- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
Azért nem jó még mert nincs aki megcsinálja. Öt, azaz 5 szerelőnél voltam vagy beszéltem telefonon. Vagy nem tudják levenni a mágnestekercset anélkül hogy elmenne a gáz, vagy nem tudják belerakni az új hőbiztosítékot. Aki bele tudná rakni azt mondta ő nem tudja kiszerelni. Innentől kezdve vagy kiszerelem magamnak vagy veszek új tekercset + kifizetem a teljes feltöltést. Nagyjából 50.000 forintos összköltségről beszélünk.
Redmi Note 7
-
realmadrid
aktív tag
válasz donbig #42200 üzenetére
Hibakód van ? Volt akinek a lambda-szonda csinált hasonló jelenséget, így olcsóbban megúsznád.
Sajnos a szerviz csak akkor látja a kuplung hibát, ha szétszedi. Ez kb. 15 ezer, mert a sebváltót is le kell szedni emiatt. Remélem jól írtam, pardon ha mégsem.A sas nem vadászik legyekre
-
donbig
tag
válasz realmadrid #42186 üzenetére
Bár, ha nálad ezzel megoldódott a dolog,akkor nem nagyon van kérdés. Mondjuk az sem mindegy,hogy mit cseréltek, cakumpakk mindent, kinyomócsapágy, stb., vagy például csak tárcsát.
"Ember, most jövök ki a templomból!"
-
donbig
tag
válasz realmadrid #42202 üzenetére
Köszi, kivillogtatom, ez nem jutott eszembe.
"Ember, most jövök ki a templomból!"
-
trassher
addikt
válasz haddent #42205 üzenetére
Klímakompresszor mágnestekercs + a szerelés sem ingyen van. Welcome to my life without A/C
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
mephi666
nagyúr
válasz haddent #42207 üzenetére
f-ben belsőlevegő-keringető venti (bontott) meg új előtétellenállás, munkadíjjal 28 volt... ez se kevés, de halál volt nélküle a szélvédő párásodása
ui: amit néztem, hogy vicces... import gsi motorháztető 30k, gyári 100+ pedig nagyon pofás az a gsi tető, de egyelőre maradjon csak a régi... jó az
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
trassher
addikt
-
AMD Power
titán
A sedan kicsit fura. Főleg a hátulja.
De a kombi az baba. Feltéve ha igy fognak kinézni. -
w333
félisten
A Vectra C20NE ...
Milyen féktárcsát vennétek és milyen fékbetétet ?
Teljesen elbizonytalanodtam, a bőség zavara
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz mohabá 007 #42215 üzenetére
Viszont most megemelkedett az ára 7500 -ról 10710 -re
Lassan ott tarok Delphi tárcsa + Delphi betétek (viszont ahogy olvasom ezek csak 20mm a vastagságuk az összes normális tárcsának 24mm)
Vagy Brembó tárcsa + Textar betétek (csak a Brembotól kicsit félek)
És ezen kívül még nagyon sok mindent kell megvegyek egyszerre mindent cserélni szeretnék, szóval az ár is fontos és a minőség is
Valakinek csak van tapasztalata valamelyikkel tárcsával vagy betéttel ? én régen Ferodot használtam de a mostani hozzászólások (más fórumokon elég rosszakat olvastam róluk) létezik hogy ilyen gyengék lettek az évek során ?
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
mohabá 007
aktív tag
Csak normális vastagságút tegyél bele.Én a Brembó tárcsát is nyugodtan bele merném tenni. Amúgy miért pont a féken akarsz spórolni max 4000ft-ot?A Ferodoval megvoltál elégedve,és mégis beveszed a süketeléseket,hogy rossz.A legjobb minőségűt is sz@rrá lehet gyepálni,nagyban befolyásolja a vezetési stílus. A gépemben 172000km van tárcsa még az eredeti gyári.Már volt némi válla, de házilag leműtöttem
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
7Sony7
addikt
válasz horvathkrisz #42219 üzenetére
Így már értem. Na de honnan tudja az ember, hogy mit nem hamisítanak? Talán a közékategóriát? Anno a swiftemre delphi fékbetéteket vettem, nem volt vele semmi gond.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
AMD Power
titán
válasz mohabá 007 #42220 üzenetére
A fék Nagyon függ vezetési stílustól ez biztos. Én még pl egyetlen egy autómon sem cseréltettem féket.
-
Def26
félisten
Üdv.
Van valakinek astra j 2.0 automata váltóssal tapasztalata?
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
diablo1984
veterán
válasz zolikaDB #42224 üzenetére
ajaj, nálam is gyér a klíma, ezek után már fogom a fejem, hogy mennyibe lehet majd a megjavítása!(de bízom benne hogy a homlokfalon átmenő klímacsövek tövénél amolyan "olajsáros" folt van, remélem csak ott öregedett el a 2 tömítőgyűrű és utána gáztöltés és kész.....)
-
McDoug6lak
tag
Üdv Urak!
Olvasgatom a fórumot és látom jönnek elő a klíma nyűgök
Tegnap én is érdekes jelenséget tapasztaltam.... Bekapcsoltam a klímát és tökéletes hőmérsékletet produkál, de a befújás intenzitása ingadozik Kikapcsoltam és sima levegővel is ugyanez a jelenség fogadott. Mitől lehet ez az egyszer erősebb egyszer gyengébb levegő be fúvás?? Persze ezt mind a 4 fokozaton csinálja...Tapasztalt már valaki ilyesmit közületek? Mechanikai vagy elektronikai ok lehet?
Másik kérdésem az lenne, mi lehet az oka, hogy az indítókulcs alkalmanként nehézkesen fordul el a gyújtáskapcsolóba? Nem kopott a kulcs, mert a sosem használt pótkulcsommal is fennáll a hibajelenség.
Ezen a nehézkes gyújtáskapcsoló dolgon nem segít a mindenre jó WD40?Válaszokat előre is köszönöm
-
Markizmark
addikt
válasz McDoug6lak #42227 üzenetére
Esetleg nem a motor fordulatával arányosan változik a befújás intenzitása?
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
McDoug6lak
tag
válasz Markizmark #42228 üzenetére
Nem. Egyszerűen bekapcsolom a ventilátor kapcsolót és elkezd befújni, majd csökken az intenzitás, majd ismét nő és szépen ingadozva duruzsolgat... Érdekes, mert tegnapelőtt cseréltem benne akkumulátort és azóta tapasztalom ezt. A héten már használtam a klímát és eddig nem tapasztaltam semmi ilyesmi jelenséget.
-
Markizmark
addikt
válasz McDoug6lak #42229 üzenetére
Érdekes. Esetleg vedd le a sarut, hagyd pihenni és tedd vissza ... hátha.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Kickass
őstag
válasz trassher #42201 üzenetére
Kell debreceni elérhetőség? Olcsó az öreg (2500ft-os óradíja van), gyorsan és jól dolgozik ilyet még nem kértem tőle, de ha motort kikap az autóból mint floki a lábtörlőt akkor nem hiszem hogy ez gondot okozna neki (ha mégis akkor meg buktál egy telefonhívást), utána meg feltölteted a Drei-Cargonal 6ezerért..
-
AMD Power
titán
Ma ha már ilyen szép idő van gondoltam megnézem a tavaly ősszel lekezelt "rozsdás részek" ,hogy állnak, milyen állapotban vannak. Hála Istennek nagyon látszik rajta ,hogy tavaly megcsináltam. Persze egy-két helyen látszódik ,hogy kezdett újra rozsdásodni de a tavalyi állapothoz képest jóval kisebb mértékben. Neki estem , letisztogattam , lecsiszoltam majd szép fehér alapozóval lekentem. Ebben a melegben szerintem délutánra jó is lesz. Lecsiszolom újra és megkapja újra a gyári Opel festéket.
[ Szerkesztve ]
-
Loner
tag
Sziasztok.
Lenne egy kérdésem,ti okosabbak vagytok nálam.
Leszeretném cserélni a felnimet.
Most egy 6Jx15 ET 49 van rajta és amit ráraknék az egy 6Jx14 ET30.
Jó lenne rá?
Köszönöm a válaszokat elöre is.Azért mert nem volt panasz, nem jelenti azt,hogy minden rendben volt az ejtöernyővel!
-
diablo1984
veterán
válasz McDoug6lak #42227 üzenetére
tolj a gyújtáskapcsolóba wd40-et, vagy műszerolajat(de ne áztasd el, mert az ki is jön belőle).
nekem is csinálta, hogy nem fordult el benne a kulcs, 5 perc kínlódás után végül csak elfordult, mikor hazaértem megáztattam wd40-ben és azóta nem tapasztaltam ilyet! kopottabb a gyújtáskapcsoló és valamelyik kis pöcke beakad és azért nem vagy csak nehezen fordul el!Loner: amit az ET-ről tudni lehet
[ Szerkesztve ]
-
-
-
w333
félisten
Bocsi dupla lett ...
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
Na lassan csak összeáll a dolog ... egyelőre ezeket néztem
Féktárcsa : Brembo Easy vagy Brembo Max !
Fékbetét első : Textar !
Fékbetét hátsó : Gyári GM !
Hátsó lengéscsillapító : Monroe Sport (gázos) !
Gyertya 4db. NGK V-Line !
Km.óra spirál Hans Pries !
Hátsó stabilizátor rúd szilent : Gyári GM !
Szelepfedél tömítés : Reinz !
Kb. ennyi esetleg valami változtassak még lassan meg kéne rendelni !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
diablo1984
veterán
jó tanács, ha már féket csinálsz elől-hátul, akkor ajánlatos azonos márkájú tárcsát és betétet használni, így valszeg a kopás is hasonló lesz! míg más-más gyár terméke másképp is kophat, nem mondom, hogy az jobb vagy rosszabb, csak legalább közel egyszerre lesz cserés majd egykor(bár az első szettek jobban szoktak kopni).
-
w333
félisten
válasz diablo1984 #42243 üzenetére
Sokat olvastam hogy a Brembo tárcsa + Textar betét a legjobb páros !
Ferodo horror áron van (illetve sokan panaszkodnak hogy visít), Textar tárcsa jó lenne de az is szintén drága ráadásul nincs is készleten szinte sehol
Illetve elég sok jót halottam RoadHose tárcsákról + betétekről (TWR csoport tagja) valakinek van személyes tapasztalata (lehet ki kéne próbálni) ?
Hátra pedig azért gyári GM fékbetét mivel a gyári féktárcsa még bőven bírja
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz diablo1984 #42245 üzenetére
Köszi ... a Brembo Max nagyon-nagyon csábít
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz diablo1984 #42248 üzenetére
Köszi ... és még spórolok is rajta egy kicsit
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest