- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
válasz Phobion #43803 üzenetére
Nem lenne nehéz, ha lenne elég infóm - az is ott van a 15 posttal feljebbi irományomban hogy miért...
Mielőtt beruháznál, tényleg nem árt utánanézni hogy mit írtunk róla - nem véletlenül írtam amit írtam....
Pl. ha közölted volna hogy milyen a motorod, 99% hogy tudtunk volna érdemi infót adni.
Mert az hogy 99-es F Astra, az elég tág fogalom.
Még csak azt sem tudjuk, hogy dízel vagy benzines.A rangba meg bele lehet kötni, semmi köze ahhoz hogy ha valamire kíváncsi az ember, érdemes pontosan utánaolvasni.
Mindenhol azt írják, olvass, keress, hogy ne ugyanaz a kérdés legyen leírva és megválaszolva naponta - ennek ellenére simán írtam volna a hiányolt "nem"-et vagy "igen"-t ha nem csak annyit írtál volna hogy 99-es F Astra...
Szóval ha ranghoz akarod kötni, legyen a közösség érdeke hogy pintos kérdések hangozzanak el, erre pontos válaszokat adjunk, és nem naponta ugyanazok hangozzanak el.
De szerintem eléggé erőlködés ezt belevenni, és belekötni a válaszadóba amikor nyilvánvalóan nem kötekedett, hanem utalt rá hogy a hiányos kérdés ellenére merre van a válasz...[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #43806 üzenetére
Szééééépecske mindkettő, de engem továbbra is ki fog borítani ez a gyalogosvédelmi motorháztető hülyeség, annyira uniform és ... hát csúnya na nincs mit ezen szépíteni.
Ami számomra gáz, hogy van erőkülönbség és mégis összehasonlítják. Meg eleve, 2 vs 2.2 liter eh.. A Mazda jóval hamarabb leadja a max teljesítményt, dízelről beszélünk és 5200 -ig pörgetni??? Még a szívó benyát is meggondolom mikor tolom el addig.. Motorban sajnos szerintem egyértelműen messze jobb a kettő közül a Mazda.. sokkal. És jóval könnyebb is. Nem is értem, hogy hogy lehet ilyen kicsi különbség a 0-100 -nál a kettő közt. Szerintem nevetségesen apró egy 2 literes kis turbódízel egy ekkora óriási és nehéz batár alá..AMD Power ezt nem tudtam, hogy 7 éves. Mondjuk nem tudom hogy ettől feltétlen adódik-e hogy nehéz mint a dög (ami nem baj) és egy arányaiban hozzá képest kis hörcsöghergelő rotyogó van benne (ez már baj így)
Na pont ilyen antennát szeretnék a H -ra. Szerintetek fel lehet romantikusan erőszakolni egy Insignia cápaantennát egy Astrára?
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #43809 üzenetére
Igen a hátsó ajtó meg főleg amikor fel van nyitva az valahogy nagyon aberált szegénykém
AMD Power ja hogy Insigniából eddig egyetlen egy féle van csak a motorokat pofozták ki-be össze-vissza, meg volt a facelift? Nem is tudtam fene se figyelte az árkategóriát ami esélytelen volt
Egyébként most kövezzetek meg, de valahogy 1:1 -ben sem cserélném el a H astrát egy Insigniára ezzel a motorral. Minek? Hogy menetdinamikája ugyanolyan vagy méretéből adódóan ugyanolyan legyen (motorerő-súly közel azonos, még gyengébb picit), vagy most hogy 2 literrel kevesebbet fogyasszon, vagy legyen alattam egy akkora batár hogy 100 fős menekülttábort elrejtek benne? És mindezt milyen áron is..? Én ebben az árkategóriában már komoly erőt várnék el és dinamikát. Még a Mazdáénál is jobbat.. Különben marad a "rizs-zsebrakéta" Euro módra[ Szerkesztve ]
-
sziku69
őstag
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #43813 üzenetére
Hát az a baj, hogy ilyenkor szokták azt mondani, hogy senkit nem érdekel, engem sem, csak az hogy épp itt épp most hol és mit kapok a pénzemért Tehát miért érdekeljen engem, hogy az INsignia nem újított 6 éve míg a mazda kb. 5x Mindenesetre mondom nekem ez a durván minden 10kg önsúlyhoz 1 lóerő (amit az Insignia tud, valamint az 1.6 H stb..) az nagyon jó és szeretem, de 6-8 milkáért egy óriási batár insigniához ennyi pénzért ilyen fullextrás belsővel stb.. a motortól is sokkal többet várnék el, mondjuk úgy 2x ennyi.
-
F_Gergely
őstag
Tegnap láttam egy ilyet az aréna parkolójában, mondtam is cimbinek hogy ez igen egy senator, de valahogy nem érezte át a helyztet
-
RpPRO
őstag
Milyen klímatisztítási megoldást javasolnátok a G Astrámhoz, ami nem túl drága?
A belső keringetőm nem működik, céghez nem vinném 10 ropit fizetni.
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
HoaryFox
Topikgazda
Sziasztok!
Máma vettem meg első autómat, egy '92-es Astra F 1.4 GL személygépjárművet Holnapra meglesznek a papírok és már hozom is el
És így megragadva az alkalmat kérdeznék is egyet: hol lehet javítófesstéket kapni hozzá? Feltúrtam barátomat a Google-t, de semmi említésre méltót nem találtam!
Előre is köszöntem!
Képeket majd teszek fel, bár nem egy szépségdíjas szegénykém
[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
nagyúr
Opel középfurat 56.1 vagy 56.6?
-
trassher
addikt
válasz HoaryFox #43817 üzenetére
Gratulálok, üdv köztünk!
tboy93: Csak a magam nevében tudok nyilatkozni. G astráé 56,5mm.
Egy nehéz kérdés tőlem is jön. Delphi QS (4396) klímakompresszor tengelyének az átmérője érdekelne. Én nem tudom megmérni mivel nincs aknám és a kompresszor is fent van a kocsin.
Redmi Note 7
-
Def26
félisten
Tudtok mondani online alvázszám ellenőrző/lekérdezőt? Jó az online fizetős is.
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
nagyúr
válasz 7Sony7 #43823 üzenetére
Idezek:
"A középfurat a felni középső furatának átmérője, amelybe a kerékagy illeszkedik. A középfurat átmérőjének ezért azonosnak, vagy nagyobb átmérőjűnek kell lennie, mint a kerékagy átmérője, ellenkező esetben a kerékpántot nem tudja rögzíteni. Előfordul, hogy ha a gyártó által előírtnál nagyobb a középfurat, akkor vezetés közben zavaróan rángat a kormány. A probléma kiköszöböléséhez a felniket központosító gyűrűvel együtt szállítjuk, melyek mintegy "betömik" a kerékagy és a középfurat közti távolságot."
-
haddent
addikt
válasz HoaryFox #43817 üzenetére
Grat! Javítófesték van mindenhol, csak úgy randomra. Pl. tesco, homasita. Sokféle van, valamelyik biztos nagyjából illeszkedni fog hozzá. XIX. kerület Ady Endre úton van autófestékbolt, ott 3.000 -ért kevernek akrilfújót, színkódnak megfelelőt. A metál drágább. Na azzal már újra lehet fényezni profin egy elemet és tökéeltes lesz.
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz haddent #43826 üzenetére
és (#43823) 7Sony7 köszönöm a válaszotokat.
Sajna Debrecen egy picit messzebb van mint Pest (Kalocsa, Bács-Kiskun megye yeah)
Szóval nem olyan vészes a helyzet ilyen téren. Lehet előtte meg kéne csináltatni mindkettő hátsó elemet, közös bennük, hogy már javítva voltak (nem valami szépen), jobb oldalon meg a szokásos Astra-betegség (betöltő nyílás körül elkezdett rozsdásodni) felütötte a fejét.Gondolom lehet egyben kapni ilyet. Vagy inkább bízzam egy rendes karosszériásra?
[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #43828 üzenetére
Igen én többet várnék egy Insignától. Nálam az felsőkategóriának számít. Jó tudom ez Magyarország és kell nézni az Opelt meg amúgyis Opel fujj fujj.. Az igaz, hogy öreg már. De 5-6 éve felső volt. És nekem ne mondja senki, hogy a full extrás K astra az nem közép-felső kategóriás autó a ledes lámpával meg minden mittoménivel.. Csak azért mert kompakt..?
Szerintem ezen letesztelik ezeket az újításokat, és utánna jön az Insigniára végre. Mondjuk a tendencia hogy még ezekből a motorokból is sikerült faragni remélem az Insignián nem látszik majd meg és a kis modell-autó motorokon kívül lesz majd netán egy V6 vagy húha egy V8 valami értelmes erővel és max. +1 millió felárral.Most egyébként lett egy pontos fogyasztás: 48,980 liter Shell VPower Nitro+ Racing 100 -as benzin és 540km után tankoltam de még csak világított nem villogott (a 48,980 az konkrétan már a port szívta fel legutóbb szerintem alig volt benne, tehát olyan 550-560 lehetne számolni). Ebből olyan 275-300km pálya de unalmas pillanatokban is 140 inkább 150-160 ahol már bizony 4000 fölött pörög és megnő az étvágya. Városban sem kíméltem utánna gyors indulások visszaváltás padló stb...
Na szóval így jön ki olyan 8.5-9.5 közé, tehát mondjuk 9l/100km aminek én nagyon örülök mert hát mondom, hiába volt benne pálya, jelen esetben a fogyasztást max. növelte[ Szerkesztve ]
-
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
haddent
addikt
10 ropiért (illetve kevesebbért) általában teljes külső-belső mosás waxolás és teljes klíma és járatfertőtlenítés, tisztítás jár, egész pontosan kapásból tudom ezt 8 ezerért. A klímatisztitás ennek töredéke kell legyen. Otthon te azt a büdös életben nem tudod kitkarítani fertőtleníteni max ha van ózonod és tudod nyomatni bele (De akkor nem kérdeznéd), vagy ha szétszeded darabokra és kézzel átmosod szépen...
-
válasz haddent #43834 üzenetére
Nem akarok belevau, mert jelen pillanatban márkaidegen vagyok, de tavaly csináltattam ózonos tisztítást. kb 3 napig ért valamit. Ha már ázott kutya szag van minden klíma leállítás után, csak a fertőtlenítő folyadék/hab megoldás segít.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
#81556480
törölt tag
válasz bitpork #43836 üzenetére
Nyilván nagyban függ attól mennyire van "ázottkutyaszaga" a cuccnak, ahogyan Te is fogalmaztál. Én pl minden irányból elég jól be szoktam neki mosni egy éven 1x-2x. Az lehet még jó cucc, aminek van kicsi csöve és be lehetn neki dugni mint egy tükrözésnél
[ Szerkesztve ]
-
válasz haddent #43838 üzenetére
Házilag csak annak javasolt aki tudja mit csinál. Az a fertőtlenítő izé amit hab v folyadék formájában használnak a gombatenyészet kiirtására, képes a szigetelést és szivacsot feloldani. A legjobb ha szaki szétszedi és úgy takarítja szerintem. Lefordítva: én túl gyáva voltam hogy kipróbáljam
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
HoaryFox
Topikgazda
Na, megígértem, itt egy pár kép az autowagenről
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
Bocsi a dupláért, de kérdésem volna és lejárt a szerk. idő egy kicsit
Ferdehátú F Astrába milyen antenna kell és hogyan lehet kicserélni? Sajnos Google most nem volt a barátom.
Ha valaki csinált már ilyet és ezt esetleg képekkel tudja illusztrálni, azt nagyon megköszönném!(Unalmas csendben vezetni )
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #43831 üzenetére
Szerintem nem baj, ha van súlya (ha az azt jelenti, hogy erős a karosszéria) csak legyen benne motor is, ne 1000-es 3 hengeres turbóbenzin.
Inkább vigyázzon rám, mint versenyautó legyen.(#43842) necsak: Le kell bontani a műanyagokat a csomagtartóban azon az oldalon. Kicsit trükkös kihajtogatni. Asszem 1 darab csavar tartja alul magát az antennát + egy vezetékkel testelve van és az antenna koax is rá van csatlakoztatva.
Mindez a karosszéria lemezei között van, szóval nem árt ha minden irányba fordul a kezed és van legalább 2 csuklód egy kezeden. Ha minden csavart kiszedtél akkor kívülről nyomd be az antennát, hogy az a műanyag gömbfej ami a tövében van az bepattanjon és így a beltér felől ki tudod szedni az egészet. Az újat ugyanígy tedd vissza, minden mozzanatot visszafelé lejátszva.Én ilyet vettem ősszel, azóta fasza.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #43843 üzenetére
Na ebben vegre teljesen egyetertunk. Leeyen csak nagy nehez dog nem kell JDM et csinalni az euro cuccbol.. Csak legyen ala aranyaibam megfelelo moci
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Markizmark #43843 üzenetére
Köszöntem! Majd ha megcsináljuk a kollegával a szűrő és olajcserét, akkor majd nekiállunk ennek is
(#43845) (Bundás): Inkább egy olyan autót vettem, ami mechanikailag kifogástalan vagy csak simán rendben van, a külseje számomra inkább másodlagos, persze, azért ne essen szét.
A tetőkárpitot talán otthon meg tudom csinálni gyorsba, a külsejét meg majd egy karosszériásra bízom, ha majd nem lesz mínuszban a számlám"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz diablo1984 #43848 üzenetére
Igen, az Astra betegség már igencsak elérte szegény Nyihámat (ez a neve, Nyiha ), majd jól rendbehozatom, mert ez még ma is autó
A ma kapható autók közül nem fog sok így kinézni 23 év után...[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
7Sony7
addikt
válasz HoaryFox #43827 üzenetére
Szerintem egy kasznissal jobban jársz. Otthol nemigen tudnád kicserélni, ha arról van szó, amire gondolok.
A Hankooknál vagy Matador gumival? Szégyelld magad.A jobb oldali magashang-sugárzóm ( ami a tükörállítónál van) nem szól. Hogyan lehet azt kimérni, hogy ho a hiba?
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ingatlanos topic!
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- PlayStation 5
- Milyen switch-et vegyek?
- Ukrajnai háború
- Öregszem
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Automobilista 2
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest