- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Mobilarena
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Clay
senior tag
válasz rothfb #48599 üzenetére
Ráadásul nem bődületes hibákkal adták ki, csak pár embernek szúrta a szemét egy két dolog, amit most javítottak. Ráadásul ha egy termékre, amit szoftver üzemeltet, nem készítenek időnként frissítéseket, az nem azt jelenti, hogy töketes, hanem vmi egészen mást. De ebbe ennél jobban szerintem ne menjünk bele.
A processzorok füsttel működnek.Ha kijön belőlük a füst,nem működnek tovább!
-
veterán
válasz wallace 234 #48600 üzenetére
A vásárlók által visszaküldött információk? Akárhány tv-m volt idáig, pedig volt pár, de sosem jeleztem vissza semmit. Tudod miért nem? Mert sosem volt hibajelenség. Beleértve a jelenlegi oledeket is. (Most a 2 hétig működő új LG tv-mről nem beszélek, az nem minősül visszajelzésnek, az egyszerűen rossz volt)
A család finoman szólva nem vette volna jó néven, ha a másfél milláért még vissza kellene jelezni a hibákat... Ki is nyírtak volna jelképesen.
Szerintem itt valami fogalomtévesztés van. Mi felhasználók nem bétatesztelők vagyunk ám. Hogy visszajelezzük a jópénzért vett eszközök hibáit. Én bizonyos szinten hibátlan tv-t várok el a pénzemért. Szerintem jogosan. Belefér apró hibajelenség, amit szoftverfrissítéssel javítanak és ennyi. -
wallace 234
őstag
válasz rothfb #48602 üzenetére
Igazad van! De ahogy látszik a gyártók, nem így gondolják az utóbbi pár évben! Minél többet eladni, most nem érdekli őket, hogy pl 100 bol 5 db ot vissza dobnak. Mindegy, hogy 1 milliós a tv vagy 300 ezer forint! Vagy alatta! A lényeg a profit! Más nem számít
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz wallace 234 #48604 üzenetére
Ez az, jól látod, szerintem is így van! De ez nem jelenti azt, hogy ez így oké. Ezért próbálom ezeket a szituációkat kerülni és minél kevesebb olyan tárgyat venni, aminél "vissza kell jelezni". Én már csak ilyen vaskalapos vagyok.
-
wallace 234
őstag
-
daneel_hu
addikt
Vitatkoztok a nagy semmiről.
Ezek a tévék már nem olyanok mint 10 évvel ezelőtt, nem egy 500 KB-os méretű, MSDOS-kinézetű rendszer van rajtuk.Az LG-oledek fw-frissítései alapján (amennyiben a teljes cserélve szokott lenni...?) 900 MB egy update. Ha ekkora a rendszer, az nagyjából 20%-a lehet egy WIN10 komplett rendszernek.
Mégis miként lehet azt gondolni, hogy egy ekkora szoftverben nincs hiba?Az Adobe teljes programcsomagja pl évi 298 000 HUF (bérelni!), és kb heti szinten jönnek rá frissítések. Elméletileg ezekkel pénzt lehet keresni, tehát pro-cuccok, nem egy tévé.
-
wallace 234
őstag
-
kicsi kecske
tag
Az normális hogy a MMos Pana OLEDhez csak egy netes számlát kaptam? Jotallas, garancia papir stb se emailben sem a dobozban. A futár azt mondta h majd emailben küldik. Itt is a szla a gari papír? Vagy telefonalgassak?
“Mindig is néptáncos akartam lenni, de rá kellett jöjjek, hogy olyan nép nincs, ahogyan én táncolok!”
-
kene84
senior tag
válasz kicsi kecske #48613 üzenetére
Ugyan nekem LG az OLED amit vettem az MM-ben, de elvileg a dobozában kellett volna lennie a gari papírnak az ügyfélszolgálat szerint. Mivel ott nem találtam így elkérték a TV sorozatszámát és postán kiküldték hozzá a garancia papírt.
-
AL
addikt
Sziasztok. A frissitések, sajnos mindig le vannak maradva. Mi jelentjük a hibát, az hogy eljut e az illetékesekhez az már kétséges, mert az ügyfélszolgálatosok többsége sajnos nem ért hozzá és minden bejelentésnél ugyanazt a sablon szöveget mondja. A Sony tévéimmel korábban futottam néhány kört mire valóban hozzáértővel tudtam beszélni és megértette, hogy mi a baj. De még mindig jobb a helyzet, mint amikor egy egy frissítést pendriven hozott a szerelő, vagy amikor a Pioneer blu Ray játszómat minden új film vásárlása után Kellenföldre kellett cipelni frissittésre, mert az újkiadàsu filmeket nem tudta lejátszani. Vérig voltak sértődve, amikor a 3. Kör után csengrét kértem. Most legalább már házhoz jön a frissítés, ami sokszor rontás. Üdv.
-
daneel_hu
addikt
válasz rothfb #48617 üzenetére
"Reszel. Itt inkább az a kérdés minden gyártó esetében, hogy kell e "reszelni". Én már idáig sem szeretnék eljutni."
Szerintem elég rendesen körbeírták, miért kell manapság egy ilyen okostévén "reszelgetni".
Ezek a programok már annyira bonyolultak, hogy teljesen kizárt a hibamentes működés. A legjobb esetben is csak arról van szó, hogy bizonyos userek nem vesznek észre hibákat, mások pedig igen. (utóbbiaknak egy alacsony százalékuk jelenti a hibát a gyártónak - ami szerintem tök jó, mert pl én nem ilyen vagyok)Ha 2020-ban valódi, szoftverhiba-mentes műszaki cikket szeretnél vásárolni, akkor inkább ne vegyél semmit, mert ilyen nem létezik.
Van fogalmad arról mekkora egy 900 megabyte-os kód? (ennek egy része nyilván grafikai elem, de akkor is bődületesen nagy adatmennyiség ez, és ennek egy jelentős része nyers program)900 MB = 921 600 KB.
Anno C64-en ( ) írtam egy egyszerű tetris-t assembly-ben, ha jól rémlik 4 000 sor volt a teljes cucc. A hanghatásokkal, grafikai elemekkel együtt ez lefordítva volt nagyjából 10 KB.
Nyilván a webOS-t sokkal magasabb szintű nyelven írják (de ez csak tipp).
Összevetve 90 000x nagyobb a kód ami egy 360 000 000 db gépi kódú utasításmennyiségnek felelne meg ha primitív assemby lenne, de nyilván ennél sokkal nehezebb az összehasonlítás.
Abban biztos lehetsz, hogy 100 milliós nagyságrendű a sorszám.Biztos nem lesz benne hiba, ó persze. Símán lehet, hogy egyetlen változó okoz problémát egyetlen utasításban.
[ Szerkesztve ]
-
Clay
senior tag
válasz rothfb #48617 üzenetére
Tényleg nem akarlak megbántani, de engedd el ezt a témát, mert a hozzászólásaidból látszik, hogy nem értesz hozzá. Érdeklődni lehet, de hiába válaszolnak neked, te csak a saját álláspontodat erőlteted. Vannak romantikus elképzeléseid a dologról, de azok nem fedik a valóságot, bármennyire is szeretnéd.
Szerk.: Közben daneel_hu kicsit jobban kifejtve válaszolt, szerintem nagyon érthetően leírta, amire kíváncsi vagy.
[ Szerkesztve ]
A processzorok füsttel működnek.Ha kijön belőlük a füst,nem működnek tovább!
-
Strezi
őstag
válasz daneel_hu #48618 üzenetére
+1, valamint:
Én a méret mellett a szoftver szerkezetében is jelentős hibaforrást látok, hiszen sok helyről jön az a kód, kód könyvtárak formájában. Pl. a DV tartalom magas szintű kezelésére a DolbyLabs-tól, a Netflixhex stb. Ezek a "beszállítók" is mind javítanak, fejlesztenek szinte folyamatosan.
Ha csak ezekkel a frissítésekkel fordítják újra adott készülék 900MB-ját kitevő kódot, akkor az is szinte heti(napi?) frissítéseket jelentene... Minden szoftverben van hiba, ahogy mondtad, mért számontartott. Csak a hiba mértéke és a gyártó forgalomba helyezés utáni támogatása a kérdés...Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
veterán
válasz daneel_hu #48618 üzenetére
Némi fogalmam van a dolgról, alapszakmám informatikus. És bár Clay szerint romantikus álom, hogy valami közel hibamentesen működjön a mai világban, én mégis mindig találok ilyen dolgot. Pedig a hibahatárom, ahogy már írtam, viszonylag alacsony.
Pl a aPanákra kétszer jött frissítés, de már az első firmware-vel is jól működtek a tv-k. Azt amit papíron tudniuk kellett, tudták is. Tehát máris cáfolom az romantikus álmokat. De tudnék még példát mondani a környezetemből, amivel elértem azt, hogy valamiből hibamentesen működőt sikerült venni.
Nem értem, miért kellene természetesnek venni, hogy valami amit megveszek, az alapból hibás legyen. Hangsúlyozom, nálam sem minden fekete és fehér, csak a szürke az esetemben fehérebb, mint nálatok pl.Az a baj szerintem, hogy ilyen a mai felfogás. Úgysem lehet közel hibamenteset csinálni, inkább adjuk ki úgy ahogy van, aztán majd javítjuk. Ehhez hozzájön a kényszer, hogy mostmár évente hozzunk ki valamit, amit eddig 3-4 évente hoztunk ki. Pedig pl oled fronton is simán beleférne a minimum 2 év az új termékek, típusok között. Bonyolultabb a szoftver, a hardver, alig van idő fejleszteni és még a felfogás is olyan amilyen. Nem én vagyok álmodozó.
[ Szerkesztve ]
-
Pro Koryak
addikt
válasz Strezi #48595 üzenetére
Tanultam pár évig.
Érdekes más gyártó nem havonta, max évente 1 frissítést ad ki. Hogy lehet ez???
És igen, lesz.rom, hogy nincs idejük vagy inkább ők is sz.rnak bele! Majd lesz valahogy alapon gyártják az oledet. Ezek szerint.(#48621) rothfb:
+1 Sajnos ti is besz.pjátok a mai divatos maszlagot = nem lehet valamit hiba nélkül legyártani
Pl. nem tudom, ha a 15-20millás prémium autót havonta kellene szervizbe vinni, vajon azt is szó nélkül benyelnétek-e???[ Szerkesztve ]
-
veterán
Meg az embereknek, vásárlóknak, akik elvárják az évenkénti váltást. Mert ugye ezeket megveszik, hiszen ezért hoznak ki évente új oled szériát is. Amiből aztán lassan visszalépés lesz az előző évihez képest.
Egyébként félreértés ne essék, én értem, amit mondtok Daneellal, de ahogy mondtam, szerintem az én gondolkodásom is reális. Szerintem. -
Strezi
őstag
válasz Pro Koryak #48623 üzenetére
Nem tanulni kell, hanem gyakorolni. Nagy különbség
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
daneel_hu
addikt
válasz rothfb #48621 üzenetére
Ne térjünk el a témától, az alapvetés az volt, hogy a CX-ben elb***tak valamit, már a X-dik FW jön rá, de most kijavították amit ki kell, állítólag.
Erre jött megint Pro és jól beolvasott az LG-nek, ez mekkora blama.
Értem.Csakhogy messzemenő következtetést levonni ebből az egy modell-dologból nem kéne, mert a többinél nincs ilyen, legalábbis eddig nem hallottam ezt amióta 4 éve oledezem. E8-ra maximum 2 FW jött évente, bővítés céljából. (apple tv app stb...) Úgyhogy maradjunk annyiban, hogy 1 db malőrt felesleges szétkenegetni a márkára.
Mintha Strezi is írta volna, hogy a C6 a mai napig kiválóan teszi a dolgát, gondolom arra is hetente jönnek az FW-k.A 900 megás kódnak valószínűleg mindig az a vége, hogy előbb-utóbb meg kell írni újra a kód java részét. Bár biztos, hogy itt is nagyjából beemelt részek vannak az előző OS-ből.
Elképzelhető, hogy 10 év múlva nem is ilyen rendszer lesz az LG készülékeken, ki tudja...Az egészből csak azt szerettem volna kihozni, hogy egy ilyen terjedelmű kódnál már benne van a pakliban, hogy ez-az hibahatáron túl van és lesz valami malfunction czucc.
De kijavítják, foglalkoznak vele és ez a fontos. Ez még mindig 100x jobb mint azon elmélkedni, hogy legközelebb majd keresek egy megjelenésekor hibátlan (sic!) okostévét és majd mennyire jó lesz nekem.A 2 éves termékciklussal viszont baromira egyetértek. Jó lenne... de ahogy az Avatarban benne van, a részvényeseknek a legfontosabb a jó 3 hónapos üzleti jelentés.
[ Szerkesztve ]
-
Clay
senior tag
válasz Pro Koryak #48623 üzenetére
Hát nem akarlak nagyon elkeseríteni, de az autóknál is ugyanez van. Én két éve vettem új autót pár hónap után volt egy visszahívás, aztán pár hónap múlva szoftvert kellett frissíteni. A kollégám kb 1hónapja vett új autót és már neki is volt visszahívás (természetesen más típusokról van szó, és egyik se Suzuki, de az mindegy is). Érdemes elolvasni a Peugeot 3008-as tesztjét is.
A processzorok füsttel működnek.Ha kijön belőlük a füst,nem működnek tovább!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rothfb #48624 üzenetére
Meg az embereknek, vásárlóknak, akik elvárják az évenkénti váltást. Mert ugye ezeket megveszik, hiszen ezért hoznak ki évente új oled szériát is
OMG :-D Már megint kezded? Jah nem! Folytatod! Unalmas vagy már komolyan ezzel az elcseszett - miért kell minden évben megvenni az újat az iDiótáknak- agymenéssel.
Nem mindegy neked. Attól, hogy 514625-ör leírod, ugyanúgy meg lesz véve és neked semmivel nem lesz jobb, vagy rosszabb az életed, csak tele offolod a topikot újfent. -
veterán
Mi vagy te, önkéntes moderátor? Hozzád se szóltam. Elnézést kérek tőled, hogy egy témában leírtam a véleményem, bocsánat.
Igenis baromság évenként "új" oledet kihozni. És nem csak nekem ez a véleményem. Olvasol is vagy csak fröcsögsz? Vagy Daneelnak miért nem esel neki? Szerinte se kellene a pazarlás.És ha már itt tartunk a Shield is iszonyú nagy off ebben a fórumban és lassan minden nap téma. Engem nem zavar, de akkor te se vádolj off-al.
[ Szerkesztve ]
-
Hestia
csendes tag
SHIELD TV PRO
Jóóóoooo....!!!!
Köszi, EAGLE. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rothfb #48631 üzenetére
Nem, nem vagyok az és csak azért nem válaszolok erre és a privátodra sem, mert látszik, hogy teljesen felesleges. Pedig tudnék mit írni, felőlem aztán folytasd, hogy baromság minden, ami új.
Vagy Daneelnak miért nem esel neki?
Ha volt is ilyen, a kettő közt van nagy és jelentős különbség. Pont ez a lényege, rá nem is emlékszem, hogy írt ilyet, de ha igen, akkor leírta és ennyi volt, akkor, hogy érthető legyen:
Nem az a baj, hogy leírod, hanem, hogy nem tudod abbahagyni, de mint írtam felőlem folytasd, csak ne nevezz emiatt senkit, pl hülyének, mert lecserél valamit egy vadiújra. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz BalaNce87 #48633 üzenetére
Lehet, hogy ki lehet kerülni, de nekem és sok más ismerősnek is volt garanciás problémája az aqua-val, vagy a másik ilyen genyó cég a compker. Hát ezeknél tanítani kellene, hogy milyen amikor egy eladott cikk után, a totális beleszarás és a vásárló szétszívatása a cél, ők első helyen trónolnak ebben. Ha ki is lehet kerülni, akkor sem vásárolnék tőlük.
-
veterán
Akkor ezt megbeszéltük. Amúgy senkire sem mondtam, hogy hülye, ha újat vesz. Én azt mondtam, hogy hülyeség évente új oled szériát kihozni. Az amit te mondasz, meg amit én, a kettő között óriási a különbség. Félreértelmezted azt, amit mondtam. De kérlek, hogy fejezzük be.
[ Szerkesztve ]
-
wallace 234
őstag
-
yodamastah
őstag
válasz wallace 234 #48638 üzenetére
Ha eu-ban kiállított számlád van a készülékről, akkor az LG-hez is fordulhatsz. Ezt az LG ügyfélszolgálat mondta. Anynit tettek hozzá, hogy EU-ban forgalmazott kell legyen a készülék.
Nekem az ALZA-s 65B7-ben 2x is is cserélt panelt helyszínen az LG. ALZA-t meg sem kerestem, egyből az LG-vel vettem fel a kapcsolatot.
[ Szerkesztve ]
-
torma1981
veterán
válasz yodamastah #48639 üzenetére
Ez így van,de ha pl javíthatatlan a tv, akkor nem ad az LG csereutalványt. Neked kell a bolttal ahol vetted lebokszolni, hogy adja vissza a pénzt. Rendes lg garinál csereutalványt ad az LG és levásárolhatod. Azért ez nem elhanyagolható tény.
[ Szerkesztve ]
-
torma1981
veterán
válasz yodamastah #48641 üzenetére
Igen igaz. Nekem is ezeket mondták. Megcsinálják, de ha cserélni kell akkor írnak egy szakvéleményt, és azzal kell a boltba letárgyalni. Nagyon korrekt hozzá állás. Azért én csak rendes LG garis boltban vennék. Nekem volt már 2 panel cserém a következő már csereutalvány lesz.
-
wallace 234
őstag
válasz yodamastah #48639 üzenetére
Igen valóban el kell fogadni, de nekem pl a Sony nem fogadta el! Elhajtott. De az LG valóban nagyon korrekt, tényleg igyekszik, jobb az a gyártói garancia ha tényleg cserélni kell.
-
daneel_hu
addikt
válasz Pro Koryak #48642 üzenetére
"Nekem nem hiányzik a webos, mert arra használom a tévét, amire való, így a Pana oprendszere maximálisan megfelel az egyszerűségével."
Miért... a webOS mire való szerinted?
-
krx21
nagyúr
válasz Pro Koryak #48642 üzenetére
Elhiszem... Biztos nagyon jó a képe. Viszont nekem is sikerült jól beállítani az E9-et.
Messze a legjobb képminőséget hozza eddig az Oled technológia a TV iparban...
Viszont egyáltalán nem bánnám ha lenne igazi konkurenciája. Idővel... -
válasz yodamastah #48641 üzenetére
Ezt csak megerositeni tudom. Akkor van gubanc, ha javithatatlan a keszulek.
Viszont mas gyarto nekifutasbol kinevet, ha szurekeimportos tv-vel kopgtatsz a szervizes ajton.
Ettol fuggetlenul en is csak hivatalos Magyar garos termeket veszek.[ Szerkesztve ]
Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.
-
Pro Koryak
addikt
válasz daneel_hu #48645 üzenetére
Ha egyszer beállítod a tévét, onnantól kezdve tök mindegy milyen op. fut rajta, csak csatornát váltasz vagy bemeneti forrást. Arra minek webos = rosszul megírt bonyolult rendszer???
Sokan ezért is keveslik a Panát, mert fapados, a webos meg hűdeannyirakirály és nem tudnak nélküle létezni. -
veterán
válasz Pro Koryak #48649 üzenetére
Pro. Engedd el a témát... Én is szeretem az igazam hajtogatni, de Te még rajtam is túlteszel.
Nem baj, ha van egy csillivilli oprendszered. Ha jól működik. Van akinek ez fontos. A WebOS ilyen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox Series X|S
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Parfüm topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Porszívók - akkus és klasszikus vezetékes
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Megjelenési dátumot kapott végre a Men of War II (PC)
- További aktív témák...