélyekkel lehessen küzdeni és csak a vezetési stílus határozzon meg egy versenyt. Viszont akkor meg az kellene, hogy legyen egy alapsetup minden pályához és minden autóhoz és azzal menjen mindenki.
A múltkor olvastam valamelyik topikban, hogy terveznek majd a megjelenés után, upgrade vagy DLC formában, élő "racedirector" funkciót, ahol valaki(k) folyamatosan figyelheti(k) a versenyt és dönthetnek a kényes szituációkban. Szerintem ez bajnokságokhoz kell majd leginkább, de ártani nem fog, ha belekerül majd.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
tttzshd
tag
válasz Penge@Borisz #870 üzenetére
Ez nem így működik jelenleg mert kevesen vannak ., de estefelé bármilyen autóval mész bemennek..ha egyedül elindítasz egy 30-60p-es qualifikáció+10AI melléteszel akkor jönnek majd....nem a lobbyba kell várni és min 10 körös,mert ha ilyen hosszú a qualifikáció akkor 10 kört is simán lemennek+ minden segítséget kapcsolj ki mert azt jobban szeretik.
-
grunge
addikt
válasz Penge@Borisz #870 üzenetére
De en igen.
Nincs meg ez sem kesz, sok viz lefolyik meg a Dunan is egy honap alatt, ha szemügyre vesszük milyen jol haladtak az elmult honapokban / hetekben. En bizom a csapatban, csak ennyi, no offense at all!
AC nekem sem jön be, a G27el nem akar rendesen müködni. Kar erte, mert a Ferrarik erdekesek.By the way, a napokban inkabb csak tesztelgettem replayekkel a teljesitmenyt. Oulton Park International palyan meg vannak gondok, helyenkent erthetelen modon akadozik, pedig az fps megvan. A tegnapi builddel az FFB nekem G27-el sokkal jobb volt mint mondjuk 2 hete.
159 SW 1.9 jtdm <3
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #862 üzenetére
"TT (most arra sem, mert minden pályára 5 litert tankol…"
TT-ben általában a boxutca bejárat előttről indít. Ha bemész rögtön a boxba, feljön a kis ablak, hogy min akarsz változtatni a kiálláskor, rákattintasz az edit részre, ott látod az üzemanyag mennyiség szabályozót, beállítod, hogy hány literre töltse fel, majd mented. És TT-ben is lesz elég üzemanyag, anélkül, hogy setupolnod kelljen.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #879 üzenetére
Most gyorsan kipróbáltam, Brnoban, Alpine A450-nel mentem két kört. A leader defaultot ír. Rögtön behajtottam boxba, megtankoltam, jött egy felvezetőkör és azután egy mért kör. Assistot Real-re szoktam állítani, mielőtt megszólsz a segítségekért.
http://cars-stats-steam.wmdportal.com/index.php/leaderboard?track=3387066030&vehicle=2022787216
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.