- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- iPhone topik
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dino_m
senior tag
válasz czundermák #44 üzenetére
Lehet, hogy ideiglenesen van kikapcsolva, mert dolgoznak rajta valamit. Elő szokott fordulni, hogy ez vagy az nem működik, azután visszajön.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
A Nordschleife-t el lehet már Team Member tagságtól érni. Eifelwald néven van benne a játékban. Az Eifelwald GP-t (Nürburgring GP) csak Senior plusztól lehet elérni, egyelőre. De, ha beindul Team Membertől a multi, akkor már azt is el lehet érni..
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Milyen alaplapod van?
Ja látom. AsRock Z68 Extreme3 Gen3. Ez van még? A BIOS-ban letiltottad az alaplapi hangkártyát? Vagy, még azt is kipróbálhatod, hogy kiveszed a Xonar-t és egedélyezed a beépített hangkártyát. Esetleg keresd meg a legújabb drivereket.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Hát, nem tudom. Az én Asus lapomon van egy Realtek, az van összekötve optikával egy Yamaha házimozirendszerrel. Nem igen érzem úgy, hogy még költenem kellene egy plusz audiókártyára. És hibátlanul működik minden. De te tudod.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Amíg fejlesztés alatt van, addig még bőven előfordulhatnak ilyen kellemetlenségek. Főleg, hogy most készül a gumifizika és a fizika is, amihez majd még az FFB-t is hozzá kell majd igazítani. Nem beszélve róla, hogy csak száraz pályára való slick gumi van a játékban, a gumiválasztási lehetőség is, még hátra van.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz hugoagagyilo #90 üzenetére
Csak az Eifelwald GP, ami Nürburgring GP néven ismeretes, nem elérhető Senior tagság alatt. Az Eifelwald(Nordschleife) elérhető már Team Member tagságtól.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz hugoagagyilo #92 üzenetére
Multiban az Eifelwald GP-re be tudsz csatlakozni. Inkább a pályákra írtam, hogy mintha összekeverted volna egy kicsit őket. Az Eifelwald(Nordschleife) és az Eifelwald GP(Nürburgring) az két külömböző pálya.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz ricshard444 #100 üzenetére
Csak nyugi. Meg lesz nyitva újra az upgrade lehetőség. Ma tettek ki egy szavazást róla.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz ricshard444 #102 üzenetére
Lehet újra, tagságit upgradelni.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
http://sg.hu/listazas.php3?id=1317848871
Itt is éledezni látszik a játékkal kapcsolatban a csevegés, főleg, hogy végre lett házigazdája a topiknak.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Akinek megvan a játék és van kedeve jönni.
pCARS FUNRACE!
2014 augusztus 31. vasárnap 18.00h
Autó: BMW M3 GT
Pálya: Wisconsin Raceway aka. Road America
15 perc quali,15 körös futam
Jelszó: funrace[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz titi1990 #195 üzenetére
Az pont erősíti a halasztást, hogy közösségben fejlesztett játék. Ugyanis minden tag részesül a bevételből a befizetésével arányosan. De természetesen az is befolyásolta a döntést, ahogy a játék jelenleg áll. És sajnos a tervezett megjelenésig nem lett volna teljesen kész. Az meg nagyobb blama, ha bugosan adják ki.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz ricshard444 #202 üzenetére
Mondjuk nekem az AC-ból teljesen hiányzik a hangulat. Jó vezetési élményt ad, de nagyon random az autók választéka, a sok Lotus az agyamra megy, mert kábé egyformán megy mindegyik, ráadásul ugyanazon a hangon. A pálya kínálat, meg kritikán aluli és még egy bajnokságféle se néz ki belőle. Mondhatják, hogy lézerszkennelt pályák, de ez akkor is sovány és főleg unalmas. A mod pályák...
Na, azok többsége gagyi. Nem azért fizettem az AC-ért hogy mod cuccokkal játszak.
A CARS nem lesz HC szim, de sokkal több játékidőt és sokkal több szórakozást jelent már most a kiadás előtt. A karriernek meg valószínü nem érek a végére soha.
Mindenesetre utcai autóvezetésben az AC sokkal jobb, de ha versenyzésről van szó, akkor inkább CARS.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz SityiSXT #206 üzenetére
Nekem főleg az utolsó mondat tetszik. Hogy a valósághoz hasonlítsuk, ha már szimulátor, ne másik szimhez. Igen, a CARS-t általában azzal szokták elmarasztalni, nem olyan szimulátoros, mint az AC.
Igazából ha már szimulátor, akkor mit is szimulálunk? Nem a valóságot?[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz prtvlogan #209 üzenetére
Igazából jól írtad az előző hsz-ben. Az inkább eventeknek, feladatoknak tűnnek AC-ban, mint valódi karrier módnak. Jó, van benne némi szintlépési lehetőség, de azért az nem igazán karrier. A Shiftekben volt hasonló karrier anno. CARS-ban karrierben, rendes versenyhétvégéken veszel részt, szabadedzés időmérő, amit nehezít az időjárás, nappali-esti versenyekkel tarkítva. És míg AC-ban az amatőrtől a profiig eljutsz, a sajnos elég lineáris játékmenettel, CARS-ban végigcsinálhatsz teljes szezonokat, különböző géposztályokban a gokarttól a Le Mans 24-ig. Csapatokhoz szerzödhetsz mindeközben és úgy változnak a feltételek, ráadásul nem kell végitolni minden géposztályt, kiválaszthatod melyikkel akarsz a végcélig eljutni.
Mondjuk a karrier az még mindig készül, folyamatosan töltik fel tartalommal, látvánnyal.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Ja, azt kifelejtettem, hogy CARS-ban van boxkiállás, boxtaktika, beépített szabályrendszer és mivel nem csak egy géposztály van, mint pl. CM F1-ben, így ez is dob a játszhatóságon, élvezetiszinten. Ráadásul azért lássuk be, vezetési élményben sem marad nagyon el az AC-tól, sőt ezzel a hosszabbítással akár még jobban le lehet szűkíteni azt az elmaradást, ami miatt annak bizonyos mérlegnek a nyelve, főleg az AC FFB-je miatt billen, az AC javára.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz IntelKiller7 #212 üzenetére
Egyrészt a karrier móddal csak válaszoltam egy hsz-re és nem is írtam, hogy az lenne a legfontosabb. rF-ből, én még az AI-t is kihagytam volna, mert a sínautózására semmi szükség nem volt. Viszont ami fontosabb, hogy Cars-ban van/lesz boxtaktika és versenyszabályok, ami online, offline nélkülözhetetlen, hogy jó versenyeket lehessen rendezni. Egyébként meg ez a hús-vér játékos dolog egy kicsit túl van értékelve, mert ahogy az utóbbi időben elnéztem néhány AC szerveren, ezek a hús-vér emberek úgy vezetnek, mintha az AI-tól tanultak volna. Tisztelet a kivételnek. Szóval, ha van egy aránylag jó AI és karrier mód az is tud elég szórakoztató lenni. Bár ez teljesen izlés dolga, hogy ki miben szereti kiélni magát.
És ahogy írod, ez a te véleményed. Hál'isten nem vagyunk egyformák.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz IntelKiller7 #215 üzenetére
Jaja. Azt se kell elfelejteni, hogy SMS-ék is rF-en kezdték a szakmát, mint modderek, tehát ismerik a gMotort, a jó tulajdonságait is, meg a rosszakat is. Szóval nem most ültek le, hogy random csinálunk egy autósjátékot. De ezek a dolgok mint a napszak, az időjárásváltozás, gumifizika, szabályrendszer, taktika kidolgozása versenyre, online, mind olyan dolgok amik nagyon hosszú időre megalapozhatják a CARS sikerét, mégha nem is lesz iR szintü HC szim. De attól se kell tartani, hogy csak egy scriptelt CM F1 játék lesz.
Tehát azért majd ha kész lesz végre a gumifizika is, megkapja végre az AI is, azokat a gumikat, és az FFB-t is megcsinálják végre, akkor fogjuk igazából látni, mi is készült három és fél évig. Volt már így is hogy, most de jó, aztán jött egy visszalépés és persze ezzel jár az is, hogy jönnek a hibák, bugok. Százszázalékos AI-t én még sehol se láttam és igazából itt se nagyon számítok egy fondorlatos Alain Prost klónra, de remélem lesz benne élvezhető kihívás. A másik nagy igéret ebben a játékban az endurance versenyzés. Mára már sokkal jobban szeretem, mint a forma 1-et. Amúgy én is évekig hajtottam a Gridet, mert abban volt a legjobb Le Mans pálya, kár hogy az autók nem voltak egy kicsivel élethűbbek.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Bocs, hogy közbefolyok, de az eléggé fura, hogy három éve jó volt, aztán addig dolgoztak rajta, amíg mindent elrontottak. Mivel én is 3 éve csatlakoztam a projekthez, onnan tudom, hogy eleinte olyan volt mint a Shift 2, egy kicsit erősebb FFB-vel. Mai napig fenn van a gépemen a Shift 2, tehát bármikor tudok egy összehasonlítást tenni a lényegében 3 éves CARS és a mai között. Szerintem, az irásodból itélve, te egy sokkal könnyebb, árkádosabb, realdriving játékot keresel. A CARS mostanra egy olyan játékká vált amivel többet kell ahhoz gyakorolni, setupolgatni, hogy top listán az elsők között legyél. Nem azt mondom, hogy egy iR féle kifinomult szim, de nem is Dirt, vagy Grid. Sokan mondják, hogy valamiféle simcade, játék és ez egy elég tisztességes besorolás ha azt nézem, hogy ha valaki rögtön nem a profi módot választja, akkor egy sokkal játékosabb dolog vele menni. És azt se felejtsük el, hogy manapság divat belépni egy autósjátékba rögtön minden segítség kikapcs, de azt nem veszik figyelembe, hogy azok a segítségek, blokkolásgátló, kipörgésgátló stb.,az autó egyensúlyát felborítják, tehát ha nem használod őket utána kell setupban állítani, hogy vezethető maradjon az autó. Tehát az ilyen viták abból is fakadhatnak, hog nem ugyanazzal a szemmel nézi mindenki, esetünkben a CARS-t. Szerintem a három évvel ezelőtti CARS egy sima autósjátéknak indult, mára ahhoz képest egy sokkal kifinomultabb vezetést igénylő játékká vált. Tény hogy az FFB még mindig nem az igazi, nincs még kész a fizika se és a gumifizkát is buherálják még. Meg még sorolhatnánk, hogy mit raknak össze benne és mit szednek szét benne, felváltva. Ezt addig meg is tehetik amíg ki nam adják, hogy ez már kész. Na akkor már jogosak lesznek a felmerülő kritikák, mert azért már elkérik az emberek pénzét és úgy adják ki, mint kész játék. Most egyelőre aki hozzáfér, annak azért kérték el a pénzét, hogy támogassa a játék fejlesztését, a megjelenésig, aminek fejében kapsz egy játékot, a fejlesztés alatt végig kisérhetted, hogy hogyan folyik egy ilyen és a végén, a befizetésedddel arányosan még vissza is adnak valamennyit a nyereségből, ha lesz nyereség. Na, melyik másik játéktól kapunk még ilyet?
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz prtvlogan #222 üzenetére
"...de ezeket hibának felróni egy még meg nem jelent játéknak nem lehet..."
Pontosan ez a lényeg! Ezek nem hibák, hanem a napi munka során belekerült elemek. Mivel mi nem játszani jelentkeztünk elsősorban, hanem arra, hogy a fejlesztést segítsük, ebből fakadóan nem a játszhatóság az elsődleges. A félkész játékot azért hívják így, mert félkész. Kereskedelmi forgalomra, eladásra alkalmatlan. És a fejlesztő itéli meg, hogy mikor érzi úgy, hogy kész van. Természetesen tisztában voltak a fejlesztők, hogy a feliratkozottak nagy része nem fog segíteni, csak játszani akarnak majd. Tehát legyen javukra írva, hogy azért valamilyen szinten mindig játszható volt a három év alatt. De mint említettem, nem ez volt a prioritás.
Ami ma jött az az úgynevezett build, minden munkanapon jön egy build, amit aktuális napon változtattak, hozzátettek a játékhoz. A mai a 834-es bulid. Team membertől felfelé minden nap jön build, amióta a játék Steamre került.
Ez nem Early Acces, mint az AC, hogy csak a már szinte teljesen kész dolgok kerülnek bele.Ez minden napra érvényes és fel is van tünteve a fórumon.
"PLEASE DO NOT FORGET TO DELETE YOUR PROFILES!!!!"
Rendszeresen elmulasztja betartani a többség. És utána sírnak a bugok, egyebek miatt. Amúgy megjegyezném még, hogy azok a fagyások, bugok, mindegyikéhez tartozik hibaüzenet, amit szintén el kellene juttatni a fejlesztőkhöz, a fórumon kkeresztül. Szerinted ezt hányan teszik meg?
Szóval ez nem demó, nem early acces, még csak nem is publikus verzió, csak tagok részére írja, hogy publikus, mert emelett lehet fejlesztői módban is használni. Tehát türelem. Jó játékra csak a megjelenés után számítson mindenki, de ez nem azt jelenti, hogy használhatatlan lenne játékra, csak tolerálni kellene egy kicsit jobban, ha belefutunk egy-egy hibába, mert az amúgy is csak átmeneti állapot.
Még annyi, hogy ezzel nem azt akarom mondani, hogy teljesen hibátlan lesz majd a kész verzió, de az onnantól már valóban hibának, bugnak fog számítani, amit még akkor is lehet majd patch-el orvosolni.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
-
dino_m
senior tag
válasz SityiSXT #229 üzenetére
Az adóhivatal egy mondatot hiányolt az általános szerződésből. Miután ez rendeződött, SMS úgy gondolta, hogy már elég tag van ahhoz végigvigyék a projektet. Így aztán nem lett újra megnyitva, annak ellenére, hogy voltak igérgetések, hogy akkor karácsonykor megnyitják újra.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
A pályákhoz is és a különböző autókhoz is be kell állítani az AI-t. Vagy próbálgass más tipusú autóval Spa-ban, vagy azokkal az autókkal amik nem mentek Spa-ban próbálj ki más pályát. Eléggé eltérő készültségi szinten vannak a pályák is és autók is. Nekem Imolában, Monzában, Silverstoneban nem sok bajom volt az AI-val. Gondolom most, hogy rakják bele a törést, megint felborította némileg a játszhatóságot. Én is találkoztam Spaban azzal a jelenséggel, hogy autók lassan mentek körbe-körbe hiányzó kerékkel.
Gondolom azt még nem csinálták meg, vagyis folyamatban lehet, hogy kimenjenek a boxba, majd épségben visszajöjjenek, vagy feladják vagy ilyesmi. Én kinézem a fejlesztőkből, hogy ezt nem akarják így hagyni.
Hál'isten elég nagy választék van autóból, pályából.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Ajánlom még figyelmedbe ezt a videót és videó alatt olvasható kommentárt.
https://www.youtube.com/watch?v=Wr9BcG-9J5g
Most mentem egy tíz köröst Spa-ban. 15 80%-os AI, GT kategória, én McLaren 12C GT3-mal mentem.
Végig rendben volt minden.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Szerintem ezzel a konfiggal nem igazán tudsz mellényúlni.
Miért mennyi FPS-sel fut most?
Talán csak az jelenthet hátrányt egyelőre, hogy ATI kártya, de megjelenésre szerintem azokat is optimalizálják majd. Általában az élsimításon, a tükröződésen lehet spórolni. De szerintem rá kellene szánnod egy kis időt és tesztelgetni. Mondjuk a raceweekenden beállítasz 15 AI-t, kiválasztasz agy pályát, egy autót és azután mindig ugyanazzal a kombóval próbálgatod, hol több az FPS. Sajnos pepecs meló, de magadnak csinálod.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Én így használom. Steamen parancsorba be van írva, hogy "-fpscap 60" és fixen jött a 60 fps Imola RUF RGT 8 GT3, 15 AI-val. A startnál alacsonyabb az fps, de ha széthúzódik kicsit a mezőny, akkor beáll 60-ra.
Q9550, 6GB ram, GTX670 2GB-tal. Azt nem néztem, hogy mennyi lenne az -fpscap 60 nélkül, mert ezzel lehet a felső limitet beállítani.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Ha abból indulok ki, hogy egy szimulátorban nem igazi gumikon és nem igazi aszfalton megyünk és ezt képesek vagyunk elfogadni, akkor ebből adódóan jön a magyarázat, ezeket az effekteket meg kell írni, vagyis le kell programozni. Mivel ez a játék még nincs készen, elég sok összetevője lehet annak, hogy egy videón nem úgy néz ki mint a valóéletben. A pályának is van fizikája, az autónak is van fizikája, a gumiknak is van fizikája és ezeket először mind meg kell csinálni, azután összhangba hozni, majd az FFB által a kormányra közvetíteni. Ha ezeknek az összetevőknek valamelyike hiányzik, vagy még nincs kész előfordulhat, hogy a videón sem fog úgy látszani, mintha kész lenne.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz prtvlogan #361 üzenetére
Szerintem majd valami "historic pack", fizetős vagy ingyenes DLC formában fog visszakerülni. Ugyanúgy, ahogy az ovál pályák is és más egyéb tartalmak is. A Spa és a Monza történelmi pályája sincs jelenleg a játékban.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Ja! Virágboltihoz nem tudok segíteni, mert hiányos. Főleg a kormánnyal kapcsolatos dolgok, pl. nincs rendes FFB. Meg már amúgy se aktuális, ami abban van. Ráadásul itt tilos a warez.
És ráadásul, Sityi meg is előzött.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz prtvlogan #429 üzenetére
"Egyébként a mai árfolyamon nézve egy visszatérítés révén gyakorlatilag ők fizettek nekünk, hogy játszottunk a programmal?!... "
Bocs, de soha nem szoktad elolvasni a szerződéseket amiket aláírsz? Ugyanis aláírtál SMS/WMD-vel egy szerződést, mikor elfogadtad a feltételeket és okét nyomtál. Nem a játékért fizettél anno, hanem befektettél egy játék elkészültébe, amiért egyrészt hozzáférhetsz a befizetési szinteden az aktuális szinten lévő játékhoz, ennek fejében teszteled a játékot és jelented WMD fórum felé az észrevételeidet, bugokat, egyéb hibákat vagy "neadjisten" ötleteidet. Ha jól figyeltem Team member vagy. Tehát a befizetésed majd beleszámolják az aktuális játék árába, legalábbis ez volt a korábbi szándék, de hallani olyanokat, hogy minden member megkapja steam ajándék formájában az LE verziót elektronikus formában, akinek a fémdozos cucc kell, annak úgy néz ki, hogy egyénileg kell megszerezni, de ezt csak pletyka szinten említettem. Lesz majd WMD fórumon hivatalos kommuniké. Na, továbbá a befizetésed fejében és természetesen mindenkinek, az eladások után, a haszonból némi pénzt is fizetnek majd, mivel mint már említettem, befeketetők volnánk, bár ezt nem tudom mikor,de úgy hiszem, hogy kábé a megjelenés után egy évvel lehet várható. Tehát igen, ők fizetnek, de nem azért mert játszottál a játékkal, hanem azért mert megelőlegezted a pénzt a játék elkészültéhez, bár elvárták volna, hogy némi munkával is hozzájárulj.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz prtvlogan #431 üzenetére
Az eredeti állapot, vagyis ha beszámítják a már befizetett összeget az szerintem úgy nézne ki, hogy a megjelenésre úgyis mindenkinek lesz egy új Steam kulcsa, erről már korábban volt is szó, tehát a te nevedhez tartozó kulcsnál a 10 euro levonása utáni összeget tüntenék fel, vagyis ha 45 euro lenne a játék, akkor te a 35 euro befizetése után tudnád aktiválni a játékot. De a mostani pletykák szerint lehet, hogy simán megkapod steamen, azzal a kulccsal, amit majd WMD-n kapsz. Az esetleges nyereségből neked jutó részt meg majd Paypalon utalják, aminek az elérhetőségét szintén meg kellett hogy add mikor beléptél, vagyis befizetted a juniortagságot.
A tesztelésbe az is beletartozik, hogyha szarakodik az FFB, lefagy a játék, vagy rendszeresen kidob, stb...
Pontosan ezekre a visszajelzésekre számítottak, mert például, beírja két ember ugyanazt vagy hasonlóhibát az lehet user error, de ha már száz az biztos game error. Több szem, többet lát elv. Nem azt várták senkitől, hogy valódi autókhoz vagy pályákhoz hasonlítva írja le tapasztalatát, hanem a játékban lévőkkel akadt-e probléma vagy valami anomália, pl. az adott autó, adott pályán az ötödik kanyarban elsüllyed a betonban.
A Team Membertől fölfele volt olyan, hogy a játékban, például egyes futamokon az egyik AI az illető nevén fut, meg valami extra auto. Én már találkoztam is magammal, az egyik futamon.
Sajnos az eredeti állapot szerint juniorok a 10 euróért túl sok kedvezményre nem számíthatnak, csak a korábban már említett beszámításra. Azt meg tényleg nem lehet elvárni, hogy a világ minden tájára postázzanak egy Limited Editiont.
De még úgyse biztos semmi, tehát nem érdemes ezen agyalni. Kb. egy hónap múlva legkésőbb úgyis minden kiderül.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz prtvlogan #461 üzenetére
CARS-ban melyik autóval, melyik pályán csinálja a karrierben? Törölted az új buildnél a profilodat és a graphixconfig fájlt? Csak azért kérdezem, mert kipróbáltam karrierben a Cliót, de azonkívül, hogy a gumik még mindig rohadt lassan melegszenek fel, főleg a hátsók, azon kívül semmi ilyesmit nem tapasztaltam.
Az AI mindkét játékban ugyanolyan sz@r. Bár CARS-ban 100%-on, mintha erősebb, gyorsabb lenne, de ha útban vagy neki ugyanúgy kilök.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz prtvlogan #463 üzenetére
Én törölni szoktam a documentből a Project CARS és a WMD symbol catch mappákat. Kábé három perc visszaállítani a dolgokat. Viszont kevesebb a mérgelődés az ilyen fagyások és egyéb anomáliák miatt.
A CARS-ban milyen néven vagy? Én DinoM.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
-
dino_m
senior tag
Mindenkinek javaslom az alábbi linket, akik, magamat is beleértve, nem igazán vannak tisztában ezzel a sok grafikai rövidítéssel, hogy mi, mit jelent.
http://www.pixelkripta.hu/videojatek/grafikai-beallitasok-leirasa-mi-ez-a-sok-szar-rovidites/
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz philips20 #549 üzenetére
A legjobb esetben is a 834-est tudod letölteni, ami 3 hónapos, most a 927-es buildnél tart a játék. És van egy csomó "dev" állítási lehetőség, ami felhőben van egyelőre, tehát kizárt olyan warez verzió, amiben ki tudod próbálni az aktuális állapotában a játékot. Ez olyan, mikor a sok idióta a kamerás mozi verzéket bámulja. Az igényesség teljes hiánya.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Jól látható, hogyha pluszban még hozzáírom a -dx11mt-t, a GPU kevésbé lesz használatban, a CPU eléri 100%-ot is, az FPS alacsonyabb lesz átlagban. Legalábbis az én konfigomban. Mivel amúgy is alapértelmezett, azzal ha plusz még be is írom sokkal nagyobb terhelésnek teszem ki a procit és a videókártya mag nem lesz kihasználva és ugye az adja a magasabb FPS-t. Lusta voltam videót is csinálni, de a képek is elég sokat elárulnak. Érdekes módon mt nélkül egyszer se érte el a proci a 100%-ot és a GPU se.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Szerintem mind a kettő jönni fog. A Bentley logoja ott is van a főcímben. De ha nem is a márciusi megjelenésben, de a következő DLC-ben biztos jönnek még autók, pályák, sőt teljes bajnokságokról is volt szó. Az Indy 500-hoz is szereztek licenszet, a VEC-t is licenszelik, de gondolom a WMD tagok részére is tartogatnak még némi meglepetést.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5