Hirdetés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 9 Lite - kilencre érdemes lapot húzni
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Stílussal és friss szenzorokkal futott be a Huawei Watch GT 5
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
aprokaroka87
nagyúr
válasz aprokaroka87 #50100 üzenetére
Mármint hogy azzal függ össze
-
gabor9991
őstag
válasz aprokaroka87 #50100 üzenetére
-
MODERÁTOR
válasz aprokaroka87 #50103 üzenetére
Azóta eltelt cirka egy év, úgyis meg kell csinálni. Azt meg sosem tudjuk meg, hogy mennyivel lett kevesebb a 40 misi, mint amibe a kieső és plusz munkaerő került volna
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz ElektrikusDE #50098 üzenetére
Nem hiszem mert évek óta benne van már az iosban az opció.
-
janeszgol
félisten
Na voltam bent. Az ügyfél megtartó velem is beszélt. Hűség nélkül havi 1700 ft-ért 100 perc és ezen túl 12.5 forintos percdíj. Erre igent mondtam.
[ Szerkesztve ]
-
janeszgol
félisten
válasz California1 #50108 üzenetére
Semennyi.
8, nálam a flotta alapból kizárva. Max családi flotta lehet, nem más.
[ Szerkesztve ]
-
#33802016
törölt tag
Az mondja meg nekem valaki, hogy van ez a sim, csere, van egy 10+ éves sim kártya, és nanora szeretném cserélni.
Az enyémet pár hónapja, cserélték zok szó nélkül, bementem az üzletbe, és csere, max személyit kértek...
Most szüleimnél akartunk cserélni ők mentek el, és 2500 ft-ot kértek, meg biztonsági ügyfél számot... ami akkor még nem is létezett ez új dolog.
Az hogy van, hogy az egyik üzletben ingyen cserélik, a másikban meg pénzt kérnek?
(első csere)Normál régiről - nanora.
[ Szerkesztve ]
-
Beniii06
addikt
válasz #33802016 #50115 üzenetére
Ha csak azt mondták, hogy SIM cserét kérnek és lehagyták a nano szót, akkor simán lehetséges, mert ennyit szoktak elkérni egy kártya cserénél pl. ha rongált-használhatatlan, elveszett stb. Rongálásnak számít, ha pl. magadnak próbálod meg levágni nano méretűre és nem sikerül, nem jó a kártya, beviszed, akkor szokták kérni a 2500 Ft-ot tudomásom szerint.
"Got any other secret weapons?"
-
#33802016
törölt tag
válasz Beniii06 #50116 üzenetére
Én direkt mondtam nekik.
Ők mit mondtak vissza azt nem tudom. De ott volt a régi kártya, és mondtam, hogy az új telefonba más kell elvileg mondták.
De mivel nem voltam ott ezért nem tudom hogy volt.
De akkor erősíts meg abban, hogy ha simán, régit nanora cserél az ember, az ingyenes.
Mert a kártya, a szám az ugyan az.A kártyának semmi baja, nem votl rongálva, működőképes, akkor szedtem ki a telefonból.
Elveszni sem veszett el, mert elvitték, és mondtam, hogy azt cseréltessék nanora.De akkor majd a napokban megyek oda...
-
Beniii06
addikt
válasz #33802016 #50118 üzenetére
2 év után elvileg ingyen kelle cserélniük a SIM-et, hiszen nekik is érdekük, hogy igénybe tudd venni a szolgáltatásokat jobb minőségben. Gondolok én arra, hogy pár éve, nekem is cseréltetni kellett a SIM-et, mert olyan régi volt, hogy nem tudta a 4G-t, illetve az új SIM több névjegyet is tudott eltárolni, 1 Ft-ért cserélték nekem is.
Mindenképpen próbáld meg személyesen rákérdezni, vidd a 2500 Ft-ról szóló számlát is és üsd az asztalt(ha úgy van ahogy állítod és részlet nem maradt ki), bár kétséges, hogy a pénzt visszakapod, legalább panaszt fogsz tudni tenni.
Ahogy olvastam, most kapott a cég bírságot ügyeskedésért a kártyás ügyfelek adategyeztetésekor.
"Got any other secret weapons?"
-
#33802016
törölt tag
válasz bucihost #50120 üzenetére
Mit tudom én 2000-ben vagy annál korábban nem létezett biztonsági köd, ügyfél, ezt csak mostanság vezették be.
"Méret / gyári hiba miatti csere 1ft."
emiatt lett cserélve, a méret miatt. Mégis kértek érte...
#50121) Beniii06
Milyen két év, ez legalább 10+ éves kártya, időtlen idők óta meg van. A csere nanora tegnap történt. Meglepő módon mégis pénzt kértek...Szerintetek ha elmegyek, és megreklamálom a dolgokat, akkor sztornózzák? Mert ez így nem koser.
"Ahogy olvastam, most kapott a cég bírságot ügyeskedésért a kártyás ügyfelek adategyeztetésekor."
Nah ez is érdekes, eddig csak egy kártyára volt adat egyeztetés, a többi számra még nem jött... -
4Grider
nagyúr
válasz #33802016 #50122 üzenetére
Nálunk a gazdasági vezető biztos, hogy nem engedné a sztornózást (mivel sztornózni az ügylet meghiúsulása esetén lehet), de próbálkozz vele nyugodtan, hátha sima lesz az ügylet. És legközelebb olyat kell küldeni aki tisztában van azzal, hogy ha nem mondja el konkrétan mit akar, illetve annak mennyi a díjtétele, akkor újból fizethet, ha hasonló ügyintézőt fog ki.
-
#33802016
törölt tag
válasz 4Grider #50124 üzenetére
A gond ott van, hogy nem az én nevemen van.
Én elmentem, de nem foglalkoztak vele.
Meg mondtam, mi van, meg amikor nekem cserélték akkor is ott volt. Nem is gondoltam hogy ebből bármiféle probléma lehet. Még mondtam is, hogy leírjam? Nem írod le.
Otthon meg közlik... mondom ez így nagyon nem jó, mikor ez ingyenes.
De fel sem hívtak volna, vagy nem tom.
Ebből is az, van, hogy nem lehet semmit rábízni másra.
Amúgy ha vissza nem is adják, akkor írják rá a számlára a pénzt, adok hozzá még 500-at, és akkor egy feltöltés meg van.
Az is egy megoldás.
Elvileg elmondta, de nem voltam ott, így nem tudom szó szerint mi volt.
[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy a Vodának van VoLTE szolgáltatása?Illetve a tarifatáblában a perc mennyiségek azt jelentik, hogy az adott csomagban ez a perc mennyiség benne van, és csak az ezen felülieket kell Fizetni?
Ha mp. alapú az elszámolás, akkor ezekre a lebeszélhető percekre is az vonatkozik? -
polonic
félisten
válasz mukibuci #50132 üzenetére
Tudom, hogy nincs a vodánál. és igen, vissza kell váltani.
Csak azt kérdőjeleztem meg, hogy miért ne lenne szükség rá.
Jó dolog, a szolgáltatónak is, előfizetőnek is.
Ha lenne VoLTE, elég lenne a 4g-only hálózat. Persze ez nem ilyen egyszerű, nyilván. Csak egy ideális esetre gondolva írtam ezt.[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
válasz polonic #50133 üzenetére
A telekomnak nincs faltól falig 3g-je, a 900 MHz-et sem használja erre, a 2G-re visszaváltás meg problémás (hangminőség, net megszakadása hívás közben), szóval előre menekültek. A Vodafone egyelőre nem kényszerül arra, hogy magára húzza a voltéval járó kompatibilitási problémákat. Azért az nem olyan technológia, amit csak úgy be kell kapcsolni, és megy is, hanem mondjuk tesztelés után leküldenék az update-et két népszerű volte-képes típusra, aztán a következő hónapokban megjelenne a független készülékeken is, aztán egyesével újabb típusokon, a többi volte-mobilon meg mehetne a trükközés, de a 3g-re akkor is még évekig szükség lenne. Ezzel együtt én is szeretném, ha lenne, de túl hamar nem számítok rá.
-
-
gordonfreemN
addikt
válasz gordonfreemN #50091 üzenetére
Nos elhamarkodott öröm volt, előre ittam a medve bőrére.
Ma felhivtak a boltból és mondta a hölgy, hogy közölték vele: nem lehet két ügyfélszám, amit engednek hogy publikus tarifába kimehet a szám ingyen.
1 óra mulva felfogtam mit mondtak (nekem még reggel volt).
Panaszkezelést felhivtam ahol kiderült ez az.Jeleztem hogy az ajánlat nevetséges, alanyi jogot ajánlanak fel mintha ök tennének szivességet.
Ott is azt mondták nem lehet két ügyfélszám és azt hogy eleve egy alá teszik, azt a rendszer automatikusan csinálja.
Nincs sztorno a boltban egyáltalán.
Nincs 30 napos elállás mert az új ügyfelekre vonatkozik és az eredeti szerződésem mar 5éves.
Sajnálják a félretájékoztatást, ez van üdv magyarországon, ahol ha kérdezel még akkor is átvernek a mocskos tetű kapitalisták (vodafon)Kértem a panaszt, hivás közben is a rám váró kollégáknak adtam a tippet, hogy vodát ne köss (épp két kollégám is szeretne előfizut és kérdezték a véleményem) és a panaszban megoldásként a külön ügyfélszámot vagy a sztornót kértem. Persze ezen majd nevetnek... nem baj én meg nevetek amikor a kollégáimnak megmutatom az itt találhato gopro flottát, meg majd decemberben amikor a régi előfizu lejár...
Van bárkinek ötlete, hogy mi az akadálya a két ügyfélszámnak?
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
MODERÁTOR
válasz gordonfreemN #50136 üzenetére
Az nem elég akadály, hogy a voda nem akar két ugyfelszamot?
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
hackeeeee
Jómunkásember
Noh, a Sim cseréhez hozzátennék annyit, hogy most anyumnak vettünk bent telót, a csomagváltás mellé, és mivel hirtelen nem tudta az ügyintéző, hogy milyen simkártya van a régi telóban, felajánlotta, hogyha kell, akkor természetesen díjmentesen cseréi a sim-et.
Az új csomagok végre élnek már, viszont van még kavar, mert a csomag szerint 150 lebeszélhető perc van hálózaton kívül, erre 200-at mutat még az oldal..
gordonfreemN: Gondolom egy előfizetőhöz egyet lehet rendelni, bár ez csak ötlet.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
addikt
válasz gordonfreemN #50136 üzenetére
Szerintem az akadály az lehet,hogy mivel a te neveden van mind a kettő előfizetés a felelősség a tied kell,hogy legyen.
Nem fizetés esetén csak az azonos ügyfélszám alatt levő előfizetés korlátozható.
Ha külön lenne és a rokon nem fizet,csak azt lehetne korlátozni,pedig te vagy az előfizető.[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
-
gordonfreemN
addikt
válasz Daffni2 #50143 üzenetére
Értem és köszönöm. Ez legalább egy érthető logikus magyarázat de egy hét alatt erre nem voltak képesek... leginkább a hozzáállásuk tudatlanságuk és összevissza infóik zavarnak.
Meg az ha bajom van bekapcsolnak egy az egészről mit sem tehető nyilvánhölgyhöz hogy végiggondold és hagyd az egeszet a francba mert ugyse ér semmit az egész, akinek kellene a problémával foglalkozni az a merdzsójában ülve magasról tenne a problémamra ha egyáltalán tudna róla.
Befejeztem erről a témáról a fröcsögést, elnézést kérek mindenkitől hogy leirtam.[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
bucihost
senior tag
válasz Daffni2 #50142 üzenetére
Esetemben igen.
De ezzel arra akartam célozni, hogy technikailag kivitelezhető... Van egy ismerősom akinek van egy Go M csomagja, mellette 2 Kid óra familyben. Pluszba van még egy Homenet+ csomagja. Publikus mind a 4 csomag, mégis 2 ügyfélszám van neki. (A Homenet külön van).
Ez neki azért került külön, mert a Homenet-re kapott valami kedvezményt, ami miatt külön üfsz.-re került . Neki a kedvezmény offer miatt miatt nem lehet egyben. Ha az egyiket korlátozzák pl nem fizetés maitt, a másikhoz nem nyúlnak...
A végeredmény ugyan az, ha nagyon meg akarnák oldani, akkor megtudnák oldani......
-
bucihost
senior tag
válasz hackeeeee #50141 üzenetére
(Legtöbb) Flotta esetében, ha nem viszel rá készüléket és 1 évet aláírsz akkor jár rá plusz kiegészítő (10 hónapra).
Pl: 20 perc hálózaton kívül, vagy 50 perc hálózaton kívül, vagy 100 perc hálózaton belül.
Esetedben lehet Te kaptál +50-et, és ezért látsz ennyivel többet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Thinkpad T14 Gen4 14" FHD+ IPS i7-1360P 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- Nitro AN517-41 17.3" FHD IPS Ryzen 7 5800H RTX 3070 32GB 512GB NVMe gar
- Csere-Beszámítás! Gamer PC! I3 10100F / GTX 1660S / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- Vivobook Pro N580VD 15.6" FHD IPS i7-7700HQ GTX 1050 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Google Pixel 8A 128GB Porcealin, Bontatlan, Új, 0 Perces, Független, 1 Év Garancia
- Újszerű Sonos ERA 100 fehér színben, Garancia 2026.01.14-ig
- Silhouette Alta Plus 3D Printer, 18db Filamenttel, 4 csomag Platform Tape
- Eladó APPLE SSD SM128E
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6148 (20c/40t, 2.4/3.7GHz), 512GB RAM,10G, HBA330, áfás
- Eladó Egy Revuenon (Tomioka) 55mm f1.4-es M42es objektív
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest