Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lomha lepke

    tag

    válasz ottoyes #5890 üzenetére

    Igazad van abban amit írtál. Csak annyiban egészíteném ki, hogy az ügyfélszolgálatos is ember, és némely üf. kicsit sokat enged meg magának. Főleg telefonon, de márkás kollégáktól is hallottam már sztorikat. Mikor pultosként dolgoztam, harmadáért megsimogattam volna az illetőt a fa testápolóval, pedig akkor is az "ügyfelekből éltem". És nyilván senki nem ért mindenhez (az ügyfélszolgálatot is beleértve, engem is meg lehet fogni egy-egy kérdéssel), azért van az üf. szolgálat, hogy segítsen, de azt senki ne várja el, hogy írni-olvasni megtanítsuk az embereket. Volt olyan, hogy az ötsoros wap beállítást 45 percig diktáltam, a végén már betűnként. Közben meg 4-5 perc átlag hívásidő van előírva, arra kapunk max. pontot a havi statisztikákban. Így egy "nehézfejű" üf. szó szerint húzza ki a pénzt a zsebünkből. Ez, ha olyan az üf. hozzáállása nem baj, de ha valaki még anyázik, fenyegetőzik, kötekedik is mellé, az ne nagyon várjon proaktivitást, és különlegesen kedves bánásmódot. Az hogy az ilyen sztorik közül párat közzéteszünk, feszültséglevezetésként is felfogható, hiszen akkor és ott nem nagyon tehetünk semmit. Akinek nem inge, ne vegye magára, én sem sértődöm meg, ha azt olvasom, hogy a hülye ügyfélszolgálatos mekkora marhaságot mondott, össze-vissza beszélt, azt se tudta miről. Mert ilyen is van, sajnos.

    "Az okos ember elvégzi a sors által reá rótt feladatot. A bölcs ember másokkal végezteti el maga helyett." Rahim el-Haszra

Új hozzászólás Aktív témák