- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Mobil flották
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Multiversus - Így harcol Joker
gp A free-to-pay játék teljes kiadása a hónap végén startol minden platformon.
-
Képeken a Honor 200 Pro
ma Az egykori anyacég, a Huawei fotós csúcsszériájára hasonlít a hátlapi dizájn.
-
Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
it AI-alapú adatvédelmi funkciót (reklámblokkolót) kaphat a Safari böngésző az iOS 18-ban, de brit médiacsoportok arra figyelmeztetik az Apple-t, hogy ez anyagi katasztrófát okozhat az ágazatban.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #182381 üzenetére
Egy kérdés: a klíma kompresszort kézzel el lehet forgatni bontás nélkül, igényel ez jó állapot esetén különösebb erőfeszítést? Golf IV 1.9 SDI 2003, Climatronic. Nézegettem a klímát is ma, miért nem hűt - hát a kompresszor meg sem moccan; diagon "0" értékkel normál módon ki van vezérelve a bekapcsolás. Biztosítékok jónak tűntek, mindkét hűtő venti forog (egyik hűtő ventit amúgy rövid életű bontottra csere után önindítós szaki javította, kis duzzogás mellett, azóta is jó). Következik még a tekercs ellenállás mérés (4 Ohm vagy szakadás, make your bets ), plusz rámérek/lámpázok a feszültségre (eljut-e a mágneskuplunghoz az áram egyáltalán). Ha viszont nem forog a kompresszor, akkor gáz van, illetve lefejtés következik, aztán átmosás, hűtő csere, und so weiter, und so fort, attól annyira nem lennék vidám, főleg így küszöb lakatolás előtt
A fokozott érdeklődésre való tekintettel: Golf középkonzol összerakva (csak rádiót kellett bepattintani és ilyesmik - note to self: először a tároló rekesz megy be felülre, második a rádió ). A venti kommutátor kapott csiszolópapíros kezelést, mindkét csapágy olajozás kész, ennek örömére a 3 kis gumi füllel vissza lett pattintva a helyére, és be is szereltem.
Bár futópad, de a lényeg ugyanaz: "brush squeak", avagy szénkefe nyikorgás témában egy videó [link] a neten olvasottak alapján ez alacsony fordulaton jelentkezik, és a miénk is pont kis fokozaton nyekergett csak. Hozzáférhetőség miatt a szénkeféket reszelővel, a kommutátort csiszolópapírral dolgoztam meg. Vagy ez, vagy az olaj, de valamelyik remélem megoldja.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- LEGO klub
- Háztartási gépek
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen processzort vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Huawei P30 - kell ennél több?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen