Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsiz

    őstag

    válasz JoinR #262 üzenetére

    köszi, de pl az hogy exposure compensation vagy expozíció kompenzáció van odaírva, tökmind1, mert egyiket se értem. valamint a bloom=virágzás sem nyer túl sok értelmet számomra egy autós szimulátorban. továbbá a heat haze (meleg pára) sem mond nekem semmit. és a sun flare=nap fellobbanás fordítással sem vagyok előrébb. hamarabb nézegettem a fordítóban mint hogy ide írjak. SMAA meg FXAA-t wikin is kerestem de nem találtam (magyarul).

    Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

  • zsiz

    őstag

    válasz JoinR #265 üzenetére

    köszi így már értem ezeket :)

    [ Szerkesztve ]

    Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

  • Joshi

    titán

    válasz JoinR #274 üzenetére

    A G25-ből két lehetőség van és kalibrálásnál az egyikkel se csinál semmit ha megnyomom a pedálokat. :F

  • Joshi

    titán

    válasz JoinR #276 üzenetére

    Próbáltam mindenen de csak a kormányt tudom kalibrálni a pedált egyáltalán nem látja a játék. :( Más játékban hibátlanul működik. Neked is Leo kábeled van?

    [ Szerkesztve ]

  • Joshi

    titán

    válasz JoinR #278 üzenetére

    Sehogy nem látja úgy hogy ennyi volt, talán majd a végleges verzió ha egyáltalán megjelenik.

  • winhate

    őstag

    válasz JoinR #342 üzenetére

    és mi van akkor ha 4-5 éves ??
    Ismered ezt a cpu-t mire képes ?

    Mint irtam az engine 1.0 az hogy ki se jött nem téma.

    Csak mellékesen idesugnám hogy ricshard444 se egy fapad gépen próbalta és neki is megette a gépet.

    Másik hogy a projectcarsgame.com ezt írták:

    "Will the game run at 1080p 60fps on PS4/Xbox One?
    This is the target! We'll have more info on exact specs in upcoming months. "

    Tehát remélem mire kijön csiszolnak még a forráson.

    [ Szerkesztve ]

    http://pouet.net/prod.php?which=5633

  • prtvlogan

    aktív tag

    válasz JoinR #345 üzenetére

    A mai csúcsigényű játékoknak elsősorban videókártya kell. I7-el végeztem egy jópár tesztet, gyakorlatilag a vga kihasználtsága mindenhol 98 - 99% között a processzor játéktól függően 50- 80%. Egy I7 860-as a processzor (természetesen tuningolva) és egy GTX 760. Tavasszal tervezem a gépcserét, mindenképp meg fogom nézni, hogy a kinézett GTX 970 mit mutat ezzel a processzorral.

  • winhate

    őstag

    válasz JoinR #345 üzenetére

    Az összes i3 ha jól tudom 2 maggal rendelkezik.

    Ami számításba jöhet nagyjából mint "gyorsabb" cpu:

    I3 Ghz
    4330 3.5
    4340 3.6
    4350 3.6
    4360 3.7
    4370 3.8

    4150 -es kb egy szinten van az i7 920 -al.

    Árban még mindig jól az i7 felett vannak. (jelen pillanatban)
    A fogyasztás meg nem nérvadó az a 30-40w nem oszt nem szoroz.

    Ráadásul ezt az alap 920-hoz hasonlitottam ami ugye 2.67ghz ;)
    Ezt a procit meg büntetlenül lehet húzni léghütéssel 3.5ghz is.

    Amugy utólag észrevettem hogy a gpu a gyenge láncszem nem a cpu. Néhány cuccot lekapcsolva röhögve ment 30 fps-el 2048x1536 -ban.

    [ Szerkesztve ]

    http://pouet.net/prod.php?which=5633

  • winhate

    őstag

    válasz JoinR #350 üzenetére

    A 400 watt bőven elég (mérkés jó minőségű táp)

    Project cars úgy látom rendesen kihasználja a procit ( HT még nem próbáltam)
    Tesztre sajnos nincs időm rááadásul nem a verzio amiről irhatok :)
    6850 -nél a felbontást azért említettem meg mert igazából nem sokat számít. (max 20 fps-t esett 1280x1024-hez képest) Látványban sem igazán látszik.

    http://pouet.net/prod.php?which=5633

  • macy

    addikt

    válasz JoinR #524 üzenetére

    Emlékeim szerint Assettoban, álló helyzetben semmi ellenállása nincs a kormánynak. Úgy tudom a khm... verziós PC-ban egyáltalán nincs FFB.
    Na megnézem változott-e valami a mai build-ben. Csak ne kéne mindig törölgetni a profilt meg a grafikai beállításokat.

  • vlevi

    nagyúr

    válasz JoinR #624 üzenetére

    Ott a pont. Hátrébb kell rakni a fékerőeloszlást. És addíg játszadozni a fékerőeloszlással, míg megtalálod azt a határvonalat, ahol a visszaváltásokkal együtt is megvan a maximális fékerő a hátsó keréken, amikor még nem blokkol.
    Mert a magas fordulatú, motorfékes dologgal az a baj, hogy ott aztán nem sok beleszólása van az embernek, hogy ha blokkol a hátsó kerék a motorfék miatt, akkor mit csináljon hirtelen. Engedje fel a féket, kuplungoljon bele, vagy izé, miatúró.
    Erről jut eszembe, WTTC belsőkamerás felvételeknél volt 2-3 éve, amikor még volt bömös, de már 6 gangos váltóval mentek, akkor is azért még sokszor láttam, hogy úgy váltott vissza, hogy közben megrúgta a kuplungot. A váltáshoz erre semmi szükség nem volt, természetesen, de a hátsó kerékre biztos volt valami hatása a dolognak.

    Egy kis adalék, hogy nekünk, motors vezetéstechnikai tréningen éppen azt taníották, hogy vészfékezésnél első a kuplung. Azért, mert ha véletlenül blokkolna a hátsókerék a nagy fékerő miatt, abból nagy fetrengés lehet, ráadásul a motor is le fog fulladni, szóval duplánszar. Motoron mondjuk hangsúlyozottan fontos, hogy a kerék ne csúszkáljon, hacsak nem szándékosan csinálja az ember :)

  • mettek

    addikt

    válasz JoinR #706 üzenetére

    Így van. Dell U29mw. 21:9-es. Majd akkor játszok kicsit a fov-val, köszi.

    PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien

  • #70869248

    törölt tag

    válasz JoinR #797 üzenetére

    Az emberek 80%-ban bénák, de azt hiszik hogy nem, vagy még több. 12éves multis háttérrel mondom hogy már. absz. nem érdekel a győzelem ..mivel az emberek csalnak ha lehet..tojnak a feeling-re és pillangóznak, vágják a pályát..és nagyobb gusztustalanságok így semmi értelme.
    Soha senkit nem érdekelt hogy én hogy hoztam a 3. helyet, amikor az első baltával átment a mezőnyön, míg mások megtervezték az előzést, és nem vállaltak be ésszerűnél nagyobb kockázatot, mert a másik is versenyez.

    ...szal sztem fel tudom sorolni azokat az arcokat akikkel szívesen mennék egy mezőnyben.
    Egy jó AI a legjobb dolog, ..ennél persze jobb egy nagyon összeszokott baráti társaság, akik élőben is összejárnak...de minden más társaság rosszabb, ráadásul kinek mikor jó..
    A nagyon jó AI kb. az NR2003 AI szintjtől indul.

    A feeling ...mint amikor a PoG, Historix megjelent. Nagyon kell a hangulat.

    [ Szerkesztve ]

  • #70869248

    törölt tag

    válasz JoinR #799 üzenetére

    Az iR nálam anyagilag nem játszik, (+nekem be sem jön mint szimfizika), és ott is csak bizonyos szint felett kerül be az ember egy nagyjából védett zónába, és még ott is érdekes a büntetések osztása... persze ott is előfordulhat hogy valaki a kuplungra teszi a féket :)
    Az rF AI-ja kinőhette volna magát, egy időben sokat piszkáltam a 'talent' cuccokat ahol jellemzőkkel lehetett felruházni a nevesített AI-t.
    // Driver stats
    Aggression=64
    Reputation=99
    Courtesy=66
    Composure=62
    Speed=74
    Crash=20
    Recovery=15
    CompletedLaps=95
    MinRacingSkill=52

    Nagyon elkanyarodtunk a PCars-tól, bocsesz is érte, a lényeg hogy egy jó AI mindig ráér, mindig fel lehet tölteni vele a mezőnyt, nem lép be anyám magas ping-l, nem nyitja rám a fényszóróját hátha nekem leesik az FPS, ...és nem csal, max rosszul van beállítva. :)

    [ Szerkesztve ]

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz JoinR #797 üzenetére

    Vannak, akik szimulátort keresnek, nem pedig játékokat...

    Ez kissé megütötte a fülemet. Legjobb tudomásom szerint a nagyközönség számára elérhető összes szimulátor játék. Hozzávetőleg nulla közük van a valósághoz, illetve azokhoz a szimulátorokhoz, amivel pl. az F1-ben edzenek a pilóták. Persze, lehet hozni a neveket, hogy x pl. az iR-t használja felkészülésként (reklámduma), meg az rF-et tolja y versenyző, mert hogy fú de valószerű (reklámduma), de ilyen alapon hozok vagy fél tucat nem kisebb nevet azokról, akik a CARS-t fogják ugyanilyen alapon fényezni (szintén reklámduma), sőt, akár még a viccesre sikeredett CM-féle F1-es szériát is megpróbálták ilyen dumákkal eladni.

    Úgy gondolom, ott kezdődik a baj, ha valaki elkezdi elhinni azt, hogy az iR, az rF, vagy az AC az nem játék... Pedig hát de.

    [ Szerkesztve ]

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • rambustibi

    őstag

    válasz JoinR #802 üzenetére

    Tévedsz...
    A valós versenyeken, nem a pilóta állít az autón és nem is kell értenie hozzá. Elmondja a mérnöknek, hogy az autó a pálya bizonyos részein hogy viselkedik, és milyen hatásokat generál fékezésnél, gázadásnál, kanyarodáskor, elinduláskor, esetleg szélárnyékban, és a mérnök tudja, hogy mit kell ezekhez állítani az autón, hogy stabilabb, fordulékonyabb, gyorsabb legyen a pilóta azaz a pilóta vezetési stílusára állíttatja be.
    Ne attól legyen szimulátor egy játék, hogy a pilóta tudjon setupolni... nonszensz

    Klaus: Audi C5 RS6 2.7V6 biturbo (Audimaxpower Team) "Der will nur spielen"

  • rambustibi

    őstag

    válasz JoinR #808 üzenetére

    Akinek hasonló szakmája van, vagy érdekli a szerelősdi beállítósdi, az biztos megtanulja, nekem állattenyésztő a szakmám, viszont szeretek vezetni a beállítás meg nem érdekel. Ezért is indulok fix setup-os versenyeken elég jó sikerrel :DDD És indultam való életben is elég jó sikerrel ;)

    Klaus: Audi C5 RS6 2.7V6 biturbo (Audimaxpower Team) "Der will nur spielen"

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz JoinR #962 üzenetére

    Épp arról van szó, hogy Average Joe nem fogja lenyomni a 100%-os AI-t, de sebaj, mondjad csak. És hát az van, hogy pont arról van szó, hogy az AI-val szemben azoknak lesz esélye, akik setupbuzik. Lehet, sokkal egyszerűbben kellett volna fogalmaznom...

    Szimulációk: Akár tetszik, akár nem, mindenféle konfekció szimulátor rendkívül elnagyolt ábrázolása a valóságnak. Ahogy írtam: Kb mint egy trafikban kapható F1-es autómodell és az igazi versenygép közötti különbség. Ezerféle fontos dolgot nem számolnak ezek a konfekció szimulátorok, mert egyrészt nincs hozzá számítógépes kapacitása Kocka Petinek az íróasztala alatt, a gurulós székével oldalt-szemben, másrészt vélhetően tudományos alapok hiányoznak ahhoz, hogy a valóság akár csak közelítő mértékű mását meg lehessen alkotni a virtuális térben. De tőlem aztán hiheted azt magadnak, hogy fúmárpedigautóversenyzővagyok, végül is kit érdekel. :DDD Max röhögünk egy jót megint.

    [ Szerkesztve ]

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz JoinR #965 üzenetére

    Valós hőmérséklet és ezzel járó anyagtágulás szimulációk, a különböző elemek működéséből adódó súrlódási hatások, ebből következően anyagfáradás, a folyadékok áramlása, keringése a rendszeren belül, ezek hatása, és hát vehetünk akár egy komplett motorblokkot is, mert ugye az sincs lemodellezve a legutolsó alkatrészig, anyacsavarig és az sem, ahogyan ezek a különböző alkatérszek egymásra hatnak, súrlódnak, stb. Mennyi "alkatrészből" áll egy valódi F1-es autó? És mennyiből egy "szimulátoros"? Na ugye. D enem ismételgetem magam, inkább berakom ide az ide vonatkozó egyik írásom egy részletét:

    Vegyünk szimulálandó alapnak egy akármilyen szimulátorból származó autót. A legjobb esetben van benne 100-150 alkatrész aztán kész. Ezek egy része csak dísz, a motor biztos, hogy nincs alkatrészekre lebontva és alkatrész-alapú módon részletesen szimulálva az összetett működési rendszere. Szóval egy játékautó, egy rettenetesen elnagyolt modell, aminek semmi köze egy valódi autóhoz, ennek megfelelően a tulajdonságai igen korlátoltak. Másrészről az a környezet, ahol ezt a béna autót elhelyezed – egy 3D-snek álcázott, valójában 2D-s tér, tehát eleve hiányzik egy alapvető dimenzió… -, szintén csupán néhány, kezdetleges fizikai tulajdonsággal rendelkezik. Az egész egy korcs a valósághoz képest, egy totál egyszerűsített vázlat. Ha pedig az, akkor nem beszélhetünk a valóság szimulálásáról, mert messze-messze nem teljes. Nem teljes valóság, nem létezik. Vagy van egy valóság, vagy nincs, és ami nem valóság, az nem realisztikus semmilyen értelemben. Hiába, a valóság már csak ilyen radikális és szélsőséges és nem kér a kompromisszumokból.

    Egy rajzolt autó viselkedése a mű 3D-s világban és annak megélése, hogy az tényleg hasonló módon viselkedik, mint az igazi, néhány előre betáplált függvény eredménye, ezek azonban nem spontán törvényszerűségek, hanem néhány soros leírások és változók – és ezek a változók sem túlságosan szerteágazó jellegűek. Van x számú lehetőség, ezeket alkalmazza a szoftver a megfelelő indikátorok – pl. kormányzás, gázadás, fékezés – jelentkezése esetén. A kocsik hangját nem az alkatrészek együttes működése eredményezi, hanem egy előre felvett hangfájl megfelelő időben történő lejátszása. Amikor váltasz, akkor nem a váltó ad ki hangot, hanem mondjuk, amikor kettesbe teszed, akkor a szoftver ezt észleli és lejátssza neked a kettes sebességfokozathoz rendelt digitális audio állományt. Ha ehhez a sebességfokozathoz az eredeti helyett hozzárendelsz egy lónyerítést, akkor amikor kettesbe teszed a váltót, akkor nyeríteni fog a verda.

    Nincsenek alkatrész működések, kopások, súrlódások, nincs levegő sűrűség, szélsebesség – vagy ha van, akkor az valójában nem a levegő mozgása, mivel annak mozgását, örvénylését pont annyira nehéz lemodellezni, mint a vízét. Így csupán adott egy-két számszerű érték, ami sokkal inkább az autó menettulajdonságait korlátozza, és az autó inkább úgy tesz, mintha ellenszélben menne. Valójában nincs ellenszél, mert azt egy átlag felhasználó számítógépének számítási potenciálját figyelembe véve lehetetlen lemodellezni. A levegő viselkedése függ az aktuális hőmérséklettől, az függ az évszaktól, napszaktól, felhőréteg nagyságától, légnyomástól, a Föld-Nap távolságtól, a Föld tengelyének pozíciójától, és még seregnyi dologtól. Egy játékban a Nap valójában csupán egy fényes korong az égen, ami semmiféle hőleadást nem szimulál, és gravitációs hatása sincs. És ha már itt tarunk, egy játékban az idő sem létezik, legalábbis klasszikus értelemben véve. Igen, el lehet érni időeredményeket, fel lehet állítani körrekordokat egy beépített stopper révén, de az igazi idő az nincs jelen.

    Szokták mondani, hogy egy konfekcióipari szimulátornak (rFactor, iRacing, LFS, stb.) nem az a fő célja, hogy az autók viselkedését modellezzék tökéletes módon, sokkal inkább a vezetési élményre koncentrálnak, vagyis arra, hogy minél tökéletesebben adja vissza az adott program a valóságot. Na jó, akkor ragadjunk le ennél. Mindazonáltal amíg nincs egy tökéletes részletességgel megalkotott autómodellünk, ami a tökéletes részletességgel megalkotott környezetben halad a tökéletesen leképezett fizikai törvények szabályai szerint, addig semmiféle valószerű vezetési élményről nem beszélhetünk.

    Egy szimulátor a következő illúziókat adja a játékosnak:
    Kormányzás, gázadás, fékezés, sebességváltás. Kész. Igen, ezt csinálják a valóságban is. De ott azért van még rázkódás, légellenállás, a pilótát érő erőhatások, az ennek következtében fellépő biológiai reakciók. Ráadásul a kormányzás, gázadás, fékezés, sebességváltás csak elnagyoltan, vagy inkább célirányosan van megalkotva, vagyis vehetünk egy akármilyen ultra-realiszitkusnak kikiáltott szimulátort, száz-százötven elem működik a valóságban létező több ezer helyett. Ennek figyelembe vételével kiszámolható, hogy egy szimulátor milyen százalékarányban képes a valós körülményeket visszaadni.

    Egy F1-es járgány motorja csaknem ezer kisebb alkatrészből tevődik össze. A teljes autó 5000 darabból áll. Az iRacing F1-es modellje a legjobb esetben sem áll többnél, mint 150 részből. Ez körülbelül 3-4%-os pontosságot jelent. Ezt nevezzük szimulátornak?

    Persze jöhet az ellenérv, miszerint hiába ennyire hiányos a modellezés, a célszerűséget tekintve ez is elég, hiszen az autók szemmel láthatóan hasonlóan viselkednek a játékban, mint a valóságban. Nagyjából megfelelőek a féktávok, a kanyarsebességek, a gyorsulás mértéke, stb. Rendben van, akkor most már tudjuk, hogy egy konfekcióipari szimulátor arra lehet jó, hogy megfelelőnek tűnő pályaismeretre tegyél szert általa. Azonban a lényeg, az autó vezetésének megtanulása és biztos kézben tartása még mindig nem érhető el ezek által, hiszen ehhez seregnyi egyéb tényező hiányzik. Ráadásul a modellünk legfeljebb nagyjából viselkedik úgy, ahogyan az igazi – rendkívül vázlatos módon -, hiszen eleve korlátok közé van szorítva ez a viselkedés, mivel elképesztően sok, a valóságban létező körülmény nincs jelen.

    A jobb érthetőség kedvéért:
    Ha egy kanyart úgymond elfékezel, blokkolni fognak a kerekek, és nagy eséllyel ki fogsz csúszni. Ezt egy játékban x számú változatban lehet előadni. A valóságban végtelen mennyiségű változata lehetséges egy kicsúszásnak és következményeinek. A játékban ez komoly korlátok közé van szorítva. Bármelyik játékban.

    Ott tartunk, hogy egy jobbféle konfekcióipari szimulátor alkalmas lehet arra, hogy megismerjünk egy pályát és azt, hogy nagyjából hogyan lehet azon menni egy x típusú autóval. De ez tényleg nagyon nagyjából van. Nem kell annyira figyelned arra, hogy az alkatrészek mennyire kopnak, nyomhatod neki ezerrel, nem kell annyira vigyáznod, hiszen a teljesen kezdetleges törésmodellek rendkívül elnézőek a kisebb hibák elkövetésekor, nem érzel egyetlen erőhatást sem, ebből nem következnek testi és tudati reakciók, és még lehetne sorolni. Ha mindez igaz, akkor most már tudjuk, hogy az a néhány százalékos arány, amiben egy szimulátor a valósághoz közelít, édeskevés ahhoz, hogy bármilyen szinten komolyan vegyük ezt az egész műfajt. Sőt, a komolyságnak akár csak a halvány jele is nevetség tárgyává kellene tegye az illetőket. Ezek csak játékok, olyan fokon megvalósítva, ahogyan egy távirányítós kisautó viszonyul egy valódi F1-es versenygéphez. Hiszen egy távirányítós autócskával is kell kormányozni, fékezni, gázt adni… Sőt, ebben a formában egy távirányítós verda kezelése jóval több realizmust adhat, hiszen azzal a valóságban játszunk, adott minden fizikai és egyéb körülmény!

    Arról még nem beszéltünk, hogy nem csupán a konfekcióipari szimulátorok nem nevezhetőek valóságszerű élmény előidézésre alkalmas szoftvernek, de a játékos közvetlen környezete sem szimulál semmit a valós versenyzésből.

    A játékormányok elhelyezkedése – botváltót csak nagyon kevesen használnak, a sokkal kényelmesebb és egyszerűbben használható szekvenciális váltó a divat, de a botváltó mérete, pozíciója sem stimmel -, a pedálok elhelyezkedése – a kuplung a legtöbb esetben szintén kiesik a szobaversenyzés során -, a monitor, mint szélvédő távolsága, a térlátás – vagyis annak hiánya - illetve maga a játékos helyzete sem stimmel. Egy valódi versenyautóban majdnem fekvő helyzetben vannak a pilóták, egy átlagos szobaversenyző azonban egy irodai forgószéken csücsülve görnyed a monitor előtt... Nem éri semmiféle erőhatás, legfeljebb egy csökevényes FFB, aminek köze nincs semmihez, nincs rázkódás, nincs semmi. Nem teszi ki magát biológiai megrázkódtatásoknak – extrém mértékű erőhatások a teste különböző részein, levegővételi nehézségek, izzadás, a testfunkciók feletti önuralom…- ennél fogva nincs szüksége olyan komoly edzésprogramokra és diétákra, mint az igazi versenyzőknek.

    Egy játékos versenymérnök is egyben, vagyis magának kell belőnie az autót az adott pályához. Komolyan gondolja valaki, hogy ha egy szimulátor valóban egy teljes autó tulajdonságait képviselné, akkor azt a középiskola tanulmányai közepén járó kispistike képes lenne megfelelően beállítani, úgy, ahogyan a nem egyszer mérnöki diplomákkal és több éves valós gyakorlattal rendelkező stábtagok? Ez is az egész műfaj kezdetlegességét tükrözi. Nem elég, hogy az autót kell kordában tartanod, de a műszaki részletek kidolgozása is a te feladatod. Persze csupán nagyjából, hiszen máskülönben annyira tudnád mihez nyúlj, amennyire én egy űrsikló pilótafülkéjében…

    A végeredmény? Csupán néhány százaléknyi közelítés a valósághoz – ha beleszámoljuk a konfekcióipari szimulátorokban nem jelen levő fizikai törvényszerűségeket, akkor ez tovább redukálódik és megállhatunk nagyjából 1-2%-nál… - és a megfelelő pályaismeret elsajátítása, illetve egy rendkívül csökevényesnek nevezhető autóvezetési tudás, ami a legnagyobb jó szándékkal is csupán egy kiindulópontnak nevezhető. Úgy is fogalmazhatnék, hogy egy szimulátoros autókezelési képességei úgy viszonyulhatnak egy valós autóversenyző tudásához, mint egy általános iskolás, az angol nyelvvel első évben ismerkedő gyermek készsége egy anyanyelvi szinten beszélő szinkrontolmácséhoz.

    Nyah.

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz JoinR #971 üzenetére

    Látom, te valóban abban a kezelendő téveszmébe ragadtál, ami szerint a konfekció szimulátorok egyenlőek a valós versenyzéssel. Innentől kezdve tökéletesen irreveláns az, amit mondasz, legfeljebb annyira vehető komolyan, ahogy a jóember a zárt osztályon üvölti hanzó szájjal, hogy ő Napóleon. Aki ebben a hitben van, az nem vitaképes. Szia, legyél csak autóversenyző a kisszobádban. :DD :DD :DD

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz JoinR #974 üzenetére

    A legnagyobb hiba az, amikor ilyen baromságokat linkelsz, ami ugye most nagyon nagy divat azok körében, akiknek az internet mondja meg, hogy kicsodák, de mindegy. Én lezártnak tekintem a témát.

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz JoinR #986 üzenetére

    Ja, szóval nem csak autóversenyző és Napóleon vagy, hanem maga az Orákulum, aki majd elhoza a megtévedett lelkeknek a megvilágosodást, értem. :D A Nagy Igazságosztó, na ez vicces. Vagy nem az, inkább szomorú, hogy valaki ilyen elmeállapotban leledzik...

    Ha pedig azt hitted, hogy napokig tartó adok-kapokba fogok belemenni, akkor alaposan tévedtél, nekem ugyanis nem létszükséglet a magam igazát a végletekig bizonygatni. Erre semmiféle szükségem nincs, főleg nem egy vadidegennel szemben, aki számomra az égvilágon semmit nem jelent, így a mondókája és a véleménye is tökéletesen érdektelen.

    Most, hogy így tisztába tettük a dolgokat, akár visza is kanyarodhatunk a topic eredeti témájához.

    [ Szerkesztve ]

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • dino_m

    senior tag

    válasz JoinR #986 üzenetére

    Érdekes, kényelmes vita technika, amiben nem akarod meggyőzni a vitapartnert, hogy az állításai helytelenek. Ugyanis így neked se kell konkrétumokkal előrukkolni. Én laikus vagyok a programozás terén és főleg a szimulátorgyártás területén és külön örömmel venném valóban, hogy valaki meg akar óvni a valótlanságoktól. De mivel így fogalmaztál, hogy a laikusok, ebből azt veszem ki, hogy te szakember vagy. Tehát elvárható lett volna némi szakmai útbaigazítás. Azt írod, hogy egyik állítását se tudta Borisz alátámasztani. Én úgy látom, hogy nem is volt rá szüksége, mert nem állítottál szembe velük semmit.
    Az érdemi vita szerintem abból állna, hogy tényekkkel cáfolod az állításokat. Ehelyett inkább amolyan visszakérdezek technikát alkalmaztál, amitől a laikusban talán felmerül némi kétely, de a megváltás elmarad.
    Így számomra az ellensúly kicsit súlytalan.

    Mondjuk a magyar szimulátorosokból lett autóversenyzők kérdés mellett nehezen megyek el, mert ez már szinte közhellyé vált az utóbbi években főleg akkor, mikor az un. HC szimesek érvelnek, hogy megvédjék a mundér becsületét. Mivel a véletlen szót használtad azt kell mondanom, hogy igen is, meg nem is. Ugyanis volt már azóta magyarországon rengeteg kisebb nagyobb szimbajnokság és nem lett mindegyik bajnokból versenypilóta. Miért? Mert csak azokból lehet akik erre a pályára készülnek. Kiemelted a magyar pilótákat, de tudjuk, hogy a szimulátorok mögül több kulföldiből is lett versenyző, ott van pl. Huttu. Vagy a Sony GT játékából lett Le Mans győztesek. Volt egy dokumentumfilm a Discoveryn, hogy mit kellett még végigcsinálniuk a Sony GT győzteseknek, hogy egyáltalán valódi versenyautóba ülhessenek. Szóval az erősen csúsztatva van, hogy a szimulátorból került át. Ezt csak a laikusok kedvéért mondom. ;)
    Mit is bizonyít ez? Semmi egyebet, csak jó helyen kell lenni jó időben és természetesen azt, hogy a valóságban is autóversenyzői álmokat kell hozzá szőni. Szóval visszakanyarodva, itt nem a szimulátoron van a lényeg, hanem azon, hogy egy szponzor lehetőséget teremtsen arra, hogy a valóságban is kipróbáld magad. ha Wéberék nem készültek volna rá hogy autóversenyzők legyenek, akkor ma is a szobályában nyomnák egy G27-es pedáljait vagy amilyük lenne. Tehát nem véletlen, hogy a szimből egy igazi autóba került, mert ezt akarta. Viszont abból a szempontból véletlen, hogy ez még így se sikerül mindenkinek. De anélkül, hogy kisebbíteni akarnám az érdemeiket, meg is fordíthatnám a kérdést. Sikerült nekik szimulátor bajnokságot nyeri. De vajon világbajnokságot is sikerül majd?
    És mi van azokkal a pilótákkal, akik profi versenyzőként találkoznak a szimulátorokkal először, azok honnan jutottak el a versenyautókig? Természetesen ez inkább költői, szónoki kérdés, mert rögtön jönne, hogy gyerekkora óta.., gokárttal kezdett.., stb...
    Tehát maradjunk abba, hogy aki egy szim mögül kerül be a valós versenyéletbe, az a tehetségének köszöntheti elsősorban, semmint a szimulátoroknak.

    Na, ennyit akartam, csak az ellensúly kedvéért. További jó fórumozást!

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz JoinR #1005 üzenetére

    Oké, nem is kell semmit bizonygatnod. Csak gondoltam, ha már ilyen svunggal kivesézed valaki írását, akkor biztos mindent elsöprő bizonyítokkal tudsz előállni. Főleg ha a laikusokat akartad vele megvédeni. Köszi, a pm-et is. Bár szerintem nincs igazad ez a téma nem off és biztos többeket érdekelne. Elvégre szimulátorozásról van szó. És elég sokan hiszik vagy próbálják elhitetni, hogy a szobai szimulátoruk több egy szimpla játéknál. Abban éppen annyi pontatlanság és félrevezetés lehet. Persze el lehet tolni alma, körte felé a témát, de az már megint egy újabb eltolás lenne. ;)

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • #70869248

    törölt tag

    válasz JoinR #1010 üzenetére

    sztem egyszerű, ha kisgyerekként felemeled sorba az autóidat amiket tologatsz a szőnyegen, és az van rajtuk Made in England Matchbox- akkor versenyző leszel.
    ha viszont Made in China akkor szimes.
    szerk: ha nevenincs egymásba pattintós elemekből raksz ki kocsikat akkor modder.

    [ Szerkesztve ]

  • dino_m

    senior tag

    válasz JoinR #1012 üzenetére

    A fű kapott egy úgynevezett autograss alkalmazást, ami az időjárás, napszak szerint változó tapadású füvet jelent. Gondolom azért lehet, hogy most jobban tapad mert a korábbi állapot meg ennek az ellenkezője volt és sokan panaszkodtak miatta. Valószínü, hogy még dolgozni kell a tapadási értékeken, ugyanúgy ahogy a hideg és üzemihőmérsékleten lévő gumitapadás se az igazi még. De az is lehet, hogy mivel ez még mindig AAA-s játéknak készül, nagyobb engedményeket tesznek bizonyos területeken.

    Mondjuk tényleg elég korrekt volt amiket mondott, sőt szerintem CARS szempontból még kellemes meglepetés is.

    A "nyolcórábanalkalmazottkéntdolgozó"-t szerintem nem sértésnek, hanem azért használta, hogy az aki munka után beesik az iróasztala mellé, a gurulósszékére és attól a perctől kezdve Ő Senna, vagy ki. :DD

    Gondolom, volt benne némi túlzás, hogy semmi köze a valósághoz a szimeknek, de semmiképpen nem akkora, amit sok HC szeretné elhitetni. Szerintem egy kicsit túl szószerint vetted az irását. :))

    Attól lehet még szórakoztató és több ezer órát beletenni egy szimbe, hogy tudjuk nem igazi. Ha például versenyzünk online, ugyanaz a technika áll mindenki rendelkezésére, tehát ilyen téren egyenlők az esélyek és jóleső az érzés. Főleg anno az rF F1 modoknál lökte le az agyam a szíjat, amikor néhány "vérHCpisti", kijelentette, hogy ő simán nyomná valódiban is. Na, azoknak a modoknak annyi köze volt F1-hez, hogy az ISI beletette azt az akkor is réginek számító BMW F1 modellt és az összes modder jószerivel azt "bőrözte" át, némi módosígatással, éveken keresztül. Ennek ellenére mindenkivel el akarták hitetni, hogy az hiteles F1 szimulátor. Aha, sufnimodder, otthon a kisszobája homályában kalapálta össze az F1 fizikát. :DD
    És nagyon sokan nevelkedtek ezeken a "szimulátorokon". Szóval tényleg elléggé elmosódott lett játékos körökben, a szimulátor fogalma.
    Na, mindegy...

    Korábban is leírtam, hogy pályatanulásra, koncentrálásra, önuralomra, a szemmelvezetésre én is emlékszem, taktika tanulásra jók ezek a játékok. De híján vannak mindenféle fizikai igénybevétel, veszélyérzet érzékeltetés és az anyagiak féltése megtanítására, ezek meg legalább olyan fontosak, minthogy határon atózzon valaki, konstans körökkel. Így szerintem az igazság valahol a kettőtök állítása között lehet, de a százalékokban meghatározást kerülném, hogy kifelé tendál a mérlegnyelve. :K

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz JoinR #1023 üzenetére

    Úgy gondolom, hogyha megvan a mód, hogy egy szimben minél több valósidejü számítást belelehet tenni, akkor tegyék. Viszont az is igaz, hogy íróasztalformájú "cockpitnél" tényleg fölösleges. Az is igaz másrészről, hogyha a készítők mindenhol csak a kompromisszumot keresik és alkalmazzák, akkor végül mégis csak az jön ki, hogy a termékük nem több egy sima játéknál.
    Az aki rááldozza az időt és megoldja a legbonyolultabb számításokat, amiket betud építeni, mondjuk egy szimulátorban, az azt is jelentheti, hogy hosszútávon egyéb más tervei is vannak a játékgyártáson túl. És akkor lehet úgy tekintenek a kiadott játékukra, mint egyfajta portfolió a továbblépéshez. De természetesen amire képesek igazából azt sose fogják egy játékban "elpocsékolni", mert profi felhasználásban lényegesen kiszámíthatóbb bevételre tehetnek szert, mint a játékpiac ingadozó, a divattól nagyban függő világában. Szerintem. :B

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • Csapoati

    nagyúr

    válasz JoinR #1037 üzenetére

    Ezt a Laguna Seca dolgot én is osztom, feltűnően rosszak az emelkedők, miközben ahogy mondod, Brands pl. marha jó. Sajnos ezen már nem is hiszem, hogy különösebben változtatnának, de ennyi legyen a legnagyobb baj. Az AMD kártyákkal meg tényleg nem túl rózsás a helyzet, én is többet vártam a 7850-től (főleg 1280x1024-ben)... Lehet át is állok a zöld oldalra, főleg hogy az AC is azt preferálja.

    tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz JoinR #1037 üzenetére

    Oculus Rifttel nyomod? Irígylésre méltó. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mikor dobják végre piacra, biztosan nagy élmény lehet egy ilyennel csapatni.

    A pályát illetően elhiszem amit írsz, egyik játékban sem mentem itt egy kört sem, CARS-ban is csak most hétvégén karikáztam párat. A valóságban tavaly májusban ezzel a kocsival 1:27-es időket toltak, szóval vélhetően ez tényleg nem lett annyira valósághű. Mindegy, poénnak jó volt, meg ha nem veszem figyelembe, hogy nem annyira patentos, el lehet lenni vele, mert így is egy eléggé munkás, nehéz pálya - legalábbis számomra. A Rainey kanyar halálos. :)

    [ Szerkesztve ]

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • SityiSXT

    őstag

    válasz JoinR #1037 üzenetére

    A közönséget a -skipcrowd indítási paraméterrel tudod eltüntetni. De nagyon úgy néz ki, hogy az AMD támogatás majd csak a megjelenés után áll össze teljesen, mert saját driveres profil kell majd neki.

    (Outlon Park és Brands Hatch amúgy itt is laserscannelt)

  • dino_m

    senior tag

    válasz JoinR #1042 üzenetére

    Igazad van. Ezt tényleg csak akkor veszi észre az ember, ha már jó pár százszor végig megy, mondjuk iR-ben és utána jön CARS-ba. Vagy ha külön felhívja rá valaki a figyelmet, ha csak előtte kockáról kockára ki nem elemzem, de azt biztos nem fogom megtenni. :))

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz JoinR #1037 üzenetére

    Kedvet csináltál az L49-hez. Ki is próbáltam Donnington GP-n. Tényleg jobb lett az FFB-je mióta utoljára próbáltam. Viszont fékezéskor semmi visszajelzést nem kapok. Néhányszor szándékosan blokkoltam a kerekeket, de simán csak csúszik, mintha aquaplanning lett volna száraz pályán. :F

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz JoinR #1046 üzenetére

    Szerintem fékezéskor kellene jönni egy kis elnehezedésnek a kormányra, mivel amúgy is arra jön minden visszajelzés, már játékszinten. CARS-ban leginkább tényleg az jön kormányra, ami a valóságban is. Na, a valóságban érzed, mikor az elsőkerekek blokkolnak, beleránt a kormányba és elindul valamerre, ezt tudom szabályozni a fékezés erejének visszavételével és korrigálok a kormánnyal.
    AC-ban több olyan visszajelzés is jön, amit inkább a fenekével érez az ember a valóságban, talán ezért is nehezebb megfogni, ha megindul a hátsófele az autónak. És gondolom ez adja jószerével a pluszt amiért sokan dicsérik az AC FFB-jét, mert sokkal "látványosabb".
    Pontosan ez a bajom nekem is AC-ban, hogy fékezek és olyan érzésem van, hogy azonnal blokkolnak az elsőkerekek és amolyan kavics a víz tetején érzéssel tovább pattog az autó, ahelyett a súrlódó érzés helyett, amikor a gumik elkezdik radírozni a talajt. Nem tudom, nem-e zavaros, ahogy leírtam?

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz JoinR #1051 üzenetére

    Mondjuk a vészfékezés, blokkolás nem ideális esetekben szokott előfordulni. ;) És a versenyhelyzet vagy hotlap se éppen az idilli autókázás szinonímája. :D

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • #70869248

    törölt tag

    válasz JoinR #1111 üzenetére

    Ma szét izzadtam magam az Alfa-val..leírtam az AC topikban, mire összeraktam a hajtást, oké minden, erre nem tudom kiautózni, szemét mocsok Alfa, fogytam vagy fél kg..
    Kíváncsi leszek a CARS mit tud nyújtani feeling-ben, várom már. ..ha ezt de karrier-ben is akkor letérdelek.

  • Joshi

    titán

    válasz JoinR #1142 üzenetére

    Köszi. :R Ettől függetlenül nem húzta le a PC-t ugye?

    [ Szerkesztve ]

  • yodamester10

    őstag

    válasz JoinR #1335 üzenetére

    Én ha a bf4-et újra rakom lemezről sokkal gyorsabb,úgy hogy legyen csak meghajtó de ami a lényeg,hogy fizikálisan jelen van a játék.Megy a polcra ;) Csak jöjjön 7.-én mert eret vágok magamon :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • zsiz

    őstag

    válasz JoinR #1335 üzenetére

    Kb. :D de sose kellett, ezért soha nem is vettem. most is csak azért van egy 16gigás, mert Facebook-on nyertem :D meg rájöttem, hogy roskadozik a szekrény a sok lemeztől, szóval később mindenképp vennem kellett volna olvasót :)

    nem mindenki lakik pesten h kb szinte ingyen legyen marhagyors internete. szóval inkább lemezen legyen ott minden ami kellhet. de ez elég off.

    viszont továbbra is érdekelne az eredeti kérdésre a válasz :D pl farming simulator-nál, van valami olyasmi, hogy lemezről csak X-szer telepítheted a játékot, ellenben a steam-essel amit akárhányszor... stb

    [ Szerkesztve ]

    Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

  • Csapoati

    nagyúr

    válasz JoinR #1354 üzenetére

    Az 1-hez is jön még tartalom. Nem igazán értem, hogy a megvétel miként függ össze a 2. résszel? :U

    Joshi: Aranylemezen van, tehát kvázi megjelenésre kész állapotba hozták. Aztán nyilván jönnek majd a patchek.

    [ Szerkesztve ]

    tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

  • Csapoati

    nagyúr

    válasz JoinR #1357 üzenetére

    Izé, ezt nagyjából a fejlesztő stúdiók 90%-a így csinálja. A Blizzard is. Nem kell mindenkinek a kiegészítőkön dolgoznia, fizetést meg úgyis kell adni nekik. Itt nem arra kell gondolni, hogy akkor a pCars 1 szobájából mindenki eltűnik, csak a takarító hoz még össze pár DLC-t. Biztos vagyok benne, hogy a közösségi finanszírozás miatt bőven lesz még új tartalom az első részhez is (ugye havonta ingyen letölthető új verdákat is ígértek, ilyen lesz pl. a Lykan). De ahogy látom, prekoncepciód van, azt meg én nem szándékozom hosszas fejtegetéssel megváltoztatni. Még annyit, hogy a hasonlatodnál a kifutó modell már régi, ez meg egy új játék. Az első rész fejlesztéséből kiindulva én 2018-19 előtt nem is gondolok a 2. rész megjelenésére. És akkor még ott az autós MMO-juk is.

    [ Szerkesztve ]

    tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

  • dino_m

    senior tag

    válasz JoinR #1357 üzenetére

    Nem tudom mit értesz kifutó modellen, de gondolom úgy gondolkodsz, hogy mi, akik már több mint három éve a projektben vagyunk ismerjük töviről-hegyire. Vedd figyelembe, hogy nagyon sokan csak "kintről" figyelték az eseményeket. Azok, akik most veszik meg nekik teljesen új lesz. Mivel ez egy multiplatformos, dobozos játék és az eladások nagyját a konzolok fogják kitenni, pont ahogy minden más játéknál, már ami multiplatformos. Tehát nem simán egy pécés garázs projekt, ahol havonta félévente majd tolnak hozzá valamit. Ebben a műfajban elvárás a franchise, tehát, pont a sikeressége miatt van létjogosultsága a folytatásnak. Gondolom SMS-nél és Bandai Namco-nál már elég konkrétan kirajzolódtak a számok, amik az előrendeléseket illetik, ezért lehetnek optimisták az ilyen bejelentésekkel, amik ráadásul nem is hivatalos, sajtónak szánt bejelentés, csak WMD fórum bejegyzés volt, amit én ide kiszivárogtattam.
    Attól még lehet egy szimulátort évekre fejleszteni, hogy folytatásokban adják ki. Végül is az alap elkészült, vannak hiányosságok, hibák, vannak hiányzó licenszek, ezeket majd beletehetik a következő kiadásba.
    Jön a DX12 például, de jöhetnek még más technikai újítások is amit majd be lehet építeni. Lehet majd új versenyszériákat belerakni, mondjuk rally-t is. Látszik, hogy egyáltalán nem korai elkezdeni a jövőt tervezni. Azt igérték, hogy minimum két évig jönnek még tartalommal a PC1-hez. A két év hamar elrepül és addigra szerintem ki akarnak jönni a PC2-vel.

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz JoinR #1959 üzenetére

    Én olvastam más, az enyémtől eltérő véleményeket is, amik megemlítik a játék hibáit, és elfogadtam. Visszaolvasható, tehát ennyit erről.

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • vlevi

    nagyúr

    válasz JoinR #2183 üzenetére

    Megy a nagy retkes ...-t !!!! :W
    Aseetto, vagy Crysis3, Battlefield, satöbbi úgy megy Win10-en, mint , mint Win7 alatt, ellenben a Project Cars grafikáját nagyon vissza kell butítani, hogy normális sebességgel fusson.
    i5-3470, 8GB RAM, Sapphire 7850 kártya. Egy monitorral, FullHD-n.
    Win7-en a 14.12-es driverrel, Win10-en tökmindegy mivel.
    Win7-en sem tudom felvenni ultrára a grafikát, ez nem is kérdéses, de Win10 alatt jóval lejjebb kellett adni az igényeimből.

    Habár, megmondom az őszintét, ez 1-2 hónapja volt, lehet, hogy a végleges verzióban már más a helyzet, mert tegnap vettem meg, de még nem próbáltam ki komolyabban, csak billentyűzettel mentem egy kört.

    Ja, nem tudom, olyat tud-e a játék, hogy replaynél felnyomja a grafikai beállításokat annyire, hogy mondjuk egy stabil frissítési frekvenciát el tudjon érni. Replay közben nem kell számolgatni semmilyen autófizikát, AI ellenfeleket, szóval felkapcsolhatna ultrára, nem zavarna, ha csak 24-25fps-el megy végig a videó.

    [ Szerkesztve ]

  • .LnB

    titán

    LOGOUT blog

    válasz JoinR #2454 üzenetére

    Na az meg a másik :DDD

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • #70869248

    törölt tag

    válasz JoinR #2465 üzenetére

    Ez absz. igaz.
    Én most álltam át egy gyenge rendszerről egy jóval erősebbre 2magos Athlon/DDR2-s rendszer plafonon húzva (semmi nem futhatott ami eszi a memo-t, böngésző..semmi) vs. i5 4690k DDR3..semmit nem húztam)
    AC Magione másfél másodperc javulás versenyben, szolóban 4tizeddel döntöttem meg a legjobbam.
    Mindig tudtam hogy nagyon sokat számít, csak az ember könnyen elcsábul hogy a lehető legszebb legyen még megfelelő irányítás mellett..én 60FPS-ig hagytam a régi rendszeren, most jóval 200 felett van. Brutális.

    Mindenhol számít ahol számít az irányítás, minden féktáv, minden ráfordulás, minden korrigálás...szinte észrevehetetlen, hiszen ha észlelné az ember akkor emelne az fps-n.

    [ Szerkesztve ]

  • akoska07

    nagyúr

    válasz JoinR #3128 üzenetére

    Milyen gépet raktál alá ?

    Ott kezdődik eleve,hogy a játékban kell mókolni,úgy,hogy közben talán nem is látod...
    A lényeg,hogy 75Hz-en menjen a Rift.
    Nem tudom milyen monitorod van... 75Hz-es ?

    Ez az Assetto Corsa. :)

    [ Szerkesztve ]

    Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé

  • Joshi

    titán

    válasz JoinR #3128 üzenetére

    Kevés a géped hozzá, az Oculusthoz jelenleg egy csúcskártya kell mint pl 780 v 290. ;)

    ui.: ez a minimum volt, ennél csak jobb. ;)

    [ Szerkesztve ]

  • akoska07

    nagyúr

    válasz JoinR #3130 üzenetére

    Ennél erősebb gépre lesz szükséged szvsz.

    Én Rift DK2-t használok.

    [ Szerkesztve ]

    Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé

Új hozzászólás Aktív témák