- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Ulefone Note 17 Pro - tolmácsot szeretnék kérni
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
ph A keleti nagyhatalom ezzel valamennyire ellensúlyozza az USA korlátozásait.
-
Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
it A DSA keretében a Pornhubot, a Stripchatet és az XVideost is szigorú szabályokkal állítja szembe az EU.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rfjanika
tag
T300 alcantarat hasznal vki vagy akar a sima t300 at?
Ha igen az erdekelne project carsban milyen beallitast hasznal hozza. En tobbnyire gt3 autoval megyek csak.Meg erdekelne a kormanykalibralasnal amikor a 90• ot kerdezi mennyire celszeru tekerni nekem most 1100 on van
-
Kurti0010
újonc
Sziasztok olyan Kérdésem volna hogy Tapasztaltatok esetleg olyat a Project Cars-nál hogy amikor online módban játszok akkor a megadott futam után amit sikeresen teljesítek az elejétől a végéig, azután a küvetkező versenyre a játek kifagy, kiválasztom az autót és a kategóriát inditom a futamot bejönn a betöltés rész és ott tölt egy darabig utána kigfagy és nem megy tovább. Ha ujraindítpom utána a játékot megint tudok egy futamot teljesíteni és minde kezdödik előről. Egyszer már ujratelepítettem és jó volt. Azomban most megint kezdi találkoztatok már ilyesmivel vagy ez egy Speckó esett. Válaszokat Előre is köszömöm.
Remélem jól fogalmaztam. -
#96349952
törölt tag
RacingClub DTM Liga (2017.05.07 – 2017.07.02.)
Autó: Mercedes Benz AMG C CoupeBárki csatlakozhat itt.
Szerver név: RacingClub Hungary
Jelszó: justdriveErőltetett belső nézet: Nem
Erőltetett manuális váltó: Igen
Erőltetett valós vezetési segédletek: Igen
Kötelező gyári setup: NEMKötelező box kiállás: NEM
Sérülés: Teljes
Mechanikai meghibásodás: Igen
Gumikopás: Valós
Üzemanyag fogyasztás: ValósSzabály- és büntetőrendszer: Bekapcsolva
Szellemautó engedélyezése: Nem4x időgyorsítás!
Pontozás:
20, 18, 17, 16, 15, 14, 13, 12, 11, 10
Az utolsó futamon dupla pontozás lesz!Versenynap lebonyolítása:
18:30-19:30 Gyakorlás
19:30-19:45 Időmérő
19:45- kb. 20:40 FutamManuális repülőrajt!
A zöld lámpa, a verseny elvi kezdete után 5 másodpercig senki nem mozdul, aztán az első pozícióban levő autó elindul, és a többiek követik. Az első kört legfeljebb 130 km/órás sebességgel lehet megtenni, előzések nélkül, tartva a rajtrács formációt.
Ez alatt megengedett egészen közel menni a másikhoz, a lényeg az, hogy ha egymás mellett is haladtok, ne legyél előrébb az időmérőn elért pozíciódnál, és persze ne veszélyeztesd-hátráltasd a többieket. Ezzel a módszerrel egy nagyon szépen összeállt rajtrács alakulhat ki a felvezető kör során, ahol az autók igen közel vannak egymáshoz, a saját pozíciókat tartva.
Az utolsó kanyar bejáratánál mindenki lelassít 80 km/órára, a célegyenesben az első autó határozza meg, hogy mikor kezdődik a verseny, vagyis amíg ő nem kezd gyorsítani, addig más sem lépheti át a 80km/órás sebességhatárt. Az első autó dönti el, hogy mikor kezdődik a verseny, akár a célegyenes elején, vagy legvégén is elkezdheti azt a gyorsítással. Még egyszer: Az első autó a célegyenes bármelyik pontján elkezdheti a gyorsítást, addig senki más.Versenynaptár
2017. 05. 07. Hockenheim
Napos 14:00 (35 kör)2017. 05. 14. Brno
Napos 14:00 (29 kör)2017. 05. 21. Nürburgring GP
Napos 14:00 (29 kör)2017. 05. 28. Bathurst
Közepesen felhős 22:00 (28 kör)2017. 06. 04. Pihenő hét
2017. 06. 11. Zhuhai International Circuit
Napos 14:00 (36 kör)2017. 06. 18. Circuit de Barcelona-Catalunya GP
Eső 14:00 (31 kör)2017. 07. 25. Zolder
Napos 14:00 (36 kör)2017. 07. 02. Nürburgring Combined
Napos 14:00 (7 kör) -
Tibko8
senior tag
válasz #96349952 #8004 üzenetére
2 hónapos
Egyébként miért van az a 1 db hét kihagyva?
Hockenheim-nál Melyik pálya lesz?
[ Szerkesztve ]
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
#96349952
törölt tag
MA ESTE: GT3 – BARCELONA
Ma este egy kicsit lazítunk, úgyhogy a sokak által (méltatlanul ) kedvelt GT3-as autókkal fogunk kergetőzni a Barcelonai pályán, a GP-s vonalvezetésen. Kategórián belül bármelyik verda szabadon választható, úgyhogy most mindenki kiélheti magát a kedvencével.Megszorítások csak minimális mértékben lesznek, szabadon váltogatható a nézet, variálható a setup, a vezetési segítségek lesznek csak korlátozva a valósnak megfelelő módon.
Időjárás:
Semmi extra, napos idő, játékon belül kezdés 14:00-kor, tehát a körülményke teljesen konszolidáltak.A kontrolleresek kedvéért az automata váltó is használható - és ez vonatozik a hamarosan induló DTM bajnokságunkra is.
A versenytáv 1+32 kör, a kiállás nem kötelező, de mivel ez a pálya egyszerűen zabálja a gumikat, nehéz elképzelni, hogy valaki a kezdő szettel végig tudja majd csinálni úgy, hogy közben ne veszítsen több pozíciót a vége felé.
További lobby beállítások:
Erőltetett belső nézet: Nem
Erőltetett manuális váltó: Nem
Erőltetett valós vezetési segédletek: Igen
Kötelező gyári setup: NEMKötelező box kiállás: NEM
Sérülés: Teljes
Mechanikai meghibásodás: Igen
Gumikopás: Valós
Üzemanyag fogyasztás: ValósSzabály- és büntetőrendszer: Bekapcsolva
Szellemautó engedélyezése: NemA szokásos repülőrajt leírása, amit nem lehet elégszer hangsúlyozni:
A zöld lámpa, a verseny elvi kezdete után 5 másodpercig senki nem mozdul, aztán az első pozícióban levő autó elindul, és a többiek követik. Az első kört legfeljebb 130 km/órás sebességgel lehet megtenni, előzések nélkül, tartva a rajtrács formációt.
Ez alatt megengedett egészen közel menni a másikhoz, a lényeg az, hogy ha egymás mellett is haladtok, ne legyél előrébb az időmérőn elért pozíciódnál, és persze ne veszélyeztesd-hátráltasd a többieket. Ezzel a módszerrel egy nagyon szépen összeállt rajtrács alakulhat ki a felvezető kör során, ahol az autók igen közel vannak egymáshoz, a saját pozíciókat tartva.
Az utolsó kanyar bejáratánál mindenki lelassít 80 km/órára, a célegyenesben az első autó határozza meg, hogy mikor kezdődik a verseny, vagyis amíg ő nem kezd gyorsítani, addig más sem lépheti át a 80km/órás sebességhatárt. Az első autó dönti el, hogy mikor kezdődik a verseny, akár a célegyenes elején, vagy legvégén is elkezdheti azt a gyorsítással. Még egyszer: Az első autó a célegyenes bármelyik pontján elkezdheti a gyorsítást, addig senki más.És végül a program:
18:30 – 19:30 Gyakorlás
(18:20 és 18:30 között ne lépjetek fel a szerverre, mert akkor fogom beállítani az esti programra. Köszönöm.)
19:30 – 19:45 Időmérő edzés
19:45 Futam (Kb. 60 perc) -
gaben88
őstag
Project Cars-ot anno tök sokat nyomtam PC-n 360 gamepaddal. Most azt vettem észre, hogy One és 360 gamepaddal is az a bajom, hogy a bal oldali analóg előre/hátra irányára is adja a gázt/féket, ami nagyon idegesítő, mert nem tudom mindig csak vízszintesen mozgatni a bal oldali analóg kart... A gáz/féket a ravaszokkal adom értelemszerűen, így néha benne van, hogy kanyarban nyomom a gázt és az autó meg fékez picit, stb. Mi a tosz lehet? Remélem érthetően írtam le. Nem tudom beállítani se, bármit állítok. Így elbaszták a patchek a PC PC-s portját? Ha pl azt mondom a manuális Xbox One gamepad beállításoknak a játékok belül, hogy a gáz, a jobb ravasz, akkor azt mondja, hogy duplikációt érzékel és nem állítható... ?????
iPhone 13 Mini, PS5, PC, iPad Pro 10.5, Switch OLED, Steam Deck, Quest 2
-
#96349952
törölt tag
Tegnapi futamról videó saját szemszögből.
Beszámoló:
Annak ellenére, hogy ez nem volt egy szoros verseny, számomra teljesen jól sikerült. Úgy érzem, sikerült szinte mindent beleadnom, ennél többet ezzel az autóval nem igazán tudtam volna produkálni, legfeljebb annyi komolyabb hibát vétettem, hogy fél tankkal indultam, így a kerékcsere alkalmával rá kellett tankolnom, ami elég sok időt elvitt. Ha ez nincs, akkor szorosabb lehetett volna a befutó, de akkor is 8-10 másodperc hátránnyal érek be, ez biztos, a Ginetta simán elvérzik egy Z4-essel szemben, ez nyilvánvaló.
Akadt egy-két kisebb hibám, de ezek nem voltak mérvadók, illetve rögtön az elején meghatározta a dolgokat az, hogy az első kanyarban satufékeznem kellett, hogy elkerülhessem az ütközést kishubival. Köri így simán meglóghatott, amit ez nélkül is megtett volna, csak szerintem kisebb mértékben. Egy darabig tudtam tartani a távolságot, de körről-körre veszítettem vele szemben, így aztán egyértelmű volt, hogy nem üldözésről van szó, hanem kármentésről.
A többiek sajnos nem voltak lőtávolban, a mezőny többi része eléggé lemaradt, nem nagyon fenyegette az első 2-3 pozíciót senki más.
Sima futam volt nagy gondok nélkül. Körinek gratulálok, szerintem szinte hibamentesen teljesítette a távot, és meggyőző fölénnyel húzta be ezt a győzelmet. A többieknek is gratulálok, akik kitartottak a verseny végéig, egy órán keresztül ezen a pályán tolni a vasat mindenképpen dicsérendő teljesítmény.
-
rfjanika
tag
Az időjárást ha teljesen véletlenszerűre akarom akkor 4 randomot állítsak be?
-
szente
addikt
Ez a Mazda MX5 Radbul miféle szörnyeteg?
-
Tibko8
senior tag
Told fel a turbót is. Akkor nagyobb szörny
Egyébként szépen keresztbe lehet tenni. Csak nagyobb kormány szöget kell beállitani és kicsit lejjebb venni a turbó nyomáson. Ja és " araszt sperr" is mehet bele
[ Szerkesztve ]
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
szente
addikt
Nem nagyon tudtam próbálgatni, mert nekem nincsen DLC-m, csak olyan szerverre tévedtem. Amikor a szokásos gázadással gurultam ki a boxból erősen meglepődtem. Pár méter után már leesett, hogy mire való ez. Jót lehet vele mókázni.
szebe: Köszi, de Tibko jobban megfogta a "kérdésemet".
-
kishubi84
tag
Nagyon kíváncsi leszek a holnapi futamra, halvány lila fingom sincs hogy ki mit megy, így izgalmas számomra, mert nem tudom mire lesz elég az én időm, az előző bajnokságban picit ezt hiányoltam, aztán lehet hogy az időmérő után sírva fakadok na majd elválik... Remélem leszünk jó páran...
-
#96349952
törölt tag
válasz kishubi84 #8016 üzenetére
Nekem egész héten nem volt alkalmam gyakorolni, konkrétan egyetlen kört sem tudtam menni, olyan felfordulás volt most nálunk. Ma még tudok gyakorolni egy keveset, meg talán holnap, de nem hiszem, hogy top időket tudnék produkálni ennyire kevés előzménnyel. Mindegy, én is remélem, hogy jó buli lesz.
-
#96349952
törölt tag
MA ESTE: A DTM bajnokságuk nyitó futama!
Új, szinte teljesen ismeretlen terepre érkezünk az új bajnokságunk nyitó futama révén. Nincsenek kialakult erőviszonyok, nem ismerjük egymás képességeit - legalábbis ezzel az autóval -, és a versenynaptárban szereplő pályák karakterisztikája is jóval eltér az eddigiektől. Mondhatjuk, hogy tiszta lapokkal indulunk neki ennek a nyolc felvonásos szériának, így komoly meglepetésekre lehet számítani, ami a mezőnyt illeti. Ki tudná előre megmondani, hogyan alakul a mai időmérő és futam, kik állhatnak a dobogóra, hiszen fogalmunk nincs arról, hogy a többiek mire képesek ezzel az autóval. Lehet, hogy azok, akik eddig a középmezőnyben voltak, jócskán előre léphetnek, és megszorongathatják az eddig élen autózókat, sőt, az is előfordulhat, hogy akik eddig sorra húzták be a futamokat, most hirtelen keményen visszaeshetnek. Semmi sem biztos, és éppen ezért válik az egész annyira izgalmassá és szórakoztatóvá.
Az első felvonásban az általam legkevésbé kedvelt pályán, Hockenheimben fogunk megtenni 35 kört. A gumik nagyon kopnak, kizárt, hogy ezt a távot bárki kiállás nélkül összehozza! A DRS használatához nagy körültekintés szükségeltetik, mert ha túl korán tenyerelsz rá az aktiváló gombra, például egy kanyarból kifelé jövet, könnyedén elszállhatsz. A pálya alapvetően szűk, számos erősebb kanyarral, így nem lesz egyszerű előzni ezeken a szakaszokon. Két, igazán alkalmas szakaszon lehet majd próbálkozni, a hajtű előtti egyenseben, és rögtön az után. (A célegyenes túl rövid ahhoz, hogy érdemben előzhessünk ott, bár ha nagyon közel vagy a másikhoz, még összejöhet, de ne feledd: Rögtön utána jön az első, rendkívül szűk és éles kanyar, ahol nem igazán fér el egymás mellett két autó…)
Apropó autó: Ez a gép nagyon szeret ficánkolni a kanyarokban, így javasolt a minél nagyobb kormányszög használata. Jó kis dög ez, de azért érdemes figyelni, mert akadhatnak váratlan húzásai, főleg teljes távon, nyakig megtankolva…
Szóval a ma este igazán érdekesnek és izgalmasnak ígérkezik, remélem, hogy az új bajnokságunk első futamán összejövünk néhányan. Mindenkit nagy örömmel látunk a szerverünkön!
Verseny kiírás itt tekinthető meg.
A bajnokság részleteivel kapcsolatban pedig itt informálódhatsz.
-
#96349952
törölt tag
-
-
Cracyt75
csendes tag
Én nagyon szenvedtem végig. Talán ilyen szar versenyem nem is volt még.:-( Nagyon nem élveztem! Tibko te pont a lekörözésemnél dobtad el a gépet. Ahogy láttam mind a ketten leengedtétek a szárnyakat és ilyenkor nagyon nem lehet ezt a fo.t rángatni. De majd visszanézem ha lesz kedvem mégegyszer végignézni ezt a "jó"versenyt. Gyakoroltam rá és próbálgattam állítani is a gépet.Sikerült 37 elejei időt mennem gyakorláskor ami az elejétől még csillagászati,de magam tudásához megfelelő volt. Erre elindul a játék ma és nem tudom kezelni a gépet. Nem tudtam mire vélni,de próbálkoztam. Végül annyira elkeseredtem,hogy töröltem a beállításaimat és ez volt a végem teljesen. És csak azért lettem 7. mert annyian maradtunk! :-)
Szóval remélem meg fogok még élni jobb versenyeket is. -
Tibko8
senior tag
válasz Cracyt75 #8022 üzenetére
Igen akkor dobtam el. Pont Totatti és melletted mentem el amikor egy pillanatra azt láttam hogy elindul felém Atti. Egy apró mozdulattal odébb mentem de abban a pillanatban repült is el a gép.
Igazából nekem jól ment szépen mentem fel felé. Az elején volt egy 5s büntim akkor vissza estem de utána ment minden simán egészen addig a pontig.
Majd videót lehet feltoltom.Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
kishubi84
tag
Úgy látom sikerült le rendezni a verdát én a verseny előtti napon állítottam be a drs-t a kormányon egy gombra, addig nem is használtam, de nem sokat ért, itt sokkal jobban kellett figyelni a gumikra, igazából ahogy elnézem ezeken a versenyeken a gumi fogja megnyerni a versenyt, és nem a drs
Nano: A csoportba én is leírtam ezzel kapcsolatban a véleményem, csak annyit fűznék hozzá, hogy ha én lennék ennyivel gyorsabb, inkább csöndbe maradnék, és nem kérkednék a def setuppal, ami valljuk be elég hihetetlen.....
Mondjuk F Mate, nem értem hogy neked mi a jó abban, ha tök egyedül körözgetsz a pályán....
Elmondhatnád mi a trükk, mert itt többen nem kevés órát toltunk már bele a játékba, de hogy def setuppal és ahogy te mondtad, állandó kocsi eldobással, alig gyakorlással ezt véghez vitted, ehhez valami trükk kell -
vernux
tag
válasz kishubi84 #8024 üzenetére
Nincs semmi trükk. a Héten kb 4-5 órát toltam a játékot abból 4 óra AOR-ra ment el. Mentem 1-2 kört ezzel a kocsival de kb 1 gyors kört se tudtam összerakni mert minidig túl erőltettem (mint ahogy ma is 3-szor). A setupon kb 5 dolgot állítottam. Fékhez nyultam hozzá. Kinyitottam a hűtést, kb elzártam a radiátort meg a diffihez nyúltam de az mindenkinek saját pref. Se szárnyat nem állítottam se semmi mást mivel fingom se volt a kocsiról és még mindig nem sok akad. Ahogy észre vettem a kigyorsitást cisnáljátok lassan. kb 2-3 tizedet hoztam rajtatok a vissza fordítóbol való kigyorsitásnál. És igen semmi jó nincs abba h egyedül körözgetek de ez van.
-
#96349952
törölt tag
válasz kishubi84 #8024 üzenetére
Hagyjad a picsába. Zseninek hiszi magát a kisgyerek, és biztos, hogy valamit tud az AOR-os haverjaival együtt. Hol reális már az, hogy 1-2 másodperceket ad körönként, bármilyen autóval, bármilyen pályán, aki ezt elhiszi, az komplett fogyatékos. Van annyi tapasztalatom, hogy tudjam: Normál beállításokkal nem tud ennyivel gyorsabb lenni senki, gyakorlás nélkül pláne. Ha rám ver fél mp-t szót sem szólok, de ez full nevetséges és árulkodó. Ez megy a fészkében, az AOR elit ligában is. Van ott 10-15, magát csodagyereknek gondoló igazi faszfej, tolják a tökéletesen irreális köridőket, és egymásnak tapsikolnak, hogy fú de ügyesek. Mondhat-írhat bármit, soha nem nyelem be, hogy akárki másfél-két mp-vel gyorsabb tud lenni körönként. Mentem már eleget, nem vagyok a legjobbak között, de van annyi tempóm, hogy tudjam: Nincs ilyen. Kamuzik, van valami trükk, ez atombiztos. Nem csalás, de valami van. Soha nem fogja beismerni, mert nem akar versenytársakat, és de, élvezi, hogy ott gurulgat elől, miközben mindenki más totálisan esélytelen bárhol és bármikor a trükkjével szemben. Ignorálni kell, mert ez a típus az, amelyik azt élvezi, ha körül rajongják, meg orrba-szájba gratulálnak neki, setupot kérnek tőle, stb. Egyszerűen nem kell vele foglalkozni. Nem fair a dolog, ez holtbiztos.
[ Szerkesztve ]
-
Dr. Gonzο
senior tag
Látom nem változott itt semmi...
-
#96349952
törölt tag
Milyen vereséget... Kiestem. Első helyről. Saját hibából. Egyrészt. Másrészt még véletlenül sem a vereségről van szó, de látom, az értő szövegfelismerés az komoly kihívások elé állít itt néhány embert. Köridőkről volt szó, és arról, hogy mi mennyire reális a saját tempóm ismeretében. Leírhatom még 3-4 féle módon, megismételhetem, de inkább meg kéne próbálni dekódolni azt, amit egyébként eléggé világosan leírtam. Veszítettem én Gonzo ellen szoros csatában, elsők között gratuláltam neki. Utolsó két futamot is simán elbuktam, akkor is elismertem a dolgot. Tehát szó nincs itt arról, hogy nem viselem a vereséget...
[ Szerkesztve ]
-
válasz #96349952 #8030 üzenetére
Vereség alatt nem csak versenyt lehet érteni. És igazad van ez nem szövegfelismerés, ez szövegértés kérdése, ami láthatóan komoly kihívás elé állít téged.
De ha te tisztelettel el tudod viselni a vereséget, és azt ha valaki gyorsabb nálad akkor nincs gond. Téma lezárva.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
#96349952
törölt tag
Látom, sikerült megfogni a lényeget és a felvetésre reagálni érdemben. Ja, mégsem. Inkább nem ismétlem meg azt, hogy mi az, ami reális és mi az, ami biztosan nem, úgysem tudnád ezután sem értelmezni, de nem tehetsz róla... A témát majd lezárom én magamnak, ha úgy gondolom, tőlem te lezárhatod magadnak. (Vereség elviselésében meg gondolom, te már nagy tapasztalatokra tettél szert... )
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz #96349952 #8034 üzenetére
Jól van megyek na. Ha legközelebb kicsapod a hisztit mert valaki gyorsabb mint te vagy, dobj pls ez pm-et előtte, had jöjjek nevetgélni egy jót.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
zolee5016
őstag
Azért halkan megjegyezném.....
más játékban,sokat toltam online szerókon....nem voltak rossz eredményeim ott..
De az ,hogy minden pályán,minden autóval,top időt menni az az lehetetlen...
(azaz nem...nem az autót setupolják,henem a játékot.....cheaterek mindenhol vannak,és nem hiszem,hogy ezt a játékot ne tudnák ugyanúgy meghekkelni....)[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
nemeth989
senior tag
válasz #96349952 #8037 üzenetére
Én játszottam Vernuxxal PC-T, Assetto Corsát, Iracinget. Utolsó kettő azért komolyabb cuccok, mint ez. De mindenhol ugyanolyan gyors. Egyszerűen azért mert odafigyel és tanul. Nem egyszer mondta, aor felkészülésen is, hogy a tényleg jó játékosok telemetriáját nézte, milyen féktávokon mennek, mikor adnak gázt stb. Ebből is rengeteget lehet gyorsulni, mindent át lehet vinni a többi kategóriába is. Kezdetektől gyors játékosokkal játszik az aor elit ligában. Mikor elindultam a aor BMW cupáján pár tippet kértem tőle egy kis gyakorlással az addigi időmhöz képest 2 secet gyorsultam.
Semmilyen cheatet csalást nem használ, ennyivel gyorsabb az itt lévőknél ennyi. Jobban kiautózza a határokon az autót amire itt sokan nem képesek köztük én se.Nem hiszem, hogy egyenes arányosságban lenne a játékidő a tudással is. Ha közepes játékosokkal játszól ugyanazon a szinten fogsz megragadni te is. Akármennyi órát beleölhetsz.
[ Szerkesztve ]
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
-
zolee5016
őstag
Azt meg kell hagyni,hogy vannak nagyon komoly kvalitású emberek ezekben a játékokban...
Hozzájuk,nem mérheti magát egy szinten az ember.....
Az is megnyugtat,bár elképzelni sem tudom,hogy nem lehet piszkálni a játékot..
Magam annyit érzek,még nem vagyok online képes ,csak 2-3 kategória megy jobban 1 talán jól is....
de akadálynak meg nem szívesen megy az ember társaságba,mert egy suta lehúzódás ,egy rossz féktáv,és szétbarmolod más versenyét is....akaratlan vitákat is gerjesztve...
kb 10 autó áll jól a kezemben,és kb 6 pálya van meg álomból ébredve.....ez egyenlőre kevés........
(Anno mikor bekerültem egy csapatba,voltak ilyen felhozó futamok is.....akinek volt gyengébb kocsija,vagy pályája azt közrefogtuk,és vonatozva vittük szoktattuk a tempóhoz ,pályához,autóhoz....
Ilyenek gondolom már hírből sincsenek....)[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
#96349952
törölt tag
válasz zolee5016 #8041 üzenetére
Egy nyakig szaros bármilyen játékban nincs olyan, hogy komoly kvalítás. Max egy atomkocka a kisgyerek aztán jónapot. Na, az lehet, de hogy ez bármiféle komolyságot kölcsönözne neki... Erősen kétlem. Számomra nulla tekintéllyel bír az ilyesmi, nem lett ettől sem felsőbbrendű, sem semmi. Továbbra is egy ismeretlen kis nulla.
[ Szerkesztve ]
-
válasz #96349952 #8042 üzenetére
Azóta "csíplek" mióta itt fórumon az édesanyámat emlegetted nyíltan, és nem szép jelzőkkel egy közös verseny után, mert állítólag én kilöktelek.
Aztán miután a fórumban jelenlévők (versenyen résztvevők) megnézték a videót amiből egyhangúan kiderült, hogy te voltál a hibás, ráadásul mást is lökdöstél a futam alatt..na azóta tudom, mennyire lehet adni a te szavadra.
Nem gáz az ha nem vagy jó a játékban, csak ha valaki jobb azt el kell tudni viselni.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
zolee5016
őstag
-
#96349952
törölt tag
Szerinted mennyire érdekel, hogy mit gondolsz, meg csípsz-e vagy sem, meg adsz-e a szavamra, vagy sem? Halálosan leszarom öreg, a fóbiádat meg kezeltesd, vagy ne kezeltesd, engem cseppet sem érint. Sajnállak, hogy ebben szenvedsz, de igazából leszarom. Még csak nem is emlékszek rád egy futamról sem, biztos kurvajó lehettél. Még valami?
-
kishubi84
tag
végig olvasva itt a mondandókat, akkor is furcsa számomra, hogy nem gyakorol semmit, vagyis ment pár kört, de nem ment neki, és hagyta a francba, majd utána jött versenyezni.... Na itt megállnék, mert ha nekem nem megy valami, akkor lehet meg sem jelennék a versenyen, főleg úgy hogy hangoztatta mennyire nem megy neki és alig csinált valamit az autóval..... majd versenyen 3 kicsúszás után, úgy hogy ezzel az autóval nagyon kell óvni a gumikat, úgy megy el mellettem, mintha nem azonos kategóriában versenyeznénk....
Oké legyen tehetséges, de akkor is rohadt érdekes volt hogy a kicsúszása után rögtön ott volt mögöttem, míg volt egy másik csapattársunk, aki szintén kicsúszott, és ő a végén kapott tőlem 30 secet, én meg ettől a jóembertől 3 kicsúszás után, hogy nincs érdemben setup, nem megy neki a verda, úgy adott a végén majdnem , sőt 1 percet.... Ezt értse meg itt mindenki, hogy rohadt gyanús, van még, és volt is 1-2 csapattagunk akik gyorsak voltak, de nem minden kategóriában, és nem minden pályán, sőt ha ki is csúsztak utána nem kaptam tőlük a verseny végén 1 percet, tehát ez számomra is több mint érdekes volt...... -
vernux
tag
válasz kishubi84 #8047 üzenetére
Tényleg nem ment gyakorlásban a cucc. Aztán jott nano kiirása h itt nem lehet tudni mi lesz stb stb. Gondoltam miért ne probáljam meg. Az meg hogy a végén 1 percet kaptatok az részben azért volt mert ti 2 kiállással tolt ázok végig a cuccot én pedig csak 1 el. Igen a kicsúszásoknak hála a gumik elég hamar elfogytak de mivel még a tempo jo volt nem.kellrtt kiállnom. Az utolso kicsuszásnál ami a 29-30kor kornyékén volt ha jol rémlik a bal elsöt 25-30%rol 0ra sikerult fékeznem. Nanora reagálva meg, aki nála jobb vagy vele vitatkozik az 10 éves hulyegyerek szoval nem érdemes vitatkozni. A valakit érdekel a setup pmben elkuldom de most mondom h kb 6 dolgon változtattam és nem világvero dolgok. Ti nemtudom mit csináltatok szegény kocsival de konkréten állvahagytam mindenkit minden kigyorsitásnál. Ahogy láttam valaki még a drs-t sem használta.
-
kishubi84
tag
egyszer álltam ki, és a vége felé már szinte a pályán sem tudtam tartani az autót ja és egyszer sem hagytam el a pályát, és így kaptam 1 percet, és ahogy most leírtad, kiderült hogy bénák vagyunk
mert akkor nálad nem kopik a gumi, vagy nem úgy mint nálunk, ugyanis a jó kigyorsításhoz eléggé fontos hogy tapadjanak a gumik..... viszont 6-7 kör elteltével eléggé elkezdtek kopni, így inkább spóroltam velük, viszont ez is kiderült számomra, hogy kár volt erőlködnöm, mert úgy néz ki, hogy béna vagyok
Köszönöm szépen, hogy felnyitottad a szememEzzel én offolom is a témát, mert választ nem kaptam, sőt pont az ellenkezőjét.....
-
Tibko8
senior tag
Egyébként miért nem rendezzük meg a futamot def setuppal?
Akkor nem lehetne azon vitázni hogy neki jobb setup van.
Engem annyira nem izgat az hogy valaki 5s gyorsabb nálam.(természetesen örülnék ha nem lenne de hát ez van, nem vagyunk egyformák) Amikor megvettem a játékot és elkezdtem multizni eleinte zavart és idegbol vezettem aminek soha nem volt jó vége. De ez 1-2 héten belül lecsenget bennem és úgy vagyok vele ha mindenki azonos időket menne egyszerre akkor szűk lenne a pálya. Meg hát valakinek kell lennie másodiknak és utolsónak is. Nem azt mondom hogy bele kell rögtön törődni de ezért a másikat csalonak nevezni nincs értelme. Ha neki van egy f@sza setup amit nem oszt meg velünk az a ő dolga. Majd ő szépen el körözget egyedül a pályán mi meg egy más ellen jókat csatázunk. ( Én szerény véleményem szerint inkább vagyok a közép mezőnyben mint az első helyen, sokkal izgalmasabb) Nagyobb élménnyel fogunk felállni mint az aki egész futamon egy magába haladt, és ez a játék lényege hogy jót szórakozzunk. Nem pénzre megy és nem az életben maradás ért.Szóval vagy meg egyezzunk egy közös setupban amit mindenki a saját lelki ismeretével használ vagy def setupot kiprobáljuk.
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- E-roller topik
- Alkoholista nevelde
- ASUS routerek
- Máris megrendelték a Fallout TV sorozat második szezonját
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Gyúrósok ide!
- Aliexpress tapasztalatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- Macbook Pro 2019 13"/ i7/ touchbar/ Számla / Garancia
- Iphone 15, 256gb bontatlan
- Acer Aspire 7 A715-72G - Fekete, matt kijelző + ajándék 8 GB Kingston SD kártya, 4 GB DDR4 RAM
- Anker Soundcore Life Q20i Hybrid ANC Bluetooth fejhallgató (új, bontatlan, 1.5 év garancia)