- Holnap mutatkozik be a HMD Pulse Pro
- iPhone topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mobil flották
- Készül a Galaxy S24 FE
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- Még annál is olcsóbb lesz a Blackview Hero 10
- Audiofil mobillal készül a Moondrop
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A tervek szerint a végső kiadás októberben lesz elérhető PC-re és konzolokra.
-
Engedélygyűjtésbe kezdett a Poco táblagépe
ma 33 wattos töltéssel és 8 megapixeles kamerákkal várható a Poco Pad.
-
Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
ph A szokatlan külsejű CineBeam Q képes a 4K felbontás megjelenítésére.
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
meridaharcos
senior tag
UPC-nél van mobil előfizetésem, pár hónapja egyszerűen nem jönnek meg az sms-ek, tegnap beszéltem velük, nem tudnak mit tenni.
Ami viszont érdekes, hogy jelszó váltásnál beadja az alternatív lehetőségeket, csupán belépésnél nem. Ügyfélszolgálatnál próbálkozzak ? Ha egyszer bejutnék, kikapcsolnám az sms-t és telepíteném a kódgeneráló programot...
Szerinted ?"Nem vagyok senki, űzöm a vadat, Másoknak hajtok, mások hajtanak."
-
Topikgazda
válasz meridaharcos #35001 üzenetére
Nem tudsz egy másik Internetes előfizetéssel belépni? Működik a sms most is.
Akkor legfeljebb kikapcsolod, de akkor nem igazán lesz biztonságos -
Topikgazda
válasz meridaharcos #35003 üzenetére
Ne haragudj, az Internet előfizetésre asszociáltam. Lehet másik telefonszámot is megadni. A UPC-nél nem lehet átirányítani másik telefonszámra a dolgokat? Ha már nem tudják normálisan beállítani a rendszerüket,
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz meridaharcos #35005 üzenetére
Sajnos nem.
Volt olyan lehetőség hogy az elfelejtett jelszó megerősítő kódot másik számra lehet küldeni, de hogy ez a"magyaros" felületen van-e még, azt nem tudom, mert hibás rendszert nem használok. Az biztos hogy az sms-st elküldik, hogy a UPC mobil miért nem fogadja azt el sem tudom képzelni, sim kártya hiba vagy üzenetközpont beállítás? Ez utóbbi nem állítódott el? Esetleg ha a telefon 3g-n csatlakozik? -
Nordik
őstag
Regisztráltam egy PayPal fiókot, hozzá adtam bankkártyát, hitelesítettem, de még mindig azt kapom értseitésként, hogy november 18.ig adjam meg a hiányzó számlaadatokat. Ha rákattintok az adataimhoz dob, ahol elvileg a születési időm hiányzik. Megadom, de hiába. Mi lehet ez?
-
Mr.Csizmás
félisten
üdv,
adott x forintnyi PP egyenleg. ebből rendeltem cuccot az imént, de elég rabló 338 ft-os áron számlázta ki (480€-ra nem kevés azért a difi), szóval inkább elállnék a vásártól. ez esetben a teljes összeget refundolja, vagy megint a saját zsiványárfolyamos számításával kevesebbet?
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Topikgazda
válasz Mr.Csizmás #35010 üzenetére
Többször írtam és az Összefoglalóban is benne van, ha a forint egyenlegről fizetsz, akkor vásárlási árfolyammal számolnak, ha te ki akarsz fizetni 480 €-t, akkor egyenlegek közti konverzióval a megfelelő mennyiségű forintot át kell tenni az €-os egyenlegre, azt megtenni elsődlegesnek és úgy fizetni.
Akkor bizony nem 338 Ft/1 €-val fizetsz.
A 480 € a 338 Ft-os árfolyamon 162394 Ft, ha ennyit az egyenlegen konvertálsz akkor 487,5 €-t adtak volna érte. 480 €-ra elég lett volna 159900 Ft. (333,12)
Mivel forint egyenlegről ment, oda kerülne vissza, ha €-ban kerülne vissza akkor € egyenlegre kerülne, bár ezzel most az eladóval lenne kitolva. Tedd az €-t elsődlegesnek és talán azon marad.
De kérdéses, hogy emiatt az eladó belemegy-e a vásárlás törlésébe.
Ha jobb árfolyamot akarsz használni akkor azt kártya hozzáadással tudod elérni.
Nekem Erste Visa kártyám van ha azzal fizetnék ekkora összeget akkor ennyibe kerülne: 480.00 Euro = 155009.32 Forint. Az egyenleges összeghez viszonyítva 4891 Ft-al kevesebb. Mert sosem fizetek devizás összeget a PayPal forint egyenlegről, mindig megy az adott devizaegyenlegre. Meg a legtöbb esetben kártya fizetőeszköz.
Neked így 7385 Ft-al több, persze ha másik bank és más kártya akkor más az árfolyam is.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Mr.Csizmás #35012 üzenetére
Röviden ez a lényeg ha egyenlegről történő fizetésről van szó: ha te ki akarsz fizetni X €-t X $-át, X Fontot, akkor egyenlegek közti konverzióval a megfelelő mennyiségű forintot át kell tenni az adott deviza egyenlegre, azt megtenni elsődlegesnek és úgy fizetni.
[ Szerkesztve ]
-
Botigta
aktív tag
Üdv,
Jelentkezett másnál az a probléma, hogy ha egy webáruházban (pl. Gearbest) PayPal-lal fizetnék, bejön a bejelentkezési oldal, megérkezik a 6 jegyű kód, beírom, majd OK, erre viszadob a Username/Password oldalra, és küldi újra a kódot, a végtelenségig...
Végül biztonsági kérdés/válasz vonalon volt hajlandó belépni...
Több böngészőből is próbáltam, és nem egyszeri eset. -
Topikgazda
válasz Botigta #35014 üzenetére
Csak GB esetén. Van amikor az ő PP fizetési kliensük szórakozik, de eddig csak Chrome esetén volt ilyesmi.
Mondjuk azért nem árt ha engedve van a felugró ablak. Meg adott esetben egy böngésző PayPal tisztítás sem árt. Reklámblokkoló is okozhatja ezt.
Ha tényleg Chrome, az engem az eltárolt PP jelszóval szívatott meg, miután cseréltem, mindenáron a régit szedte elő. Még akkor is amikor az újat írtam be, de akkor hibás jelszóval rázott le.[ Szerkesztve ]
-
Yosolo28
csendes újonc
Sziasztok!
Segítséget kérnék!
Múlt hónapban ebay-en vásároltam (október 24), paypallal ki is fizettem, de pár nap múlva írt az eladó eltörte és visszautalja a pénzt. Még az nap kaptam az emailt a paypal-tol, hogy visszautalja az ember, pár nap múlva a számlámon lesz, pontosan november 2-ara. Ehhez képest még 4-en is függő státuszban volt. Most már a paypalon úgy szerepel, hogy jóváírtak a számlámon, mégis nem latom.Ez esetben mi a teendő?
Előre is köszönöm!
-
Topikgazda
-
st6969
őstag
Üdv,
ha jól értelmezem a leírtakat, akkor nekem is hasonló jellegű a kérdésem. Összefoglalót is olvastam, de nem igazán értek a Paypal-hoz. Van számlám, volt is már az elmúlt években 30-40 tranzakcióm, lényegében 1-2$-os, és 1-2 talán, ami ~30$. Én úgy szoktam, hogy egy kis "zsebpénzt" utalok a paypal számlára, mondjuk 10ezer Ft-ot, és abból költögetek (van, hogy elég egy évig is ). Ezt a módszert azért szeretem, mert nem kell a kártyát társítanom, és így nem tudok "mínuszba" menni, nem költök többet, mint ami a számlán van.
Az olvasottak alapján szerintem rosszul csinálom, mert nem váltok devizát (tényleg nem értek hozzá), Forint egyenlegről fizetek $-ban, igaz, ezek kis tételek.
Viszont most vennék egy telefont 400$ értékben. Itt már nagyon nem mindegy, milyen árfolyamon fizetek. Jól értelmezem a leírtakat, hogy 2 lehetőségem van:1. átutalom a pénzt Ft-ban a K&H számlámról (szerencsére nincs tranzakciós illeték a számlacsomagomban), majd Paypal-on belül ezt valahogy átteszem $-os egyenlegre, azt teszem elsődlegesnek, és úgy fizetek, vagy
2. hozzáadom a kártyámat, és azzal fizetek
Ez utóbbival még kedvezőbb is lesz az árfolyam váltás?! Ez esetben át kell állítani, hogy a bank árfolyamát vegye figyelembe, ugye?
Előre is köszi a választ -
Topikgazda
válasz st6969 #35018 üzenetére
A 2-es verzió lenne a jobb és át kell állítani a banki váltásra.
Ha PayPal vásárlási árfolyam, akkor a 400 $ az 117829 HUF lenne.
Ha K&H- bankkártyával fizetsz, akkor a kártya elszámolási árfolyam alapján a 400$ az 113828 Ft, 4000 Ft-al kevesebb, mint a PayPal.
Ha egyenlegen a forintot átkonvertálod 400 $-ra akkor 116000 Ft kell, így a kártyához viszonyítva 2172 Ft-al fizetsz többet.
A két PayPal árfolyam közt meg 1829 Ft a különbség.
Ezek mai árfolyamok.[ Szerkesztve ]
-
fudi2002
veterán
Üdv.
Mitől van az, hogy a paypal rendszerben a vitán belül nincs olyan hogy nem érkezett meg, az adott tranzakciónál? Nincs nyomkövetés hozzá. Csak ennél a tranzakciónál nincs, többinél van.Szakmai kérdésre privátban nem reagálok.
-
Topikgazda
-
spammer
veterán
Másnak nincs gondja Paypal-nél az sms fogadással? Egész nap nem tudok belépni, egyszerűen nem jön meg egy sms sem a loginhoz. Más lehetőséget nem kínál fel. Volt már olyan, hogy fizetéskor nem jött sms és akkor volt más lehetőség (hívás vagy biztonsági kérdés), de a paypal főoldaláról bejelentkezve semmi más nincs, csak az, hogy a telefonra küldik az sms-t, illetve egy "resend" gomb van, de hiába nyomom, nem jön sms.
Vodafone (magyar) hálózat.
[ Szerkesztve ]
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
Topikgazda
válasz spammer #35027 üzenetére
Most is kipróbáltam, 5 mp-en belül itt az az sms. Telekom.
Ma többször is beléptem és nem volt gond.
Én is hiányoltam a "menekülő utas" belépést, azt írták, hogy üzembiztossá tették az sms küldő rendszert és ezért nincs a "más módszerű" belépés már.
Vodafone hiba lesz, akkor is ha nem ismerik el.[ Szerkesztve ]
-
szilki
csendes tag
-
Topikgazda
válasz szilki #35030 üzenetére
Ha magyar a fiókod akkor nem nem kell megadnod a 06-ot vagy +36-ot, eleve feladva a +36, az lenne az alapértelmezett, így a telefon számodnak 70-el (30, 20) kell indulnia. Bárhol a PayPal felületen ha telefonszámról van szó. A vezetékes meg a körzetszámmal.
A 06 egyébként sem jó mobilszám kezdetnek, mert nem az az országhívó.
Az Összefoglalóba a regisztrációs leírásban is megemlítve, illetve látható képen és a 2. PayPal fiók belépési védelmének módszerei leírásban is írva van:
Beírjuk a mobil számot a Mobile number mezőbe. (+36-t, a 06, 0036-t nem kell)
A mobilszám megadása folyamatosan a számok a hálózatkijelölő számmal együtt, (20xxxxxxx, 30xxxxxxx, 31xxxxxxx, 70xxxxxxx).[ Szerkesztve ]
-
vampire17
addikt
Nekem is voda, 3 oraja probalok belepni, de semmi...
-
Fandango
veterán
Szintén Voda és nem kapok sms-t.
-
csabi63
senior tag
Miért tűnt el a "Send money to Family & Friend" opció? Kevés a profitja a PayPal-nak?
-
AMDaZERG_1
senior tag
Már engem is idegesít, mert tegnap késő délután próbáltam belépni, nem jött kód, aztán már letiltott, és most 04:30-kor sem küldi (voda) az SMS-t.
Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
01sohard
újonc
válasz AMDaZERG_1 #35035 üzenetére
A legszebb az egészben az, hogy belépés nélkül még emailt sem enged írni nekik, hogy tájékoztasd a problémádról őket.
-
Topikgazda
válasz csabi63 #35034 üzenetére
Ne viccelj már,, nem tűnt el semmi. Csak más a sorrend és nincs külön nagy ikon, átalakult.
És nem profitról van szó, csak követni a lépéseket és meg fogod látni amit már úgy 1,5 - 2 hónappal ezelőtt is említettek egy értesítőben, hogy változik a felület. Felesleges volt a megjegyzés.Belépsz, felső menü sor Send & Request vagy jobbra a nagy ikon Send or request money.
Beírod az e-mail címét annak, akinek küldeni akarod.
A következő képernyőn választod ki hogy vásárlás ellenértékekként küldöd (ez az alapértelmezett) Paying for an item or service vagy Sending to a friend mód lesz, a Change-el váltasz.
Ezután választod:
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Srácok az hogy a Vodefone nem kézbesíti az sms-t, az nem valószínű hogy PayPal probléma, ha a Telekom és Telenor és UPC mobilokra elmegy az sms, hiába írtok a PayPal-nak.
A szokásos 003630555.... számról kapom, nektek meg a 0036705555....-ről kéne jönni.
Nem látom értelmét, de ha valaki privátban küld egy PP azonosítót meg a telefonszámot, akkor jelzem a PayPal-nak.
De ez mobil szolgáltatói gond lehet és ha valaki 0670478.... formában adta meg számát akkor az sem PayPal probléma mert akkor az sms erre a számra jönne: +360670478.... és az szerintem nem érkezik meg[ Szerkesztve ]
-
01sohard
újonc
Én sem emlékszem, milyen formában adtam meg , de lassan már egy éve működött így gond nélkül. Most éppen a Facebook oldalukon csetelek egy illetővel, de nem igazán érti a problémát.
A legszebb az ,hogy kínomban kipróbáltam a jelszóváltoztatást, ott van több lehetőség is, például, hogy felhívnak sms küldés helyett, az működik, az sms viszont ott se jött meg. Szóval nem hiszem ,hogy telefonszám formátumával lenne a gond. -
Topikgazda
válasz 01sohard #35040 üzenetére
Nem azt írtam hogy mindenki rosszul adta meg, de olyan is előfordulhat, mert nem egyértelmű, hogy hozzáadja az országhívó számot a +36-ot a telefonszám bekérésekor.
Miért is nem érti a problémát? Mert mint írtam, a nem Vodefone számokra megérkeznek az sms-ek, akkor miért a PayPal-nál lenne gond? Bár az is előfordulhat, de most nem úgy tűnik.
Azt is írtam már, ha nem jön meg az sms, várni kell.
Ha jelszót változtatsz sms-ben jön a megerősítő kód, ha a belépési sms nem érkezett meg, akkor a másik sms miért érkezne meg? Egy helyről küldik.A Vodafone mit válaszolt? Nem tiltják azt a számot amiről eddig jött?
[ Szerkesztve ]
-
01sohard
újonc
Igen azt értem,hogy egy helyről küldik, csak kipróbáltam, hátha esetleg így sikerül belépnem. A telefonszám viszont nem lehet letiltva, mivel felhívni feltud ugyanezen a számon, csak az sms nem érkezik meg.
Sokadszorra megértette a csetes jó ember a problémám, bár a válaszával nem megyek sokra:" I'm sorry if the previous response was not helpful. I understand that you're unable to login to your PayPal account and you're unable to verify the identity via code sent to your phone. In this situation, please reach out to our customer support team via phone call to regain access to your account. Thanks. Sridhar"
"Call PayPal Customer Service at 00353 1 436 9111. Customer service hours: 8.00 and 4.30 GMT Monday to Friday. Thank you. Sridhar "
Értem, hogy hívjam fel őket csak ,mivel nem szoktam külföldre telefonálni, és feltöltőkártyás előfizetésem van, kicsit macerás lesz, mindegy megpróbálom előbb a Vodafone-t hátha.
Ha esetleg valaki előrébb jut írja, meg illetve majd írok én is.
-
Topikgazda
válasz 01sohard #35043 üzenetére
Nem a te számod van tiltva, hanem az amiről küldik!
Gondolom nem törölted a legutolsó sms-t annak van egy küldő telefonszáma, mivel ez olyan számról jön ami tömeges sms-küldésre van beállítása a fogadó mobilszolgáltató rendszere letilthatja mert tévesen értelmezi"támadásnak".
Olyasmi amikor az emelt díjas számokat te tiltásra kéred, eleve a szolgáltatói rendszer blokkolja azokat a számokat és nem kapsz hívást, ha a blokkolási listára rákerül a PayPal sms küldő telefonszáma ugyan az a helyzet.Azt írják hogy ha felhívod őket, akkor kikapcsolják az sms azonosítást.
[ Szerkesztve ]
-
-ZeeZee-
senior tag
válasz meridaharcos #35046 üzenetére
Nekem egy 20-as számról jött. (telenoros vagyok 30-as előhívóval)
V/ Ha megadhatom, akkor leírom a telefonszámot.
Szerk: nem neked szerettem volna válaszolni, hanem szilkinek. Bocs.
[ Szerkesztve ]
-
AMDaZERG_1
senior tag
Beszéltem vodaval, de nem tudnak semmit a dologról... Azt mondta a hölgy, hogy a SPAM között nézzem meg mi??? "SMS SPAM van a telefonon" Természetesen ilyen nincs a telefonban. És kérdeztem, hogy akkor több embernek most hirtelen törli a telefonja a PayPal SMS-t?! Szóval nincs segítség. Ja, meg beszéljek a PayPallal...
+351 915 855 832
+351 915 890 275
+386 31 009 294
+351 915 856 258
Ezekről kaptam utobb
De megtaláltam a telefonban a tiltasokat, de nincs ott semmi.[ Szerkesztve ]
Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
vampire17
addikt
válasz AMDaZERG_1 #35048 üzenetére
En is most beszeltem a Vodaval (kiemelt ugyfelszolgalat) nekem is valami telefonos spam mappat emlegettek, meg hogy a paypalal beszeljek.... mondom es a tobbi ember??? Erre igy lehurrog, hogy ha nem hallgatom vegig, nem tud segiteni.....
Annyit mondott, h probaljak 5 szor belepni es irjam fol az idopontokat, illetve nezzem meg, milyen szamrol jonne az SMS... Persze hogy nezzem meg, ha nem jon??
Amit irtal azok a szamok azok, igaz?
[ Szerkesztve ]
-
berobi78
tag
Szintén vodafone, és szintén nem kapok sms-t. A jelszóváltoztatásnál felajánlja a telefonhívást (az sms ott sem működik), de hiába jön be a hívás, ott pedig a kódot nem fogadja el. Ebből inkább paypal hibára következtetnék. Másnál jó a hivásos kód beírás?
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!