- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomrRRR
senior tag
Kaptam 30 dollárt: Request from friends or customers 30 dollárt választottam ki, a másik fél kiválasztotta elfogadta, és levonták tőle a 30 dollárt, és Pendingel nekem tovább mi lehet a probléma? Már vagy fél órája nem kaptam meg a pénzt. ?? Este 10 kor nem működik a küldés?
[ Szerkesztve ]
The easy day was yesterday!
-
Topikgazda
válasz tomrRRR #29953 üzenetére
De működik. Miről vonták le neki? Ha egyenlegről vagy kártyáról, az akkor azonnal nálad van, ha más volt a pénzforrás akkor az később.
A Balance kiírása nem növekedett 30 $-nyi összeggel?
Ha kinyitod a sorát esetleg nem kell elfogadnod és a fiókodban meg van erősítve minden és nem állsz korlátozás, limit alatt, illetve mi van írva az értesítő e-mailben, nincs utalás későbbi időpontban történő hozzáférésre? Ez nem valami eladás ellenértéke?[ Szerkesztve ]
-
gerisz23
őstag
válasz Darko_addict #29952 üzenetére
Köszönöm a segítséget!Meg V/-nek is.Sikerült!
Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
Predator2
addikt
Sikerült megoldanom, köszönöm a segítséget. Nem volt aktiválva a kártya. Azzal, hogy vettem fel készpénzt aktiválódott.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
ace05
senior tag
Üdv
Más küldte el Kínába garanciális javíttatásra a telefonomat. Jól sejtem, hogy ezt nem fogom tudni visszaigényelni ?
-
Gsx-rr
veterán
Van egy forintos kártyám hozzárendelve a paypalhez és hozzáadtam ma egy dolláros kártyát. de amikor pénzt akarok küldni a forintos kártyárol akarja konvertálni.
Mit kellene beállítanom?
-
Topikgazda
A feladónak a feladóvevényen egyezni-e kellene veled, de azt meg lehet indokolni, ha eltérne.
A címzettnek és címnek meg egyértelműen annak kell lenni, amit az eladó megírt neked. Itt az a gond nálad, hogy ha más adta fel, akkor miként is vannak ezek az információk neked meg.
De nem egészen értem ezt a más adta fel dolgot.
Célszerű a a feladóvevénynek, számlának, nyugtának azért meglenni és tudni, azt hogy mennyi forint lett érte fizetve és hova lett küldve, mert esetleg bekérhetik.
De az Összefoglalóban lévő leírásnál az online kitöltést választva, ha a feladástól nem telt el a 14 naptári nap akkor indítsd el az igényt.
Pár perc múlva a kitöltésről is lesz ott kép. -
Topikgazda
válasz Gsx-rr #29959 üzenetére
Sokszor írtam, forintos kártya a forintos fiókhoz és annál aki kiadta a bankkártyát a kártyaszámlán a lakcímnek és névnek egyezni kell a PayPal-on megadott címmel. Ha ez nem így van, gondod lehet.
Fizetésnél a Change-el lehet váltani másik kártyára.
Azt is meglehet tenni, ha két kártya van, hogy megadod, melyik legyen az elsődleges.
Összefoglaló, Tippek röviden, 2. pontnál a Bankkártya hozzáadás linken belépni és ott megadható az, hogy melyik legyen a primary. -
citkar
addikt
Egy probléma, hátha tud valaki tanácsot adni. Egy barátomnak régóta van Paypal fiókja, egy K&H bankos Visa kártyája volt régebben beregisztrálva. Régebben (tavaly) rendszeresen kapott pénzt rajta és valamiért a Paypal kérte a személyijét (talán más okmányt is) bescannelve, akkor nem csinált semmit, nem használta inkább.
Szeretné újra használni a fiókot és próbáltunk új bankkártyát beregisztrálni (mert időközben újat kapott, ugyanannál a banknál, ugyanazon számlához), de amikor beír az ember minden adatot és elmentené annyit ír, hogy ezt a kártyát nem lehet hozzáadni.
Semmiféle egyéb üzenet nincs, problémát nem jelez, így nem tudjuk mi lehet a probléma forrása. Nem tudjuk azt se köze lehet a régebbi rendszeres utalásnak ehhez vagy sem. -
Topikgazda
válasz citkar #29962 üzenetére
régebben (tavaly) rendszeresen kapott pénzt rajta és valamiért a Paypal kérte a személyijét (talán más okmányt is) bescannelve
A 2007. évi CXXXVI. törvény a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról kötelezi őket a PayPal fiókok nevesítésére, a pénz mozgások ellenőrzésére. Nem saját kezdeményezés a PayPal részéről.
De természetesen a szerződési feltételek is biztosítják a használó személyazonosságának, a pénzüfógyi adsatok ellenőrzésének lehetőségt, hiszen ők is pénzügyi szolgáltatónak minősülnek, hasonlóan mint egy bank.Meg kellene tenni, kérni lehetőséget az elmaradt dolgok rendezésére.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz fausto #29964 üzenetére
Ha rákattintasz a Gearbest, Refund bejövő sorra, kinyilik és láthatod, hogy hova ment a pénz.
Összefoglaló GYIK
3. Kérdés: PayPal fiók szerint megkaptam a refund összeget. Ennek mekkora átfutási ideje van, hogy a kártyához tartozó számlaszámomon látható legyen?
Nem látszik az egyenlegen a refund összege.
Válasz: 1-3 banki munkanap, ha az 5. napon sincs a bankkártyához tartozó számlán, hívni kell a bankot.
A visszatérítés - refund - automatikusan, ahonnan indult a pénz, oda fog visszakerülni. Ha az egyenlegről, akkor oda, ha bankkártyáról, akkor arra bankszámlára, amelyhez a kártya tartozik.
Nem lehet a kártyás fizetés pénzét a PayPal egyenlegre irányítani, ott parkoltatni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz citkar #29967 üzenetére
Igen van, Összefoglaló, Tippek röviden, 5. Az Üzenőfal elérése
Mondjuk akkor az azonosítást kérhették, lehet ezt választani:Vagy ami jobban leírja a problémát,
esetleg a kártya hozzáadás téma, mert az nem sikerül most (ugye a száma is más az új kártyának?)[ Szerkesztve ]
-
pilu01
senior tag
Sziasztok
Egy 04.10.-én fizetett telefon kijelző meghibásodás miatt szerettem volna visszaküldeni Tomtop-nak, de nem tudom milyen címre, ők meg fülük botját sem mozdítják napok óta, pedig minden lehetséges fórumon kerestem őket.
Ilyenkor lehet PP-on refund-al megsürgetni őket?
Vagy van valamilyen bevett gyakorlat ilyen esetre?
Köszi -
norbert400
tag
sziasztok.
Megakarom erősíteni a számlámat paypalon máskülönben nem tudok a limiten emelni hogy kivegyem a pénzem. Elkezdem a folyamatot..belépek otp online bankba és látom hogy 2-3perc után leszedte ugye a 400ftot. Viszont 15perc elteltével se látom a számlatörténetben terhelést. Ez mennyire normális?
-
oke
senior tag
Sziasztok!
Létezik, hogy CIB internet kártyával csak napi egyszer (24 óra) lehet vásárolni? PAYPAL számlámhoz van hozzárendelve, ezen keresztül fizetnék ebay vásárlásra, de a második tranzakciónál hibára futott tegnap. Ma is megpróbáltam, de az eredmény ugyan az.. Ezt írja ki:
Unfortunately, we can't process your payment. Here are your options:
Check out with another PayPal method, like the one we're showing now.
Select a different payment option.A termék Kanadai dollárban van, esetleg ez lehet a gond? Megnéztem az eladót és elvileg támogatja a Paypalos és bankkártyás vásárlást is
-
XabaS
csendes tag
Sziasztok!
Van lehetőség a business fiókról visszatérni a personal-ra? -
Topikgazda
válasz pilu01 #29984 üzenetére
Gondolom ez megvolt:
What should I do if my products go broken after a period of use?
If you encounter quality issues within the warranty period you will be covered. Every product has a specific warranty period (If it is not stated in the product listing, contact us via email to support@tomtop.com).
In this case, please kindly provide us with proof as below:
The photos of original TOMTOP package with front and back sides
The photos or video of the defective item(s)
The photos, video or screenshot showing the malfunction of the defective item(s)
We will usually offer you a refund or send a replacement as soon as the problem is confirmed.
Sometimes you may need to ship the defective item back to us for free repair service or a new replacement. Customer should cover the return shipping fee, and TOMTOP is responsible for the shipping costs of arranging reshipment by air mail. -
-
Topikgazda
válasz debcamp #29988 üzenetére
de végül törölték, vagy én töröltettem a vásárlást, nem is tudom már..
Én még annyira sem tudom, hogy mit csináltál, lényeg az hogy volt egy vásárlás vagy levonták vagy törölték, ez itt fog látszódni és nem kell vele foglakozni.
Ehhez egyébként lenni kell az Avctivity.nél vagy Summary-nél is bejegyzésnek.
Pl:Én ezt megvásároltam egyébként.
[ Szerkesztve ]
-
Ga3rieL
senior tag
Ezazzzzz, meglett az új Visa kártya, az új PP fiókhoz sikeresen rögtön, egyből hozzáadta. Van Isten
-
pilu01
senior tag
Köszönöm a segítséget!
Természetesen megvolt.
Válaszoltak is, miután a sokadik levelemben megkérdeztem hogy szükséges e PP refundot indítanom, és a vásárolt terméknél is beírtam az értékelést. Nem tudom melyik mozgatta meg őket.Még egy kis segítség OFF:
Elküldék a címet hova kell visszaküldeni, de ezt is:"Pls note this “No.15420170410-52357998-DD
on the package so we can confirm it is your order.
The tracking no is appreciated.
We do not afford the return shipping fees
After receive we will send new replacement to you."Ez a szám lesz a nyomkövetési szám, ez kell legyen a csomagon is?
-
Viking001
csendes tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni a Paypal regisztrációval kapcsolatban. Kb. 1 napja küzdök vele, de van egy akadály amit semmiképpen nem tudok megoldani. A fiók létesítése, a bankkártya csatolása, társítása az megoldottnak látszik. Legalábbis a piktogram zöldre váltott és ki van pipálva. Az email cím megerősítése a gondom. Sajnos a fórumon található bevezető anyagban sem találtam a problémámra megoldást.
Van egy jelszavam, ami a gmail fiók létesítéséhez volt szükséges. Van egy másik jelszó is ami a paypal fiókhoz kellett. Amikor az email cím megerősítés menüpontba lépek az email címemre ezt az üzenetet kapom. A nevet és a 20 jegyű kódot mellőzöm.
Confirm your email address
Dear XY,
To finish signing up for your PayPal Premier account, you must click the link below and enter your password to confirm your email address.
[Click to activate your account
After you confirm your email address, you can send money quickly and easily, accept unlimited credit card and bank account payments, use special tools for sellers, and receive Customer Service hotline help 7 days a week. You can also receive payments for low fees.
You can also confirm your email address by logging in to your PayPal account at https://www.paypal.com . Click the "Confirm email address" link in the Notifications and then enter this confirmation number: 20 jegyű számsor.
Rákattintok a számla aktiválásra, visszavisz a paypal oldalra és az általam megadott email címhez tartozó jelszót kéri az email cím megerősítése céljából. Első olvasatra a paypal fiók létesítésekor kreált jelszót adtam meg. Ekkor megnyílik a fiókom. Az adatok alapján azt látom, hogy továbbra is megerősítetlen maradt az email címem. Sokadik eredménytelen kísérlet után írtam az ügyfélszolgálatnak ahonnan előre elkészített típus választ kaptam. Abban az szerepelt, hogy a megerősítéshez küldött üzenetben szereplő 20 számjegyet adjam meg a kért jelszónak. Amikor ezt adtam meg akkor hibaüzenetként „helytelen adat megadás” –t kaptam. Próbáltam a gmail fiók létesítéséhez használt jelszót is megadni, de az is hibaüzenettel végződött. A neten nem találtam semmi információt, hogy mi lehet a gond. Az első kísérletek során a jelszó megjegyzés szolgáltatást (google) igénybe vettem. A sikertelen próbálkozások után töröltem a paypal fiókot. Az ismételt regisztráció során már nem kértem a jelszó megjegyzést, de a helyzet ennek ellenére nem változott. Itt tartok, hogy nem tudom az email címemet megerősíteni. Ebben kérnék segítséget és tanácsot.
Köszi! -
Topikgazda
válasz Viking001 #29997 üzenetére
Van egy leírás a regisztrációról az Összefoglalóban, ha azokat a lépéseket csináltad meg akkor nem lehet ilyen probléma.
A jelszó mókád teljesen érthetetlen.
A PayPal fiókhoz kell egy élő e-mail cím. Az lesz a belépési azonosítód a PayPal-re, ehhez kell megadnod jelszót. Ez ugyan lehet ugyan az mint a az e-mailcímhez használt, de nem javaslom.
Tehát PayPal azonosító és a regisztrációkor megadott jelszó kell a PayPal belépéshez.
Küldtek egy e-mailt arra az e-mail címre miután regisztráltál a PayPal-re, mint írtam van amikor hosszabb ideig tart a megérkezés.
Belépsz a levelezési fiókodba megnyitod az e-mailt és rákattintasz a linkre, nem kell számokat írogatni és meg van erősítve az e-mail cím miután az átírányitás után beléptél a PayPal-re.
Nem kaptál első e-mailt?
Egyébként lehet, hogy frissülni kell a rendszernek és azért nem láttad és nem azok a színes ikonok a meghatározók, hanem a profilnál a megjegyzés az e-mail címhez, hogy az a Primary
Semmilyen rendszer nem szereti a gyakori próbálkozást, így bármi lehet a helyzet. Az első sikertelen dolog után még talán lehet segíteni, de hogy már törölted is és újból többször valami az már így reménytelen.
Csinálj egy új e-mail címet és próbáld meg a leírás alapján.
Ha adtál hozzá kártyákat, bankszámlát vagy bármi mást azt előtte töröld, mielőtt kéred az előző fiók lezárását.[ Szerkesztve ]
-
Viking001
csendes tag
Ok. Köszönöm szépen. Teljesen új alapról indítom a regisztrációt. Még annyit kiegészítésül, hogy az élő email címemre mindig azonnal jött az üzenet, de a visszaigazolás és jelszó megadása ellenére ( pipa és zöld színtől függetlenül ) az email címem megerősítés nélküli státuszban maradt. Még egyszer köszi!
-
Viking001
csendes tag
L]Hello!
Elnézést kérek, de nem hagy nyugodni a paypal email megerősítés problémája. Más email cím alapján ismét regisztráltam magam. A valós adatokat kitörölve a kapott üzeneteket és a fiókom állapotát mutató képek alapján kérdezem, hogy miért marad az email cím UNCONFIRMED?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!