- Új információk a Galaxy A36 és Galaxy A56 kameráiról
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A16 5G - a hetedik évben megpihen
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Google Pixel topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
pockhome
senior tag
válasz adorjant #90951 üzenetére
Az enyém" Initializing ECU...
ECU does not reply... Please wait 2 seconds..."Tudod hányszor vártam 2 másodpercet?
Semmi megoldást nem találtam neten, ami működött volna.(#90952) cszolee79 - az nem működik, csak ha már hozzá volt tanítva.
Ez gyári, eredeti, csináltam amit leírtál, nem működött. Ha sokáig nincs áram alatt a kapcsoló, gondolom teljesen elfelejt mindent[ Szerkesztve ]
Girls call me ugly, 'till they find out how much money I make. Then they call me ugly and poor.
-
cszolee79
csendes tag
Úgy néz ki kezd alakulni ez a betegágy ami nekem van. Félig-meddig.
LPG magához tért (alapos gázszelep tisztítással, WD40 kezeléssel), letalpalva szépen leszabályzásig elforog. Örülünk, Vincent.Közben a klíma fosta össze magát, nem húz be a kompresszor kuplungja. Vagy megadta magát, vagy elment a gáz.
Puska kellett volna ehhez a melóhoz, b+Nehéz indulás: mint kiderült ebben nincs olyan funkció hogy gyújtást ráadva beindul a benzinpumpa pár másodpercre, hanem valami nyomásszabályozó/nyomástároló szelep van benne.
Opel Vectra B-n (Z16XE) tudja valaki hol van az üzemanyag nyomásszabályozó / nyomástartó szelep? Astrán a motor mellett, de Vectrán persze nem.
Leírások szerint a benzinpumpa mellett. És tényleg, a motortérben nem találtam ilyet, az üzemanyagcső egyből belemegy az injektorba. Lehet azt otthonilag cserélni vagy spec szerszám kell hozzá?
Szerelési leírás[ Szerkesztve ]
A nemzetközi helyzet egyre fokozódik.
-
cszolee79
csendes tag
válasz pockhome #90953 üzenetére
Franc tudja, én itthon szereltem a kulcsot (elem csere + mikrokapcsoló) ilyen ni:
Kb 1 órát volt elem nélkül, utána működött, nem kellett tanítani.
Amikor a Renault-omnál elhagytam a kulcsot akkor azt mondták csak és kizárólag márkaszervizben lehet felprogramozni az új gyári kulcsot.
Szerk: nem tudták amúgy elindítani az autót, eladtam 70 ezerért neppernek üzemképtelenül. Ott is ECU/immo hiba volt. Másnap hívott a nepper hogy megy az autó kell-e.Ugye az immo IC-t nem hagytad el? Kis fekete basz, ki lehet szedni a kulcsból, ilyen.
[ Szerkesztve ]
A nemzetközi helyzet egyre fokozódik.
-
Zomb€€
őstag
Sziasztok,
nem régen lett egy másfél éves Insigniában cserélve az akksi, és azóta beakadt az az üzenet, hogy húzzam le a bal hátsó ablakot, majd zárjam be.
Próbáltam az üzenetnek megfelelően többször is cselekedni, de csak nem múlik.
Van rá esetleg módszer, hogy forced elmúlasszam?Köszi!
"Egyszer fent...egyszer fent!"
-
Sanki
addikt
válasz pockhome #90953 üzenetére
Ha eddig nem volt a kocsihoz tanítva a táviránytó, akkor mindenképp kell az opcom.
Youtube-n van pár videó, hogy hogyan kell csinálni.Az alapján csináltam én is az immo chip feltanítást. Kb. 5 perc, ha minden hardver a helyén van.
(És pont adorjant kolléga segített az opcom-jával. )
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz pockhome #90953 üzenetére
A drivereket felraktad rendesen? Nálam ez volt az elején... A másik meg az, hogy ugye nem frissítetted? Az nem javasolt No meg kontakt hiba is szokott lenni a csatinál, próbáld mozgatni, illetve többször ki-be dugni. Ahogy a többiek is írják, elvileg ha minden ok, akkor sima ügy... Én is tanítottam új ecu-hoz régi kulcsot gond nélkül, meg rengeteg mindent lehet még csinálni vele, ha tud beszélgetni az ecu-val
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
Zabagep
csendes tag
Sziasztok! Az EGR szelepet lehet mindenfajta adalékkal tisztítani, vagy csak bontással érdemes? Ti mit ajánlotok? Az mondjuk érdekes, hogy 3-4-ben elalszik, amint tolok egy 5-et párszáz méter után elkezd virítani Manapság jött elő a hibakód. Opel Corsa C 1.3 cdti. Köszi!
-
pockhome
senior tag
Köszi a tippeket srácok.
adorjant: 2000.-es a kocsi.
Nem, nem immo chip kell, nem is említettem, hogy nem indul a kocsi, a kp zár távirányítóját kellene feltanítani.
Ez a kulcs évekig volt elem nélkül/lemerült elemmel.
Sajna a yt tutorialok alapján sem sikerült...
A lemez amit adtak a ketyeréhez - 2 fajta szoftver van rajta, driver szerencsésen feltelepül, interfész teszt is sikeres, majd megáll a tudomány.Girls call me ugly, 'till they find out how much money I make. Then they call me ugly and poor.
-
őstag
-
őstag
válasz NGY111 #90968 üzenetére
Belefér, csak 7végén Budapest 5-ik kerület Nyugati környékén lakom ha neked jó. Akár egyeztethetünk priviben is, hogy mikor jó, és megpróbáljuk hátha működik, mert működnie kellene a feltanításnak pikk - pakk. Sajnos a MID-em pl. nem tudja az op-com feltanítani, arra csak a Tech2 alkalmas, de tesztelni tudom vele teljes mértékben a pixel hibákat pl.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
g.peter23
tag
Sziasztok!
Hogy tudom kivenni a világításkapcsoló feletti szellőzőrácsot/légbeömlőt?
Le kell vennem körülötte a műanyag kárpitot, a világításkapcsolót, alóla a csavart már kiszedtem.G Astra
Köszi
[ Szerkesztve ]
-
szabog74
aktív tag
Astra H kombi csomagtartója esős időben nem nyílik. Szétszedtem, a képen látható mikrokapcsoló a bűnös. Cserélt már valaki ilyet? Cromaxban láttam 20-ért kompletten. Tud valaki ennél olcsóbb megoldást?
-
cszolee79
csendes tag
válasz szabog74 #90975 üzenetére
Öreg Vectrámban a sz.r 18 éves csatlakozók, mikrokapcsolók, bármilyen egyéb elektromos gyöszök új életre keltek a WD40 hatására.
Első körben azt próbálnám megVagy Patacsiék ahogy Csabex írta, én is ott láttam egyedül automata váltóhoz bowdent/rudat.
Vagy ez:
https://bontoplaza.hu/hasznalt-bontott-opel/astra-h/kapcsolo-kabel/ajtokapcsolo---mikrokapcsolo/alkatreszA nemzetközi helyzet egyre fokozódik.
-
ntomka
nagyúr
válasz szabog74 #90975 üzenetére
Ha csak esős időben csinálja erős a gyanú, hogy tényleg kontakt hiba lesz oxidáció miatt. Előbb azt nézném meg, amit írtak. Kábel csatlakozókat picit felcsiszolni és kontakt spray neki.
Ha a kapcsoló haldokolna akkor egyre erősebben és hosszan kéne nyomni, hogy érzékeljen míg végül már nem nyit időjárástól függetlenül.
Nekem mellette a rendszám tábla világítás csinálta ezt esős hideg időben. Ott van ugye mellette. Párszor szétszedtem, megpiszkáltam, azóta jó.
[ Szerkesztve ]
ツ Headphones on - World off
-
Whaazzup
senior tag
válasz cszolee79 #90936 üzenetére
Szia.A megoldás megvan, mivel ez a motor csak 150000km futott ebben a kategóriában még jó állapotú elvittem hivatalos spéci márka szervizbe. A következő megállapítás, ebből mindenki hasznára lehet a mondottak.
Tipikus.OPEL hibák A nem jellemző hiba a szelep szár szimering ami átlagosan 250000Km-de volt olyan
is náluk ami 550000km is kibírt.
Általánosan csak motorra van, és kimondottan kopásra.
1)Vezérműlánc nyúlás(nálam van)
2)Hídrótőke kopás(nálam elenyésző még jó)
3)Dugattyú gyűrű nagymértékű kopása(nálam van jellegzetes Opel hiba, ezért van a füstölés, megoldása hosszú út 80-90km és a lerakodás ami az olajba került távozik a katalizátorból kipufogóból olajteknőből.A szerviz elmondása szerint a dugattyú gyűrök mellet lekerül keverék össze áll az olajjal ha csak városban rövid távon alacsony sebességgel, és sok indulással megállással használjuk a kocsit .
4.Kenés.A 3-pontra hivatkozva, az olaj nagymértékű elhasználódása szintetikus gyári, és a bele való olaj is ide tartozik.Na ez nálam a gond ezért kérte tapasztalati tanácsot, és a folyós olaj kifejezés nagyon is megállja a helyét .Mert mindenki túl használja az olajat, és nem 10-15-ezer Km-ként cseréli le ettől lesz olyan az olaj mint a capuccinó. Lásd:[link]ÜDV.
[ Szerkesztve ]
Boxer, imádom. Intelligencia minta képe.//////------ezzel gyorsabb--06204489764
-
Tikakukac
titán
válasz Whaazzup #90980 üzenetére
Opel hiba, az jó. Ez az olajfogyasztásos sztorival szokott pariban lenni. 20 év alatt olyan 100 fajta motor biztosan volt Opel jelvények alatt. Ennek elég jó része nem is saját fejlesztés. De ha a spéci szerviz azt mondja, akkor okay.
4.Kenés.A 3-pontra hivatkozva, az olaj nagymértékű elhasználódása szintetikus gyári, és a bele való olaj is ide tartozik.Na ez nálam a gond ezért kérte tapasztalati tanácsot, és a folyós olaj kifejezés nagyon is megállja a helyét .Mert mindenki túl használja az olajat, és nem 10-15-ezer Km-ként cseréli le ettől lesz olyan az olaj mint a capuccinó. Lásd:[link]
Akkor nézz utána mi az a szintetikus olaj és mennyire van egyáltalán még olyan, ami nem az, milyen az a "gyári" olaj és ezt a folyós olajat édesanyám fejtsd már ki mit jelent, mert a gépészek megbolondulnak szerintem a tanszéken ha ezt olvassák. Egyszerűen kiveri a szememet.
A capuccino jellegű olaj pedig nem ettől lesz. A túlhasználatból mocskos sűrű és kokszos olaj lesz. Amit te keresel az a vízzel való keveredés. Olajbetöltő sapkán magad is meg tudod nézni telente, ott is ez lesz. Olaj és víz bummm kávés állagú mancs.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
cszolee79
csendes tag
válasz Whaazzup #90980 üzenetére
Szia,
Én már úgy vettem az autót hogy új blokk van benne (80e volt az új blokkban amikor cserélték, azóta került bele kb 5e km). Akkor megnézték a hengerfejet, azt mondták az is szép és jó. Olajat akkor cseréltek benne, most is szép tiszta, nem folyós, nem trutymós, a víz sem olajos, tehát nem folyik össze.
Akkor (5e ezelőtt) lettek cserélve gyertyák és trafósor is (ráadásul valami drágább, 40e körül fajta). Új vezérműszíj is van, új vezérlés, minden.
Ezért nem értem én se hova tűnik a víz. Hacsak nem hengerfej tömítés amiből belemegy a hengerbe és kifingja hátul. Vagy valahol elfolyik ahol nem látom a parkolóban (csak menet közben fogy).
Majd ha legközelebb szervizbe megy, megkérem alaposan nézzék át látnak-e valahol hűtő folyás nyomokat.Közben úgy tűnik (nem tudom ezt említettem-e) rájöttünk a nehéz indulás okára:
üzemanyag nyomásszabályozó szelep.Onnan indult a rájövés, hogy indításkor, gyújtás ráadásra NEM indul az üzemanyag szivattyú. Felhívtam ECU szervizt, hogy ez hogy lehet, mondták hogy ez a Z16XE nem csinál olyat, itt a szelep tartja a nyomást, és ha rossz akkor van ez a hibajelenség. Vagyis minél hosszabb az állás, annál nehezebben indul.
Szelep 12e körül van, munka meg majd amit mondanak szervizben, remélem egy huszasból meglesz.
[ Szerkesztve ]
A nemzetközi helyzet egyre fokozódik.
-
athomi
veterán
válasz mohabá 007 #90576 üzenetére
Cseréltem. Továbbra is baromira traktorozik indításkor, sőt, a cserével talán még hidegen az alapjárat mintha kicsit lassabban is állna be. Viszont újabb hibakód nincs. De igazából gondolom a hibakód akkor jön, ha a mágnesszelep hibás működése miatt már az okoskerék megkopott. Mindegy, csere lesz, ráadásul a hátsó főtengely szimeringet is cseréltetni vagyok kénytelen.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Ha valaki esetleg hasonló cipőben jár hozzám, akkor találtam olyan oldalt ahol az itthoninál jóval olcsóbban beszerezhetők az alkatrészek. Egyelőre a megbízhatóságának még nem jártam utána, de egy kollégám szerint rendben vannak. [link]
A két okoskerék és a két mágnesszelep kijön 200 euróból + 15 euró szállítás. Össz. 70.000,-Ft szállítással.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz cszolee79 #90989 üzenetére
Ok, köszi. Úgy néz ki enyém is bevált. Még mindig nem derült ki, hogy hol szivárog, vagy csöpög? Miért nem veszel színező folyadékot és még ha pára formájában is távozna, akkor látnád, hogy hol is... Ilyenekre gondolok...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
cszolee79
csendes tag
válasz Csabex #90992 üzenetére
Nem is tudtam hogy ilyen létezik Jó ötlet. Utánanézek.
Nehéz indítás okát keresem még mindig, ilyeneket találtam
- üzemanyag nyomásszabályzó szelep (ez a Z16XE nem indítja be a szivattyút csak indítózásnál, a szelepnek kéne megtartani a nyomást)
- légtömegmérő hiba (jól eldugva hátul a tűzfalnál
- (levegő) hőmérséklet érzékelő hiba (légszűrő után a szívócsőbe dugva)Ezek közül a hőérzékelőhöz férek hozzá, kiszedtem, jó dzsuvás. Ahogy forgattam, mozgattam, más szögben raktam be, (melegen) pöccröff indul az autó. Lehet hogy csak ennyi a baja?!
Holnap veszek féktisztítót és lecsutakolom.Így néz ki. Add Uram, hogy csak ez legyen a baja. Hibaleírás szerint pont ezt csinálja, nehéz indítás.
Legrosszabb esetben veszek egyet gombokért.Következő meg a légtömegmérő tisztítása lesz, ha ez nem oldja meg.
A nemzetközi helyzet egyre fokozódik.
-
Zotyatv
tag
Sziasztok! Szétégett az Astrámban/2003-as/ a világítás kapcsoló. Ez: / a második képen elölről is látszik / [link]
Nincs első ködlámpám. Szerintetek ez belerakható, mert csak ez van olcsóbban: [link] vagy ez is ugyanaz: [link] ? A réginek is 13 csatlakozója van és teljesen azonosnak látszik a két ködlámpát kapcsolóssal. Sőt valahol olvastam olyat, hogy valaki a régit átalakította két ködlámpát kapcsolósra.
Köszönöm!! -
Tikakukac
titán
válasz Zotyatv #90996 üzenetére
Opelforumon volt kálvária rendesen ebből. A srác még csak nem is utángyártottat vett, hanem gyárit, valami 50k-ért. Az is szemét volt, már kattanni sem úgy kattant, mint a gyári amivel a kocsi kijött.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
cszolee79
csendes tag
Automata váltó golyófészek javítókészlet. Mégsem lehetetlen, csak majdnem.
Amazonról még pár sz.rral együtt (további 3-4 betét) szállítással együtt 40 dolcsiból megvan.
[link]Hö. Patacsiéknál bontott kitudjamilyen állapotú kábel 12e. Új kábel (már nem lehet kapni) 40e.
Nehéz kérdés...A nemzetközi helyzet egyre fokozódik.
-
-=Vacsek=-
senior tag
hali. opel corsa d (2014) milyen gumiszőnyeget ajánlanátok? meglévő gyári szövet szőnyegre szeretném rárakni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- iPad topik
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Tőzsde és gazdaság
- Új információk a Galaxy A36 és Galaxy A56 kameráiról
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- OLED TV topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest