- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Digitális detox a Nokiától
- iPhone topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Mobil flották
- Netfone
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ToBeY
nagyúr
sok mindenre amúgy,de sokaknak csak gimmick lesz ami semmire se jó.
Pl van benne tracking és meg tudod nézni melyik fogadat hol meddig mostad,és melyiket kell jobban mosni.Meg szól mikor kell fejet cserélni a fogkefében.
Nyilván lehet ezek nélkül élni,de ha már tudja a fogkefe miért ne használnám.[ Szerkesztve ]
-
ToBeY
nagyúr
Úgy érzem kicsit kinyírtam a topicot bicsi-bocsi
-
-
EQMontoya
veterán
Csodas vilagot elunk! Nem gondoltam volna meg egy eve sem, hogy ennyire elterjed a home office. Oke, hogy bizonyos szektorokban mar van, de ma utepito munkasokat lattam home office-ban dolgozni. Ez azert kemeny.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Hat, hetfo reggel 9, nepligetnel lezarva a feluljaron mindket kulso sav, gepek sehol, munkasok sehol. Mivel azt nem tudom elkepzelni, hogy egy ilyen forgalmas hely hetkoznap reggel ugy lenne lezarva, hogy nem dolgozik rajta senki, csak a home office maradt, mint elkepzelheto alternativa.
Same rules apply!
-
Tothgera30
Ármester
válasz concret_hp #85244 üzenetére
Ugyan ezzel a Z14XEP-el (2008 - hosszú olajszűrős) 4,75 liter a rekordom.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nagyúr
De van jó hír is
Végre áll, mint a cövek! Mondjuk, elég sok viagra kellett hozzá...
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
concret_hp
addikt
válasz Tothgera30 #85311 üzenetére
nekem párszor sikerült szintén bemenni 5 lityi alá (enyém 2006 végi) 1x 4.6 is kijött, de szerintem ott volt mérési hiba is mert utána meg gyanúsan rossz lett nyáron viszonylag stabilan lehet ilyen 5.4-5.6-al furikázni
vagy fullba vagy sehogy :D
-
Tothgera30
Ármester
válasz concret_hp #85314 üzenetére
Ez 2008-as. Bár gondolom ugyan az a rövid váltó van alatta (F13CR), ami miatt autópályán már 6,5 liter fölé tolódik a fogyasztás. Pont egy 6. fokozat hiányzik, vagy egy nagyon hosszú. 5., és tökéletes lenne.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
concret_hp
addikt
válasz Tothgera30 #85315 üzenetére
igen, vélhetően ugyanaz, közel 4000 a fordulat 130nál... de én inkább ilyen 120 körül csapatom csak a pályán
vagy fullba vagy sehogy :D
-
válasz concret_hp #85316 üzenetére
Nekem 1,6-os (105 lovas) Astra kombim volt, az 4000-nél volt 140-en, de ott már fogyasztott jó étvággyal. Viszont most írogattam össze az utolsó tankolásaimat, az 1600 kilós, szívó 2,5-tel 100 km-enként átlag 8 liter alatt vagyok 3 év alatt. Az igaz, hogy alapból egy befüvezett csiga, kb sport módban engedi ki a valós teljesítményt a motorból, de azt meg nemigen használom, mert minek? Mondjuk ez nem is pörög 4000-et 140-nél. Talán még 160-nál sem… Lenne benne egy lágy hibrid hajtás, vagy egy olyan valós 50 km-t tudó konnektoros elektromos hibridség, kb tökéletes is lenne ez nekem. Az a vicces, hogy suvból árul is ilyet a Mazda, úgy hívják, hogy XC-60. De suv meg kell a tökömnek.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Uher
aktív tag
válasz concret_hp #85314 üzenetére
2001es c corsa, 1.2, 75 lo, 6 liter alatt szerintem sosem fogyasztott, 6.5-7.5 a teli atlagok.
-
Tothgera30
Ármester
válasz parandroid #85317 üzenetére
Az F17-es váltóval van, kb. 200-250rpm-el kevesebbet forog azonos fordulaton.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nagyúr
de az autópályás fogyi leginkább a tömegtől és a sebességtől (és az ezzel négyzetesen arányos légellenállástól és a gördülési ellenállástól függ)...
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
concret_hp
addikt
nekem volt b corsám , abból is 3 ajtós, szóval tényleg csak a smart meg a matiz ami annál kisebb 1.2 masszív 45 lóerő (de volt lángcsóva festve az oldalára, szakértők szerint az +10 lóerő ) , '96-os azzal nagyon stabilan eljártam 4.5-5.5 lityivel, igaz autópályán nem nagyon kellett figyelni hogy nehogy túl gyorsan menjek nyáron 1x volt, hogy 485km-re nem tudtam rátankolni 20 litert de ott tényleg kb. az egész az ilyen minimál forgalmű főúton 85-el csapatás volt viszont kb. mindenki akinek b corsája volt azt mondja, hogy 6 liter alatt sosem evett... igaz én egy elég jól karbantartott példányt vettem, biztos számít az is.
vagy fullba vagy sehogy :D
-
válasz fokukac #85320 üzenetére
Ezért bírom, amikor veszik a ház méretű suvokat, de szigorúan dízellel, mert az keveset fogyaszt, aztán hordja vele a gyereket oviba (napi 2x3km, de legalább nem tud vele parkolni), meg néha autópályázik, de akkor 160-nal, mert neki nagy van, és erős! És ezek viszik előre az autóipart. Lassan már nem is kapsz mást, csak suvot. De érted, ford kivezeti a fiestát, mert nem lehet eladni, helyette a kugát viszik, ami belül ugyan kisebb, 1,5x annyit eszik, de eszjúvé!!! Csak kiragadott példa, többinél ugyanez megy.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
lenox
veterán
válasz parandroid #85322 üzenetére
Ez mind csak igy csomagban van, nem lehet mas kombinaciot? Pl. en szoktam latni benzines suvot is 160-nal csapatni. Meg szoktak tudni parkolni, pl. x5-tel santa helyen is siman lehet. Amugy a gyerek az oviba menet szerintem is nagyobb biztonsagban van nagy tomegu tankban, mint papirjaguarban.
-
nagyúr
> Amugy a gyerek az oviba menet szerintem is nagyobb biztonsagban van nagy tomegu tankba
Ez tenyszeruen lehet, h igy van, de azert nem kene nagyon szamitania, hogy a remelhetoleg nem tul messze levo oviba mivel viszi el az ember a gyereket (ha mar egyszer muszaj autozni), az ovik jellemzoen varoson belul vannak, ahol azert nem 80-al megy az ember, 30-as utkozesnel meg egy VW Up is kb. tankkent viselkedik.
while (!sleep) sheep++;
-
-
tildy
nagyúr
Szerintem meg nagyobb biztonságban van gyalog , kis suranóutakon . Szvsz nagyon rossz fele halad a világ, hogy minden úthoz az ember sejhajahoz van nőve az autó . ( plusz az egészségnek is kell ennyi gyaloglás , gondolom nem mindenki Terézvárosban , vagy a Hungária körúton járatja a gyereket bolcsibe , oviba )
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
lenox
veterán
válasz erdey_a #85325 üzenetére
Aha, hat en asszonynak vettem ketkerek hajtasu autot, rogton nem is tudott hazajonni az elso honal, mondtak is a gyerekek, hogy miert vettem olyan autot, amivel nem lehet hazajonni, ugyhogy rogton (par honapos auto volt) csereltuk egy hibrid rav4-re, ami viszont haza tud jonni. De toljatok a kretent, mar megszoktam. Csak a valosaghoz nincs sok kozotok, annyi a helyzet.
-
lenox
veterán
válasz parandroid #85326 üzenetére
Persze, mindig irsz valami provokalo hulyeseget, es minden tizediknel be is tudsz szolni egy altalanos iskolai szintut. Ha ez tesz boldogga, nekem jo.
-
nagyúr
Hol laktok? Csak nem a hegyen, ahol a totalcar-osok anno 3 összkerekes autóval sem jutottak fel..?
Nemrég kaptam egy céges Range Rovert, szóval már SUV-os köcsög vagyok én is.
De még nem hagytam el vele a megyét, mert a bennem lakozó környezetvédőt picit zavarja a 14 literes városi fogyasztás... Szóval most metrózom, mint az ecceri emberek....
De ha netán esne még egy kis hó, felmennék hozzátok, hogy megcsapassam kicsitPleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
Megvan a totalcar-os videó, 2011-ből..!
Mit ér a sokmilliós technika?
Hegyen áll a polgár háza, kavicsos út vezet arra. De jaj, mi lesz, hó ha esik, összkerék is csetlik-botlik. Nem kell félni, szerencsére, német gép a dombok réme. Vagy mégse?https://totalcar.hu/belsoseg/2011/02/09/mit_er_a_sokmillios_technika/
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
lenox
veterán
válasz fokukac #85331 üzenetére
Te vagy akkor a kretenhadtest embere, aki metro mellett lakik, de suvja van. Nyilvan akinek egy csepp sutnivaloja van az atlatja, hogy nem csak a sajat use case-e letezik, es a dolgok jellemzoen nem is egydimenziosak, csak hat nem mindenkinek van. Fotot neked is kertek a farkadrol?
-
-
veterán
Nem mondom, hogy a google kovet, de elolvastam a beszelgetest es beajanlotta nekem ezt a yt. (These Stupid Trucks are Literally Killing Us)
Everybody lies.
-
-
lenox
veterán
válasz parandroid #85335 üzenetére
Nem tudom, te vagy ennek a szakertoje, de nem kuldok, en tudom kinek van koze hozza, meg ha te nem is. Meg en azt is tudom, hogy kinek erdemes megmondani, hogy mas milyen autot vegyen, hogy kozlekedjen, egyaltalan barmit hogy csinaljon. Mondjuk biztos nem annak, aki a sajat utcajaban sem tudja a szabalyokat betartani. De varom a kovetkezo okossagot.
-
erdey_a
őstag
a rav4, pláne hibrid, pláne 4x4, úgy tippre 2 tonna. a mazda meg gondolom 1500kg. de lusta vagyok, nem néztem utána. tehát 500 kiló teher cipelését kompenzálja mondjuk a hibrid rendszer emisszióban. szóval ha a "zöldséget" ki is hozzuk döntetlenre - de mondom, erről fogalmam sincs -, a toyota akkor is feleslegesen nagy. és az előállítása is sokkal többe kerül.
de én nem vagyok különösebben zöldpárti, sőt, egyáltalán nem vagyok az. kifejezetten haragszom ugyebár az elektromos autókra is. szóval az én bajom a suvokkal nem a fogyasztás, hanem egész egyszerűen a méret. meg az egész amit általában képvisel. hogy nem azért veszem, mert szükségem van rá (senkinek nincs rá szüksége), hanem mert megtehetem. és én ehhez a gondolkodásmódhoz proli vagyok.
de nem mondom, hogy mi nem cseréltük le a 40 collos tévét 65-re, pedig ezt se nézzük többet.[ Szerkesztve ]
Vérboci
-
nagyúr
sajnos nem metró mellett lakom, hanem hév mellett.
a range nem az enyém, hanem céges... de igazából az a baj, hogy kispolgár maradok már életem végéig tudod, régi swiftem volt 15 évig...fotót nem kértek, küldjek?
Egyébként ez egy Evoque. Nem annyira nagy, centire. cska érzetre. 435 centi, akkora, mint egy Astra. viszont vagy 40-50 centivel magasabb, és 400 kilóval több (valami 1750 kiló)
Nekem nagyon furcsa. nem lehet vele úgy kanyarodni, ahogy szoktam, mert billeg (a lágymányosi budai lehajtóján dobtam egy piruettet vele 60-nal, pedig a kiával ott 70-80-nal kanyarodtam)
Nem látni belőle oldalra (A oszlop + tükör kitarja a jobbkezes utcát)
nem látok előre lefele (bevásárlóközpontban esélyem nincs, hogy hol a csík a parkolóban )
de ha egyszer megcsapatnám 45 fokban a terepen, mint Winkler, akkor biztos ráéreznék az ízére-------------------
amúgy volt nekem egy 2020-as új dízel mondeóm is, az is 1650 kiló volt, és azzal eljártam 5-5,5 literből. Ezt meg üresben gurulással se nagyon bírom 9-10 alatt tartani...
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
lenox
veterán
válasz erdey_a #85340 üzenetére
Mezei rav4 1490kg. Azt nem fogod megmagyarazni, hogy nem vehetek hibridet, mert tul nehez, meg hogy a ket kb. 20 kg-os plusz motor a negykerekhajtashoz az nekem felesleges (igy egyebkent 1760kg). Nyilvan joval kevesebbet fogyaszt varosban (amire vettuk). Magassagan kivul minden mas dimenziojaban kisebb, az is olyan 165 cm.
Szerintem meg legtobb dologban targyi tevedesben vagy, es ugy altalanositasz, mintha minden suv 6.5 meter hosszu, 2 meter magas es 5 tonna lenne. Eleve marhasag a meretet kategoriaval azonositani. Ha ugy erzed, hogy senki nem vehet nehezebb es hosszabb kocsit, mint te, akkor mond azt, hogy 1200 kg folott, 4.1 m folott mindenki bekaphatja. Meg amugy 100 lonal tobb nem kell a kozlekedeshez, akinek tobb van bekaphatja. Es biztos lehet folytatni. -
bobsys
addikt
válasz concret_hp #85347 üzenetére
Fejlodes van latod, kornyezet tudatossag meg minden ha mar van 3 literes es nem csak az 5.8 V8
A V8 mar evek ota ugy megy, hogy allando sebessegnel lekapcsol negy hengert kulonben soha nem menne a fogyasztas 10mpg fole (23 l/100 km ala)szerk:
Megneztem, 3 literes dizel. Ez mar elmegy 9 literrel vegyes fogyasztasban. Nem is rossz. Az en benzinesemmel atlag 10 literrel jarok[ Szerkesztve ]
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
válasz concret_hp #85347 üzenetére
Jó, hát valahogy haza kell tudni vele menni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.