- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
- Itt a Mobvoi új csúcsmodellje
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Honor Magic V2 - origami
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a Venture to the Vile
gp Befutott a PC-s kiadás, a későbbiek során PlayStationre is megkapjuk a játékot.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
A G Astra kapcsán igaz amit ebben a cikkben írnak? Ilyen hibalehetőségekről van szó:
Az ADAC hibastatisztikája szerint az Astráknál gyakran okoz gondot a megzavarodó motorvezérlés, ami mindegyik évjáratot, a benzines és a dízeles változatokat egyaránt érinti. A nyestek előszeretettel ejtenek lyukat a hűtőcsőnél, a kipufogógáz-visszavezető ventilátor elkoszolódhat, a 2002-ig gyártott példányoknál pedig a beragadó kormányzár okozhat fejtörést. A szelelő, lyukas kipufogó (benzineseknél 2002-ig, dízeleknél 2004-ig) és a hibás generátor (2005) is az Opelek gyengéi közé sorolható. Gyári visszahívás keretében orvosolták az 1,7-es és a 2,0 literes dízelek korrodáló első segédkeretét. A hazai példányoknál gyakori a hamar bedöglő vízpumpa, az ingadozó alapjárat, a jelentős olajfogyasztás, a széteső sebességváltó, valamint a hibás generátor és önindító.
A gyenge láncszemek közé sorolható a porlasztócsúcsok mellett a termosztát, a klímakompresszor, a gyújtáskapcsoló, a dízelek adagolórendszere. Keresett kopó alkatrészek a lengéscsillapítók, a kerékcsapágyak és a lökhárítók is. Utóbbiak rideg anyaga már kisebb erőhatástól deformálódik, törik. A kézifék nehezen beállítható, ha jó, sok esetben még akkor is erőteljesen kell behúzni, különben nem képes megtartani az autó tömegét. A tulajok panaszkodnak a gyenge szellőzésre, a napon hamar elöregedő, töredező ablak- és ajtótömítésekre és az elvétve megjelenő barna rozsdafoltokra. A biztonsági öv nem minden esetben csévélődik vissza a házába, ami költséges probléma, ugyanis a megoldást a komplett szerkezet cseréje jelenti.
Szétesű váltó miegymás, ez komoly? :S
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Zimbabwébe ment a Starlink
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Gyúrósok ide!
- Milyen videókártyát?
- Formula-1
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen autót vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Így építsd a billentyűzeted!
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen