Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Joshi

    titán

    válasz dino_m #750 üzenetére

    Mindenkinek igaza van, de pl Kunos ígért és lett is valami, rengeteg tesztbajnokság megy és látszik az hogy haladnak a fejlesztéssel. A fejlesztésre pénz kell és szvsz Kunosék jól csinálják, ha lesz elég lóvé akkor lesz eső meg szél. :D A Project Carsosok helyében én inkább kiadnék egy szűkebb autó és pálya kombót ami jól működik akár offline módban, és ráfeküdnék az online fejlesztésre mondjuk egy DLC formájában. Eddig úgy néz ki hogy túlvállalták magukat, most vagy lóvé nincs vagy 2-sel végzett programozókkal töltötték fel a teamet. ;]

  • Penge@Borisz

    aktív tag

    Itt van például ez saját videó. Három nappal ezelőtt rögzítettem. AI 100%-on, szándékosan az utolsó helyről indultam egy olyan pályán ahol egyáltalán nem mentem előtte, csak a versenyt megelőzően pár hotlapos karikát. 8 körös verseny, és a végére majdnem első lettem, ha kicsit jobban odateszem magam az utolsó körben, akkor megvan. Mindezt setup nélkül. Most képzeljük el egy teljes versenytávon milyen kihívás lehet az AI-t legyőzni. Megmondom: semmilyen. A kilencedik kör elejére-közepére megvan az első hely, aztán mondjuk egy 25 körös verseny végére a fasorban nincs egyik sem. Szóval az AI még 100%-on sem túl acélos.

    És hogy legyen valami pozitív is: Tegnap az öcsémmel mentünk együtt Brnoban. Végül is ez egy remek verseny lett, oda-vissza előzgetéssel, egymás szoros kergetésével. De itt is volt egy kis gáz: Az elején azért nem indultunk el a startnál rögtön, mert az öcsémnél hol működött a sebességváltó, hol nem. Később megnézte, hogy az AC-nál is előjön-e ez a hiba, mert akkor egyértelműen hardveres a probléma, de ott meg pöccre működött minden. Szóval ez is elég érdekes volt…

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • macy

    addikt

    válasz Penge@Borisz #752 üzenetére

    Mentem ezzel a mercivel, hát mit mondjak, elég szar. 3 első kerekes autót próbáltam, gyakorlatilag mind ugyanolyan fos. Mintha egyforma fizika lenne alátolva. Tolja az orrát mint a szar, gázelvételre meg dobja a farát. Hétvégén kipróbálom az összes autót, mert van jópár amivel nem mentem még. Szinte csak GT3-asokkal megyek, azok tetszenek.

  • Penge@Borisz

    aktív tag

    válasz macy #753 üzenetére

    Egész jól meg lehet szokni, mentem ezen kívül még a Clio Cup-al, meg egy Merci 190E-vel és tényleg eléggé hasonlóak a vezetési modellek. Különös, hogy nekem nem voltak problémáim ezekkel, viszont a GT3-asokat mostanában olyan pillekönnyűnek érezem, mintha nem igazán lenne kapcsolatuk az aszfalttal. Na ez az, amikor teljesen személyfüggő az, hogy ki mit preferál jobban, kinek melyik stílus jön be inkább. Persze a kedvenceim továbbra is az open wheel autók, de azokkal már rengeteget mentem, azért próbálkozok új kocsikkal.

    Azért az "összes autó" kipróbálása egyetlen hétvége alatt nem lesz kis feladat! :D

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • SityiSXT

    őstag

    válasz Joshi #747 üzenetére

    Hosszú hetek, ha nem hónapok óta nem írtam le sehol, hogy tetszik-e a Project Cars vagy sem. Amit mindig védtem az az, hogy ez márpedig szim, nem árkád vagy szimkád, mint aminek sokan tévesen beállítják. (Hogy jó vagy felejtős szim lesz-e, majd meglátjuk - de ez már teljesen más kérdés)
    Véleményt nem fogok alkotni a megjelenésig - legalábbis markánsat biztos, hogy nem. Félkész terméknél nem hiszem, hogy messzemenő következtetéseket lehetne levonni fejlesztés közben, legyen bármilyen közel vagy távol a megjelenés. Van programozó a családban, ismerősi körben: látom, hogy megy egy program fejlesztése. Mindent rá lehet fogni, csak azt nem, hogy lineáris. Sokkal többször fordul az elő, hogy a cucc tényleg az utolsó pillanatban készül el, semmint azt sokan gondolnák. (Az utóbbi hónapokban meg nem volt időm elővenni, így emiatt sem érzem azt, hogy ha írnék véleményt, az releváns lenne.)

    A GTA V-ös eszmefuttatásom persze eléggé merész, én sem gondolom azt teljesen komolyan (inkább csak amoyan mellékzöngének szántam) - az adóév eleje-vége miatti csúsztatást reálisabbnak érzem. Persze a további fejlesztés szükségességének indokán kívül.

    [ Szerkesztve ]

  • dino_m

    senior tag

    válasz Joshi #751 üzenetére

    Fordítsuk meg a kérdést. SMS mit igért és mit nem tartott be? A megjelenési határidőn kívül persze. :)
    Bár Kunos is csúsztatott már legalább háromszor, sőt a "DreamPack" iss mintha már harmadik időpontnál járna. ;) Na Mindegy.

    Ne vedd sértésnek vagy személyeskedésnek, de örülök, hogy nem vagy a pCARS-osok helyében. Semmi nem indokolja, hogy szűkebb tartalommal kellene előrukkolniuk. Ráadásul a karrier mód is sok-sok óra szórakozást fog jelenteni, ha mindent végig akar játszani az ember. Ott van még a quick race, amiben teljes hétvégét bonyolíthatsz, vagy csak gyakorolhatsz a free practiceban, vagy csak amolyan "árkádosan" körözgethetsz TT-ben. És ott leesznek még az "Eventek", amit folyamatosan tudnak majd Steamen keresztül kiírni. És van ott még néhány funkció, amik a soon cimkét kapták. Az online fejlesztés dolgot véképp nem éertem, ugyanis már most is van egy jó kis online része a játéknak, amivel tudsz saját szerót indítani, vagy akár véletlenszerűen csatlakozhatsz másokhoz, vagy csak simán válogatsz a már elindított lobbykban. És ugye kész van a dedikált szerver funkció is, csak azt még nem adták ki tesztre. Ezen kívül még mi hiányzik online részről? :F Szóval jó az, hogyha SMS-ék helyében, SMS-ék maradnak. Azzal viszont egyetértek, hogy túlvállalták magukat, már ami az időpontokat illeti, mert a tartalom azért magáért beszél. Az meg kicsit fura, hogy úgy gondolod, kettessel végzett programozókból állnak SMS-ék. Hogy mást ne mondjak az SMS főbök Ian Bell alapította a SimBin-t, amit később eladott a svédeknek. De ez a társaság már akkor is együtt volt és elkövettek néhány olyan címet, hogy GTL, GTR, GTR2 és azért csináltak ők már korábban is a könnyedebb műfajban két Shift játékot és hát a Ferrari Test Drive-ot is. Ez utóbbiak például határidős játékok voltak megrendelésre, amiknek mindenki ismeri a végeredményét. :((

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz Penge@Borisz #752 üzenetére

    Oké. Azonkívül, hogy a te szintedhez gyenge az AI, más negatívumot nem igazán írtál. Viszont lehet hogy lesznek olyanok és gyanítom, nem kis számban akik szétsírják majd a fórumot, hogy nem lehet legyőzni. :))

    Erre szokták azt mondani, hogy nem szignifikáns. Vagyis öcsédnek WMD fórumon külön fel kellene erre a hibára hívni a fejlesztők figyelmét, mert nem igen fog magától megoldódni a dolog. Amiről nem tudnak, azt nem kezdik el javítgatni. És szerintem még a megjelenés előtt kéne, mert utólag csak patch-csel lesz megoldható. :))

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz macy #753 üzenetére

    Én tegnap mentem karrierben Renault Clioval egy 16 körös versenyt és előtte practe-t meg qualit. Versenyen semmi gond nem volt mert meleg gumikkal indul. Practice-ban és qualibqn trükkös, mert 25°C-os gumikkal kezd és hátsógumik nagyon nehezen melegszenek, legjobb ha telemetria hudot választjuk ilyenkor, mert ott látszanak a kisebb változások is. És ugye nem árt néha belenyúlni a setupba, mert nem biztos, hogy a default jó a vezetési stílusodhoz. :K

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • Penge@Borisz

    aktív tag

    válasz dino_m #757 üzenetére

    Rendben, akkor marad a régi, csak általad hangoztatott és csak általad elfogadott nóta, ami szerint a CARS maga a tökély, aki felhívja a figyelmet a kiadás előtt néhány nappal fennálló nagyobb hiányosságaira az hülye, és különben is, minden a lehető legnagyobb rendben van, emeljünk oltárt a játéknak és boruljunk le előtte, aki meg nem ezt teszi, az eretnek és égessük meg. (Bocs, a többes szám nem jó, mert totál egyedül vagy ezzel a felfogással.) Nem is tudom, miért próbálok meg időről-időre objektív társalgásba bonyolódni.

    [ Szerkesztve ]

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • dino_m

    senior tag

    válasz Penge@Borisz #759 üzenetére

    Te most mire válaszoltál? Sehol nem írtam olyanokat amiket te itt előadsz. Ez márt nem az első, hogy megpróbálod félremagyarászni elferdíteni azt amit írok. Kezdem azt hinni, hogy ezt szándékosan teszed. Egy szóval nem írtam, hogy tökéletes, azt se hogy minden jó úgy ahogy van. Kezdem azt hinni, hogy az objektivitásod csak addig a pontig terjed, amíg a te szemszöged, látásmódod érvényesül.
    Most komolyan, azzal érvelsz, hogy számodra gyenge az AI. Oké, ott a WMD fórum írd meg nekik, mint hibát. Azzal jössz, hogy az öcséd kormányán néha kihagy a váltó. Tudod mire van a WMD fórum? Pont arra, hogy felhívd a játék hibáira a fejlesztők figyelmét. Persze csak akkor ha valóban jobbító a szándékod.
    Ráadásul ez a besértődött hangnem arra utal, hogy nehezményezed, esetleg rosszul viseled, ha valaki nem úgy látja a dolgokat, mint te. Vagyis valójában ki akar megégetni, kit?

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz dino_m #760 üzenetére

    Továbbá....
    Leírom szó szerint . Vannak hibák, kisebb-nagyobb hiányosságok a CARS-ban. Pont e miatt csúszik is a megjelenés. Ostobaság lenne azt állítani, hogy ez tökéletes és minden jó, ahogy van. Mert ugye maguk a fejlesztők azok akik, arra hivatkoznak, hogy nem érte el még a kiadható szintet. Az tényleg hülyén hangzana, hogy ennek ellenére én azt mondanám, hogy minden oké. Tehát nem is mondtam. :)

    Na, az viszont más kérdés, hogy tételesen elkezdem sorolni, hogy hol, mi hibás benne. Mert ugye magam se vagyok biztos abban, hogy mi hiba és mi nincs még befejezve. Ráadásul ha a parancssorba beírjuk, hogy -gold, akkor hozzáférünk a fejlesztői felülethez, amiben elérhetők olyan funkciók, amik anélkül nem. Viszont az még inkább játszhatatlan, mert folyamatosan, bár egyre ritkábban, megszakítják a játékot amolyan felugró ablakok, amik a fejlesztőt tájékoztatják különféle kódok formájában, hibás programsorokról, miegyebekről, amihez nekem lövésem sincs. Tehát én nem használom a -gold funkciót. Viszont ha játék közben olyanvalami hibát észlelek, ami mondjuk ugyan ott reprodukálható, azt beírom WMD fórumra és beküldöm a dbg fájlt is ha szükséges. Ez már egy kezdetleges tesztelés. Többre nem futja mert inkább játsszom, ha lehet és szakember se vagyok és türelmem sincs sok hozzá. :( De ha már objektíven le akarok ide írni valamit, akkor mindenképpen hozzá tenném, hogy nálam ez a hiba fordult elő, aminek kismillió oka lehet. HW probléma, vagy internet kapcsolat stb... Na, ezért van a WMD fórum, hogy mindeki írja oda, hogy mit tapasztalt. A leírás alapján valamelyik fejlesztő megpróbálja rekonstruálni a hibát és ha találkozik vele kijavítja, ha nála nem fordul elő, akkor nem tud vele mit kezdeni. Ráadásul azért is jó oda beírni, mert ha többen is írják ugyanazt a problémát, akkor szignifikánssá válik és biztos, hogy programhiba.
    Szóval ide is leírhatom, hogy húúú vazzze, ez is szar, az sincs még kész, de nem nagyon látom az értelmét, hacsak nem magamat akarnám itt fényezni. Legfeljebb elveszem néhány ember kedvét, akik már régóta szeretnék megkaparintani és lehet hogy a megjelenéssel ezek a végzetes hibákról szóló leírások okafogyottá válnak. Viszont aki benne van a fejlesztésben az még mindig tehet azért, legalábbis a maga szintjén, mert senkitől nem várható el hogy lépjen elő programozóvá, hogy ezek közül a hibák, bugok, hiányossságok közül, minél kevesebb kerüljön a kész játékba. Szóval nekem csak annyi a bajom, hogy ez nem a megfelelő fórum arra, hogy a CARS hibáit kibeszéljük, mert arra ott van egyelőre a WMD fórum és ott még haszna is van a dolognak. Itt legfeljebb csak a "szánkat" jártatjuk. Én így látom. :)

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • vlevi

    nagyúr

    válasz macy #753 üzenetére

    Dehát az elsőkerekesnek ilyennek is kell lennie. Kiporog az elsomkerek, nincs tapadas, megy az eleje arra, ameere lat. Gazelvetelre megtapad az elso kereker, es a csutkara bekormanyzott elsokerekg berantja az auto orrat, ami miatt a hatulja elszall. Teljesen mas vezetesi stilustnigenyel az elsokerekes auto. Ez ilyen volt mar a rec07-ben is. Differencialmuvel kell szorakozni, hogy mennyire zarjon, mert pl a race07-ben is a wtccc bmw-hez 1-es difi lockot hasznaltam, de az osszes elsokerekes vezethetetlen ezzel a beallitassal, kellett a 4, vagy 5 difi lock. Es meg kell tanulni eszrevenni, hol van az elsokerek csuszashatara, mert ettol fugg, hogy tudsz-e normalis kort menni, vagy sem. Hatsokerekes autonal sokkal jobban erzodik, mert ott gazdasra dobalja a farat, es tudod, hogy ez mar sok, hamar raerzel. Ja, es ne feledd, a gt3 autokban gyarilag van kiporgesgatlomes abs.

  • Penge@Borisz

    aktív tag

    válasz dino_m #761 üzenetére

    Érdekes, más fórumokon épp azt követelted másoktól, hogy teszteljék a játékot és fogalmazzák meg ott helyben a problémáikat. Nem csak a WMD-n, hanem a te álláspontoddal szemben. Én megtettem, erre most az jön, hogy á, ez legfeljebb a WMD-re való, itt nehogy már a játék hiányosságairól beszéljünk, mert az nem veszi ki jól magát. Döntsd már el. Mondjuk a saját szuverén döntésedtől függetlenül bárkinek pont annyira van joga bárhol a játék hibáiról beszélni, mint amennyire te nem veszed tudomásul azokat és kizárólag a jó oldalait akarod bemutatni, ezzel teljesen félrevezetve azokat, akik nem tudják tesztelni és abba a hitbe ringatni őket, hogy hát ez egy tökéletes és zseniális játék, ami minden vagyont megér és hülye aki nem így gondolja. Ehhez képest én maga vagyok a megtestesült objektivitás, mivel én mindkét oldalról megközelítem a dolgokat és ugye volt példa arra, hogy a fóbiások ellen is felléptem.

    Meg ez a rossz duma, hogy nem lehet tudni, hogy mi a hiba és mi nem az, mert gold verzió meg blablabla. Ezek a teszt verziók. Ezeket adják ki tesztelésre, véleményezésre. Tehát nem abból indulok ki, hogy biztos van egy csodaverzió valakiknél eldugva, amit jól nem mutatnak meg, és akkor minden rendben, hanem azt fogom véleményezni, amit átadtak véleményezésre. És de, lehet tudni, hogy mik a hiányosságok. Hónapok óta milliószor leírom ugyanazokat, tehát ebben a kérdésben még megnyugtató fejlődést sem lehetett érzékelni az utóbbi fél évben. És egyik sem vezethető vissza internet kapcsolatra és hasonlókra, főleg úgy hogy, hogy közben más játékokkal kapcsolatban nem merülnek fel ugyanezek az anomáliák.

    Most komolyan, az internetkapcsolatom (ami 100/80-as) miatt szar az egész boxutca és boxtaktika?

    Esetleg a nem létező HW problémám miatt teljesít mérhetetlenül gyengén az AI és több pályán még csak végig sem tud menni még mindig?

    A grafikai hibákat esetleg a headsetem okozhatja? Az aszfaltba süllyedő kerekek jelenségéért a pendrive-om a hibás? Az elavult és teljes F1-es versenytávra alkalmatlan FA-t azért nem cserélik ki, mert a hangkártyám a szar? A multiban a rendszeres és mindenkinél előforduló, töltés közbeni fagyásoknak mi az oka? Csak nem az egyébként nem létező optikai meghajtóm? Ne vicceljünk már… A végén itt mindenki és minden hibás, csak az SMS nem, és voltaképpen azért csúsztattak már háromszor a három év alatt, mert ezek a rohadt játékosok szar géppel játszanak meg szar az internetük!

    Máshol az volt a gondod, hogy a kritizálók nem írták le részletesen, hogy mi a bajuk a játékkal. Most hogy leírom, az a baj, hogy nem a WMD-be írom, itt meg csak mosolyogjunk egymásra és tapsikoljunk és mindenkit jól verjünk át, akinek nincs rálátása arra, hogy milyen állapotban van a játék. Megmondom milyen állapotban van: Olyanban, hogy ezért ebben a formában nem szabad pénzt kiadni, mert garantáltan masszív csalódás lesz a vége.

    (Ja igen, a végére még egy kérdés: Áruld már el, szerinted én mire fényezném magam? Az fényezés, hogy kritikai észrevételeket támasztok a játékkal kapcsolatban???)

    [ Szerkesztve ]

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • #70869248

    törölt tag

    válasz vlevi #762 üzenetére

    Ez már nem teljesen így van, szinte mintha a saját szavaimat látnám...sok elsőkerekessel mentem már pályán, de mind egy rakás szr volt, a sajátjaimat is beleértve egy hátsókerekeshez képest.
    Aztán pont az AC topikban beszélgettünk, amikor felmerült az elektromos diffizár. Még azóta sem mentem ilyennel, de az AC-ban játszok az EDL programozásával, és valóban át kellett értékeljem az FWD felfogásomat.
    olyan szinten lehet programozni, hogy egy totál más vezetési stílust igényel mint amit megszoktam., ha bekapcsol az EDL akkor sok olyan szituban kihúz a bajból, ahol egy hagyományos FWD leesik az útról. Arról nem beszélve hogy totál más a kigyors alászedett kerék mellett is.

  • dino_m

    senior tag

    válasz Penge@Borisz #763 üzenetére

    Szerintem elmondtam amit akartam.

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • vlevi

    nagyúr

    válasz #70869248 #764 üzenetére

    Már csak az a kérdés, hogy a korabbi hozzaszolasokban emlitett autokban van-e EDL? pl egy kupás clioban nem hinnem,

  • macy

    addikt

    Össze ne vesszetek már egy szar játékon, mikor lassan jön a III. VH.

    Szóval, igaz sose mentem még ilyen első kerekes autókkal, bár nekem is az van, de csak egy szar Renault Laguna. Nem ilyen sportgép mint ezek. Tudom én, hogy a GT3-ban ott az ABS meg a TC, mégis nekem hihetőbbnek tűnik a viselkedése - persze GT autóval sem mentem sosem - mint az említett elsőkerék meghajtásúaké. Való igaz, a setuphoz hozzá sem nyúltam.
    Egyébként nem tudtok valami leírást az FFB beállításokról? Annyi minden van benne, halvány lila segédfogalmam sincs mi micsoda. Tudom, hogy ott van a játékban a leírás, de mivel nem tudok angolul, nekem kínai. Olyan kellene amit legalább gugli fordítóba be tudok másolni. Azt tudom, hogy a mastert vagy mit felhúztam 50-re, mert az alap 26-on szinte semmi visszajelzés nincs.

  • dino_m

    senior tag

    válasz macy #767 üzenetére

    http://forum.wmdportal.com/showthread.php?6198-The-FFB-parameter-tweaking-thread&p=531848&viewfull=1#post531848

    #1230 hsz-ben van az a .pdf file. Abban van részletes leírás. Guglizhatsz abból bőven. :)

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • tttzshd

    tag

    válasz dino_m #768 üzenetére

    ez már túl bonyolult egy átlag felhasználónak..remélem nem ennek a megértése után használható jól csak a kormány

  • macy

    addikt

    Úgy nézem gáz van. Versenyhétvége, belépek setupba, vátóáttételnél minden 0, nem lehet kilépni setupból. Nyomok egy profil, meg graf törlést.

  • macy

    addikt

    válasz macy #771 üzenetére

    Akkor talán ezúton gratulálnék a csapatnak. Nem lehet kilépni setupból. Ennyit a hétvégén kipróbálok minden autót projektből.

  • vlevi

    nagyúr

    válasz tttzshd #769 üzenetére

    Elvileg jónak kellene lennie alapból. Az a sokmillió araméter arra lennevaló, hogy a fejlesztőgárda azzal hangolja be a különböző játékvezérlőket an játékhoz, és csináljanak egy jó profilt.
    De ezzel az az egyikgond, hogy em biztos, hogy leget foglalkoztak már vele, hogy a piacon kapható összes kormánnyel, gamepaddal összrakják a játékot rendesen, másrészt ez azért elég szubjektiv dolog, hogy egy jaékban, ki mennyireszereti, ha a kerékvető szétrázza a csuklóját, vagy egyebek :)

    Nekem szerencsére nincs sok bajom a kormánnyal (G25), elfogadom olyannak, amilyen, mert nagyjábol jol mukodik a pCarsban. Autónként vannak, aholnagyon gyenge az FFB, pl. Lotus49, szinte nulla, de amugynagyon komolyan nem babralok bele.

  • #70869248

    törölt tag

    válasz vlevi #766 üzenetére

    Nem tudom, mivel konkrétan csak a Merci volt megemlítve amire válaszoltál, abban meg van, de összkerekes.
    Macy írt még 3 elsőkerekes autóról aminek egyforma a fizikája.
    konkrétan így:
    "Mentem ezzel a mercivel, hát mit mondjak, elég szar. 3 első kerekes autót próbáltam, gyakorlatilag mind ugyanolyan fos. Mintha egyforma fizika lenne alátolva. Tolja az orrát mint a szar, gázelvételre meg dobja a farát."

    hogy ezek közt volt-e kupás Clio azt nem tudom megszülni így. Erre válaszoltál hogy az FWD-k ilyenek, erre válaszoltam hogy ez már nem teljesen igaz, mivel a különböző aktív diffik, elektromosan zárodó diffik már más vezetési stílust adnak az FWD-nek gázon és gázelvéten is.
    ..bár kétségtelen hogy a legnagyobb hatása kigyorson van...totál más vezetési stílus.

  • vlevi

    nagyúr

    válasz #70869248 #774 üzenetére

    Kupás clio az csak egy péda volt. FWD-ből csak a ford focust probaltam a carsban, az elsokerekeseket en is inkabb kerulom, ha lehet.
    Nem is nagyon figyeltem, hogy konkretan milyen autokrolvolt szo, de ha az A-s merci összkerekes, akkor az se jó pelda az elsokerekhajtasra :)
    Ezeket az utcai autokat szinte senki, egyetlen alkalommal sem hajtjameg ugy, ahogy mi a jatekban, igyaztan nincs viszonyitasi alap, hogy a valosagban hogyan mukodik egy A-s merci futomuve egy feligmeddig jol beallitott FFB-vel :)

    [ Szerkesztve ]

  • Bagan

    aktív tag

    válasz vlevi #775 üzenetére

    ne mondj olyat hogy senki:D. CLA nalam volt tesztelesen 1 hétig uzemanyagkartyaval. Versenytempoba kozlekedtem vele elhiheted. Padlogaz, satufek mindenhol. Hihetetlen ahogy kanyarba betapad es 200 rol pillanatok alatt megallsz vele. Kepem is van valahol ahogy izzik a fektarcsa es a turbo:).
    Futomu egeszen elkepeszto. Elsokerekes autot imadom vezetni. Van kanyar ahol sajat kocsimmal 130 al merek belemenni. CLA val belementem 160 al es orom volt erezni ahogy maszik ki az orra :).
    15 milla volt a listaara ami nalam volt. Egyebkent nem kell olyan sok neki hogy a fekek elmelegedjenek, es mindezt utcan is el lehet erni:).

    Kivancsian varom hogy a pCarsban milyen lesz az A osztaly mozgasa.

  • Penge@Borisz

    aktív tag

    válasz macy #772 üzenetére

    Setup nélkül is vezethető az összes járgány. Én már csak tudom, még a setup menü környékére sem megyek soha. :K

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • macy

    addikt

    válasz Penge@Borisz #778 üzenetére

    Nekem nem. Főleg, hogy ott kell állítani az FFB-n. Default 26-on szinte 0 FFB van, az meg lópikula.

  • Penge@Borisz

    aktív tag

    válasz macy #779 üzenetére

    Tudni kell alkalmazkodni. :) (Csak viccelek ám!)

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • tttzshd

    tag

    válasz macy #781 üzenetére

    úgy érzem neked egyre kevésbé tetszik a PCars ,szerintem ha ennyire sok hibát találsz benne most ne játssz vele,mert mikor tényleg kijön, nem lesz kedved játszani mert felhúzod magad most . :B

  • macy

    addikt

    válasz tttzshd #782 üzenetére

    Évek óta felhúzom magam a carson :D Igazából Nordschleife ami marhára tetszik, de az a gyanúm a többi pálya a gyenge ffb miatt nem jött be. Tegnap mentem valamelyiken úgy, hogy az autó setupjában felhúztam a master csúszkát 80-ra. Na ott már egész élvezhető volt.

  • #70869248

    törölt tag

    válasz macy #776 üzenetére

    A Merci az ugye összkerekes, annak alapból nagyon kell különböznie egy sima FWD-től, tegnap olvastam róla, hogy 40%-t ad a hátsó kerékre..remélem nem tévedek.
    A 2014-s Clio-ban nincs, Megane-tól teszik bele.
    Viszont ha a 3. autó egy 2014-s ST Focus volt akkor abban van.
    Ezért ennek a 3 autónak azért kell különböznie, mert a Merci 4WD tulajdonságot kell hozzon.
    A Focus elektronika vezérelt diffit használ, azaz közel olyan jó mint a Merci, ha az ember úgy vezeti.
    A Clio meg klasszikus FWD hajtást kell hogy mutasson.

    pl. itt írnak kicsit tesztvezetés közben miben másabb.

  • tttzshd

    tag

    válasz macy #783 üzenetére

    nehogy azt mond hogy a ffb miatt tetszik egy autósjáték :U ha nem lenne ffb a cars-ban nem is játszanál vele ? :)

  • macy

    addikt

    válasz tttzshd #785 üzenetére

    Egyértelmű, hogy nem. Egy "szimulátor" nem az ha nincs ffb, ez nem kérdés. Semmi más autós játékkal nem játszok egyébként, csak a cars meg az assetto van a gépen. Régebben rFactor volt meg race07, - még régebben meg minden fent volt ami autós - de azok az idők már elmúltak. Ja nem, hazudok, mert az euro truck 2 is fent van, de abban is van ffb :) Ahhoz ráadásul még TrackIR-t is használok.

  • macy

    addikt

    A mitsu lancer evo tökugyanazt csinálja mint a clio, focus, merci. Tolja az elejét, gázelvételre eldobja a farát. Ne mondja nekem senki, hogy egy 4WD-nek ilyennek kell lennie, mert tökön szúrom magam. Komolyan mondom, most erős kételyeim vannak a játékkal kapcsolatban.

  • Penge@Borisz

    aktív tag

    válasz macy #787 üzenetére

    Tény, hogy kb. ugyanúgy viselkednek ezek a verdák - ami kissé valóban gáz -, de azért bőven vezethetőek. Játék. ;)

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • macy

    addikt

    válasz Penge@Borisz #788 üzenetére

    Viszont akkor egy sima autós játék, nem szimulátor. Ha ilyen marad, nekem csalódás lesz. Nagyon vártam végre egy olyan játékot, ahol számítanak ezek a dolgok, van pit, zászló, rendes setup - még akár safetycar is - de úgy tűnik ezzel mellé lőttem. Assettoban megintcsak olyan hiányosságok vannak, amik számomra érthetetlenek így 2015-ben.
    Most kurvára felhúztam magam :D

  • Penge@Borisz

    aktív tag

    válasz macy #789 üzenetére

    Szerintem sem hc szimulátor a CARS. Inkább egyfajta majdnem szimulátor, de semmiképp olyan, mint az AC vagy az iR. De én ezt nem rovom fel hibának, ez ilyen, nekem pl. pont fekszik, amúgy sem vagyok oda a hc szimulátorokért, számomra azok mindig is kissé sivárnak, sznoboskodónak tűnnek, és persze ott van az is, hogy attól, mert azok szimek, még mindig nagyon-nagyon messze vannak a valóságtól, tehát még mindig játékok. De szerencsére egy alsótagozatosoknak, vagy teljesen kezdő arcoknak kitalált Griddel sem lehet egy skatulyába tenni, ahhoz képest viszont tényleg szim. :)

    Egyébként kipróbáltam a karriert, egész meglepő módon ez már azért megáll a lábán, legalábis így, első pillantásra. Egyetlen gondom van vele: Az AI nagyon rapszódikusan teljesít benne. Azt figyeltem meg, hogy azokon a pályákon, amiken sok a hosszú egyenes, már 90%-on is elég nehéz tartani a lépést velük (persze setup nélküli járgányról beszélek az esetemben), viszont a kanyargósabb nyomvonalokon rohadt sokat rájuk lehet verni, irreálisan sokat. Pl. Snettertonban csak 4. tudtam lenni 90%-os AI mellett, de Barcelonában, a rövidebb, viszont kacskaringósabb pályarajzon 55 mp-t vertem a másodikra, és az utolsó körben lekőröztem két AI-t. Mindezt 14 kör alatt.

    De amúgy szerintem a karrier részben egyelőre nincsenek nagy gondok, a box is működik szépen, ja igen, még valami az AI-ról: Kissé rusztáló, hogy pont úgy viselkednek, mint a Shift 2-ben: Ha kanyarban érsz melléjük, akkor szinte törvényszerűen pörgetnek ki, húznak rád. Ez elég bosszantó tud lenni.

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • #70869248

    törölt tag

    válasz Penge@Borisz #790 üzenetére

    A szimeket készítők hülyék(bocs)...elhitették velük a szimesek hogy semmi nem számít csak a fizika. na köszi.
    Pont a fizika az ami a legnehezebb, ha keveset számol az a baj, ha sokat számol az a baj. ..ha keveset számol akkor ugye hiányérzete van az embernek, ha viszont sokat számol az sem ér semmit ha a végeredmény nem működik.

    Szal fizikát is ilyen-olyant kaptunk, ellenben a hangulatot teljesen kiölték a szimesek azzal a felfogással, mert hogy AI minek hiszen úgy is a multi az igazi, a környezet minek úgy sem látod menet közben, egyéb hangulati elemek is csak az erőforrást zabálják.
    Jól kibaxtunk magunkkal.
    Mert igen is kellenek a hangeffektek amikor a rajongók mellé érsz, és a pit work, a setup rész állításnál is milyen jól esik egy kis csavarkulcs zörgés...milyen jó egy karriermód jó fizikán, multiban gyakran kicsapnak az első kanyarban. ..vagy lassú vagyok, vagy gyors vagyok, vagy kevesen vagyunk...stb.
    Milyen jó tud lenni egy okos AI, amikor leülök és megküzdök egy versenyen, megismételhető élmény, nem függ ezer mástól.
    Amikor Pikes Pike-re úgy megyek fel hogy gyönyörű, nem pedig úgy hogy a távolban látom a tekergő aszfaltcsíkot és a keretező fákat a levegőben...ennyi a grafika.

    Szimes nem szimes, sztem is nagyon fontos a körítés, a hangulat.

    [ Szerkesztve ]

  • SityiSXT

    őstag

    válasz Penge@Borisz #790 üzenetére

    Fizikát tekintve még lehet HC szim a Cars, ha rendesen befejezik. A DashMeterPro appban jónéhány olyan műszer is van, ami AC alatt nem működik (fék-, olaj-, hűtővíz-hőmérséklet).
    Végre kicsit leültem én is körözni vele amúgy, belevágtam a karrierbe. Első körben Hamiltoni karriert akarok befutni, de ez eddig lehetetlen volt, mert a legelső gokart versenyen mindig meghülyült az AI. Nos, most már megy, de vannak vele gondok. Ahogy írod, pályától függően vagy röhejesen egyszerű elkapni és megelőzni őket, vagy kissé túl kemény - ugyanazon a fokozaton. Úgy tűnik, a kanyarsebességük nincs még rendesen belőve... De ezt szerintem bőven tudják orvosolni megjelenésig.
    Ezután elővettem a Formula A autót Laguna Secában. Az AI itt sem volt épp a csúcson: voltak koccanások, és szerintem az egyik ilyennél történehtett valami a motorral, mert pár kör múlva elszállt (bár én nem értem, ezért miért kell diszkvalifikálni, miért nem csak sima DNF - mindjárt jelentem is). De magát az autót szerintem nagyon jó vezetni, megy a DRS és a KERS is. Kiálltam egyszer a boxba is, de én nem láttam semmi különöset - az, hogy 120 liter benyát kaptam, az én bambaságom, mert nem néztem meg a boxstratégiát a verseny előtt. Az is igaz, hogy valami alap javaslatot kiszámoltathatnának a géppel minden kombinációra (átlagfogyasztás, gumikopás átlagos mértéke szerintem megvan már nekik minden kombinációban - az elmúlt bő 3 év alatt biztos ment már legalább egyvalaki minden pályán mindegyik autóval).
    Nem akarok még messzemenő következtetéseket levonni (csak bő egy órát toltam), de szerintem a programfejlesztésben használt szinteket tekintve a Cars jelenleg bétának bőven jó. Igen, akadnak vele bajok, de én úgy látom, ezek elsöprő többsége javítható megjelenésig (főleg annak tükrében, hogy az utóbbi időben sűrűn előfordultak dupla verziószám-növelések).

  • macy

    addikt

    válasz #70869248 #792 üzenetére

    Pontosan így van, az AI kell, feltéve persze ha jól van megcsinálva. Haverokkal nagyon jókat versenyeztünk Race07-tel - plusz a kiegek - igaz ott sem tökéletes a "mesterséges intelligencia", de mivel csak hárman-négyen voltunk, kellett az AI a hangulathoz. Terveztünk egy 50 körös versenyt, gyakoroltuk a boxkiállást, csak közben bejött a képbe az Assetto. Az viszont unalmas ha hárman körözgetünk. Viszont még mindig jobban élvezem Nordschleife-t carsban GT3-as autókkal mint Assettoban a Snoopy félét. Back Mono-val, a régi turbós bömössel, a zakspeed caprival is nagyon jó. Ja meg a V8-as atommal is.
    Lehet kicsit le kéne raknom a carst, túl sokat mentem vele az utóbbi egy hónapban. Lazításképp repülnöm kellene a DCS-vel :D

  • vlevi

    nagyúr

    válasz SityiSXT #793 üzenetére

    Laguna secaban en is porig alaztam az ai-t, gt3 autokkal, aztan ugyanazon a nehezsegen, road amerikaban en nem voltam fasorba sem :(

  • Penge@Borisz

    aktív tag

    b-type: Én sem tudtam volna jobban megfogalmazni. Teljesen jól rátapintottál a lényegre, és respektálom azt is, hogy ki merted mondani, hogy a szimulátorok bizonyos fajta igénytelenségéért márpedig a közönség is felelőssé tehető.

    Sityi: Ezzel is egyetértek, a karrier akkor ezek szerint kezd rendben lenni, és én is azt gondolom, hogy az AI kiegyensúlyozottságát abszolút lehetséges megteremteni a hátralevő időben. Nem érzem ezt olyan nagy problémának, ráadásul ugye 1% pontossággal választható nehézségi szint, tehát bárki mindenki magára tudja hangolni az ellenfél erősségét.

    Azt viszont nem osztom, hogy a CARS alatt hc fizika lenne. Majdnem. Pár napja mentem AC-vel, és hát egészen más. Nem azt mondom, hogy jobb, de ez nagyon szubjektív. Nekem sokkal jobban fekszik a CARS, AC-ban pl. öt-hat kör alatt úgy megettem a gumikat, hogy utána alig tudtam egy kanyarba befordulni. És nem is mentem kiélezett tempóban, mert a többiek sokkal gyorsabbak voltak… :D Szóval az valahogy nem jön be. Elismerem, hogy minőségi játék, meg minden, de nem az én világom. Azon kívül az AC sem egy isten. Nincs benne sem időjárás, sem napszak, ha jól tudom, a hosszabb távú versenyeknél már üzemanyag fogyasztás sincs, ami azért egy Kunostól legalábbis vicces kis dolog. A hülye szabályrendszer meg a másik fele. Kicsúszol a pályáról 5 centit, semmi időt nem nyersz vele, sőt, talán még veszítesz is, erre lebüntet 5 másodpercre… Ráadásul a AC hiányzó elemei ott figyelnek a CARS-ban.

    Szóval a mérleg nálam így áll: AC – teljesen komoly (vagy komolyabban vehető) fizika, elfogadható megjelenés. CARS: Egy fokkal könnyedebb vezetési modellezés, kisebb engedmények, cserébe pótolja a AC hiányosságait (időjárás, napszak, üzemanyag fogyasztás, nagyszabású karrier). Mindenkinek teljesen egyénileg kell döntenie, hogy hol hoz szívesebben kompromisszumokat, de úgy vélem, hogy nem lehet sem egyértelműen összehasonlítani, sem az egyik játékot a másik fölé helyezni. Legfeljebb tényleg szigorúan szubjektív módon.

    És hát azért minden kritikai észrevételem ellenére én is reménykedek abban, hogy megjelenésre minden rendben lesz a CARS-ot illetően.(Igaz, nálam ez egy elég halovány remény, de inkább csalódjak pozitívan, ha meg nem, akkor is az van, amit gondoltam. Szóval olyan rosszul nem járhatok, bárhogy is lesz. :)

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • JoinR

    senior tag

    Hát ez amiről írtok, abszolút egyénfüggő..nekem semmi szükségem AI-ra (emberek ellen akarok menni), nagyszabású csili-vilire (Oculus-on úgyse látszik :DDD ), se közönség hangeffektekre (rendes versenyautóban nem hallatszik).
    Vannak, akik szimulátort keresnek, nem pedig játékokat, persze nekik a pénztárcát is úgy kell megnyitni; az AC, LFS, rF2 viszont jó középutak. A Cars meg olyan amilyen, szerintem nagyon autófüggő, hogy hc szim vagy simcade-be sorolnánk be. A szimulációnak a lényege nem a hangulat, vagyis inkább úgy írom, ha effektezni kell a versenyszimulációt ahhoz, hogy hangulatosnak találja valaki, akkor ő valszeg nem a célközönség (ami teljesen rendben is van, nemhiába rétegkategória a szimvilág, illetve pont erre vannak a simcade cuccok).
    Persze egy szóval se mondom, hogy baj a csili-vili, de nálam abszolút nem elsődleges. A mai napig jó móka, hogy az Ariel Atom-nál próbálja érzékelni a manöken, hogy melyik lábbal fékezek (ha a gázon rajta tartom a lábam, bal lábbal fékez, ha leveszem a gázról, akkor jobbal :)) ), na meg a sisak plexijén a lefolyó esőcseppek...azt hittem magam alá hugy0zok amikor azt megláttam a Riftben :Y De ezekre sose cserélném le mondjuk az rF2 deformálódó gumimodelljét, vagy az iR autók hajtásrendszerének tehetetlenségét, vagy akármit, ami valódi szimuláció..viszont kipróbálni őket meg néha szórakozni vele teljesen jó. Mondjuk egy AI elleni versenyre nem tudom mi tudna rávenni :)
    Alapvetően a baj szerintem akkor van, amikor egy magát szimnek előadó, amúgy is kapacitáshiánnyal küzdő szoftver/kiadó próbál a pénz miatt szélesebb közönség felé nyitni, belerak nem működő AI-t, külső nézetet, szélrányék szorzót, meg sok más butaságot..több lovat nem lehet megülni egyszerre, ekkor jön a sok bug meg bosszúság.

    [ Szerkesztve ]

  • #70869248

    törölt tag

    válasz JoinR #797 üzenetére

    Az emberek 80%-ban bénák, de azt hiszik hogy nem, vagy még több. 12éves multis háttérrel mondom hogy már. absz. nem érdekel a győzelem ..mivel az emberek csalnak ha lehet..tojnak a feeling-re és pillangóznak, vágják a pályát..és nagyobb gusztustalanságok így semmi értelme.
    Soha senkit nem érdekelt hogy én hogy hoztam a 3. helyet, amikor az első baltával átment a mezőnyön, míg mások megtervezték az előzést, és nem vállaltak be ésszerűnél nagyobb kockázatot, mert a másik is versenyez.

    ...szal sztem fel tudom sorolni azokat az arcokat akikkel szívesen mennék egy mezőnyben.
    Egy jó AI a legjobb dolog, ..ennél persze jobb egy nagyon összeszokott baráti társaság, akik élőben is összejárnak...de minden más társaság rosszabb, ráadásul kinek mikor jó..
    A nagyon jó AI kb. az NR2003 AI szintjtől indul.

    A feeling ...mint amikor a PoG, Historix megjelent. Nagyon kell a hangulat.

    [ Szerkesztve ]

  • JoinR

    senior tag

    válasz #70869248 #798 üzenetére

    Nézd, a valóságban sem mindenki profi, a legmagasabb szint is tele van középszerű fizetős pilótákkal, meg úgy alapvetően a pénz egy akkora szűrő az egészben, hogy a tehetségek törvényszerűen csak egy töredéke jut valaha kormány mögé. Mindenhol vannak felelőtlen versenyzők, mondjuk én iR multin kívül sose próbáltam mást (a pár óra LFS demo nyíltszerverek komikumát nem venném ide), Empty Box csatornáját szoktam nézni Youtube-on, és hát ő sokat mesél a nyílt online szimezésről :)) elhiszem meg látom is, hogy tud tragikus lenni a helyzet. iR-ben nem érdemes se pillangózni, se pályát levágni, úgyhogy ilyen jellegű probléma nincs (meg az ára önmagában riasztó, hogy aki ott megy, az valamennyire azért komolyan gondolja, nem hop-in versenyzők), persze attól még kilökhetnek, de a valóságban is kilökhetnek még profik között is, ez a "szimuláció része". Nyilván a kilökési arány nem mindegy, de nekem (igaz még 3 éve se megyek aktívan) nincs annyira negatív tapasztalatom az online versenyekkel kapcsolatban, hogy AI-k ellen menjek, de ez nyilván szubjektív, egyéni megítélés kérdése.

    [ Szerkesztve ]

  • tttzshd

    tag

    Szerintem a CARS pont azért nem lesz komoly"szimulátor"pl IRacing, mert tudják nem ott van a nagy közönség és ha ők is egy őrült nehéz szimet csinálnának a kutya nem játszana vele csak "ti" őrült szimesek :D .Azért egy Need for Speed szarral még is többen játszanak a világban mint egy IRacing-el vagy bármi más szimmel.Most mégis ez olyan autós játék lesz ,ami elérte a árkádos gyerekeket (hála az ötletes fejlesztésnek)is és hidd el ők bevonása a cél ,mert onnan jön majd a pénz nem pedig a kitartó szimesektől .

Új hozzászólás Aktív témák