- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Magisk
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- A Z Flip6 jókora, a Galaxy Ring parányi akkumulátort kap
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: teljesen integrált hibrid hűtéssel közeleg az MSI új csúcs-VGA-ja
ph Az AD102 GPU-ra épülő típus 4,5 slotos, viszont ebben benne van a radiátor és a megszokottnál 90 százalékkal rövidebb csövezés is.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Josi
aktív tag
És NEM MOSUNK MOTORT!
Egy frissen takarított motor mindig gyanús.
Mit akarnak leplezni vele?
Legjobb a poros motortér.
Ott látjuk, hogy nem folyik semmi, és nem kellett piszkálni,
mert jól működik.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
-
tresh
addikt
Azt a k*rva mindenit Fiam bluetúúsz .. komolyan rólad és a rönódról könyvet kell írni Jó mondjuk így tanulod meg hogy nem az autó a sz*r hanem te nem értesz még hozzá de ez olyan mint a windows elb*szod párszor hívod a szervizest majd x idő múlva neki állsz te magad megoldania problémát és szép lassan megtanulod.. egy különbség van csak még pedig hogyha az autón b*szol el valamit nagyon az nem olcsó tanulópénz
rob : Ha kiderül, hogy a folytószelep pozició jeladókábele, akkor biztos lelőlek.
Segítek én is
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Már írtam, hogy nem tudom mi lehet az, mert nekem nincs ilyen kábelem ott.
De ma a találkozón pont beszélgettük Tresh-el, hogy neki sincs ő se tudja mi a szar az.
Egyszóval fogalmam sincs.
Le kéne azt a csatlakozót valahogy fotóznod jobban ha lehetetlen ha nem, mert így nem tudok segíteni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Én még emlékszem arra az első autóját megvenni szándékozó srácra akinek ordítoztunk Treshel, hogy hiába ismerős nézesd át ne bízz senkiben autóvásárláskor.
De te csak mondtad, hogy ismerőstől van.
Megtanultad sajnos a saját károdon, hogy üzletben nincs barátság.Renault power
-
Reaper04
aktív tag
Hmmm .. valamiért nekem hasonlít a sztár vorszból a rohamosztagos katona fejére
-
tresh
addikt
Hát szerintem arányaiba kisebb de lehet csak a képről volt nekem csalóka Majd csinálok képet hnap lusta vagyok már kimenni
Lehet a fehér szín véget néztem nagyobbnak vagy a kép végett de itt mintha másképp mutatna..de lehet csak a fáradtság végett van ez és nem látok már jól
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
Inkább a benzinkútra mászkálj vele, mint a szerelőhöz
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
Mondta a váltósnál is a szerelő srác, aki megcsinálta az autómat, (neki is Megane-ja van) hogy ő csak OMV-t tankol bele, mert ők nem engednek bele magyar benzint, az övüké Ausztriából jön, az összes többi kúton a MOLost higítják, meg keverik, meg javítják adalékokkal
Úgyhogy nekem is ez volt az utolsó tankolásom, már sok helyről hallottam ezt,de be is szüntetem a MOL-os benzint."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
tresh
addikt
Ebbe nem lennék olyan biztos. Pont írtam hogy a gyári tetőantennát 3k ért vettem szerintem az igen csak elfogadható ár..de ma majd felhívom őket kíváncsiságból mibe kerül egy gyári gázbowden
más: romlott a fogyim 6,8/100 (lehet ebbe közre játszott gárdony>>17 ker vége 40 perc alatti "haladós tempóm )
(#23664) giigz: hát nem tudom milyen motor van a fokátokba de pl volt céges fóka 2 1.6 16 voltos 140nél autópályán olyan szélzaja volt hogy nem hallottam a mellettem ülő mit mond..plusz 150km után mondtam vezessen a kolléga haza mert leszakadt a derekam benne
[ Szerkesztve ]
-
g.gergo
senior tag
2.0 PD-vel mi a baj?
Olajpumpa, turbó, hengerfej, pd elemek, stb... Ezért nem csak a siemens pd elemekkel van a baj. Olajpumpát szinte kötelező cserélni fogaskerekesre, mert komplett motorcserét kockáztat az ember. Azt meg ugye tudjuk mi pénzbe kerül. Bár az új olajpumpa kiegyenlítő modullal és szereléssel kb. 150e. Ez egy ilyen trágya konstrukció. Az 1.9 PD az kimegy a világból, de ezek a 2.0 140LE-ek ... szóra sem érdemesek. Trágya, a CR is, bár 2008 után már javítottak sokat rajta.
-
rob210
Topikgazda
Azt azért ne felejtsd el, hogy az a 2.5 ös motor értő kezekben igen komoly vaddisznó lesz.
Nem kicsit van felülméretezve, azaz van benne tartalék, azt egy kicsit elkezdi az ember építgetni és hamar 250-270 ló lesz alatta.
Úgy, hogy nem is könyököl ki belőle semmi, nem úgy mint a 2.0-esekből.
Láttam már passatot aminek a blokkjából oldalt kiált a hajtókar, és persze besült a motor.A 2.0 literes VW-ket ne erőltessük.
Renault power
-
tresh
addikt
2.0 és az 1.9 pdtdi sincs partiba a 2.5 tdivel semmilyen szinten Munez től szerintem nyugodtan kérdezhetsz evvel kapcsolatosan. Nem hiába volt egy időbe hogy a 1.9pdtdi-t visszaalakították tdi re..ahogy a többiek írták a 2.5 be rengeteg tartalék van jó kezekbe játszva ugrik 250 LE re ahol az 1.9pd vagy 2.0 pd már igen csak a végét járja és akkor jön a kontra hogy jóval olcsóbban lehet ezt elérni..és akkor még kontra ként ott van quattro ha audiba gondolkodunk ha vw akkor ott a 4motion és 4 keréken ez a teljesítmény igen csak kellemes főleg hogy mellette nem aggódsz hogy mikor hullik ketté az autó alattad A vw-es srácok és a gyártó is beismerte hogy elcseszett egy gondolat volt a pd.
rob210: +1
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
2.5 TDI-t nem bántani.
Ugy megy, mint a disznó a 350 Nm-rel.
Automata a draga, de nem is való mással. Ugy belerak az ülésbe, hogy 2 embernek kell kihúznia onnan.
A Balatont 4 emberrel, fullra pakolva, odalepve es sok araszolassal, klímával 7.4-ből jártuk meg. Egy 1.7 tonnás V6 szörnytől ez nem rossz.[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Akkor van egy ajánlatom jöhet a csipszes passat ami max 160 LE ha lesz és kihívom a barátomat a 2.5 tdi passattal és mérünk egyet De előtte a kedvedért visszaírjuk 180 LE ra
szerk: ha ismered akkor nagyon jól tudod hogy almát az almával hasonlítunk passat bódéba a 2.5 tdi bármilyen chipelt 1.9/2.0 oda ver..ha meg megvan chippelve akkor az érdi emelkedőn felhúzza maga után 200al
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Uram ,0-100-ra mérés soha nem lesz mérvadó csak pár dolog végett pl aszfalt gumi fajtája/mérete automata/vs manual..
Német pályán barátom passatja 2.5tdi (akkor még gyári 180 LE volt) én céges passat 1.9 pdtdi nem bírtam megfogni 130+chip volt 200nál elfogytam mint reggel a feles a kisboltba...
SZATA: mindegy milyen moci dübörög benne egy olaj+szűrő 15k-ént vagy 1 év minden autó meg hálálja
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Bele kene ulnod az enyémbe es egyből rohannal a modikhoz modosittatni a hsz.-ed.
Nagyon jol meg vannak csinálva a gorbek, húz mint egy állat. Otomatakent óvatosan van chippentve csak 180 loig, amire ugyanez a valto van tervezve, szóval bírja.
Azt hozza kell tenni giigz, hogy az enyém nem 2 tonnás all road es nem is kotró, ugyhogy könnyebben megugrik a bódé. Eddig nem igazán maradtam vele szégyenbe.
Visszatérve az 1.9 PD-re, takarékosabb, de vezetési élményben egy sor4 nagyon messze van a V6-tol.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Xbox One
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Politika
- Jogász topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- EAFC 24
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs