- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Mobilhasználat külföldön
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MG5 menetpróba
- Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Destiny 2 - Végre megérkeztek a régóta várt új pályák
gp A PVP csomag mindenki számára ingyen elérhető lett a minap.
-
Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
it A jelentések szerint az USA hosszú idő után döntött, és visszavonta a Huawei kapcsán kiadott exportlicencet az Inteltől és a Qualcommtól. Ez mindegyik félnek nagy probléma lehet.
-
Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
ph Az AMD a gyártók felé már nem is az Intelhez méri a dizájn sebességét, hanem az újabb ARM magokhoz.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz ncc1701 #106049 üzenetére
Ízlések és pofonok, nekem nem tetszik az A Insignia, max. kombiban. A B már sokkal-sokkal jobban sikerült. Mármint formára.
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
mephi666
nagyúr
válasz Bilux #106055 üzenetére
nekem ismerős signum-jában a töménytelen tárolórekesz tetszett
...mit nem adnék érte, ha a b zafira-ban ezt az egy világítást ki lehetne cserélni olyanra, aminek az egyik fele tároló
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
addikt
válasz mephi666 #106056 üzenetére
Detto, h astra is hasonló belül mint a zafi, az a leghátsó nagy semmi lehetne egy kis tároló, akár csak pár papírnak. Mondjuk ez az autó eleve elég vérszegény ha tárolásról van szó. Még szerencse hogy van gyári kartámasz, mert abba be tudom zsúfolni a szarjaim.
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
aszti75
senior tag
Sziasztok!
Nem rég vettem egy 2002-es G Astra-t. 1.2-es Z12XE motor. Ha be melegedett a motorolaj,akkor alapjáraton vibrál az olajnyomás visszajelző lámpa.Amint kb 1000-es a fordulatszám ki is alszik a lámpa.Első körben megnézném az olajnyomás szabályozó szelepet.A kérdésem erre is vonatkozik.
Hol találom azt a szelepet?Ki venném és meg takarítanám.Véleményem szerint lehet valami kosz ott,ezért van ez az anomália.
Második kérdésem az,hogy a benne lévő olaj sűrűsége ezt a tünetet mennyire befolyásolja?Értem ez alatt,hogy eléggé hígnak tűnik nekem az olaj.Ugyanis az előző tulaj túl töltötte.Így le kellett szednem az olaj mennyiségből.Ez tegnap volt,de ma néztem az olajat,amit le szedtem tegnap,és közel van a víz sűrűségéhez.Fogalmam nincs,milyen olaj van benne(tudom olaj csere az első),de véleményem szerint hideg(kb 20 fokos)állapotban nem íjennek kéne lennie a sűrűségnek.
Talán ez a tényező is befolyásolja a fentebb említett gondomat.
Összegezve:Merre is találom az olajnyomás szabályozó szelepet?Nem találok róla semmi rajzot a neten.Google most nem barátom.
Ja igen.Néztem már az "Így csináld"könyvben is,de semmi.
Köszönöm előre is az építő jellegű válaszokat.
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz ncc1701 #106058 üzenetére
Nekem jobban bejön ez a laposabb, nyúlánkabb forma, valahogy nálam ez az "aztaqva" érzés De valóban, ízlések, nem veszünk össze.
Mondjuk a jelenlegi C Vectrámnál is voltszebb Vectra, így van nálam sorrendben, hogy B - C FL - A - C pre-FL.[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
mohabá 007
aktív tag
-
aszti75
senior tag
válasz mohabá 007 #106062 üzenetére
Köszönöm!
Ezek szerint akkor az olaj teknőt nem kell le venni.(volt olyan,aki azt mondta,le kell szedni)Hozzá lehet férni különösebb bontás nélkül is.Jobban megnézve a képet,látom,le kell venni hozzá valóban.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
Insignia A hűtő csere. Ketten csináltuk, bő 4 óra ment el rá. Brutál szopó, minden is útban van mindennek. Viszont gyári mahle ki, gyári mahle be, kalap, ezzel többet nem lesz már gondom.
-
MaddeNNNN
őstag
válasz ArthurShelby #106069 üzenetére
Egyáltalán nem.
100.000 ft volt. Ebben benne van az előkészítő mosás, polírozás + grafén spray védőréteg.
Belül pedig műszerfal és üveg takarítás + kárpit tisztítás.Srác akihez vittem nagyon korrekt volt, telefonon felhívtam hogy mik az elképzeléseim. Azt mondta, hogy nem akar mondani semmit anélkül hogy látná az autót. Elvittem, átnézte aztán elmondta hogy szerinte mitk a lehetőségek, mit érdmees rajta csinálni, mire számíthatok.
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
MaddeNNNN
őstag
válasz ArthurShelby #106072 üzenetére
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
gban
Közösségépítő
válasz Garada #106077 üzenetére
Nekem a J-ben a csomagtartóban áll sokszor a víz eső után, mindent megnéztünk, olvastam külföldi fórumokat is, sehol se tudják az okát.
Aztán valahol emlegették a tetőcsomagtartó sínt, és el is vált a tetőkárpit jobb hátul.
Szerintem mindkettőnknél ez lehet a beázás forrása.
De ne tartsa magában aki tudja a frankót.Postázást nem vállalok.
-
bexinho23
őstag
Sziasztok!
Sajnos május végén összetörték hátulról a fehér 2016os E Corsamat. Ma a karosszériáshoz megérkeztek az alkatrészek, színre kell fújni, meg összerakni. Viszont rámkérdezett a szerelő, hogy szeretném-e a hátsó ajtó (ami most fekete) sötétített ablakát (elmondása szerint gyári, én nem értek hozzá), mert akkor azt rakják vissza festő után.
Mivel amúgy is szerettem volna a jövőben a hátsó utasrész ablakait sötétíteni, így kapóra jönne ez a lehetőség. De lehet, hogy csak a műszaki vizsga után tenném meg.
Laikusként viszont két kérdés van bennem, elnézést ha nagyon hülyeség:
1. A pár hónap múlva esedékes műszakin ez gondot okozhat, hogy a hátsó sötétítés eltér a többitől?
2. Ha elviszem ezzel a sötétített (festett?) üveggel a fóliázóhoz, akkor a két hátsó üveget ugyanolyanra fóliázza le? Vagy a hátsót is fóliázza a két oldalsóval együtt, magyarán nem vagyok előrébb a hátsó festett üveggel...
-
Garada
őstag
válasz Garada #106077 üzenetére
Szélvédő sarkánál lévő szigetelésnél volt egy minimális szivárgás, gyári szélvédő, igaz 16 éves az autó de az előző tulajnál esélyes, hogy volt már valami okosság vele. Bal felső sarok egy minimálisan feljebb van mint a jobb felső oldal és onnan volt egy kis szivárgás aminek ez lett az eredménye. Tetőkárpit egy része le, illetve az A oszlop borítása is, a beázást lekezeltem, a sarokrész kapott egy fekete színben passzos vízálló szigetelő anyagot, reméljük többet nem lesz gond vele és nem kell újra szétkapni. Kárpittisztító pedig szerencsére pikk-pakk kiszedte belőle a foltot, amit produkált. Előrejelzést látván, a héten lesz éles próba ha valóba annyi eső lesz mint amit ígértek.
[ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
-
Garada
őstag
válasz Sanki #106082 üzenetére
Köszi, hogy megosztottad a tapasztalatokat, családban van G Astra is, szóval mindig tanul az ember ezekből a hozzászólásokból, aztán ha bármi gond van, könnyebb kezelni a helyzetet.
Egyébként most találtam rá a topikra, 3 éve hajtok már egy H Astrát, de mindig elfelejtem, hogy a PH-n lassan mindennek is van már saját helye.
-
Markizmark
addikt
Sziasztok!
Fél éven belül újítani kéne az asszonynak valami kis méregzsákot.
Többek között a D corsa jött szóba, ha már amúgy is opeles a család és eddig is csak opelünk volt a háznál.
Az 1.4 90 lovas az XEP ugye? Mert akkor felejtős gondolom.
Az 1.2 80 ló körüli az milyen motor? Mennyi vele az ismert nyűg? Illetve melyik évjárattól problémamentesebb az autó?
Turbós benzis vagy dízel nincs képben, elsősorban városi lenne.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Sanki
addikt
válasz Markizmark #106084 üzenetére
Xep-vel mi a gond?
-
Tikakukac
titán
válasz Markizmark #106086 üzenetére
Mondjuk pont az a legkevésbé bajos ha kicserélted a javítottra.
Amúgy meg mindegy melyikkel veszed, ha nem twinport akkor van helyette más
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Markizmark #106088 üzenetére
Igen, ezért sem értem, hogy az mitől lenne jobb.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Markizmark #106090 üzenetére
80k körül van most talán.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Sanki
addikt
válasz Markizmark #106090 üzenetére
81k most a felújított+ tömítés 5k kb.
Plusz szerelési költség,ha nem magadnak csinálod. -
Tikakukac
titán
válasz Markizmark #106092 üzenetére
Másik nyűg a lánc
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Markizmark #106095 üzenetére
Sajnos nem, olyan a lánc, amilyen a kempingemen van és hát ha nem csak pályázod nyúlik és csörögni fog majd. Szíj szinten kell cserélni kb.
Nálunk 100k km körül már bőven van hangja. Gyári 70-nél már köszöngetett, kövi olyan 160k talán. De felírtam őket, megnézem majd.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Markizmark #106095 üzenetére
Változó, szerelőm 600k-nál cserélt benne vezérlést először. Ő egy nap beleküld 120-130km-t legalább. Nálunk kettő Z14XEP van, 2008-asok, egyik 128k, másik 123k-nál jár. Hidegen sem csörren a lánc. Lényeg a rendszeres olajcsere, esetemben 7k-nál, de normális embereknél elég a 10k intervallum betartása. Bár nem kell félni tőle, aránylag minden megfizethető áron van. Annyi zavar hogy rövid F13 váltó van alatta (cca. 80km/H-2400rpm, 100km/H-3000rpm).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
tag
Sziasztok!
Adott egy 2017-es Opel Astra K sports tourer 1.6 tdci.
Hazafelé menet kigyulladt a check engine, otthon kiolvasva kiderült, hogy a P0101-es hibakód miatt volt (MAF szenzor(légmennyiségmérő) hiba). Kiszedtem, kifújtam (egyáltalán nem volt koszos) visszatettem kiütöttem a hibakódot de kb 100km után ismét előjött. Semmilyen más tünet nincs.
Még lehet megpróbálom kifújni kontakt spray-el is (youtube videóba ezt mutatták) aztán ha nem lesz jó kicserélem.
Van esetleg ötletetek mi okozhatja még? vagy mit tehetnék ezeken kívül? (szakszervíz?)
Köszi!
Improvise, Adapt and Overcome! "Ne beszélj, ha nem javítod vele a csendet!"
-
mephi666
nagyúr
...akartam írni, de elfelejtettem: 700km-t leküldtünk szombaton főleg pályán, sok légkondival, 1-2 helyen araszolva, máshol 120-130as átlaggal... 130nál már 4ezret forgott a 105lovas Z16XE1... kicsit tartottam, hogy nagyot fog enni, de 550km után fogyasztást számolva 6.5l/100km minden megállásnál vizet-olajat csekkoltam, szint oké... egyik helyi kör után viszont nézem, hogy bal tompított kiégett nem volt egyszerű bele való H7es izzót keríteni, mert közeli boltban csak a helyét találtuk és 20km-t kellett menni érte... csere viszont kerékjárati ív irányából elég sima volt (kiszedni persze motortér felől szedtem a régit az úgy necces)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
szabonagyur
félisten
D Corsa A12XER motorral veheto?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- BestBuy topik
- World of Tanks - MMO
- Mobilhasználat külföldön
- PlayStation 1 / 2
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Mini-ITX
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen