- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz GLOCK34 #43550 üzenetére
Hát hogyha mindig odafigyelsz és töltögeted akkor kenés az lesz... De azért nézesd meg szerintem.
Én is kérdeznék, mert jön lassan a 10 ezres olajcsere. Most Mobil1 ESP 0W-40 van benne. Tegnap beszéltem megint egy olajboltossal hogy mi mennyi, és megint kaptam a fejmosást, hogy "miiiihhh? 170 ezret futott motorba 0W-40??". Asszongya nekem, hogy ennyit futott már kicsit kopott mociba valami vastagabb kéne.
Mondom neki, ember, 40 a melegoldali, az sűrűbb mint az 5W-30 amúgy is, a 0W meg direkt jó mert kevésbé nyálkásodik ahogy hűl, ezzel egyetemben nyilván hamarabb bemelegszik (illetve jobban mondva hamarabb eléri a megfelelő viszkozitást).Ettől függetelnül kiváncsi vagyok a Ti véleményetekre (megint), mert csak felkeltette bennem a paranoiát ez a tuskó Szóval rakhatom bele a jó kis 0W-40 olajamat, de ha jól esik akár 0W-30 is ha nem eszi túlságosan és a szintre odafigyelek? Erről is volt szó de szerinem az 5W-30 ma már sztenderd, ez az alap. Tehát a 0W-bármi az még exkluzív, drágább, de talán az adalékok is jobbak cserébe, ezt se felejtsük el.
Most is ez a 0W-40 volt benne az utóbbi hajtós-pörgős 10 ezer alatt, volt benne bőven nyüstölés (melegen persze!), semmi problémát nem vettem észre, sőt szerintem halkabban indul mint a Mannol 5w-30 -al tette.Legnagyobb probléma, hogy néha (de nem is hidegindításnál!) kell neki 3 max 4 másodperc hogy az Aladin-olajlámpa eltünjön, szerintem ez bőven normális, nem? Na meg az az 1 deci / 7 ezer km fogyasztás na bumm
-
Declare
őstag
válasz diegho #43537 üzenetére
Milyen motor is ez?
Az hogy a klimakompresszor hangos az miben nyilvanul meg? Vagy ad valami rendellenes hangot?
(#43550) GLOCK34: szerintem ezzel együtt kell elned, sokan irnak, ilyen nagyobb olajfogyit. Ha nem füstöl keken, akkor öntsd utanna amit kell es szerintem nem lesz semmi baj. Esetleg valtsal sürübb olajra az 5w-30 rol, ha ezt opciokent engedi a leiras. Vagy probalj mas markat beleönteni, mint amit most hasznalsz.
(#43536) zeg ha ez lenne az atlag mentalitas, mar nem lenne emberiseg
-
GLOCK34
aktív tag
válasz haddent #43551 üzenetére
Mindenképp elviszem,csak ez a 3-4 hét kritikus. Megnézem inkább hetente többször.
(#43552) Declare Nem zavar túlságosan az olajfogyasztás csak nem szeretném kinyírni. Füst nincs,többször is megnéztük. Volt már benne 10w 40 Castrol Magnatec az előző periódusban,akkor 1 év alatt 6900km ment bele utántöltés nélkül és a nívón 1 egységgel csökkent a szint. Ezt figyelembe véve most is hajlok a 10w40 felé.Ha jól emlékszem gépkönyv szerint is javasolt.
-
haddent
addikt
válasz GLOCK34 #43554 üzenetére
A nívónak semmit nem kell elhinni. Jó is hogy felhoztad megosztom a fejleményeket hátha tanulságos:
szóval 7000 alatt a max fölöttről picivel a min. közelébe csökkent. Jó meguntam, 1 deci rá, épp a max környéke. Egy hétre rá hülyén nézhettem mert fél csík hiányzott vagyis úgy tűnt. Jó akkor még 1 deci rá. Na most tökig van töltve elég lett volna pontosan 1 deci. Jelzem a nívón ez 1 teljes liternek felel meg. És pedig hülyeség, mert az 1 deci bizony nem több.
Szóval nívós méréssel opeleknél csak okosan -
-
haddent
addikt
válasz Declare #43559 üzenetére
Ugyanúgy, ugyanott. Háromféle "eset" van egyébként. Teljesen hidegen (ekkor ugye az összes olaj ott van a tankban alul, ekkor a legmagasabb, hát ekkor jóval max felett van), hidegindítás után egyből (ekkor nem tágult az olaj de szét van verve az egész mociban tehát kb semmi nem maradta tankban ilyenkor al egalacsonyabb), és melegen, leállítás után egyből / 5-15 perccel. Szerintem a legutolsó a szakszerű ahogy mondod te is. És igen, így néztem és ez van. Totalcaros olajdoki se tud rá mit mondani, de itt a fórumon is volt valaki talán Vekivel akit átbaxott a nívó
De már csak egy ezres kilóméterben és eresztem le, aztán kiderül minden turpisság. Mondjuk az a gáz, hogy mondom eleinte is és most is túl van kicsit töltve, amit aztán nyilván hamar ki is ver épp ahol tud, és hát ezt is "fogyasztásnak" fogom elkönyelvni mivel képtelenség megállapítani. De annyi baj legyen.diegho ez a klíma dolog milyen? Nekem néha indulásnál olyan recseg-kerreg hogy eleinte befostam, de aztán rájöttem hogy csak klímával csinálja azóta nem törődök vele. Olyan mintha a kuplungolna, amit hát csinál is.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz AMD Power #43556 üzenetére
Reméljük. Az apróságokat meg majd folyamatosan, ahogy előjönnek javítjuk, a klíma bírja, amíg bírja, szerzek majd bontottat.
haddent nálam az van, ha pl elindítom az autót, a klímát benyomom auto-ra, rögtön felkapcsol maximumra, na ilyenkor, ha kiszállok az autóból és felnyitom a motorháztetőt, hallani, hogy kicsit morog a klíma kompresszor, ha leveszem auto-ról mondjuk 2-es fokozatra, akkor ez a morgás meg is szűnik - lehet morog, de elnyomja a motor hangja. Az utastérben is hallani, ha maxon megy a morgást, ha visszaveszi magát, akkor tök csendben dolgozik.
[ Szerkesztve ]
-
sasa58
tag
Sziasztok!
Más fórumon már volt róla szó, hogy Astra H 1,6 benzinesnél (XER) 2800 köröli fordulaton valami rezonancia érezhető a pedálokon és a kormányon. Én is most vettem észre, minden sebességi fokozatban, de álló helyzetben nem. Most, hogy odafigyelek egyre zavaróbb. Ti tapasztaltatok ilyesmit?
-
mohabá 007
aktív tag
válasz haddent #43560 üzenetére
" Mondjuk az a gáz, hogy mondom eleinte is és most is túl van kicsit töltve, amit aztán nyilván hamar ki is ver épp ahol tud, és hát ezt is "fogyasztásnak" fogom elkönyelvni mivel képtelenség megállapítani. De annyi baj legyen. "
Idézet:
"....a magasabb motorolaj szint a tömítéseken keresztül olajfolyáshoz vezethet,vagy az olaj túlzott habosodását segítheti elő. Mivel a habzás a légbuborékok motorolajba kerülését jelenti, ez mindenképpen kerülendő a motor élettartamát tekintve. Ha ugyanis légbuborékokkal teli olajréteg kerül a mozgó alkatrészek közé, akkor az olajfilm nem lesz folytonos, szakadozik a légzárványok mentén, ezért kenési elégtelenség lép fel, ami súrlódáshoz, melegedéshez és a motor erőteljes kopásához vezet..."[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #43567 üzenetére
Jó azért itt ne literekre gondolj(atok) És amúgyis most ment bele annyi összesen mint a gyári előírás. De amúgyis engem le hamarosan
sasa58 Z16XER semmi hasonló soha nem rezonál nagyon puhán jár. (Tudom, mert az F az nem, van viszonyítási alap)
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Declare #43552 üzenetére
A piaci befektetők se hülyék.Sok évvel ezelőtt felmérték,hogy egy városi használatra szánt villamos kisautó gyártási költsége kb: húszezer euró.A piac viszont csak tízezret adna érte.Mivel második városi autónak 6 milla sok,nincs rá igény,így hozzá se fogtak a gyártáshoz,és egy jó darabig hozzá se fognak.(a széles fogyasztói rétegnek ennyi pénze nincs egy korlátozott mozgású négykerekűre)
Ez nem mentalitás kérdése,hanem anyagi lehetőség,józan paraszti ész.Az emberiség fejlődése azért még nem fog megállni, mert nincs mindenkinek villamos hajtású kisautója.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #43570 üzenetére
Egy pöttyet el vagy maradva böven van a piacon villamos auto, söt ingyenes töltesi lehetösegek jelennek meg egyre több helyen, parkolokban, utcakon. Legujabb terv, hogy az ujonan cserelendö LED közvilagitasi oszlopokon is lesz csatlakozo. Ezen kivül ott van az adokedvezmeny stb...
Több eve mennek sorozatgyartasban a villanyautok, egeszen a kicsi kategoriatol (ilyen kis smart szerü renault twizzy ), kis auto (Renault zoe stbstb), közepkategoria (vw E golf ami full elektromos, vagy GTE golf, ami villany es benzin egyszerre, külsö konnektoros töltesi lehetöseggel, 30km ig full E hajtassal), a felsö kategorias sportautoig (Tesla S).
de böven lehetne meg sorolni a listat, a bmw i3 ami szinten full elektromos, vagy az i8 ami hibrid sport....mind mind szeriaban gyartjak
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #43571 üzenetére
Ne folytasd a felsorolást mert behányok a Tesla kivételével Szerintem el kell dönteni, hogy benzin, dízel vagy elektoromos azt kész. Nem keverni meg hibridelni. Hülyeség az egész. A Tesla nagyon jó, de csillagászati sose térül meg és van aki szereti a bűzt és a bőgést
Ettől függetlenül neked lesz igazad, mert a sok hülye torkán még le is tudják tolni, hogy de bizony az elektromos autó a jó mert nem szennyez. Igen, és az irdatlan mennyiségű elektromos energiát majd honnan szerzik? Bizisten nem égetnek semmit hanem csak atomerőművekből? De biztos? Tutimegigérik? És az olajlobbik ezt majd nézik és tapsolnak? És a sok hülye dilettáns zöld barom nem fog hisztizni, hogy épül Paks2 mert jajtejóég atom az biztos rossz? Helyette miért nincs tele szélerőművel az egész ország. De tényleg, 10 méterenként egy és akkor úgy Paks tizedét ki is váltja, mijó lenne már. Na meg a napelem. Azám a biznissz.Ellentmondásos az egész és óriási érdekek ütköznek. Szerintem előbb köszönt be (ez is sajnos) mondjuk az E100 "benzines" turbós 2 hengeres (Trabant forever) csodák kora.
(Egyébként kalandos kedvemből tankoltam 1/3 vagy még kevesebb arányban E85 -öt és teljesen jó. Ami garantált hogy nincs változás ami jó, de szerintem érzésre még csendesebb finomabb az alapjárat és talán icipicit nyomatékosabb is alul, viszont érzésre lomhábban pörög fel talán? Kicsit megváltoztatja a karakterisztikát aztán lehet csak beképzelem az egészet. )
[ Szerkesztve ]
-
sasa58
tag
válasz kriszpontaz #43569 üzenetére
Ez a motortartó bak felmerült már, de miért csak 2800 fordulatnál csinálja és üresben nem? Valakinek úgy szüntették meg, hogy a jobb oldali féltengelyre valami plusz súlyt raktak, ami egyébként a Vectra B-hez való.
Szervizben is látták (tapasztalták) már, ott azt mondták, hogy a kipufogó rezonátor rezonál, ami nemrég lett cserélve. De lehet, hogy csak le akartak rázni. -
gerisz23
őstag
válasz haddent #43557 üzenetére
A corsámba ha jól tudom 4 liter ment bele,meleg motornál maxot mutatt a pálca.A régi corsám úgy elment olajcserétől olajcseréig hogy egy fikarcnyit se mozdult meg a szint,mindíg a nívó közepéig töltöttem hideg motornál,és nem kapott csak Bárdis olajat a végén.Szép hangja volt semmi motorgond.10000ként csere,az meg bele ment egy év alatt.
Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
Declare
őstag
válasz haddent #43572 üzenetére
Semmiben nem ertünk egyet, de nem baj
En nagyon birom ezeket a dolgokat. Gondolkodas nelkül vennek egy ilyen hibrid GTE golfot. 4 ora alatt feltöltöd, sima konnektorbol, 30km mehetsz vele elektromosan (nekem ez böööven eleg lenne atlag munkanapon, akar 2 naponta eleg lenne bedugni a konnektroba ). Mellette viszont 200+ loerö es valami 6-7 masodperces 100 as gyorsulas . Multkor körbejartam egy ilyet, beültem, megtapiztam, hat full extra.
Alternativ enegia ezerrel terjed. Ne Magyarorszagbol indulj ki, hogy ott mi van. Lepj ki az orszaghataron, akarmerre nyugatra, olyan napelem mezök, meg szelerömü farmok vannak, hogy besza-behu mi meg egy bös-nagymarost se tudtunk megcsinalni.....a tengeri ár-apály, hullám energira is vannak már müködö es fejlödö megoldasok....rengeteg. Napelem is nayon jo. Nekünk is van, gyönyörüen termel. Technologia meg fejlödik, egyre környezetbaratabban gyartjak, egyre nagyobb elettartammal.
A jövö nem a köolajban van, az elfogy sejkeket meg nem kell sajnalni, azok bevasaroltak mar magukat az uj üzletagba. Biztos lehetsz benne, hogy betoltak a millio euroikat ezekbe a fejlesztesekbe, amikböl a közeljövöben sokszorosat fogjak kivenni, ha berobban megjobban ez az egesz.
Na de befejeztem, ez az en velemenyem, amugy ez meg egy opel forum
-
trassher
addikt
válasz Declare #43575 üzenetére
Azt azért ne felejtsük el hogy a villanyautónak akad éppen felára nem kevés. Megnéztem most a golf árakat.
Golf Start 1.2 tsi 4.499.840 Forint
Golf GTE TSI Plug-In-Hybrid 11.715.550 Forint
Differencia: 7.215.710
Benzin ára ma: 389 Ft/liter. A difiből kijön 18549,38 liter benzin. Egyen 100 km-en 6 litert vegyesben vagyis a difiből ellehet autózni 309.156 km-t. Na akkor hogy is van ez?Gergőke88: Ez igaz de most nem állok neki összekonfigurálni egy ugyanolyan felszereltséget. Mellesleg az 1.2 tsi trendline 5.823.180 Forint, nagyob felszereltség nincs. De akkor vegyünk egy 1.4 tsi-t amiből a legdrágább highline 7.018.250 Forint. Ennél a difi 4.697.300 Forint -> 7 literrel számolva még így is megmarad 172.504 km-re való benzin ára. Továbbra sem értem miért éri meg a villanyos. Ahol jólét van ott 3 év után eladják az autót, bele sem kerül ennyi km.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
haddent
addikt
válasz Declare #43575 üzenetére
Az lehet, hogy napelem és szélmalom mezők vannak de irodalmi nyelven szólva szart sem érnek. Leterítheted egész Magyarországot és Paks közelében nem fogsz járni ami egy picike kis területen szép csöndben teszi a dolgát ráadásul a zöldek hülyeségével ellentétben teljesen tisztán és biztonságosan. A napelemek nagyon hamar elpusztulnak és iszonyatosan drágák. A szélerőmű meg karbantartást igényel és ugancsak piszok drága. Ez képmutatás semmi több
Ha akkora biznisz lenne a napelem akkor az összes nagyhatalom már telepakolta volna a sivatagjait vele. De borzalmasan drága, rövid élettertamú, és a termelés az nulla. Nektek otthon lehet, hogy besegít ha épp minden lámpa ledes mellé, de ennyi
Szerintem sem a kőolajban van a jövő teljesen természetesen, viszont abban biztos vagyok, hogy amíg szó szerint el nem fogy addig azt fogjuk venni ha akarjuk ha nemEz csak tipp egyébként, de amint elterjedne az elektromos autó és a hagyományos meg kihalna, szerinted nem emelnék 5x meg az energia árakat? Annyi haszna lenne, hogy a belvárosban nem pont a lakók pofájába megy a smoke&charm , de globálisan nézve nem lenne/lesz változás amíg valóban felhagynak a kőolaj származékokkal meg egyéb szennyezésekkel
-
trassher
addikt
Mellesleg lehetnek az autók környezetbarátak nem ér semmit. Egyszer a kínaik meg az indiaiak ahogy egyre jobb színvonalon élnek rájönnek majd hogy nem csak rizset lehet enni. Akkor majd szépen felzabálják európát és amerikát.
Redmi Note 7
-
Declare
őstag
válasz trassher #43576 üzenetére
Egyelöre draga, bar egy Renault zoe varosban, nem biztos, hogy mar most nem rentabilisabb egy kisautonal.
(#43577) Gergőke88 igy van. GTE azert a 12 misiert fullextra, panorama ablak, fullbör, dsg.....es 200 lo
(#43578) haddent ez meg nem igy van de ez itt nem tema
mod: sokat irtam, de nem. Röviditettem, nem offolom szet a topicot
[ Szerkesztve ]
-
kriszpontaz
veterán
Most szívesen megütném azt aki kitalálta hogy az Easytronic betanítása csak security kód beütése után kezdhető, és csak Tech-2 műszerrel. Szeretkezhetne egy vagon majommal.
-
concret_hp
addikt
B corsában ha az ablakmosót indítanám, nem is hallom, hogy erőlködne a szivattyú
gondolom ilyen pár ezresből megúszom nem?
olajcserén kívül van valami viszonylag rendszeres szerviz? mást még nem csináltattam rajta, de műszakinál elvileg átnézték (téli-nyári csere nyilván)vagy fullba vagy sehogy :D
-
gerisz23
őstag
válasz concret_hp #43584 üzenetére
Utángyártottat raktam bele anno,jó volt.guglizz rá,vagy irány egy bolt,nem bonyolult a cseréje csak kicsi a hely.alvázvédőt kívánja,szeret rohadni az tuti...
[ Szerkesztve ]
Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
Def26
félisten
Mentem ma egy kört insignia 2.0 160LE -vel. 2011 -es évjárat, elvileg ezekkel már nincs sok gond. Álom ez az autó. 3 -an ültünk benne, légkondival, "eco" kikapcsolva. Ment mint a barom és csodaszép.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
haddent
addikt
Én is láttam ma egy "M" rendszámos hófehér nem kombi (talán az 5 ajtós?) vadiúj gyönyörű insigniát, akkora és olyan impozáns opel felnivel hogy a pofám leszakadt, hihetetlen szép az az autó, őszintén mondom, hogy mehet a sunyiba az Ódi is pedig az is nagy kedvenc. Kár, hogy bajok vannak velük. Bár ahogy mondod már nincsenek?
Arra lennék kiváncsi, hogy kanyarokban mit tud a futómű. Mert tippre utánanézés nélkül ez is jóval hosszabb mint egy (H) Astra, nem? Sosem szerettem az apró autókat de ez a futómű baromira bejön, nagyon jól bírja feszes, veszi-viszi a kanyarokat vadállat módra is, a kicsúszása meg nagyon érezhető/kiszámítható azzal is lehet akár játszogatni
[ Szerkesztve ]
-
Def26
félisten
válasz haddent #43588 üzenetére
Már annyi melóssal, szervizessel, stb beszéltem, hogy leégett a szám. Szinte egybehangzó véleménnyel mondták, hogy a 2011 -es frissítés (eco) után már közel sincs velük annyi baj mint a 2009-10 -es modellekkel.
http://www.insigniaclub.hu/ is nézegettem, itt is a a problémás topikok szinte mindegyikében 2009 -es modellekkel nyűglődnek a tulajok.
Az van, hogy elég sok 2009 -es modellt már megkapsz 2.5m környékén és erre vérszemet kapnak a kispénzű tulajok is. Lemennek vele 1000km -t és megijednek, ha kidob egy hibát az autó. Persze szervizbe sokan nem viszik, mert az drága, akkor meg marad a remegés meg a szaropelezés.
Szerelők szerint sem olcsó mulatság a kettős tömegű, meg vezérlés stb, de ezeket mind be lehet tervezni és ha megvan a csere akkor újabb 200k -t mehet az autó.
Ezen egy 19" -os felni volt, szar gumikkal , de érzésre nagyon jól ment kanyarokban is. Érezni, hogy kell egy ekkora kerék a 160LE -hez. Tudom, sokaknak lófasz a 160LE de nekem újdonság volt.
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
AMD Power
titán
Nem csak az Opelnél hanem szerintem mindegyik gyártónál nagy + előrelépések vannak a facelift utáni kiadásoknál. Lásd F Astra Classic 1998 utániak. G Astra 2004 utáni Classic II, H Astra 2007 utániak. Én nem véletlenül mondom/írom ,hogy ha egy mód van rá akkor nem az "első kiadást" érdemes venni egyik szériából sem.
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #43592 üzenetére
Ez nem csak autóra igaz - korábban írtam erről egy gondolatmenetet, miszerint ha megkérdeznek, milyen telefont vegyek, annyit mondok, garosat.
Aztán még annyit, hogy olyat, ami már legalább fél - egy éves modell.
Azoknál is igen gyakori a gond az első szériákkal - használat közben derül ki hogy nem jó a szoft, vagy hibás az egyik alkatrész.
Mert nem a gyártó teszteli azokat, eladás előtt, hanem a sokmillió tesztelő, aki még fizet is azért hogy tesztelhesse az új modelltPostázást nem vállalok.
-
Def26
félisten
válasz AMD Power #43592 üzenetére
Tökéletesen egyetértek. Jó volt amúgy ezt hallani komolyabb szakemberektől is, mert már kezdett tőle elmenni a kedvem, hogy csak siránkozás megy a fórumokon. Egyszerűen nem szabad első szériást venni semmiből és kész.
A hihetetlen dolog nekem az, hogy miért nem tesztelik le rendesen ezeket a termékeket, alkatrészeket.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
haddent
addikt
válasz Gergőke88 #43593 üzenetére
Azok le vannak szarva szerintem Amd meg Def is igy gondolja. Megbizhatosag es a hibak javitottsaga barminel tobbet er.
gban pontosan en is benyaltam nem egyszer. Aztanket honapoal kesobb sunyiban frissitett a gyarto es hopp mar nem esett szet elol hatul a vizallo telefon
[ Szerkesztve ]
-
Def26
félisten
Van itt egy fasza insignia fórum. Nagyon hasznos dolgokat írnak. [link] (be kell jelentkezni, hogy minden topik látszódjon)
Rengeteg problémát megoldottak már. Sajnos főtengely csapágy és olajpumpa gondok vannak elég sok autóval, ahogy olvasom valami széria hiba lehet a 2013 előtti 2.0 CDTI 160LE motorokkal. Ugyanezen motor 131LE változatával nincs sok probléma.
A guru szerint a silány minőségű gyári olaj, és a 30k -s olajcsere bassza szét a motort. Aki ilyen autót tervez, azoknak nagyon fontos odafigyelni, hogy leinformálható előélete legyen az autónak, és ha pl. céges volt (cégek tartják a 30k -s olajcserét, de sajna ez alá nem nagyon mennek) akkor autóvásárlás után a nagy szerviz mellé kell kérni egy főtengely csapágy ellenőrzést is.Srác (insignia fan) már 1x autóban cserélt főtengelyt, elég nagy tapasztalata van. Itt ír a javításokról képekkel, és a hibákról is. mivel lehet elkerülni stb. [link] (be kell jelentkezni, mert a képeket csak így látni)
Bocs, ha unalmas, de ha jön majd valaki aki insignia -ra hajt akkor nem kell körbekeresgélni a fórumokat a széria hibáékkal kapcsolatban. A fenti linkeken mindent megtudhat ami érdekli.
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
_seth_
veterán
SOS!
Vectra B, kormányzár nem kapcsolható ki, csak 2-3 centit mozdul a kormány, a kulcs pedig nem fordul el a zárban, TSZ területén lagzi alatt adta fel persze a harcot...
Valakinek van ötlete, hogy hogyan lehetne működésre bírni????
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Findzs
addikt
válasz _seth_ #43598 üzenetére
"Annyi még a dolog érdekessége, hogy ez a hiba legtöbbször nyári kánikulában fordul elő. Minél melegebb van, annál több ilyen hibával találkozunk."
(#43600) _seth_
sajnálom
így még vontatni sem lehet marad a tréler[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
_seth_
veterán
válasz Findzs #43599 üzenetére
Megvolt, mozgattam jobbra-balra, próbáltam a kulcsot is elfordítani de semmi
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest