Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dedike

    addikt

    válasz hackeeeee #20021 üzenetére

    Nézd, én életemben talán kétszer intéztem személyesen ügyet, azon kívül mindig telefonon. Soha, semmi bajom nem volt azzal, amit a telefonos ügyintéző megcsinált. Lehet az is persze, hogy nagyon egyszerű kérések-kérdések voltak.

    De továbbra is tartom magam ahhoz, és ebből nem is engedek, hogy ugyanazt mondja és tegye mind a telefonos, mind a személyes ügyfélszolgálaton dolgozó ügyintéző! Különben bármelyik minőségbiztosítási rendszer teljesen felesleges.

    Amikor a T-home-os ügyintéző azt mondta Nekem, hogy megcsinálta amit kértem, erre nem működött, hívtam őket újra, és a következő ügyintéző mondta, hogy rohadtul nincs megcsinálva.. És egy egy példa a sokból.

    De itt jelenleg nem erről van szó, hanem arról, hogy a telefonos ügyintéző hazudik, a személyes pedig nem. És ez így nagyon rosszul adja ki magát. Vagy úgy lehetnek vele, hogy aki lusta és nem megy be személyesen, az így járt? :D

    Jó szerencsét!

Új hozzászólás Aktív témák