- iPhone topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Android szakmai topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor 90 - modellalkat
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csapoati
nagyúr
A fizikát megértem (amúgy is valamennyire szubjektív, ki mit vár el, stb.), de a grafikát nem értem. Magasan veri szerintem az AC-t ezen a téren. Kidolgozottságban és effektekben is, aztán ehhez jön még ugye az időjárás meg a napszakváltás.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
guftabi96
addikt
Még egy kérdés:
Az auto pitlane-t hol lehet kikapcsolni?
Minden segítség offon van, a játék elején is a pro szintet választottam, de az autót nem én irányítom a boxban :/#KeepFightingMichael
-
Solesz84
aktív tag
Köszönöm szépen!
Asrock X570 Taichi, Ryzen 9 5900X , NZXT Kraken X72, Gskill TridentZ RGB 32GB DDR4 3600Mhz Cl16, Kfa2 RTX 4090SG, Samsung 860 EVO 1 TB, 850 EVO 500GB SSD, WD 3TB HDD, NZXT H710i, LG Oled C2 42" , MSI MPG A1000GW, Fanatec DD1, CS V3 Pedal, Fanatec V1.5 Shifter, Fanatec V1.5 Handbrake
-
rambustibi
őstag
Egyelőre engem sem kápráztatott el a játék. A grafika sem meggyőző.
Én is hasonlóan látom a dolgot, mint te, szóval nem vagy ezzel a szemlélettel egyedül.
Annyi különbséggel, hogy ami nálad AC az nálam R3E.[ Szerkesztve ]
Klaus: Audi C5 RS6 2.7V6 biturbo (Audimaxpower Team) "Der will nur spielen"
-
veterán
válasz barcalaci84 #1853 üzenetére
Azert a sintol nagyon messze vannak. Persze gyari setuppal talan, de ha a nissan gt-r gt3-ra azt mondod sin, akkor nem szoltam
.. Assettoba kuzdott a 2:21-es spa idoe, itt 3. Kor...Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
rapidsquirel
aktív tag
válasz rambustibi #1857 üzenetére
Nem "meggyőző" a grafikája? Nem valamilyen másik játékba léptél be?
"Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, a tisztán látók pedig tele vannak kételyekkel."
-
-
Joshi
titán
válasz Csapoati #1851 üzenetére
Nincs sz@r gépem, de valahogy a PC grafikában az árnyékok nem okésak. Van valami ajánlott grafikus beállítás? Az AC-nél is vannak olyan effektek amik tök feleslegesek ráadásul eszik az erőforrást.
Visszatérve a PC-re, a BMW E30 nagyon jó, de ott is érzékelhető hogy könnyebb vezetni mint ugyan ezt az autót AC-ban. Még tolok bele pár száz kilométert és lehet hogy megtetszik a PC.
-
Penge@Borisz
tag
Kicsit tragikomikus, mennyi embernek nem esik le, hogy a SMS nem egy AC klónt akart legyártani... (Szerencsére.)
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
dino_m
senior tag
Ezt érdemes végignézni. Főleg aki kevésbé jártas a grafikai beállításokban.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Csapoati
nagyúr
válasz rambustibi #1857 üzenetére
Én tolom az R3E-vel is, grafikában nem merném őket egy oldalon leírni sem.
dino_m: Hú ez szuper, használni is fogom.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
barcalaci84
őstag
900 órám van az AC-ban egy időben rengeteget gt3-aztam, mostmár csak ritkán... szerintem ott inkább sín mint itt...
de alapvetően úgy gondolom h ennek kb sínautónak is kell lennie, hisz a valóságban is nagyon tapadósnak tűnik...erre vannak kitalálva...ezek már űrhajók szinte...köridőket meg szerintem tök felesleges hasonlítgatni...pl itt pl igen feltűnő szerintem h SPa nyomvonala nem sikerült olyanra mint az AC-ban..
teljesen eltérő tapadásértékek vannak, teljesen más setuppal stb
de amúgy meglep amit írsz mert én pont azt vettem észre h itt lassabb időket lehet menni mint AC-ban optimum tracken, de tök értelmetlen hasonlítani az időket... -
Joshi
titán
válasz barcalaci84 #1867 üzenetére
Pont most teszteltem AC és PC-ét McLaren GT3-at SPA-ban és AC-val jobb időt mentem.
Én is azt mondom hogy ne hasonlítsuk össze, van ez és van más. Ennyi. Egyébként nem olyan rossz ez csak szokni kell. Ahogy nézem a vizuális beállításokat itt is sok a kamu.
-
dino_m
senior tag
Ha agyonvernek, akkor se fogom megérteni, hogy ha valaki úgy teszteli a CARS-t, hogy alapból hozzáhasonlítja egy másik szimhez, akkor miért pont az AC, az. Kezdjük ott, hogy a CARS motorja korábban a Shift játékokra iródott. Amik már akkoriban is multiplatform játékok voltak. Az AC a netKarPro továbbfejlesztett változata. És csak PC-re fejlesztették. Azt most meg se említem, hogy annak ellenére, az AC-t 2010 óta fejleszti Kunos, a CARS 2011 második felében kezdték fejleszteni és akkoriban az AC-ról legfeljebb pletyka szinten tettek említést. Ha most nem említem a két játék eltérő rendeltetését, akkor se az AC ellenfeleként kezdték el gyártani.
Hány olyan autósjáték, szimulátor található, ami multiplatform és valóban ellenfél lehet a CARS számára. Segítek. Codemasters, Electronic Arts... Konzolon pedig a Forza, GT sorozat... És persze az SMS korábbi játékai Shift 1-2, Test Drive Ferrari... A saját munkájukhoz képest, talán nem léptek előrébb? A hasonlóan ezt a piacot képviselő játékokhoz képest mi a helyzet?
De amíg írtam rájöttem közben, hogy miért az AC. Mert bárki, aki hozzányúl eszébe se jutnak a korábban említett autósjátéknak csúfolt förmedvények. Viszont annál inkább a nagybetüs szimulátorok. Mert mit is hoztak össze itt multiplatformra? Egy szimulátort. Persze vannak ennél jobb szimulátorok is, de azok kizárólag annak is készültek. Itt valaki írta, hogy a pCARS egy öszvér, teszem hozzá, egy erős öszvér, mert megpróbálja hátára venni a kazuál gémerektől a HC szimulátorosokig, az összes autósjáték kedvelőt.
Ez olyan mint a Forma 1. Vannak benne gyorsak és lassabbak, de attól még mindegyik az F1-ben versenyez. Na én így látom ezeket a dolgokat.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
prtvlogan
aktív tag
Van egy számomra felesleges 20 % kedvezményt biztosító kuponom a játékhoz. Ha valakinek esetleg szüksége van rá, privátban jelezze!
-
barcalaci84
őstag
az ffb beállításokba nagyon érdemes belemélyedni kicsit AUTÓNKÉNT a car setupban...
pl az fy értéket feltolni durván visszadja a bukkanókat, nagyobb víztócsákat...
meg ugyanitt a master scale-t vagy mit (a legfelső opció a car setupban az ffb részen, azt is érdemes jócskán feltolni és életre kel ...
szokni kell , de továbbra is úgy érzem h nem várt mélységek vannak a játékban... -
Joshi
titán
Azzal hasonlítja össze a nép ami jelenleg van és ez most az AC, a Sims-el elég nehéz lenne. Egyébként egyáltalán nem lett rossz a PC, csak mint szim nem annyira ütős. Engem ez nem zavar, viszont sokan kardoskodnak hogy márpedig de. Soha nem zavart mások negatív véleménye egy dologról főleg úgy hogy én teljesen meg vagyok elégedve vele, viszont egyesek nem tudnak megbékélni ezzel a gondolattal. Ha úgy fog fejlődni a PC mint az AC akkor teljesen rendben lesz a progi, véleményem szerint jobban rá kellene gyúrniuk az online részre és nem lesz gond.
-
dino_m
senior tag
Nem hagyták itt abba. Minimum két évig jönnek hozzá javítások, ingyenes és fizetős DLC-k.
Mondhatni két évig még garanciális.Jobban körül kellene nézned a piacon, mert nem csak az AC van ott, a Sims meg nem is ebben a mezőnyben indult... Noha az is szimulátor, bár szerintem nem túl jó a fizikája.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
neilszab
őstag
Az én szempontomból nagyon egyszerű a kérdés, engem az autósjátékok nem érdeklenek, számomra aminél hitelesebb fizika és a minél autentikusabb vezetési élmény az első.
Szerencsére ma már ott tart a technológia, hogy azt megítélni, hogy mindezek milyen minőségben találhatók meg egy szimulátornak kikiáltott új címben... na az nem is olyan egyszerű, igen sok órát el kell tölteni egy-egy címmel ahhoz, hogy kitisztuljon a kép. Van a fejemben egy képzeletbeli ranglista a fenti szempontok alapján és abban próbálom elhelyezni az új címeket. Az én részemről, ha a végén arra jutok, hogy el tudom helyezni a PCARS-t az rFactor fölé, akkor a jövőben is foglalkozom vele, ha nem akkor részemről megy a süllyesztőbe és teljesen hidegen hagy, hogy milyen a grafika, az eső meg a dinamikus napszakváltás.
A Shift 1-2 annó egy fizikailag átparaméterezett rFactor volt egy erősen feturbózott grafikával, ahol a fizikát szerencsére vissza lehetett mókolni. Ha az PCARS nem üti meg az rF szintjét (ezt még nem tudom megítélni), akkor az én szememben az elmúlt 3-4 év kidobott idő volt az SMS részéről...
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Joshi
titán
-
dino_m
senior tag
válasz neilszab #1876 üzenetére
Érthető.
De azért hadd jegyezzem meg, hogy az általad mellékesnek itélt és lesajnált, eső, tulajdonképpen változó időjárás, dinamikus napszakváltás, nem csak mint látványelem van jelen a játékban, hanem vizálisan és fizikailag is meg tudja nehezíteni az életed, egy hosszabb versenyen, vagy egy szimulált versenyhétvégén.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
zsiz
őstag
pár dolog így zárójelben..
- akiket nem győz meg a grafika.. mutasson már egy szebb játékot?!
- hogy hasonlítasz össze két különböző játékot köridőben? értem én h ua. pálya és kocsi.. de akkor sem lehet. menjél egy igazi gt3-as kocsival a valóságban egy igazi pályán, majd utána hasonlítsd ahhoz a játékokat. így lenne valóságalapja. de honnan tudod h pl egy mclaren vagy bármi az AC-ben valóságosabb mint PC-ban? próbáltad élőben? ha swift-ek meg egyéb hétköznapi kocsik lennének benne, amit egyszerű ember is vezethet akkor oké, lehet találgatni hogy melyik a valósághűbb. de ha olyanokról van szó amit lehet hogy még csak parkolóban se láttál életedben.. ?!
- mellesleg mindenkinek meg lehet a saját véleménye mindkét játékról, ne szívjátok egymás vérét- ha már itt vagyok én is leírom az enyémet. az AC-ban talán jobb a vezetési élmény, de itt amellett, hogy jó vezetni, olyan körítés van, ami semmilyen más játékban. szóval engem megnyert a PC ha lesz rá egy jó akció beruházok rá. (egyelőre multi nem érdekel, úgyis béna vagyok, meg a race07-ban szoktam ha kedvem támad. a másik meg h az én értékrendemben egy játék se ér meg 10-15k-t. harmadrészről meg nem játszok annyit, hogy megérje ennyiért megvennem.. ha olcsóbb lenne tuti vétel, de így várok egy akciót.
és tudom most én vagyok a csúf kopasz Hókuszpók, hogy le mertem tölteni erről nem kérek kommenteket, nem is reagálok rá.) amúgy a játék itt-ott még félkésznek hat, nem? pl a boxkiállás egy vicc, láthatatlan szerelők cserélik a kereket? sofőr nekivezet a boxfalnak?ez lehet user error, de beállítottam egy festést és egy tök másikkal indított el. de ezt nem mondom hibának lehet én néztem el vmit."Ez olyan mint a Forma 1. Vannak benne gyorsak és lassabbak, de attól még mindegyik az F1-ben versenyez." dino_m, szebben nem is mondhattad volna
[ Szerkesztve ]
Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |
-
neilszab
őstag
Ez így van, de ha az alapok nincsenek rendben, akkor onnantól teljesen mindegy, hogy a rossz alapokat utána hogyan variálják tovább, nem?
Szóval ha megbizonyosodtam róla, hogy a "kötelező" elemek rendben vannak, utána érdekelnek csak az extrák...
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Penge@Borisz
tag
Azért az AC mellett ott van még az iRacing, az rFactor, vagy akár az R3E, ha már kőkemény szimulátorokat akar az ember egymáshoz hasonlítgatni. Sokadszorra lesz leírva (bár már nem reménykedem abban, hogy akik eddig sem értették meg, azok most majd igen), de a SMS soha nem versenyeztette a CARS-t a fent említett szimulátorokkal. Tehát az a kijelentés, hogy „szimulátornak lett kikiáltva” egész egyszerűen nem igaz. Ezt néhány szimulátoros találta ki, (nem tudok másra gondolni) hogy aztán lehessen mit fikázni – miközben az összehasonlítási alapjuk gyakorlatilag nem létezik, mondvacsinált.
Egyébként én játszottam már az összes, egekbe emelt szimulátorral, van, amivel többet, van, amivel kevesebbet. És ezekre a tapasztalatokra alapozva egyáltalán nem tudom kijelenteni, hogy a CARS ezekhez képest valami alsóbbrendű dolog lenne, sőt… A legtöbb szimulátor igénytelen, száraz, nulla hangulattal. Olyan érzésem van ezekkel kapcsolatban, mintha egy hulla unalmas gyártelepen mászkálnék, egyszerűen unalmas, száraz, semmi extra nincs bennük. Igen, tudom, a vezetési élmény számít, hát szerintem itt sem marad el a CARS, vagy ha azt vesszük vezetési élménynek, hogy mennyire nehéz irányítani egy autót (ami nettó baromság egyébként), akkor valamivel lehet, hogy kevesebb, mint említettek. És egyébként egy iR-ben, egy R3E-ben sem nehezebb vezetni, megtanulni az autók kezelését, sőt, AC-ban én már találkoztam olyan verdával (BMW Z4), aminél ha bekapcsolom a gyári segítségeket, akkor olyan szép árkád élményben lehet részem, hogy öröm nézni. De mondhatnám ezt az ottani Formula Abarthra, és még jó néhány verdára.
Szóval mindehhez csak annyit, hogy az SMS-nek volt egy kezdetektől kinyilatkoztatott hozzáállása, mégpedig az, hogy nem egy olyan játékot akartak készíteni, amit majd megvesz meg lewarezol pár tízezer hácé, hanem egy olyat, aminek jóval szélesebb közönsége lehet. Ez eleve kizárja, hogy kőkemény szimulációt készítsenek, mert ez a legtöbb embert tökéletesen hidegen hagyja. Márpedig a piaci igények döntenek és kész. Ehhez képest a CARS még ennél is tovább ment, mivel a széles paraméterezhetősége okán bárki megtalálhatja a számítását – kivéve az elvakult szimnácik.
A CARS egy szórakoztató, remek körítéssel és a szimulátorokat megelőző tucatnyi kiegészítő szolgáltatással rendelkező játék, ami éppen elegendő tartalommal és kihívással rendelkezik ahhoz, hogy a PC-s platformra eddig olyannyira hiányolt köztes átmenetet (szimulátor és árkád) betöltse, áthidalja. Akinek ez nem tetszik, az szimplán nem célközönség és kész. Márpedig a CARS minőségi módon tesz le az asztalra egy sor olyan dolgot, ami az AC-ban szimulátor létére egyáltalán nem szerepel, és olyat is, amiben jócskán felülmúlja azt. (Pl. törésmodell, sérülés modellezés.)
Szóval lehet, hogy valakinek csak a hc szimek felelnek meg, ez érthető., De amikor minden tényszerűség ellenére valaki azt írja, hogy a CARS azért csalódás, mert nem lett hc, az egyszerűen torzítja a tényeket, mivel senki nem ígért semmi ilyesmit, ergo alapvetően nem volt miben csalódnia. Ebben a játékban legfeljebb pozitívan lehet csalódni, mivel többet ad, mint amire a legtöbben az elején számítottunk. Egy igényes, szolgáltatásokban, extra funkciókban gazdag, kinézetre az élvonal zászlóshajójának tekinthető, szimulátor-közeli élményt adó játékot.
Egyetlen dolgot tejesen jogosan fel lehet róni az SMS-nek, mégpedig azt, hogy szemmel láthatóan egy nem kész játékot dobtak be a fizetős piacra. Remélhetőleg 2-3 hónapon belül minden, ezzel kapcsolatos csorbát ki fognak küszöbölni.
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
dino_m
senior tag
Én benne vagyok ebben a játékban az eleje óta. Jó pár órát beletettem. Tehát, ha valaki azt mondja, hogy kipróbáltam a McLarent és már tudom is milyen ez a játék, akkor minimum megmosolygom.
Az autó és pálya kínálat, a setup és egyéb funkciók felfedezése, olyan időigényes, hogy egy-két óra még felszínt se karcolja föl. Az emberek többsége azt csinálja, hogy belép a TT-be és levonja következtetés, akár pozitív, akár negatív. Persze azt nem tudja, hogy TT-ben nincs üzemanyagfogyasztás, nincs dinamikus napszak és időjárás, így semmi nem befolyásolja vezetési feltételeket. A karrierről ne is beszéljünk,mert ha feltolod a csúszkát, hogy 100%-os versenytáv legyen, akkor a valódi hasonló versenyek szabályai szerint kell végig tolni egy-egy hétvégét, ahol a pálya pl. felgumizódik, figyelni kell az időjárást ki kell találni a hetvégi versenytaktikát stb... stb... Folytathatnám, hogy mit rejt még de szerintem ki kell próbálni.Persze mindenki mást keres, de a felszínesség, az felszínesség, akármilyenek is az igények.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
neilszab
őstag
válasz Penge@Borisz #1881 üzenetére
Hát nem tudom, én máshogy emlékszem arra, hogy mi volt a kezdeti cél és a kommunikáció abban a tekintetben, hogy mennyire lesz szim az PC...
Nyilván aki tudott a sorok között olvasni, az pontosan azt vára, amit most kapott...csak utólag ne magyarázzuk bele, hogy kezdettől fogva erről volt szó.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
dino_m
senior tag
válasz neilszab #1883 üzenetére
Mondjuk ezt hamar tisztázhatjuk.
ITT ez a .pdf, lapozz a harmadik oldalra. Na, ott van amit igértek és a végeredményt elnézve, ezt tartották is.
De nyugodtan végig is olvashatod, én nem tettem, de nagy valószínüséggel, még említésszinten sincs HC szim, vagy vérszim, vagy egyéb hasonló.Elmondanám, hogy SMS részéről ez a végéig nem változott. Hogy sokan mit szerettek volna belelátni...
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Joshi
titán
Már tavaly játszottam a PC-vel igaz hogy a virágboltival, ahhoz képest csak finomítások voltak nem több. Annyira azért nem lett rossz a PC mint ahogy elsőre nyilatkoztam, de az AC-nak csak az árnyéka lehet.
Amúgy potenciális vásárló vagyok és támogatom az SMS-t, egy szavuk nem lehet. -
Penge@Borisz
tag
válasz neilszab #1883 üzenetére
Mutass egyetlen, arra utaló hivatkozást, amiben az SMS bármely tagja azt fejtegeti, hogy márpedig ők hc szimulátoron dolgoznak. Jöhet a link a WMD fórumról, az SMS oldaláról, bárhonnan. Soha, senki nem tudta ezt a kitalációt érdemben bizonyítani. Most sem fog menni, és épp ezért talán az ezzel kapcsolatos vita eszköztárából is ki kellene venni ezt a nem létező hivatkozási alapot. Mert ugye csak azzal érvelünk, amire van konkrét bizonyíték, az "úgy emlékszem" már ne is haragudj, de ehhez igen kevéske.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
Joshi
titán
válasz Penge@Borisz #1886 üzenetére
Ezt a szimulátorosdit SityiSXT fórumtárs erőltette itt a PC fórumban, mindenhol emellett kardoskodott hogy márpedig a PC az egy szimulátor. Ha rákeresel a fórumon belül a nevére akkor találsz linkeket is. Egyébként érdekes hogy mostanában már nem nagyon jár erre.
Hogy te is megnyugodj, nem lett rossz a PC, kell még reszelni rajta de van remény.
-
dino_m
senior tag
Közben megtaláltam a Game Designe v3 -as javított változatát is. A kérdéses részben, továbbra se változtak a nézetek.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
#70869248
törölt tag
két eltérő közelítés.
Egyet nektek is meg kell értenetek,..és pontosan tudom milyen, mert az AC ugyanebben a cipőben járt amikor az rFactor-tól jöttek át, és az ott megszokott online lehetőségeket keresték. Nem volt, mert más volt...más játék.
Szal azt a könnyedebb műfaj kedvelőinek kell megérteni, és ha lehet elfogadni, hogy egy szimes mindig, és elsődlegesen az autó viselkedését fogja nézni.
Mert az eső is szimuláció, és a váltakozó napszak is a valóság lemodellezése, szimulálása.
De ettől még lehetne kő-fa-bokor szimulátor is.
elsődleges az autó vezetése, viselkedése...mert azt fogom csinálni, vezetni fogom.
Mivel elég szimes a CARS ahhoz hogy egy szimes is foglalkozzon vele, így mindkét tábornak meg kell értenie a másik megközelítésének mozgatórugóit. a leülökgyorsanmegyek játékos is apuka, férj, hétköznapi pacák, és a mégfélkattintásarugókon szimes is detto apa, férj..társadalompillére, ...de büdöskölök is lehet mindkettő.Az hogy szimes szemmel jobb-e mint az rFactor,..talán jobb lenne a GTR2-t idevenni, mivel az csicsább.
Ezt eldönteni nem egy nap kérdése, ..nekem igen, sztem igen, lelkem rajta, ....de nem vagyunk egyformák. A CARS összetettebb annál hogy 10 kör után kukázni lehessen, utána kell menni a dolgoknak...sztem érthető.[ Szerkesztve ]
-
dino_m
senior tag
Csak hogy megértsed azt a táblázatot.
Nem a játékosok szemszögéből készült elsősorban és nem feltétlenül csak a szimuláció szempontjából határolták be azt a szegmenst, hanem piaci szempontokat is figyelembe vettek.Tudom anno mindenki lewarezolta az rF-et és utána azt hitte, hogy az ISI, annyira elkötelezett a szimes társadalom felé, hogy ingyen csinálja a legjobb szimulációt.
De sajnos mindenki pénzből él és aki a földön jár az tudja, hogy manapság feltenni az életed egy rétegcikkre az maga lehet az üzleti öngyilkosság. Hacsak nincs mellette valami komoly jövelmed. Kunos is azért ment inkább a könnyedebb irányba mert tudta, hogy az nKP közönségére számítva, felkopott volna az álla.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Joshi
titán
Most miről is beszélgetünk?
Neked is mondom de lehet hogy már írtam, annyira nem gáz a PC szóval nyugii. Ha továbbra is fejlesztik akkor még akár mi is lehet.(#1893) dino_m feltűnt nekem is hogy a semmit hajtjuk, egyébként én nem ferdítettem el semmit csak van egy véleményem amit te és még páran rossz néven vesztek. Ez ne az én bajom legyen.
[ Szerkesztve ]
-
dino_m
senior tag
Nem egészen. Te leírtad a véleményedet, ami ott is van. Bocs, hogy nem értek bizonyos dolgokban egyet veled és ezt le is írtam. Ami szintén ott van. Akit érdekel a téma az elolvassa mindkettőt. Ez amolyan fórumos dolog. De ha esetleg zavar, hogy leírtam a véleményedről a véleményem, akkor nyiss egy blogot, amit nem lehet kommentelni.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
-
Penge@Borisz
tag
Gondolom hagyni kéne, hogy még egymillió+N. alkalommal leírják, hogy a CARS árkád és szar és csalódtak mert hc szimet vártak, és nem lenne szabad megalapozott észérvekkel rávilágítani a valóságra. Akkor mindenki békésen fikázhatna és de jó lenne.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
Új hozzászólás Aktív témák
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia