- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobilhasználat külföldön
- Mobil flották
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13 Lite - dögös vagy, Civi
Hirdetés
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
-
8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
ph A kétféle tárhelymérettel kosárba tehető újdonság külső tápellátással rendelkezik, és támogatja az Apple Time Machine-t is.
-
A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
ma A tandem OLED panel előremutató, ám drága, az olcsóbb iPadek lehetnek népszerűek.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz Ferdzsoo #54109 üzenetére
Akkor csináld ahogy szeretnéd Amelyik stílus neked könnyebb, vagy amit érzel. Természetes, hogy könnyebb nem kiülni csak a motort dönteni, mert kisebb fizikai megpróbáltatás, és ahogy írja, a térden fordulás sok gyakorlást igényel, csak akkor lesz hatékony pályán (nem utcáról beszélünk). Remélem elhiszed, hogy a gp-n és az sbk-ban is azért így motoroznak, mert így a gyorsabb Lassabb kanyarokban is be lehet takarózni a motorral szépen...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
runner 125
nagyúr
válasz Ferdzsoo #54268 üzenetére
VFR clubbosok holnapra hívtak egy kinti kerülőre, mennék is, de családi program lesz és sajnos félő h kint lelőnének a Sebring dobommal.
horny
Grat.
Nekem sem volt ismerős a típus, de így képről max. valami 300-asnak hittem, olyan kis filigrán.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #54370 üzenetére
A Tiétek sem lesz rossz ahogy olvasom. Stelvio-ra (nem voltam még) azt mondják látványra szép,viszont 1-2-1 fék,1-2-1 fék,szóval nem annyira motoros barát. Csak az idő legyen jó. Glockneren 2hete fent egy ismi lent 30c fent 6c volt.
Aug.20-ra vennem kell új hátsó gumit. Fogyóban a PR4, 11eKm van benne,kopásjelző ~2mm van,nem akarok szöveten bírsággal hazajönni,sajna azt a kinti 2ekm-t már nem fogja kibírni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Daywalker
addikt
válasz Ferdzsoo #54866 üzenetére
AGO-nál lehet rendelni, be is szereli. Bekalibrálni te is be tudod, gps kell hozzá (megméred 100 kmph-nál mennyi amit az óra mutat és mennyi a valós), weboldalon beírod az adatokat és kiadja milyen számot kell beállítani a kijelzőn és kész. De Ago is megcsinálja szerintem.
Ára valami huszonharminc, nem tudom, használtan vettem, csak kábelt kellett cserélnem (típusspecifikikus kábelek vannak, de cserélhető, átvihető más motorra a cucc), az volt vmi 5e.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
fattyu
veterán
-
kcsa
veterán
válasz Ferdzsoo #54982 üzenetére
De, van, ha maradunk az autós hasonlatnál - motorról nem tudom. Abban igaza van hogy salakon és pl. mély porhóban az ABS elúszik, ABS nélkül "elássa" magát az autó, úgy rövidebb a féktáv.
De ezeket összességében ritka helyzetnek érzem egy átlagos hétfő reggeli vészfékezéshez képest.
-
polimorf
tag
válasz Ferdzsoo #55629 üzenetére
Nemigazán megoldható, hogy mindenkinek megfelelő indulási pontot találjunk. Esetleg szervezd meg a környékedbeliekkel és jöttök onnan közösen.
Van két hely de ha egyik sem felel meg akkor Császáron is találkozhatunk (mint irtam is)[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
HSM
félisten
válasz Ferdzsoo #55779 üzenetére
Nekem az első utamon is sikerült már kipörgetnem a mocim hátulját, az első nagyobb körforgalomból a haladási irányomra szögből jöttem ki. Pedig nekem feleannyi hengerem van, mint neked.
A kipörgésgátlóval nincs bajom, azok általában úgyis állíthatóak, kikapcsolhatóak.(#55782) kcsa: Kormányzás?
Ahogy kiolvastam a sorok között, itt sem az ABS előzte meg a bajt, hanem a kutya tért jobb belátásra. Persze, nyilván nem így harap bele a fékbe, akinek nem ABS-es a szerkezet. Tehát legfeljebb egy blokkoló elsőkerekes supermant/lowside-ot előzött meg a technika.(#55783) Feree13: Nincs időd? Nem kell idő, ha van kellő gyakorlatod a fékezésben. Jól írod, reflexből kell jól fékezni, ahhoz pedig gyakorlás kell.
A gondolatnak "megéréséhez" sem kell idő, ennek kell először eszedbe jutnia motoron, merre tudsz menekülni, nem az eszetlen (bocs) féktaposásnak. Pontosabban haladás közben folyamatosan képben kéne lenned a környezeteddel, és egyből menekülési utakban gondolkozni, ha baj van. Még jól jöhet, ha ezt megjegyzed, ABS-el is.Nem a levegőbe beszélek, jópár vészfékezésen túl vagyok, már párszor vágott ki elém autó/gyalogos elég necces szituációban, nemegyszer mikor utassal mentem. Tudom milyen az ilyen élesben.
[ Szerkesztve ]
-
BoB
veterán
válasz Ferdzsoo #55792 üzenetére
Pedig érdekesnek találtam hogy elhajlottak...
A mai világban semmi sem kizárt, olvastam már olyan autóról amiről leolvadtak a műanyag részek tűző napsütésben (gyáriak) [link]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MotoGP dokumentum film érkezik idén, trailer: [link]
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
HSM
félisten
válasz Ferdzsoo #55792 üzenetére
"de azt már látom hogy mivel Te Mindenhez IS! értesz"
Se azt nem értem, miből vontad le ezt a következtetést (amihez gőzöm nincs, ahhoz mondjuk nem szólok hozzá) se azt nem értem, miért kell a személyeskedés irányába terelni a témát.Nem azt mondtam, hogy megoldottam volna, hanem két teljesen más dolgot.
-1: A kutyának köszönheted, hogy megúsztad a bukást, hiszen az ABS-el sem álltál volna meg időben azt írtad, elkerülő manőver pedig eszedbe sem jutott (és nem is nagyon lehet tövig satuzott fékkel)
-2: Azt írtam még, hogy megfelelő gyakorlással reflexből is megy a helyes fékezés késlekedés nélkül, és hogy erre számtalanszor szükségem volt, ahogy arra is, hogy váratlan szituációkban késlekedés nélkül találjak menekülőutat, mikor a fékezés önmagában már nem volt elegendő elkerülni a bajt.Nem kell venni a lapot, ha nem akarod.
-
Daywalker
addikt
válasz Ferdzsoo #56073 üzenetére
A magassag nem sokat jelent. Hosszu a laba ehhez a magassaghoz kepest vagy sem? Az en felesegem is 160+ korul van, de nem hosszu a laba, ezert eddig semmirol se ert le biztonsagosan. A nagykereku robogon is csak spiccel, pedig mar hatul is leengendtem teljesen. A suly megtartasa rutin inkabb, de ha kibillen akkor mindegy, nem fogja tudni megtartani. Tologatni mindenkepp szopo lesz.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Ferdzsoo #56073 üzenetére
Csak a csajozás.
Amúgy nem kell aggódni, mert majd minden motort lentebb lehet engedni, ha mással nem, akkor egy ilyen kutyacsonttal. Amikor tanultam, akkor volt a fazer, amit kívántam veszettül a két hengeres csattogó helyett, de mondta is az oktató, hogy az le van engedve a csajoknak, nem lesz jó nekem.
polimorf: Mostanában minél több ilyen képet látok, annál inkább kívánom meg ezeket a bőr túra ruhákat.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Czimby
addikt
válasz Ferdzsoo #56073 üzenetére
Nem lesz gond, ha ügyesen egyensúlyoz vele a magassága elég hozzá a súlyt meg ügyességgel helyettesítheti. Honda Safety-n pont ilyen esetben hasznos dolgokat tanítanak meg. Hogy szálljon fel, le, miként támassza le a mocit stb...
Állítható kutyacsont nem fog neki kelleni, meg azt nem is tennék semmilyen motorba, elmegy tőle a villaszög és egy hulladék lesz az irányíthatósága...Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
BoB
veterán
válasz Ferdzsoo #56073 üzenetére
A Duke 690 benzin nélkül 150 kg. Igaz csak egy henger, és ráz kicsit.
Egyébként a magassága teljesen elég, én is 170 vagyok, mégis elvezetek bármit (enduro, supermoto is). Ezért nem értettem soha minek összeültetni egy motort...
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
pakriksz
őstag
válasz Ferdzsoo #56073 üzenetére
én egy hasonló méretekkel rendelkező csajjal mentem együtt az oktatáskor, ahol egy GS500 és a ZR-7(230 kg) között cserélgettünk, simán elvolt a ZR-7-el.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
baboss
őstag
válasz Ferdzsoo #56277 üzenetére
Szintén. Sokkal jobban odafigyelek.Amikor a gépkocsit vezetem,a motorosokra odafigyelek,segítem őket a haladásban.
Ha kocsival lehúzódnak és elősegítik a motoros haladását, hogyan szokták megköszönni ? Amikor a túrán voltunk azt figyeltem meg, hogy a kolléga a jobb lábát nyújtogatta kifele. Vagy csak véletlen volt ?[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Ferdzsoo #56379 üzenetére
Hát az elektronikán van még mit dolgozni, de hát a motogp-s szörnyekben is komoly elektronika dolgozik, és mivel a kawa ugye nincs gp-ben, így gondolom tapasztalata sincs akkora még - sbk-s motorjain jól működik, sőt! De nyilván erre halad a dolog, bár az utcai kétkerekű motorok őskövületek még mindig ahhoz képest, amiket autókban ma már látni lehet technikai megoldásokat.
(Kis igazítás: kompresszor van, nem túróóó, a kettő nem ua... )[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
HSM
félisten
válasz Ferdzsoo #56379 üzenetére
Szép dolog, hogy kawáék letettek valami újat az asztalra, de korántsem biztos, hogy közúti motornak a H2-t választanám. Minek vennék turbós gépet, amikor hasonló erőt kaphatok egy egyszerűbb, megbízhatóbb turbó nélküli géptől is?
A H2R persze más téma, ott megvan a hatalmas plussz, de az közúton nem használható.Én nagyon remélem, hogy ez a turbó/kompresszor megmarad a csúcsteljesítményű szupersport gépek egy szűk körének.
-
Daywalker
addikt
válasz Ferdzsoo #56611 üzenetére
Németek?! Kínaiak...ez nem a louis-os pro biker Amúgy annyira nem olcsó, a szállítás+áfa, máris 286 dollár, ami messze van a 400 dollár felétől D kétségkívül olcsóbb, persze ha szétesik a lábadon akkor ennyi...meg ugye a méret...ki tudja mi a jó?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #56818 üzenetére
Számomra is felfoghatatlan,hogy így ment el.. Sumin is csodálkoztam.. Levezet X évet,több 100ekm lehet millió Km-t a volán mögött,voltak kisebb/nagyobb balesetei/esései. Elmegy síelni,elesik gyök kettővel,beveri a fejét és azóta kóma,illetve nem tudni pontosan mi van vele..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #56928 üzenetére
Rétság utáni körforgalomban vizes aszfalt +gázolaj/olaj kifolyás valami kombinációja amin pont át tettem a motort.. Kiment az eleje egyből, csúszott egy keveset a bukócsőn a gép. Lábtartó, tükör tartó konzol csere lesz. Fényezés ok. Én meg az aszfaton hemperegtem,emiatt fáj a bordám. Mindezt 20-30km/h sebességel!! Hívtuk a rendőröket,útkezelőt helyszínelés, majd mentő irány Balassagyarmat, ott rtg. Lábon hazahoztam a gépet,bukócső/doboztartó konzol amit lehetett megfogott. Visszafelé láttunk a felszáradt aszfalton szinte az egész körforgóban és annak közepe táján ezt az olaj/gázolajos csúszos sávot.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- NVIDIA® driverek topikja
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Politika
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Suzuki topik
- Eredeti játékok OFF topik
- War Thunder - MMO Combat Game
- Samsung Galaxy Tab S 10.5 - magas képesítés
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen