Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz molnarpeter #182381 üzenetére

    Egy kérdés: a klíma kompresszort kézzel el lehet forgatni bontás nélkül, igényel ez jó állapot esetén különösebb erőfeszítést? Golf IV 1.9 SDI 2003, Climatronic. Nézegettem a klímát is ma, miért nem hűt - hát a kompresszor meg sem moccan; diagon "0" értékkel normál módon ki van vezérelve a bekapcsolás. Biztosítékok jónak tűntek, mindkét hűtő venti forog (egyik hűtő ventit amúgy rövid életű bontottra csere után önindítós szaki javította, kis duzzogás mellett, azóta is jó). Következik még a tekercs ellenállás mérés (4 Ohm vagy szakadás, make your bets :D), plusz rámérek/lámpázok a feszültségre (eljut-e a mágneskuplunghoz az áram egyáltalán). Ha viszont nem forog a kompresszor, akkor gáz van, illetve lefejtés következik, aztán átmosás, hűtő csere, und so weiter, und so fort, attól annyira nem lennék vidám, főleg így küszöb lakatolás előtt :DDD

    A fokozott érdeklődésre való tekintettel: Golf középkonzol összerakva (csak rádiót kellett bepattintani és ilyesmik - note to self: először a tároló rekesz megy be felülre, második a rádió :D ). A venti kommutátor kapott csiszolópapíros kezelést, mindkét csapágy olajozás kész, ennek örömére a 3 kis gumi füllel vissza lett pattintva a helyére, és be is szereltem.

    Bár futópad, de a lényeg ugyanaz: "brush squeak", avagy szénkefe nyikorgás témában egy videó [link] a neten olvasottak alapján ez alacsony fordulaton jelentkezik, és a miénk is pont kis fokozaton nyekergett csak. Hozzáférhetőség miatt a szénkeféket reszelővel, a kommutátort csiszolópapírral dolgoztam meg. Vagy ez, vagy az olaj, de valamelyik remélem megoldja.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák