- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
-
vzsryl
nagyúr
Egyébként az mennyire normális, hogy a H Astra hatchback 1.8@140LE, 1278kg-os, és gyári adat szerint 10.8 a 0-100?
A youtube tele van 9mp alatti eredményekkel, és a 2.0CRTDI@140LE Superb-nél is jobban megy, pedig annak kereken 10mp a gyárija, ráadásul 1536kg.
Az Opel rosszabb eredményt hazudott?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
A saját tapasztalom is az, hogy az elvileg gyengébben ugró autó jobban megy. Nem volt semmilyen turbó benzin a képletben.
Btw. az ilyen teljesítmény/tömegű autóknál még nem láttam 10mp feletti gyári 0-100-at. Ezért sem értem. De ha ez így normális, akkor oké.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Tikakukac
titán
válasz vzsryl #105156 üzenetére
Egyfelől a tömegadatokat szanaszét hazudják. Ezt tudjuk.
Aztán jön még a mindenféle váltó, mindenféle gumi okosság.
Ugyanaz mint a fogyasztás. Gerhard Plattner elmegy a smafuba, mert itt 2 cefrés hordót kell utána kötni a kocsikhoz, olyanokat fogyasztanak a verdák városi dugóban is lassan.
Égéstérben volt róla egyszer szó, hogy a fogyasztás az amiről a pap is biztosan hazudik. Jeah.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
F_Zolee
veterán
válasz vzsryl #105158 üzenetére
Mondjuk az sem mindegy, hogy milyen a terepviszony. Esetleg okosítva van kicsit(egr off, catch can ). Meg 2deci benzinnel, hogy minél kevesebb felesleges súly legyen aztán máris lehet a gyári adatokat ostromolni.
De a dízellel meg ne vesd össze, mert ha pályán kell 130 felett alakítani akkor ott meg már kevés vele szemben. -
ncc1701
veterán
válasz Tikakukac #105160 üzenetére
Suzukit mértem vasasnál, 860kg-ra jött ki, benne volt egy rakat cuccom a puttonyban, plusz fullra volt tankolva, úgyhogy ott nem kamu a 840kg gyári tömeg.
Btw alattam mindegyik autóm jóval kevesebbet fogyaszt, mint amit a gyár megad. Be is b@szna, ha olyan sokat zabálnának.[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz ncc1701 #105162 üzenetére
Még azt kéne írni, hogy nem csak városi dugó, hanem van még egy utánfutó is a kocsi mögött megrakva vassal. Mindezt klímával. 8 személlyel és a tetőcsomin 2 szekrény.
Mindezt bőven 5 liter alatt.
Már nem is értem miért vesz valaki Priust vagy dízelt
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
vzsryl
nagyúr
Arra próbálok kilyukadni, hogy egy kis hatchback egy 140 lovas motorral jobban kell menjen, mint a 140 lovas közép kategóriás verda, és jobban is megy.
F_Zolee:
Volt lehetőségem párszor pályázni a Superb-bel, és nem értem mi szükség van a 130 feletti alakításra (140 tempomattal utaztam 99%-ban). Volt pár gyenge, szívó benzines verdám, és azok pont 130 felett voltak olyan fordulatszámon, ahol megjött az erejük. Gondolom az erősebb szívó sem kivétel. Szvsz. a TDI-nek országúton jön ki legjobban az ereje. Amikor előzni kell, és váltogatás nélkül is könnyedén robban előre.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Integrale
veterán
válasz vzsryl #105156 üzenetére
Nekem Fiatban ugyanez a motor, csak hosszabb végáttétellel, 10,2 a gyári adat, ami Fiat termékeknél úgy van megadva, hogy 2 fô +40 kg csomag, 90%-ra tankolva, ami kapàsból 50kg.
Viszont 1430 kg a menetkész (90%-ra tankolva), csak jobb a légellenállás, ami 100 ig, nem igazán szól bele.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
HdRew
őstag
Sziasztok!
Tegnap megnéztem faterral egy Insigniát (Benzines 1.6-os motorral, 179 LE) Kecskeméten. Az autocrew-hoz vittük állapotfelmérésre, hibakód mentes a kocsi, fényezése eredeti, gyári állapotú.
Fater elvitte egy körre a kocsit, és érezte már ő is, hogy a kuplungot benyomni elég nehéz.
Mikor alánéztek a kocsinak, akkor ott voltak olajfoltok, és azt mondták, hogy egy kuplung csere mindenképp kéne (198.000 ft) és még nem tudják biztosan, de lehet a kettőstömegűt (353.000 ft) is cserélni szükséges.
Még pár dolgot írtak:
- szelepfedél tömítés csere
- turbó visszafolyó csere
- főtengely szimmering csere, váltó felőlEzek az árak valósak, vagy máshol olcsóbb lenne megcsináltatni? Persze ezek után olyan ajánlatot tettem a tulajdonosnak, amit nem fogadott el, gondolom eladja másnak, aki nem nézeti meg a kocsit, különben mi is patikának gondoltuk, mert tényleg nagyon szép állapotban van. Kicsit emiatt fáj is a szívem, mert nagyon bíztam benne, hogy ez a kocsi jó állapotnak örvend. Aztán persze a tulajdonos azt mondta, hogy ő nem ért egyet a szakikkal, szerinte a kuplungnak semmi baja.
-
Ferrari fan
tag
Sziasztok!
A G Astra külső hőmérsékleti jeladója, ami a lökösbe van nyári hőmérsékleteket ír ki a kijelzőre, szóval ennek annyi, megtakarítottam, de nem használt.
Kérdésem az lenne, hogy azon kívül, hogy nem jó értéket mutat, van e valamire még hatással pl fogyasztás, fűtés hatásfok stb.? -
ncc1701
veterán
válasz Ferrari fan #105170 üzenetére
Nekem az insignia, mikor xarul raktam össze a lököst, mert nem nyomtam a helyére a jeladót, akkor valahol a radiátorral találkozhatott, mert ilyen 46 fokokat írt külső hőfokra, az egyetlen, amit észrevettem, h nem fűtött az autó. Ami logikus is, hiszen ha kint 46 fokot mér, akkor hová fűtsön?
-
senior tag
-
HdRew
őstag
válasz ncc1701 #105171 üzenetére
Azt értem, csak kezdésnek nem biztos, hogy szeretnék kiadni plusz fél milliót.
A csak ennyi baja meg elég drága mulatság. Még olajcsere és műszaki is kell idén rá. (Jómagam a saját autómat friss műszakival és friss olajcserével árulom.)
De annyira katasztrófa a piac, hogy lehet, inkább megtartom a kocsimat, mert mind egy hulladék és vagyonokat kell költeni rájuk.
132.000 km van benne. Ilyen kevés futás alatt fura.
Persze, úgy összességében nem sok hiba van, de ami van, az drága mulatság sajnos. Az nem probléma, ha időközönként kell költeni az autóra, de ha a vétel után még rögtön fél millát rá is kell tennem, akkor az azért nem olyan nagy boldogság.
[ Szerkesztve ]
-
Bilux
veterán
válasz HdRew #105169 üzenetére
Ezért ott hagyni egy autót? Kopó alkatrészekről beszélsz...
Akkor számolj még vezérlés cserével is illetve olajok szűrők cseréjével is...
Ki lehet fogni költségmenetes autót is, de az jóval drágább vagy fel sem kerül a hahu-ra. Ne akarj új autót használt áron és főleg ne fizettesd ki a tulajjal a fogyó kopó alkatrészeket.
A megtekintett állapotban működik nem?Ne feledd: amatőrök építették Noé bárkáját - profik a Titanicot!
-
HdRew
őstag
válasz Bilux #105175 üzenetére
A szervizkönyv alapján megkapta a törődést az autó, de a szervizben nem szóltak neki, hogy hahó, olajos lent a kocsi?
Félreértés ne essék, én tisztában vagyok egy autó költségeivel, én szabit is veszek ki azért, hogy a lehető legjobb szerelőhöz/szakihoz vigyem a kocsit, nem tudom ezt hányan teszik meg. (Egy Priusom van, és 4 modult cserélt most a hibrid akkuban Zsuffa Béla, aki Priusos körökben a legelismertebb szaki a hibrid akksiknál. Illetve amikor mentem olajcserére, akkor szóltak, hogy ez meg az problémás, cserélni kéne. Tehát átnézik a kocsit rendesen.)
De mindegy, akkor megtartom a kocsit és várok, nem akarok én ilyen betegágyakba ülni.
-
senior tag
válasz HdRew #105174 üzenetére
Az előző J Astránkba 4 éves sem volt amikor 60e km után cserélni kellett a kettőstömegűt és akkor még nem 5 év garival árulták az Opeleket. Nyilván itt a márkakereskedés is érezte, hogy ez gáz, de így is 200k-t hagytunk ott a szervízbe, úgy hogy a maradék 400k-t a gyártó/importőr fizette ki (kuplung szett és kettőstömegű csere volt).
De volt rajta gyújtótrafó csere is (egyben kellett minden a négyet cserélni, mert nem lehetett külön): 100k.Sajnos ez a realitás, hogy legyen ott a zsebedben min fél millió, mert bármikor kellhet.
#105176
Saját tapasztalat, hogy a legtöbb helyen ilyen trehányak. Most egy GrandlandX boldog tulaja volt vagyok, de 2 éve az autókozmetikus szólt, hogy kiegyenlítő tartályban már alig van hűtőfolyadék, mindezt az éves szervíz után, úgy hogy a számlán van is egy 26k-s tétel ami az éves átvizsgálás.[ Szerkesztve ]
-
HdRew
őstag
válasz Tikakukac #105177 üzenetére
Ilyen-olyan javítások, cserék benne vannak a pakliban, nem tökéletes autót keresek. Csak vétel után rögtön nem 500K-t szeretnék még kiadni, hanem mondjuk 200, nagyon max. 300K-t.
Én tudom mit adok el, és teljes nyugalommal tudom azt mondani, ha eladnám a kocsimat, akkor 3 nap múlva nem hívnának, hogy egy szart adtam el nekik.
Hát ez sajnálatos. Nem lehetett azért egyszerű megemészteni azt sem, 4 év után. Durva. Köszi, hogy ezt leírtad, így már azért tisztább a kép.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
HdRew
őstag
Uhh, az is szép, hogy ennyire nem törődnek a szervizben a kocsival, közben meg lehúznak vele. Akkor valószínű itt is ez lehetett, hogy ahova az Insigniás vitte, nem csinálták túl lelkiismeretesen a munkájukat..
Értelek, köszi. Akkor még elmorfondírozok ezen, csak így hirtelen azért szíven döfött a dolog, hogy vétel után még ezeket rögtön cserélni kéne.
[ Szerkesztve ]
-
Bilux
veterán
válasz HdRew #105179 üzenetére
Azzal a kuplunggal, ha nem csúszott vagy zörgött a kettőstömegű valószínűleg még évekig eljárnál. A szerkezet sajnos viszonylag hamar kikeményedik. Ha szerelőhöz viszed mindig az autót ha úgy is gondolod hogy nincs semmi baja akkor is találni fog valamit. De tény van olyan szerelő is aki nem preventív módon szerel hanem ha már teljesen megkotlott.
Imádom mikor csak betétet cserélnek egy fékben úgy, hogy nem szabályozzák fel a tárcsát előtte.
Tulajdonos meg tapsol milyen olcsón megúszta...
Csak mikor fékezni akar döbben rá milyen rossz a fékhatás.Ne feledd: amatőrök építették Noé bárkáját - profik a Titanicot!
-
ncc1701
veterán
válasz HdRew #105176 üzenetére
Én nemhogy szabit veszek ki kocsi szereléshez, hanem mivel a szerelő haverral csináljuk, ezért ugyanúgy nyakig retkes szoktam lenni, mint a haver. De legalább már elég jól ismerem a kocsimat alulról is. És az insignia bőven ad elég alkalmat arra, h alulról nézegessem. Viszont szép. Neked priusod van, az nem szép, de legalább nem kell sokat buzerálni. Választhatsz.
Én úgy szoktam fogalmazni, h az insignia megbízható autó, és két nagyobb ráköltés között már nem kell egyátalán rákölteni.[ Szerkesztve ]
-
HdRew
őstag
válasz Bilux #105184 üzenetére
Értelek. Hát ott a szerviznél azt mondták, hogy rövid időn belül az a kuplung offos lesz. (Apám mindig mindent kicserél, amikor mondják, mert Ő Mo és Németo között ingázik havonta, és fontos a megbízható autó. Nekem is azt mondta, hogyha bármit mondanak, azonnal csináltassam meg, mert a kis dologból lesz a nagy dolog.)
Szóval ha most megvenném a kocsit, valószínű mindent cserélnék, csak ugye drága mulatság most így a vételáron felül, ezt még azért emészteni kéne.
Teljesen igazad van, sajnos a kettő nem jár együtt. Városba jó a prius, de azon kívül azért kéne egy kis dinamika, ami meg nincs.
Jesszus. Köszi a választ!
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz HdRew #105179 üzenetére
Ha vétel után nem akarsz 500k-t kiadni, akkor veszel egy 1 misivel drágább kocsit, ott ha mákod van ezt valaki megcsinálta már előtted és úgy adod ki a pénzt rá
Viccet félretéve, neked is G Astra a javallott. Ott nincs ilyen para, gyári alkatrészből megcsinálják a kuplungozást 100 ropiból.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
csoszogi
tag
válasz HdRew #105189 üzenetére
Keress vissza a nevemre miféle bajaim is voltak. 2010-es gyártású J Astra A16XER, 96000km el 2017-ben megvettem, akkor jó állapotú volt, nem kellett rá költeni ez első években, aztán meg kellett, nem is keveset, sokféle baj előjött, pedig keveset használtuk, de ahogy a szerelőm is mondta: megette az idő, silányabb alkatrészek stb... Most talán megint nem kell rá költeni. Van aki hasonló cipőben jár, mint én, van aki nem ezzel a típussal. És olyan is van itt, aki többet szívott ugyanazzal a típussal, mint mások. De itt senki nem úszta meg, hogy költeni kell az autóra.
[ Szerkesztve ]
-
cs_empe
csendes tag
Hello
Z16xep astra h-nál pedáltesztre mit jelent a 160638 hiba? Több helyen megnéztem és majdnem mindenhol mást ír
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...