- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Megérkezett Magyarországra a Galaxy A16 4G is
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz balazs1956 #30902 üzenetére
0
-
anorche1
őstag
Egy barátomat megkértem, hogy próbálja már aktiválni a saját gépén, a saját accountjával a funkciót, és neki is oops.
Másik ismerős, másik account, neki sem jó.Ezek szerint buktam 8k -t.
Szuper.Mindenesetre egy emailt kicsaltam belőle, mert "Unfortunately, for security purposes, we are unable to access account-specific details over social media."
De ez így akkor veszett ügy, ha másnak sem jó.
Azért reménykedem benne, hogy a 30 nap letelte előtt jó lesz.[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
Nem, csak annyit kértem, nyissák meg ezt az oldalt: https://www.paypal.com/gr/webapps/mpp/refunded-returns, és jelentkezzenek be.
Ezzel a pdf -fel tudok valami kezdeni? Ha ezt kitöltöm és elküldöm az nem jó?
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
Topikgazda
válasz anorche1 #30906 üzenetére
Az adott vásárlásnál kellene. Ez a rész az áttérés miatt szerintem nem lesz jó.
Egy nem rég megérkezett dolognál próbálják ki.Valójában elektronikusra tértek rá, de régebben a Tellus e-mal címére ezt küldtük, veszíteni nem veszítesz vele csak egy kis időt ha kitöltöd és elküldöd.
Bár itt jelölni kell hogy aktiváltad: I certify having activated the PayPal Refunded Returns service on[ Szerkesztve ]
-
anorche1
őstag
Válaszoltak, megvan a hiba:
az accountom országa: Andorra
Elcsesztem volna a regisztrációt? Nem lehetek ekkora szerencsétlen.
Sikerült ezzel a linkkel: https://www.paypal.com/webapps/customerprofile/summary.view
elérnem a paypal egy régebbi felületét, és valóban, country: Andorra"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
Topikgazda
válasz anorche1 #30909 üzenetére
Igen, új e-mail címet javaslok hozzá, de előtte vedd le azokat amit hozzárendeltél, a címet is írd át valami másra és úgy kérd a fiók zárást, Jobbra fent fogaskerék ikon és Close your account
Bár írhattad volna hogy nem magyar regisztrációd van, én annak gondoltam.[ Szerkesztve ]
-
BK87
senior tag
Sziasztok. Egy problémával fordulnék hozzátok. Tegnap a Badoo társkereső alkalmazását használva véletlenül aktiváltam egy 90 napra szóló "Szuper erő" szolgáltatást 19,99 euróért, amire nekem semmi szükségem egyetlen napra sem, pláne nem 90-re (egyszer már fizettem az oldalon, paypallal, de most csak meg akartam nézni, hogy milyen további fizetési lehetőségek vannak, és mennyi a szolgáltatások ára, de minden kérdés nélkül aktivált nekem 90 nap szupererőt 20 euróért, amint rákattintottam, meg sem kérdezte hogyan szeretnék fizetni). Már írtam a Badoo-nak, hogy leszeretném mondani a szolgáltatást, a pénzt pedig vissza szeretném kapni. A Paypal Resolution Center-én keresztül is kértem a refundot, valamint a lemondást. A Badoo ügyfélszolgálatától kaptam vissza az alábbi választ?
Kedves Felhasználónk!
Köszönjük, hogy megkeresett minket.
Úgy látjuk, a tranzakcióval kapcsolatban már panaszt tett hitelkártyájának kibocsátójánál vagy a PayPalnél. A visszatérítés ezután már teljes mértékben az ő felelősségük – ha annak pontos állapotára kíváncsi, kérjük lépjen kapcsolatba közvetlenül velük.
A kérdéses szolgáltatást az ügy lejártáig kikapcsoltuk. Természetesen ismét aktiválni fogjuk, ha a pénzintézet a visszatérítést megtagadja, és Ön értesít minket erről.
Az lenne a kérdésem, hogy a Paypal oldalán hol tudnám igényelni a visszatérítést, a tranzakció adatainál sajnos nem találtam semmi refund linket, vagy hasonlót. Írjak a Paypal-nak, vagy ilyenkor mi a teendő? Előre is köszönöm a segítséget.
-
Topikgazda
Rendben, de minek adtad közzé a magánleveledet?
Segítség az Összefoglaló, 9. PayPal Dispute és Claim indítás leírása rész, 2. Nem mi vásároltunk, nem mi engedélyeztük a tranzakciót. Unauthorized transactionHa nem itt fordultál a PayPal-hoz akkor ez mi lenne? A Paypal Resolution Center-én keresztül is kértem a refundot, valamint a lemondást.
Azután meg ezt írod: Az lenne a kérdésem, hogy a Paypal oldalán hol tudnám igényelni a visszatérítést, a tranzakció adatainál sajnos nem találtam semmi refund linket, vagy hasonlót. Írjak a Paypal-nak, vagy ilyenkor mi a teendő?
Csak nem nem világos?[ Szerkesztve ]
-
BK87
senior tag
Hát igen így visszagondolva nem volt túl jó ötlet a magánlevelem megosztani, de mivel nem tartalmaz semmi olyan dolgot, amiből problémám lehetne ezért gondoltam nem lehet belőle baj. Már teljesen belezavarodtam ebbe az egészbe, ilyen tapasztalatom még nincs sajnos. Ha jól értem akkor az "Unauthorized transaction" alatt kérjem a visszatérítést? A jelenlegi dispute-ot töröljem, mert szerintem nem a megfelelő indokot választottam a visszatérítés igénylésére (Not as described dispute, Buyer reason(s): Incomplete Duration).
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ha megnézed a leírást a pénz visszaszerzési okok tekintetében, akkor kizárásos alapon nem sok más lehetőséged marad.
mivel nem tartalmaz semmi olyan dolgot, amiből problémám lehetne, ez egy tematikus topik, az hogy a Badoo mit írt neked az nem egészen illik ebbe a koncepcióba: PayPal használatához kapcsolódó kérdések.
Én erre gondoltam az előbb.[ Szerkesztve ]
-
Picturemaker
őstag
Üdv!
PayPal Customer Reference/ID micsoda?
PP-re akarok utalni a bankból (OTP) éa PP ezt írja, de ezt, ahogy látom senki sem tudja. Tranfer ID-t megad az átutalásnál, de PayPal Customer Reference/ID-t nem.
Köszönöm.
A számítógép rendkívül alkalmas olyan feladatok megoldására, amelyek számítógép nélkül nem is léteznének!
-
Topikgazda
válasz Picturemaker #30916 üzenetére
Valami nem jó, ha ezt szeretnéd: PP-re akarok utalni a bankból (OTP)
Ha az OTP számládról akarsz utalni akkor 2 lehetőséged van:
1. a Top up-nál megadott adatokkal, az OTP netbankból utalsz a saját PP egyenlegedre
2. Trustly gyors feltöltés ahol az OTP netbankból utalsz a saját PP egyenlegedre
A képen az első két menüpont:Egyiknél sincs PayPal Customer Reference/ID mert az OTP ilyet nem ír.
Ha magyar a fiókod.[ Szerkesztve ]
-
Picturemaker
őstag
-
Topikgazda
válasz Picturemaker #30918 üzenetére
Felugró ablak engedélyezve?
Akkor segítek:
13. Kérdés: Top Up-al utalok pénzt a PayPal egyenlegre, hogy kell megadni az adatokat?
Válasz:
Kedvezményezett neve: PAYPAL PTE LTD
Kedvezményezett számlaszáma: 109180010000000115050684
Közlemény: Csak a Transfer ID, semmi másValahogy így:
Ezt meg felejtsd el: Enter this as a payment reference.
[ Szerkesztve ]
-
Krogoth
senior tag
Hy.Van aki az elmúlt kb. 1 órában próbált belépni? Küldi a kódot, csak nálam szórakozik?Titkos kérdés-válasszal megoldottam.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Krogoth #30921 üzenetére
Van valami gond az sms küldéssel, nem csak nálad vacakol.
Update 10:17:35 megjöttek az sms-ek.
De most egy darabig kísérletképp a VIP access belépési védelmet használom, mert amióta az sms-k az +44xxxxxx Egyesült Királyság számról jönnek lassabb lett az egész. Mielőtt kérdezné bárki is, továbbra is ingyenes.[ Szerkesztve ]
-
N.Ferry
senior tag
Sziasztok!
Hova lehet írni ha sehogy sem jött össze a bank acc. létrehozása a paypalnál?
Gondolom ha más nem akkor majd megoldják ők.Walking Dead
-
Topikgazda
-
Corleone33
senior tag
Ha pl egy weboldal ami digitális javakat árul lenullaz egy paypalos tranzakciót, kb mennyi az átfutasi idő paypalnál hogy visszajöjjön a pénz?
Ugyanis azt a hírt kaptam hogy kb 5 nap az átfutási idő (mult penteken kaptam választ sok hétnyi várakozás után hogy sztornózták nagy nehezen a rendelésemet sokadik könyörgésemre, de azóta sincs semmi híre hamva hogy bármi visszajött volna)
Anno egy paypal felé escalate-elt dispute ot zártam le emiatt jóhiszeműen, reménykedve hogy hátha végre lezárult ez a történet (miutan több hetig teljes némasag fogadott az ő részükről), de nem tudom hogy van e értelme várnom és hogy nem lenne e egyszerűbb másodszorra dispute-ot nyitnom de hagyni hogy a Paypal rendezze ezt le mert már ezen a pontom kb a hócipőm tele van hogy idestova 1 honapja küzdök azzal a bizonyos weboldallal ><
hozzáteszem a seller esetében több hetet is jóhiszeműen vártam.
[ Szerkesztve ]
"Might be a tragedy / Devastation right in front of me /Am I a future disaster that's waiting to happen? /That's waiting to happen /Like blood on white
-
Topikgazda
válasz Corleone33 #30925 üzenetére
Ha volt már rá dispute, akkor nincs másik ha az lezárult.
A pénz megérkezése függ attól, hogy aki küldi milyen pénzforrást használ, ha kártya vagy egyenleg, akkor az azonnal megjelenik a PayPal egyenlegen, ha kártyás vásárlás refundjaként jön akkor az megy tovább a bank felé és 3-5 nap mire bankszámlán. Más esetben hosszabb az idő. -
tajner10
tag
Üdv még 7.25.-én rendeltem ttomtopról egy okosórát és nem jött meg,valaki meg tudná mondani hogy hol van a refund felület vagy tudnátok segíteni a pénzem visszaszerzésében?
Előre is köszönöm a segítséget -
Topikgazda
válasz N.Ferry #30928 üzenetére
Oké és melyik rész nem sikerült? Milyen számlát akarsz hozzáadni, mert az csak a pénzforgalmi számlád lehet.
Ha azt írja ki hogy próbáld meg később, akkor tedd azt, amikor működik a bankod. De a vásárláshoz nem szükséges ezt megtenni.
Ha kell tőlük segítség akkor ebben a hsz-ben benne van hogy mit kell választani az üzenőfalon[ Szerkesztve ]
-
Sziasztok!
Nemrég vásároltam(volna) paypal fizetéssel egy angol cégtől, viszont valamiért nem kapta meg a pénzt az eladó. Ezt jelezte a tranzakció után ő is, és hogy nem tud mégsem paypal-t fogadni, fizessek bankkártyával inkább. Ezt már nem akartam, és szeretném visszakapni a pénzt a paypal-tól.
A tranzakció "unclaimed" státuszban van 09.06.-óta, és ugye nem tudok dispute-t indítani sem, mert nincs teljesítve még a tranzakció.
Ilyenkor mi a teendő? Csak várni kell és visszautalják a pénzt?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
30 nap után megy vissza automatikusan arra a bankszámlára amelyhez tartozik a kártyád.
Mivel nem tudni, hogy miért nem ilyen balfácán hogy nem tud mégsem paypal-t fogadni de megad valami e-mail címet Paypal azonosítónak, az esetleges felgyorsítást a visszatérítésre nem igazán ismerek, ha lenne neki PayPal fiókja egy sima cancel, vagy refund elég lenne, de akkor meg már fogadta volna és completed lenne a tranzakció.[ Szerkesztve ]
-
-
Corleone33
senior tag
pontosítok: anno nyitottam erre dispute-ot, de lezártam magam
A pénz effektíve 90 százelék kártyáról ment, egy nagyon kicsi része meg paypalról
"Might be a tragedy / Devastation right in front of me /Am I a future disaster that's waiting to happen? /That's waiting to happen /Like blood on white
-
TayRol
nagyúr
Sziasztok!
Kérdés: 14-én kaptam egy bolttól egy refundot, mert visszaküldtem egy terméket. A paypal accountomnál látszik a jóváírás, de a paypal egyenlegemen nem, így nem is tudom visszatenni a pénzt a bankszámlára (ahogy eddig is). Mit kell tennem, hogy vissza tudja tenni a számlámra a pénzt? Eddig a withdraw funds-szal . mindig ment.
Köszi előre is!
-
Topikgazda
válasz TayRol #30935 üzenetére
Remélem segít:
Összefoglaló
GYakran Ismételt Kérdések PayPal-el kapcsolatosan3. Kérdés: PayPal fiók szerint megkaptam a refund összeget. Ennek mekkora átfutási ideje van, hogy a kártyához tartozó számlaszámomon látható legyen?
Nem látszik az egyenlegen a refund összege.
Válasz: 1-3 banki munkanap, ha az 5. napon sincs a bankkártyához tartozó számlán, hívni kell a bankot.
A visszatérítés - refund - automatikusan, ahonnan indult a pénz, oda fog visszakerülni. Ha az egyenlegről, akkor oda, ha bankkártyáról, akkor arra bankszámlára, amelyhez a kártya tartozik.
Nem lehet a kártyás fizetés pénzét a PayPal egyenlegre irányítani, ott parkoltatni. -
Topikgazda
válasz Corleone33 #30938 üzenetére
-
kmisi99
addikt
Sziasztok, egy eladó akitől vásároltam nem paypalon keresztül, most refoundot akar adni de paypalon keresztül. Elég csak a paypalos email címem megadni neki, az által vissza tudja küldeni a pénzt?
-
Topikgazda
Megváltozott a Dispute indítási, a Resolution Center kinézete. Sajnos nem működik hibátlanul, de az elvek hasonlóak az eddig használthoz, a változott és még a változó képernyő képeket az Összefoglalóban lévő leírásba cserélgetem, de biztos lesz olyan állapot amikor nem az látható épp.
Kezdetnek egyértelművé tették, hogy a probléma jelzése elsőként az eladóhoz kerül, mivel neki küldünk üzenetet.
Hibák:
A vásárlásnál nem megy a Resolution Centerbe ha erre kattintunk: You may be eligible for Buyer Protection.
1.) Ha van megnyitva case, látható a darabszám az Open Cses fülön az lenne a logikos, ha rákattintunk akkor megnyiljon az adott case, nem történik semmi.
2) Elküldtem az refund üzenetet az eladónak, a válaszára várok.
Ezek a választási lehetőségek:
1. Response Required (0)
2. Being Reviewed By Paypal (0)
3. Awaiting Seller Response (0)
4. Messages From Sellers (1)
Az én logikám szerint most a 3. fülnél kellene lenni 1-nek, de a 4.-nél tudom megtekinteni az elküldött üzenetet, ahol csak akkor kellene számnak lenni ha az eladótól kapok üzenetet.
Akkor viszont az 1.-s nem stimmel, mert akkor jó eséllyel válaszolnom kellene, de akkor hogy lehet 2 helyen a case?
3) Felül a kockában van 1 Open cases, de alul ezt írja: There are no cases in your queue currentlyKipróbálva alul a linket: For a limited time you can still use the Classic view of Resolution Center normálisan használható a régi felület, de a tényleg a még régebbi felületen kommunikálunk.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Azzal meg egyenlőre nem tudok mit kezdeni, hogy az alapértelmezett Balance fizetési eszköz helyén miért a bankszámlám jelent meg, a Change-re kattintva a bankkártyát adja fel. Erről a változtatásról úgy emlékszem nem küldtek értesítést.
Tegnap fizettem, bankkártyáról és ezt a kijelzést nem láttam. Ráadásul a Set Available Funding Sources-nél továbbra sincs bankszámla, csak a kártya.
[ Szerkesztve ]
-
hatnor
tag
Sziasztok!
Az miért lehet, hogy az elmúlt években minden jól működött, még múlthéten is rendeltem ebayről paypalon keresztül, ma pedig azt írja a paypal "This card is not accepted. Please use a different card." ???
üdv, hatnor
-
Upo
addikt
A múltkori hibaüzenetes problémám pár sikertelen próbálkozás, azután néhány nap várakozás után sikerrel járt, mindent ugyanúgy csináltam, a beírt szöveg is copy-paste ugyanaz (az n-edik szívás után lementettem txt fájlba), elfogadta. Aztán reggel én is néztem, Messages From Sellers (1), na mondom, válaszolt az eltűnt csalóm? De nálam is csak a saját elküldött üzenetem van benne.
Amúgy innentől nekem milyen teendőm van? Félek, nehogy ezek a változások miatt kifussak valami határidőből és az összegabalyodott rendszer esetleg nem is értesít róla. Vagy eleve figyeljem, és ha nem jön mondjuk még 1 hétig válasz akkor escalate?Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Topikgazda
Az értesítők jönnek, azzal a részel nincs gond.
Ma reggel megkaptam hogy az eladó küldi a refundot, ott is volt a tranzakció történetben.
Az új kinézetű Resolution Center oldalon kiírva hogy semmi dispute-t, az első kockában 0, a másodikban semmi, ez lenne a lezárt dispute, rákattintva viszont előjön a lezárt. Alul a régi oldlara utaló link az működik. -
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest