- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rup1u5
nagyúr
válasz molnarpeter #181646 üzenetére
Köszi a tippeket! Rétegvastagságot sajnos nem tudok mérni de a karosszéria hézagokat megnézem majd alaposan. Fényezés szerintem már gatya a vizes fotókból ítélve de az még önmagában nem lenne probléma. Kint használnám, munkábajárósnak.
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #181600 üzenetére
Joe
-
Chereiose
addikt
válasz molnarpeter #181661 üzenetére
Értem, szóval akkor nincsen értelme a dolognak röviden :D
-
tomrRRR
senior tag
válasz molnarpeter #181666 üzenetére
Köszi ezt a silica gélt olvastam cipősdobozba biztos hogy találok remélem
[ Szerkesztve ]
The easy day was yesterday!
-
Chereiose
addikt
válasz molnarpeter #181670 üzenetére
Nem hinném, ha terhelődik akkor adja ezt a hangot, mintha a rugó lenne vagy esetleg kormány gömbfej, nem tudom. Esetleg a fék surlodik vagy valami beleér ott, jó kérdés.
-
Reggie0
félisten
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #181667 üzenetére
A gumi alatt még csúnyább, csak a fotót készítő nem volt alapos (Zasszony) . Megy karosszériáshoz. Ha megcsinálták azután pedig felkeresem "Üregurat" talán tud még a helyzeten javítani egy átfogó alváz és üregvédelem. Egy darabig sajnos marad, nincs lehetőségem cserére, még olyan max. 3-5 évvel számolnom kell vele, így az állagmegóvás fontos tényező lett.
Joe
-
tibbike01
őstag
válasz molnarpeter #181756 üzenetére
2 szalont hívtam fel. Nem kapható már ez a kapcsoló sajnos, így bontott lesz. Köszi a tippet.
-
tibbike01
őstag
válasz molnarpeter #181761 üzenetére
Fél éve várok 3 csomagot Kínából szóval ezt most kihagynám, de azért köszi!
[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #181770 üzenetére
Itt nem a kamera a gázt mert hibatörléskor azonnal megjön a képe amíg a szenzor megint nem kommunikál.
(#181772) kisfurko: itt mondjuk még ilyesmit nem csinázott. De meglássuk mi lesz. Mesternek szótam h nem kell most még mert csak valamit csinál. Este megint megnézem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
1stVikman
senior tag
válasz molnarpeter #181786 üzenetére
Én még talán szét tudnám kapni a zárat a cseréhez, de hétvége előtt nem jutok el hozzá.
Pótkulcs van, pin-t meg kell kérdezzem. -
tibbike01
őstag
válasz molnarpeter #181764 üzenetére
Seat Leon-hoz nincs kapcsoló, csak a golfhoz van, az meg nem jó nekem.
-
Csaby25
senior tag
válasz molnarpeter #181805 üzenetére
Szia. Erdélyben élek. Bontókkal kezdtem de még nem találtam itt a környéken..
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
c00per
tag
válasz molnarpeter #181857 üzenetére
Ez igy van ha nem lenne csak egy marka.....
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #181882 üzenetére
Bocsi, aki meg is hirdeti, az 2k-ért adja
-
zsolt19900
őstag
válasz molnarpeter #181981 üzenetére
225ml
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Csaby25
senior tag
válasz molnarpeter #181999 üzenetére
Ezt értem, de hogy kell ezt összekötni alvázszámmal (2000-ig és 2001-től )?
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
lsebestyen
addikt
válasz molnarpeter #182045 üzenetére
Nincs futó. De kiszedtem a kapcsolót már, és a rugónak rossz a hangja. Atmozgattam, néha világít, de inkább nem, szóval holnap az unixban kezdem a napot. Lehet veszek kettőt, hogy legyen tartalekban. Beszerelesnel nem tudom mit lehet elrontani, berakom, elforditom ameddig kattan, es fixen van.
-
fabias
friss újonc
válasz molnarpeter #182055 üzenetére
1.4 cgg van a papirjaban, ha erre gondoltal.
-
Kiskokó
veterán
válasz molnarpeter #182106 üzenetére
+Csabadi , + bitpork
Á, tükör polírt nem lehet lakkozni. Én tuti nem vállalnám be. Volt már tükör polír felnim, kicsit macerább de az A4-en nem volt vészes, kis fékek voltak fent (2.0Pd) A6-on 2 szett kerámiát elhasználtam, nagyon ritkán csikorgott és csak egy pillanatra, ha már hidegebb van kint.
Én nagyon szerettem. Ha kerámia tárcsával van gondolom az a sikítós, annak tényleg kell Hő hogy üzemi legyen, de egy "mezei betét" magában nem vészes. (gondolom én ezt józan paraszt ésszel)
De A6ra is kellet meg erre is mert baszott nagy fék van rajta. Porol is mint az atom, így nagyon kéne a kerámia ha polír felnit akarok. Ha nem lenne padkás, nem akarnék hozzányúlni amúgy. :SEBC-nek is van kerámia betétje?
Most hátra berakjuk az ATE kerámiát, mert nem biztos benne a szerelő, hogy elég lesz bele így teszt. XD[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #182106 üzenetére
Nem, polírozott felnire nem szokás lakkot fújni.
-
tony70
tag
válasz molnarpeter #182127 üzenetére
Köszi Szépen!
-
Saccco
nagyúr
válasz molnarpeter #182149 üzenetére
Konkrétan Kanizsán voltam a Weltauto-nál.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz molnarpeter #182142 üzenetére
Köszi a tanácsot, az első illetve a hátsó dobbetétet már levettem és kitakarítottam mindkét oldalt, mivel alvázvédő nem volt itthon, ezért alapos takarítás után lefújtam szürke alapozóval, hogy véletlen se induljon el a rozsda, lehet taknyolásnak hangzik, de a semmitől szerintem jobb, és már a takarítással megelőzöm a rozsdát, az alapozó az csak plussz!
Szerencsére úgy vettem az autót hogy az összes szűrő és motorolaj cserélve volt, viszont az elsők között cseréltem a szervóolajat és a fékfolyadékot is, gusztustalan volt mind a kettő!
Számomra hihetetlen, hogy nem képesek az emberek erre áldozni 2 óra munkát és kb. 6-8 ezer forintot, mert annyiból megúsztam a cserét!
Természetesen mikor egytömegűsítve lett, váltóolaj is cserélve lett.VCDS és a VAGCOM ugyan az?
bul07: kevés szerelési tudással légtelenítettem egy 17 éves autón a fékeket, megdrótkeféztem a légtelenítő csavart, fújtam rá egy kis csavarlazítót és lazult is!
[ Szerkesztve ]
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz molnarpeter #182160 üzenetére
Ez már nincs benne,
a vcdsnek majd utána nézek, rádugtam de semmire nem lehetett kapcsolni -
Zizmand
aktív tag
válasz molnarpeter #182160 üzenetére
Ennek a szivacsnak gyárilag mi lenne a feladata? Valami rezonancia csökkentő/hangtompító?
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #182173 üzenetére
...valami oka csak van ennek a luf@...sz értéknek, és igaza van Macilacinak. Talán inkább az a félő, h a saru törik-pattan el, na, az szívás lenne.
Joe
-
Zizmand
aktív tag
válasz molnarpeter #182171 üzenetére
Én sem vettém észre nagy változást, de nekem már késő volt, a bal sárvédő teljesen kilyukadt, de szerencsére találtam színazonos gyári rohadásmentes sárvédőt.
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #182187 üzenetére
Én a "lehetetlent" keresem ugyanebben a színben. Kitalálod mi az?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #182190 üzenetére
Ééésss, ott a pont, a vidéki versenyzőnél!
Ez már valami beteg dologgá fajult amúgy. 80fölött kérnek értük, de már 100-ért is láttam, persze az sem volt színazonos. (egyszer volt a Willhabenen egy raktáron maradt, új, csak alapozott 720€-ért) Ha egy nem színazonost akarnék korrekten megcsináltatni, akkor szélvédő ki, fényezés, belül is kezelni, szélvédő vissza, és persze a felszerelés. Szerintem 150papír alatt már meg sem állna. Az autó értékének szemmel látható hányada. Csak "kicsit" rozsdással pedig nincs értelme szenvedni, sosem lesz jó.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Zizmand
aktív tag
válasz molnarpeter #182187 üzenetére
B5.5 Passat, az LA7W karosszéria elem nem kihívás Passatból, mert színte minden 2. autó ilyen színű, de nekem sajnos LA1W kellett, amit 4 év alatt kb. 2x láttam bontani. [kép]
Érdekes, hogy Golfhoz ilyen aránytalanul drága egy csomiajtó, míg a Passathoz kb. 15 ezer egy rozsdamentes, kishibásakat pedig egy tábla csokiért odaadják, ha már nem tudják hol tárolni.
-
veterán
válasz molnarpeter #182219 üzenetére
Lenne hely a patentnak, van mélység. Nem furkálnám viszont szét.
A kritikus, lógó rész pont a turbó fölött van, ezért vetettem el a ragasztásos rögzítést. Azon törtem még a fejem, hogy egy drótszálat beledugok merevítés gyanánt - aztán hagytam a fenébe az egészet. Jól van az úgy.
A Vovlóban masszív, bónuszként egyelőre a nyestek sem kívántak rá.
-
szilchi
őstag
válasz molnarpeter #182217 üzenetére
Nem tudom....de haza felé menet meg semmi nem volt,rendesen ment az autó.Mentem egy extra kerülőt az esőben,hogy alaposabban teszteljem az autót.De nem sikerült reprodukálni a hibát.Délután majdnem átnyomtam a padlólemezen a gázpedált mégis úgy gyorsult mint ha szívómotor lenne.Holnap ha sikerül feltennem a diag programot a laptopra rákötöm a Delphi masinát és megnézem mutat e valamit.
Pár hónapja a Mercedesem is ezt csinálta.Pontosan ezt.Befele jövet mindegy,hogy hogyan tapostam a gázpedált,nem ment.Írtam is a topikjába.Azt is leállítottam,pár perccel később tovább mentem és megszűnt a hiba.És azóta sem jött megint elő.Kész X-akta...Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Kiskokó
veterán
válasz molnarpeter #182231 üzenetére
Helló
Jaja ez ZF 8sebesség. Ne is mond, már gondoltam rá én is , hogy egy szimpla chipel 400 lóerő... de még ezt a 320-at sem szoktam meg. Már az A6ban a 225ló is pont az a határ volt, hogy még nem feleslegesen erős de csak mert quattro. Első keréken 150lónál többnek nincs értelme.
Egy chip nem nagy dolog, miért ne ? De amúgy a DPF + Adblue miatt inkább kihagyom.Értem amit mondasz,de nem arra a féle buta váltásra gondolok. Ezt nehéz leírni, mert szépen vált meg minden, de mégis én is úgy érzem, hogy néha mintha többet gondolkodna mint kellene, meg sokat agyal a 8 fokozat miatt, kapcsolgat fel le fel le és néha ez is "bezavarodik" aztán nem tudja hogy most felváltson már e vagy sem... De ez egy picit intenzívebb vezetési stílusal nincs. De ha olyan stílusban vezetek mint az A6-al és ahogy az a váltó váltott, azt ez nem "bírja". A gázzal máshogy kell játszani a váltásoknál stb. Gondolom az automatások értik.
De mivel más ilyen váltót nem vezettem még.
(kivéve tesóm 530XD F11-ét, ami majdnem ugyan ez a váltó. De a Bmw annyira máshogy hangolta, hogy ezt így nem lehet összehasonlítani az enyémmel.)| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #182284 üzenetére
Eladta ugy ahogy van.
-
válasz molnarpeter #182327 üzenetére
Műszakival mi a helyzet? Pont benne van a látótérben.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #180940 üzenetére
Long story short: a Golf folyamatosan meleg levegőt nyomott, ezt a hideg/meleg terelőlap karjának elöregedése okozta, s a végső megoldáshoz még jobban szét kellett szedni, hogy pontosan lehessen összerakni az egészet.
Némi ihletet merítve a 1stVikman által linkelt V68 javítás leírásból, sikerült elérni az áttörést a mindigfűtő Golf javításában szétszedtem a két állítómotort, amihez hozzáfértem, adtam nekik kontakt spray-t és zsírt, ha már ott jártam, de csak megelőző jelleggel, viszont egy menetben folytattam a hibakeresést is, és végre meglett a gond. Az előkészületek során a rádió kihúzó célszerszám ez alapján készült egy random plasztikkártyából. Ezen videó alapján lekaptam a klímabox elejét, hogy hozzáférhessek magához a hideg-meleg levegőt állító terelőlaphoz. Előzőleg az ehhez a laphoz alulról csatlakozó karral voltam elfoglalva, amelynek a két rögzítő pöcke elöregedett és letörött - maga az alkatrész VW-nél már rég kifutott, ebben a vidóban bemutatják a problémát és kínálnak egy áttervezett, 3D nyomtatással készülő megoldást, amivel elvileg már megszűnik a hibalehetőség; én viszont inkább ebből indultam ki, csak kulturáltabb végrehajtással. Az állító kar kapott egy távtartót és egy alátétet a csavarhoz, ahová egy Elzett zár előlapjából levágott darab majdnem tökéletesen illik, ez utóbbi kapott egy törést a szintkülönbségeket kiegyenlítendő, de alapvetően a módszer ugyanaz.
A korábbi próbálkozások során a kart sajnos úgy sikerült visszatenni, hogy közben a terelőlap mellette volt, tehát alulról jónak látszott minden, de továbbra is fűtött - erről alulról bevideózva győződtem meg. Sajna ott már nem tudtam hozzáférni, hogy a helyére tegyem, így az előbbi klímabox bontással fértem hozzá a lényeghez. Elölről rálátva a terelőlapra beigazítottam azt az állító kar helyéről nézve középvonalra (telefon segített a rálátásban), a kar végre a pontosan a helyére került, ezután már csak az állító motort és a nemrég készült támasztó lemezkét kellett visszaszerelni, illetve illendő az állítómotorokat újratanítani. Az eredmény: a kar végre mozgatja a lapot, újra működik a hőmérséklet állítás
A fűtő ventit is kivettem, és a 3 gumibakot benyomva levettem a burkolatot róla, az most olajzás céljából külön pihen. A gyakran problémát jelentő szivacsok a terelőlapokon még nem igényeltek törődést. Az valószínű úgyis teljes klímabox kiszedéssel és egyben egész műszerfal bontással járt volna, de az állapotok alapján évekig bírni fogja még. Az egész szerelés alatt gyakorlatilag egy sima 6-os csillag-villás volt a legjobban használható szerszám, racsnissal nem fértem hozzá a legtöbb csavarhoz; ezen kívül szinte csak egy torx kellett még, nameg műanyag feszítő spatulák. A kesztyűtartó egyik felső ütközője is sérült volt, pillanatragasztóval és szódabikarbónával erősítve javításra került. Következik az összeszerelés hátralévő része, közben egy gyári könyöklőt teszek még bele, illetve több részletben tervezem végrehajtani, hátha ki tudok irtani pár nyekergést közben szövet ragasztószalaggal. Klímázni nem is szoktunk vele igazándiból, de ha már benne vagyok a témában, arra is szeretnék ránézni, mert miért ne
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #182335 üzenetére
Meg is van a javított verziós terelőlap tartó csap, hát 15 ezerért nem bántam meg, hogy inkább a támasztó lemezes megoldást választottuk
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #182336 üzenetére
Én kijárom a robogóból a benzint, mielőtt elrakom télire. Általában olyan jól sikerül, hogy tavaszra csontszáraz a tank, de én speciel nem érzek egyébként sem szagot a bő 20 éves járgánynál sem.
Amúgy van egy 3 literes kannám, abba leengedem, amikor nem siekrül kijárni és megy anyós Ignisébe, hogy ne romoljon rám.Sokan panaszkodnak, hogy füstszagú, benzinszagú a ruhájuk robogózás után. Nekem ilyen tapasztalatom nincs, lehet, más a turbulencia és nem kapok a kipufogógázból.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #182337 üzenetére
Ennyi penzert mar nyomtathatna 0.08 mm-es retegekkel...
(#182341) macilaci78: Lehet keveset allsz lampanal.
(#182335) molnarpeter: Villanybicikli 600kFt-nel kezdodik es csak 25km/h-ig rasegitos lehet. Akkor mar inkabb a robogo (vagy roller, de az szabalyozatlan) es nem neked kell tekergetni[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #182346 üzenetére
Volt is visszahívás a beázásra. Akinek belesett az autója a rossz szériába az nagyon jól járt, mert cserélték neki a komplett akkupakkot.
Az a hms szenzor nem is emlékszem már pontosan, hogy hol volt.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
laabom
tag
válasz molnarpeter #182367 üzenetére
999 cm3, manuális 6 fokozat
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #182335 üzenetére
Hajónapló: a Golf, mely már nem fűt kérés nélkül, további összeszerelésben részesült A klíma box fedele, ami a rádió mögött van, elég trükkös feladat - levenni csak két csavar és egy fül kiakasztása, de visszarakni hosszadalmas próbálkozás után sikerült csak (alul beakasztani, oldalt illesztőszegeket pozícionálni, végén tetejét be pattintani, és mindeközben a középső rostélyokhoz menő rugalmas lapot a helyén tartani/füleket igazgatni). Bár lehet én rontottam el, volt fölötte egy rész még, amit nem szedtem ki, csak ahhoz nem volt infóm.
Csavarok feje alá, a lemezanyákra, illetve pár műanyag felületre tettem szövet szalagot, mivel a középkonzol irányából volt 1-2 nyekergés. A kesztyűtartónak van egy oda menő rögzítője, annak kiiktatása gyakori dolog, én is gondolkodom rajta... Picit igazgattam a futó index visszajelző kabelén és az utángyártott vészvillogó kapcsoló fülein, hogy határozottabban akarjon bent maradni. Szétszedett utastér venti egyik csapágya szépen elnyelte az olajat, cseppentettem a másikhoz is, illetve a szénkeféket megkínáltam tűreszelővel - neten olvasgatva találtam a nyekergésükről dolgokat, és mivel a miénknek is csak alacsony fordulaton volt hangja, azokat is meggyanúsítottam és ha sikerül, a kommutátor is kap smirglit. Talán a belső hőmérséklet érzékelő légkavaróját is aktuális lenne kenni, de ahhoz egyelőre nincs infóm. Mindenesetre klíma vezérlő már a helyén, felkészül a rádió és tsai, nameg a fűtő venti.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #182381 üzenetére
Egy kérdés: a klíma kompresszort kézzel el lehet forgatni bontás nélkül, igényel ez jó állapot esetén különösebb erőfeszítést? Golf IV 1.9 SDI 2003, Climatronic. Nézegettem a klímát is ma, miért nem hűt - hát a kompresszor meg sem moccan; diagon "0" értékkel normál módon ki van vezérelve a bekapcsolás. Biztosítékok jónak tűntek, mindkét hűtő venti forog (egyik hűtő ventit amúgy rövid életű bontottra csere után önindítós szaki javította, kis duzzogás mellett, azóta is jó). Következik még a tekercs ellenállás mérés (4 Ohm vagy szakadás, make your bets ), plusz rámérek/lámpázok a feszültségre (eljut-e a mágneskuplunghoz az áram egyáltalán). Ha viszont nem forog a kompresszor, akkor gáz van, illetve lefejtés következik, aztán átmosás, hűtő csere, und so weiter, und so fort, attól annyira nem lennék vidám, főleg így küszöb lakatolás előtt
A fokozott érdeklődésre való tekintettel: Golf középkonzol összerakva (csak rádiót kellett bepattintani és ilyesmik - note to self: először a tároló rekesz megy be felülre, második a rádió ). A venti kommutátor kapott csiszolópapíros kezelést, mindkét csapágy olajozás kész, ennek örömére a 3 kis gumi füllel vissza lett pattintva a helyére, és be is szereltem.
Bár futópad, de a lényeg ugyanaz: "brush squeak", avagy szénkefe nyikorgás témában egy videó [link] a neten olvasottak alapján ez alacsony fordulaton jelentkezik, és a miénk is pont kis fokozaton nyekergett csak. Hozzáférhetőség miatt a szénkeféket reszelővel, a kommutátort csiszolópapírral dolgoztam meg. Vagy ez, vagy az olaj, de valamelyik remélem megoldja.
[ Szerkesztve ]
-
Saccco
nagyúr
válasz molnarpeter #182407 üzenetére
Az turbó nélküli PD motor?
szerk.: Látom már.
[ Szerkesztve ]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
addikt
válasz molnarpeter #182519 üzenetére
Écs nincs benne, nem is tudom, hogyan lehetne beleszámolni pontosan.
Ráadásul úgy látom, hogy 1 év alatt szinte alig csökkent az értéke (ha csökkent egyáltalán (HAHU árak alapján))
Doki16: Itt inkább a 240 Le változathoz hasonlítottam volna, nem a 190-hez. Ráadásul a fogyasztás is érdekes lehet adott esetben.
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
Csaby25
senior tag
válasz molnarpeter #182543 üzenetére
Köszi! Motorkód mindegy? 2.0 CR-ből gondolom az összes DPF-es...
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csabadi
tag
válasz molnarpeter #182586 üzenetére
Igen a felni furat az patika, csak a kerékagyon látható ütés nyomok, meg átmérőben nincs meg a méret... Bontottra nem is gondoltam, csonkállvánnyal együtt....
Érdekes mert direkt említettem a gumisnal, hogy a felni lötyög az agyon(gyári felni) szerinte az semmi 1mm sem vennék észre...[ Szerkesztve ]
-
Saccco
nagyúr
válasz molnarpeter #182596 üzenetére
A legjobb 8,54, a legrosszabb 12,13.
Olvasni se tudok...
Nem is nekem írtad.... me scuzi...[ Szerkesztve ]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Saccco
nagyúr
válasz molnarpeter #182598 üzenetére
Az amikor hazajött. Szinte csak városban volt használva. Amikor hosszabb útra ment, akkor sikerült 9 köré lemenni vele.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs