- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #43400 üzenetére
Rendes fém, nem ilyen hopp mégsem az aminek látszik? Ha igen akkor az valóban szép lehet. És meg kell mondanom azt is, hogy ennek az Insigniának ami a cikkben van a hátulja iszonyat hányadék Az a csomagtér ajtó olyan mint egy halottaskocsié. Persze baromi praktikus hogy ilyen iszonyat széles és "nincs pereme", de nagyon csúf. Itt a kettő közül valóban szebb a Passat (kívülről). Belülről már nekem sokkal jobban tetszik a 'Signia. Hogy melyik a jobb.. hát az 1.8 -as TSI Octavia
-
F_Gergely
őstag
válasz haddent #43401 üzenetére
Hát azt nem tudom miből van de még ha csak annak is látszik számomra jobb mint a fabetét vagy az a fekete zongoralakkos borzalom
Insigniánál azt a hátsó ajtót én frankón nem tudom értelmezni mi az isten járt a tervezők fejében...
Ráadásul olyan nehéz mint állat, elektromos ajtónyitás meg olyan lassú hogy beszarás. Rossz konstrukció ... -
Declare
őstag
válasz haddent #43396 üzenetére
Mi az, hogy müanyag-fa? Faberakas, csak lakkozott. En sem szeretem a fa berakast az aotokban, mondjuk egy ilyen csikban es ilyen sötetebb valtozatban meg elmegy, de nekem is szalcsiszolt aluval kellene Mondjuk meg mindig inkabb a passat lakkozott fa berakasa, mint az insignia zongoralakk feketeje
Nekem mondjuk a belsejevel pont nincs bajom a passattal. A kormany nem tetszik, de a többi szep. A külseje, viszont nagyon szögletes, vonalas, az nem tetszik.
-
F_Gergely
őstag
Srácok, Urak,
17. kerületi tesco-ba 18-kor lesz egy rögtönzött opel tali lehet csatlkozni -
Declare
őstag
válasz F_Gergely #43409 üzenetére
Hat elvileg az akku ugye egy höre erzekeny cucc. Ha van körülötte egy ilyen hövedös dolog, az egyreszt nagy melegben a morter höjetöl vedi, masreszt telen a csillaggarazs minuszait csillapitja.
Nekem a saru vedelem miatt kell, remelem elfogadjak a vizsgan. Hogy pontosan arra miert van szükseg nem tudom, biztos valami zarlatvedelem vagy ilyesmi.
-
Diniboy
aktív tag
-
nagyúr
válasz kriszpontaz #43414 üzenetére
Még mindig nincs motor?Akit ajánlottam,felhívtad?
-
kriszpontaz
veterán
válasz Mikulásbá #43415 üzenetére
Ma jön a motor, közben hamarabb sikerült szereznem, így nem hívtam fel. Egy Olasz Corsa-ból jön, Dunántúlról, most Pest környékén jár. ~90000 km-t futott motor. Már tegnap meg kellett volna jönnie csak nem bontották ki időben. A mostani motor ott lóg a kocsi mellett láncon . 240000 km.-t írok a sírtáblájára, de lehet több is volt benne ki tudja mennyit tekergettek vissza belőle. A hengerfej 2 éve volt teljesen felújítva, az még hibátlan, mes a pár sallang ami rajta van, teljes motorgenerál kellene neki, de annyit nem ért meg nekem.
Olajszivattyú ház + olajszivattyú, vezérműlánc, (talán hidrotőkék is) hajtókar csapágyak, főtengely csapágyak, és még a vezérműtengelyeken is láttunk kopást, a dugattyúkat meg ki sem vettük, de az olajat nem ette, nem füstölt. 3. tulaj voltam, egy autó árát ráköltöttem már, de most remélem már rendben lesz.
Beépítés előtt még ki lesz takarítva a motortér persze.[ Szerkesztve ]
-
7Sony7
addikt
-
kriszpontaz
veterán
válasz 7Sony7 #43417 üzenetére
A gond nemes egyszerűséggel túlzott kopás.
Minden csapágy és a szivattyú ház is (ami az oldaldekni is egyben) olyan kopást mutatott mintha valami fémreszelék lett volna az olajban és szétmart minden forgó alkatrészt. Az olajszivattyú házban szabályosan kotyog a fogaskerék.
Nem volt elegendő olajnyomásom induláskor, meleg motornál meg a gyári 3 Bar-ról 1,7-re esett le. Akkor már csörgött a lánc és a hidrotőkék is. Szétszedtük, láttuk a siralmas dolgokat és a költségek miatt motorcsere lesz a vége.
Másra nem tudom írni (nálam mindenre oda volt figyelve, olajcsere, szervizelés), csak az előző női tulaj, és az azt megelőző Boda kereskedőház általi szervizelésre. Olajcserét szerintem az első 4 évében alig látott. Az Opel szervizben az első kötelezőn látták utoljára. 2001-es Corsa.
Csak megsúgom, hogy TV sztár a drága mert a Kisváros című sorozat Nyíregyházán forgatott epizódjai egyikében az Autó Csősz Opel kereskedés előtt a forgózsámolyon pörög felmatricázva 0 kilométeres korában . A rendszámról ismertem fel . -
Declare
őstag
Nem akarok egy tsi nem tsi flamet elinditani, de...az volt az egyik legnagyobb ellenhuhogas a tsi vel szemben, hogy majd hogy ki fognak tekeredni, meg nyekkeni, mert benzin meg turbo meg kicsi....ha megnezem itt, csak a forumban, hany motornak kell teljes general, vagy motorcsere 2-300k km között
Ennyiket a tsi -k is fognak futni, max egy turbo felujitas lesz közben, de ezek szerint a sima "jo öreg" szivo benzinek se mennek közel sem annyit, mint a dizelek. Hiaba pofon egyszerü, turbo nelküliseg, azoknak az elettartamat se 400k+ km re terveztek. Söt ezek szerint 300k+ km se biztos.
-
beg
veterán
válasz Declare #43419 üzenetére
Ha vigyázol rá, 600-at is elmegy. Ha nem, akkor 100e után teljes generál még ha titániumból és gyémántból is van. Függetlenül a motor méretétől, típusától. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
7Sony7
addikt
válasz kriszpontaz #43418 üzenetére
Nem találtátok meg, mi forgácsolódott el? Esetleg gyűrű?
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
kriszpontaz
veterán
válasz 7Sony7 #43421 üzenetére
Odáig már nem bontottuk, semmi értelme nem volt. Csak számoltunk egy kicsit. 100000 Ft az oldaldekni (szivattyú ház, csak gyári van és nincs benne a szivattyú) + 36000 (50% kedvezménnyel) a fogaskerék a szivattyúba. A szivattyú hajtótengely (az a 6 vagy 8 szögletű tengely ami hajtja és azon is van egy tömítés) is elkopott, bemarás volt ott, ahol a tömítőgyűrű felfekszik, megint 36000 Ft. A láncszett 25000 (50%) hajtókar csapágyak ~3500 + főtengely nyugvócsapágyak ~9000 + tömítések mindenhová és ki tudja még mi. Anyagi csőd. Semmi értelme nem volt tovább bontani.
Az elmúlt fél évben felújíttattam a kuplungszervót 50000-ért (Easytronic) + kapott új kuplungtárcsát + kinyomócsapágyat (100k) + futómű tropa volt, így 4 lengéscsillapító + 4 rugó (mind törött volt) + toronycsapágy + függőstabi + 2 hátsó fékdob + kerékcsapágyak + középső pufódob + féltengelycsuklók (200K).
Tehát lassan van egy teljesen új C Corsa-m . Marhára megérte, de már addig hajtom amíg ki nem rohad alólam (rozsda sehol nincs rajta).
Mellesleg nem tudjátok hogy a gyári ajtókárpitot ha felvált (értsd: a ragasztó elengedte és lobog az ajtón, olyan mintha összement volna mosásban a ruha) vissza lehet ragasztani úgy hogy a helyén is maradjon?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Ugyan ez igaz lehet akkor a tsi re is. Kapjon normalis olajat normalis idöközönkent, tudja a user mire kell figyelni egy turbonal es ennyi.
Ellenben 2-300k km alatt szethullo dizelmotorokrol en meg nem igen olvastam. A turbo el tud szallni, vagy valami szivattyu, de ilyen komplett motor cserek vagy generalokrol nem igen olvastam. Ez mitöl van? Miert strapabirobb a dizel?
-
beg
veterán
válasz Declare #43424 üzenetére
"Ellenben 2-300k km alatt szethullo dizelmotorokrol en meg nem igen olvastam."
Bármiféle előítéletet mellőzve, de add oda egy
nőnek, aki a szervizt csak fényképről látott és naponta 3km-t autózik télen is, csúsztatott kuplunggal 3000-es fordulaton. Vagy 5. sebességben 37-el városban. Aki azt hiszi, hogy a csodalámpát kell megpucolni, ha világit az olajvisszajelző és a check engine természetes velejárója a műszerfalnak, az jelenti, hogy még benne van a motorMég egy igásló isuzu dízelt is lerúg fél év alatt.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
F_Gergely
őstag
válasz kriszpontaz #43422 üzenetére
"Mellesleg nem tudjátok hogy a gyári ajtókárpitot ha felvált (értsd: a ragasztó elengedte és lobog az ajtón, olyan mintha összement volna mosásban a ruha) vissza lehet ragasztani úgy hogy a helyén is maradjon?"
Én műanyag pisztollyal ragasztottam a kárpitot meg is a könyöklőmet is, 2 éve hibátlanul bírja, Csak meg kell várni míg kellően felolvasztja a műanyagot különben nem lesz rendes kötés. Egyébként ugyan így ragasztják gyárilag is, csak talán az valami speckóbb anyag.
-
haddent
addikt
válasz Declare #43407 üzenetére
Pontosan, ahogy mondod, egyik se Csillogós műanyag, fa, túl sok bőr ez mind gusztustalan szvsz
Arról nem beszélve, hogy kényesebb, sokkal drágább, és a környezetvédelem meg na... 2 grammal többet kipufogni sportkipuffal nem szabad, de 10 tehenet lemészárolni meg 20 nem tom milyen ritka fát kivágni nyugodtan szabad.Másik hsz.-ed: mindjárt 200 ezernél járok és 1 decit eszik a motor 10 ezren. Az semmi, gyári érték, abból se a legrosszabb. Jó én vigyázok rá előttem meg 4 év alatt 160 ezer az pályás volt, de akkor is. Bármiben fogadhatunk hogy semmi szükségem nem lesz generálra 300 ezer előtt. A TSI -k meg múltkori cikk alapján 70 ezernél már kérik A csoda VAG TSI
A dízel meg csak azért megy többet mert egyrész rövidebb idő alatt megy bele az a több (tehát fiatal a vas), másrészt az meg ugye nem városban totyogva.beg szerintem is de egy minimális felújítással (idő miatt, nem is a futás) én az 1 millát sem tartom lehetetlennek. Úgy, hogy fémhez nem kell nyúlni csak tömítés pakolás stb.
Neked is másik hsz. -re: így van egyetértek, azonos felhasználás mellett, tehát pl egy szarrá taposott szerencsétlen hidegen nyomott, be sem melegített kínzott szívó benzin tempóban a turbó dízel hát.. A turbonak biztos annyi nagyon hamar, de a motor se bírna többet mint a benzin szvsz.Na legyen valami vidámabb téma is, mára is megvolt a pimpmyride:
mármajdnembrembo -
kriszpontaz
veterán
válasz F_Gergely #43426 üzenetére
Az nálam azért nem megoldás mert nem tudom a helyére nyomni az anyagot, tehát mintha összement volna a kárpit, nem lehet visszailleszteni. egy "légrés" van a könyöklőnél úgymond. A hátsó ajtónál meg simán úgy néz ki mintha tényleg összement volna az anyag, kihúzta magát a műanyag behúzó alól és akörül "lebeg".
Kárpitosnál hogy szokták ezt visszarakni? Vákuum zacsiba teszik és összeszívják hogy illeszkedjen rendesen amíg köt? (vagy csak túlbonyolítom....)[ Szerkesztve ]
-
7Sony7
addikt
-
Declare
őstag
Persze, ha meg homoko szorunk a tankba akkor meg biztos kifekszik.
Ne a vegleteket nezzük, hanem az atlagot, amiröl olvasni. Hany dizel motorrol hallottatok/olvastatok, amit 2-300k km között teljes generalozni vagy motorcserezni kellett? Mert en ilyennel meg nem talalkoztam (biztosan van, de valoszinüleg nagyon ritka). Ellenben hany benzinmotor? Ez az amit irtam ebben a temaban az elsö hszemmel.(#43427) haddent a turbot ki lehet fektetni ez igy van. Annak a felujitasa kb 100k. Nem a vilag vege. Ha cserelni kell 300k kb maximum ezekben a kategoriakban amikröl beszelünk. En a motort irtam (motorgeneral/motorcsere). Ez messze nem egyenlö a turboval. Ezert merült fel bennem a kerdes, hogy mitöl lehet a dizel motor tarosabb? Elvileg nagyobb hömersekleten es nyomason dolgozik, mint a benzin
Az a cikk, meg maradjunk annyiban, hogy erösen felkapott szenzaciohajhasz cikk szvsz. Ez olyan, mint amikor valaki kijelenti, hogy "az opel" eszi az olajat. Itt a forumban is van több emberke, akinek kemenyen nyeli az olajat, megsem igaz minden opelre. Azaz van valosag alapja, de nem igy es nem ebben a formaban. Az a cikk a vag tsikröl ugyan ez a kategoria. Van valosagalapja, de nem ugy es nem olyan dramaian ahogy azt ot irjak. Na de ez megint csak ilyen en ezt mondom, Te azt, de egyikönk sem autoszerelö aki naponta ezzel foglalkozik, max Neked ilyen tapasztalataid/törteneteid vannak, nekem olyan.
-
diegho
nagyúr
válasz Declare #43434 üzenetére
4db 1,9 PDTDi Sharan volt a cégnél, már csak kettő van, leírom mi volt velük:
Összes: turbó csere, kettőstömegű csere
1-es autó: 240k-nál hidrotőkés lett a motor, eladtuk
2-es autó: 313k-nál átégtek a dugattyúk
3-as autó: 276k-nál kapott egy szarvast, kettesbe átraktuk a motorját
4-es autó: 440k-nál tart, már volt második turbó csere is, most kezdi megadni magátVolt egy 2.5 TDi audi is, az 240k-nál volt turbócserén. Minden autó mindig Mobil1 olajat kapott 15 ezrenként, mindegyik autóba prémium alkatrészek kerültek. Az autók éves szinten minimum 500k, de inkább 1-1,5M szervizelési költséget generáltak tavaly, természetesen külön-külön számolva. Viszonyításképpen az audi turbócseréje 867k volt.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz diegho #43435 üzenetére
Az mondjuk szep, nem cserelek 1.9 pdtdi re
Mondjuk a turbo csere az normalis. Egy ceges autonal, ami kapja az ivet rendesen, 200+k km nel teljesen benne van a pakliban.
Az audival viszont vagy volt mas is, vagy en akarom rendezni a cegetek auto szervizeleset a jövöben, mert a kollegam A6 avantjaba (2.7tdi) nem került 2000 euroba itt nemetorszagban a turbocsere
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #43434 üzenetére
Tudom, csak piszkálódásból írtam azt a cikket
A másik dolog az viszont nagyon valószínű és többségében biztosan erről van szó. (Dízelt fiatalabb korában nyüstölik agyon, pályázáson kapja a nagy futást és most jutott eszembe egy jó: ha a turbó megadja magát azt megérzed és beszarsz és tuti elviszed normális szervizbe míg a szivobenzint laci a szomszédból megkalapálja )
Na de viccen kívül szerintem ennyiről van szó. Nézd meg a régi amerikai dögöket. Aztán akkor még nem volt ilyen fincsi kis Liqui Molly, hogy egy kellemes esti ital még a sofőrnek is. Meg ilyen adalékanyagok meg stb... A legtöbb generál nélkül röhögve tartja magát.
Én azt gondolom, hogy azonos felhasználás mellett ,vagy úgy mondom hogy optimális felhasználás és karbantartás mellett a benzin még tovább kéne bírja, mert ugye a dízel az koszos. De akkor tényleg benzinből is valami prémium stb... Ritka az ilyen az biztos.tboy93 miért erőltetik a dízelt egyáltalán bármire? Főleg mióta van/elterjed(t) a turbo-benzin? Én semmi létjogosultságát nem látom a személyautó-piacon, a sportos kupé stb.. kategóriában meg kész röhej.
[ Szerkesztve ]
-
gerisz23
őstag
válasz diegho #43435 üzenetére
A cégnél nálunk Renaultok vannak.Volt egy Master 6 személyes dobozos,egyik télen kollégámék helyszínre mentek vele,kiesett a feszítőgörgő-ha jól emlékszem a vízpumpát hajtó cucc,nem tudom pontosan
A lényeg hogy elvileg az előtt csérltek bent mindent szervízben,másik márka szervízben megnézték-az volt közelebb,és gyorsan kellett-azt mondták ebbe aztán semmit nem cseréltek,vagy ha igen akkor használt ment bele...Attól függetlenül piszok jó kis gép volt.Eladták,úgy 4-500000km lehetett benne,új géppark,új master.
Csak arra már hátfalas doboz lett rakva,amibe se pakolni nem lehet igazán,meg ki se nagyon látni tőle hátra.
A régi Mastert vmi tesók vették meg,a cég logója meg rajta maradt,sokszor hagynak le bennünnket autópályán,dudálnak meg integetek...jah a fogyasztás különbségéről meg ne is beszéljünk.
A kangookal nincs baj.Szvsz ha rendesen,és rendszeresen van karbantartva egy autó akkor bőven meghálálja,igaz vannak típushibák,azokkal meg csak együttélni lehet.
Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
diegho
nagyúr
Ma hívtak a szervizből, azt mondják meg tudják csinálni a kulcsomat. Mikrokapcsolókat kell cserélni, valamint a kulcsházat, azt a gumis részt, amit be kell nyomni. 7000-et mondtak rá, plusz 1-2 ezer munkadíjat.
-
F_Zolee
veterán
Halandó(nem hozzáértő ember ) honnan tudhatja, hogy az Agila Z10XE motorhoz milyen alkatrészek kellhetnek egy vezérlés cserénél, tételesen?
-
diegho
nagyúr
válasz kriszpontaz #43445 üzenetére
Engem nem az ár érdekel, hanem hogy legyen róla számla és garancia.
-
gban
Közösségépítő
válasz F_Zolee #43446 üzenetére
Megkérdezi a szerelőtől hogy mit vegyen.
Az én szerelőm pl. nem is építi be a dolgokat ha nem veszek meg mindent, vagy nem azt veszem ami kell, mondván ő így nem engedi ki az autót, mert az övé a felelősség.
Meg van olyan is hogy ha nem feltétlenül kell valamit cserélni, és kérdem, mi van, ha ezt nem cseréljük csak azt, akkor elmondja, lehet úgy is, a gyakorlatban működik / nem működik a dolog, így tegyünk így az én felelősségemre / csak ha nagyon akarom akkor legyen így, de nagyon nem fogok jól járni.Postázást nem vállalok.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest