- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
lomha lepke
tag
válasz ottoyes #5890 üzenetére
Igazad van abban amit írtál. Csak annyiban egészíteném ki, hogy az ügyfélszolgálatos is ember, és némely üf. kicsit sokat enged meg magának. Főleg telefonon, de márkás kollégáktól is hallottam már sztorikat. Mikor pultosként dolgoztam, harmadáért megsimogattam volna az illetőt a fa testápolóval, pedig akkor is az "ügyfelekből éltem". És nyilván senki nem ért mindenhez (az ügyfélszolgálatot is beleértve, engem is meg lehet fogni egy-egy kérdéssel), azért van az üf. szolgálat, hogy segítsen, de azt senki ne várja el, hogy írni-olvasni megtanítsuk az embereket. Volt olyan, hogy az ötsoros wap beállítást 45 percig diktáltam, a végén már betűnként. Közben meg 4-5 perc átlag hívásidő van előírva, arra kapunk max. pontot a havi statisztikákban. Így egy "nehézfejű" üf. szó szerint húzza ki a pénzt a zsebünkből. Ez, ha olyan az üf. hozzáállása nem baj, de ha valaki még anyázik, fenyegetőzik, kötekedik is mellé, az ne nagyon várjon proaktivitást, és különlegesen kedves bánásmódot. Az hogy az ilyen sztorik közül párat közzéteszünk, feszültséglevezetésként is felfogható, hiszen akkor és ott nem nagyon tehetünk semmit. Akinek nem inge, ne vegye magára, én sem sértődöm meg, ha azt olvasom, hogy a hülye ügyfélszolgálatos mekkora marhaságot mondott, össze-vissza beszélt, azt se tudta miről. Mert ilyen is van, sajnos.
"Az okos ember elvégzi a sors által reá rótt feladatot. A bölcs ember másokkal végezteti el maga helyett." Rahim el-Haszra
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)