Hirdetés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- iPhone topik
- Mobil flották
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
GreedFall 2: The Dying World - Elindult a PC-s korai kiadás
gp A premierrel együtt kaptunk egy új rövid előzetest a játékhoz, valamint a készítők megosztották velünk a roadmapet.
-
Súlyos sztrájkba futott a Samsung Indiában
it A Samsung arra figyelmeztette a sztrájkoló indiai alkalmazottait, hogy ha nem dolgoznak, nem kapnak fizetést – és ki is rúgják őket.
-
Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
lo Működési elv:A gázkonvektorok szerves része a hőmérsékletérzékelő szonda. A szonda egy a termosztáthoz kapilláriscsővel...
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #49353 üzenetére
Csak hallomásból, 2 jó ismerőstől, meg itt-ott a neten. Drágák, nem kicsit, hanem nagyon. Kb. ennyi.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #49376 üzenetére
Hátulra 110/90-16" kell sajnos. Olcsó alig van, a normális ára meg egy vagyon (legalábbis nekem). Gyárilag Bridgestone volt rajta mikor vettem (igen, az eredeti, a DOT megegyezett a motor évjáratával ), itthon nem találtam még hasonlót sem.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #49380 üzenetére
Én egyszer mentem csak egy nagyon öreg használt hátsóval pringen. Annyit nem csúszkáltam sosem Akkor megfogadtam ilyenekkel nem próbálkozom. Legnkább az a bajom ezekkel az öreg használt hátsókkal hogy a jó ég tudja hogy kezelték őket. Lehetnek teljesen jók, vagy hulladékok.
Mondjuk az is igaz hogy a legjobb köridőmet a hringen egy olyan htásóval mentem, amit a gumisomtól kunyeráltam el edzésre. Ki volt dobva az udvarra állt benne a sár (3 éves 195/65 Medium KR108 volt) Viszont ránézésre nem volt benne több mint 20 kör
-
válasz Topiccsendőr #49376 üzenetére
Kifejezetten nem tartom a szervizüket drágának és eddig mindent megcsináltak amit kellett. Kopó alkatrészekre van is némi engedmény ha tőlük veszi az ember és RB klubtag. Annak idején a Viragot vittem Harmatiékhoz, de semmit nem csináltak vele és otthagytam 40k-t, még a szar gyertyákat is visszatették bele... Motorjaik nem olcsók, de azért a motor mellé sok egyéb dolgot is kap az ember. Ilyen például a roadservice kupon. Persze most kicsit bánt, hogy 1,5hete ott van a motor és még mindig nincs kész, de legalább átnézték, megkeresték a hibaforrást és nem tudták le az első megérzéssel. Kérdés mikor lesz meg hozzá az alkatrész. Még szerencse, hogy nem kell nagyon korán mennem mostanában.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #49380 üzenetére
Amúgy mivel mentél, dunlop? Az általam említett problémák pirellivel voltak...
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #49389 üzenetére
Szép Mit mész az RS-sel eringen? Kéne tolni idén nekem is valamit. Tavaly nem mentem sehol
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #49391 üzenetére
Az egész jó kéne menni, de ott minden egyes alkalommal kukára szaggattam a hátsókat. Lágyabb rugó kéne hátra, és sokkal keményebb gumi. Legutóbb voltam 2011ben, 22-t mentem úgy hogy nem raktam 3as alá sehol, és még úgy is szétment a dunlop 20 kör alatt Na mindegy valamit megpróbálok. Kéne hegeszteni a motort, meg engem is. Le kell tolni 5kg pluszt gyorsan. Kicsit szűk a bőrruha
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Topiccsendőr #49410 üzenetére
10 millióban fogadok,hogy a cbrnek kevesebb gondja van,lesz,mint akármelyik derbinek! Én ütöttem,vertem,húzattam állandóan tiltásig,így mentem 40 km-eket egyhuzamban. Gondolom,ha derbikét full gázon húzod 50km-en keresztül biztosan jól tűri Tőlem vehet derbit,de soha életben nem vennék 2 üteműt.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #49455 üzenetére
Többször olvastam a magyar "szaksajtóban", hogy X vagy Y motornak ennyi meg annyi 10e km után szétkapták a blokkját és még szinte gyári értékeket mértek. Gondolom nem végig nyélgáz volt de akkor is fura, mert te pedig azt állítod, hogy 50k km ezeknek a blokkoknak már közel a vége. Nyilván millió tényező befolyásolja (félre ne értsd, nem azt mondom, hogy nem hiszek neked) csak akkor hol az igazság?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #49462 üzenetére
Bakker az a durva, hogy nem lett sokkal gyengébb jól látom?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #49462 üzenetére
Nem nagyon értem a németet Az SC59 nekem is nagy kedvencem, egyszerűen nekem tetszik, ahogy van (gondolom, hogy ez nálad, aki inkább technikai oldalról közelíti meg a dolgokat, elég gyenge érv, hogy miért jobb, mint a többi ). Anno beszélgettem egy Hondás szerelővel, neki is ilyen van, még az első szériából (a réz színű blokkos) és kerek-perec megmondta, hogy valóban sok gond volt ezekkel, garanciában elvileg orvosolták őket (amelyiket). A főtengely kuplung oldali végén lévő fogaskereket nem megfelelően edzették, a hengersor-dugattyúkat túl passzentosra tervezték és hajlamos volt meghúzni a henger falát, emiatt az olajevés. Van aki az olajevésre azt mondta, hogy valami új eljárással kísérleteztek, túl durvára sikerült a honolás, a gyűrű nem tudta lehúzni és ebből következik az abnormális olajfogyasztás. A 2008 szeptember utáni gyártásúaknál elvileg javították ezeket.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #49538 üzenetére
Erről a magyar hozzáállásról tudnék mesélni
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #49583 üzenetére
Mostanra egy kiforrott technika lett, legalább is kb. 2010-től nem nagyon írnak róla komolyabb problémákat (az más kérdés, hogy a konkurencia elhaladt mellette, -hiába volt egy SP kiadás- de attól még egy nagyon jó motor, egyszer majd szeretnék egy olyat.
Hondáéknál szinte mindegyik CBR sorozat első darabjainál voltak gondok, 900-asnál, 600-asnál, SC59-nél (SC57-et nem nagyon ismerem), de ahogy te is írod, szerintem a többi gyártó sem különb, verseny van, gondolom nincs idő rendesen kitesztelni a modelleket, inkább a következő évi gyártásnál javítják a hibákat.V.Stryker: hogyne lehetne, nagyobb festékboltban tuti kapsz.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #49767 üzenetére
Köszönöm! Akkor megvan a megoldás.
A service manual-ban olyan ngk gyertya szerepel amit már sehol nem találok. A 0,8-0,9-es érték ehhez tartozhat. Mert az NGK a DR8ES-L-hez 0,7-et ad meg. Szóval most szedhetem ki őket, hogy visszaállítsam a gyári állapotot, mert ez a hézag kisebb nem lesz.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Anulu79
addikt
válasz Topiccsendőr #49905 üzenetére
De az miért baj, hogy ha valamelyik belpiacos?
-
Anulu79
addikt
válasz Topiccsendőr #49908 üzenetére
Még azt sem tudom, hogy alkatrészt honnan érdemes rendelni.
-
Burt1793
veterán
válasz Topiccsendőr #50061 üzenetére
Ok. Lehet felfele kuplung nélkül váltani?
-
Burt1793
veterán
válasz Topiccsendőr #50063 üzenetére
Oké, de a felfelé váltás nem is árt neki, lehet akár mindig így vltani, minden szekvenciális váltójú motorral?
-
Burt1793
veterán
válasz Topiccsendőr #50069 üzenetére
Ajjaj, ezt most nem értettem teljesen. A tanulómotorral nem mertem megcsinálni ezt a kuplung nélküli váltást. Én úgy képzelem el, hogy húzom a gázt, mondjuk 5ezernél el akarom váltani és el is váltom, közben húzva a gázt.
Szóval ezt így nem tanácsos?
Mondom, még sosem próbáltam, sőt eddig csak a tanulómotoron ültem és ott mindig úgy váltottam, ahogy egy normál manuális váltós autóval kell. Az oktató nem mondott semmit, csak azt, hogy lefele van az egyes, után meg felfele a többi. -
FIREBLADE78
addikt
válasz Topiccsendőr #50169 üzenetére
Inkább olyat kérdezek aki biztosan tudja
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #50329 üzenetére
azt vágom,hogy o gyűrű nélkülit szabad csak,anno a krossznál használtam,most meg cimborámnak akartam segíteni,de akkor Te sem tudsz beszerzési forrást,nyilván jó a paraffin is,csak gondoltam vegyen komplettet.
Mr.Brightside
-
maximilian4
addikt
válasz Topiccsendőr #50443 üzenetére
Hogy tudjuk, hogy sikerült ~600k-ból felöltöznie. Én kb. annyiból vettem a motorom, sok munka és hosszas gyűjtögetés során. Ez mind szép és jó, de valószínűleg soha sem tudom megengedni magamnak h Cölöpéknél szabassam a 200k-s bőrruhámat.
Mindenesetre széles utakat és balesetmenteset a kollégának.Maxi
-
Shad0w
senior tag
válasz Topiccsendőr #50443 üzenetére
Persuader: mert eddig itt csak olyat láttam, hogy sisak ~70k, bőr ruha ~100k. Sztm igy teljesen konkrétan leirva kicsit mellbevágóbbak a számok.
FIREBLADE78: nem heccből kellett szabatnom. Derékban kellett jó méretet választanom és akkor minden más rossz volt. Persze örültem volna ha nem kell. Fogyni lehet hízni nem. De ha szabatod ha nem ugyanez a helyzet.
cannibal: lábszárból levágtak és összehúzták, combból levágtak. Alkarnál és felkarnál szintén levágtak és összehúzták.
maximimilan4: én két évet spóroltam erre és így most nem kellett kompromisszumot kötnöm ( jó, jó, kesztyű). Jó érzés ám amikor nem a fillérbaszásról szól egy bevásárlás.
Esésnél nem számít mennyit költöttél a motorra. És köszi -
DigitXT
nagyúr
válasz Topiccsendőr #50655 üzenetére
Lehet, abban a tartományban bazilikázta el, ahol még nem nyitott a kuplung.
Érdekes amúgy, mert a 400-as Madison ami fej-fej mellett tud(ott) menni egy
Nexus 500-zal (álló rajtból nagyjából 140 km/h-ig), szintén dinamikusabbnak
érződik/látszik nyitott dobbal, de nyélen soha nem is megy 5000 rpm alatt...Ettől függetlenül én is rátenném padra, és lemérném szívesen, mi történik a
gyári dobbal, a Leo Vince dobbal tompító nélkül + ugyanez tompítóval.
Csak ez alsó hangon három mérés. Ami hobbi szinten inkább pénzkidobás.runnernek szerintem az a nyitott dob hangerőben is adott +10 (segg)LE-t.Amúgy robogónál hogyan szokták/tudják mérni a motor nyomatékgörbéjét?
Raknak rá valami fix tárcsát a varió helyett? Vagy mi ilyenkor a metódus?https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #50659 üzenetére
Nem is gondoltam, hogy ez ilyen spéci alkatrész; köszönöm a felvilágosítást!
Czimby!
Neked is köszönöm, most már (azt hiszem) mindent tudok!emre!
Úgy látom SV-hez nincs alkatrészük, de azért köszi!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
mm89
őstag
válasz Topiccsendőr #50681 üzenetére
Egy hirtelen lökést, amit mondjuk egy kátyú okozhat szerintem tud azért csökkenteni.
Én az sv-re szeretnék gátlót tenni, de nem mentem még olyan motorral amin volt, lassú tempónál, lassú manővereknél nem forgatható nehezebben a kormány?Canniball
Akkor megnyugodtamTboldi
Én azért fellazítanám, betolnám tövig, majd meghúznám azt a súlyt.[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Anulu79
addikt
válasz Topiccsendőr #50682 üzenetére
Köszi a választ! Igazából csak azért érdeklődtem mert akitől vettem a motort azt mondta, hogy OMW 100-ast tegyek bele. Haza fele meg is tankoltam vele ahogy mondta. De mivel itt nálunk nincs ilyen kút így lehet akkor, hogy kipróbálom én is a Shell VPowert.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #50703 üzenetére
Pláne...na ez nekem is új infó
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #50768 üzenetére
Minden tiszteletem a tiéd de pont a legjobb motoros barátomnak van 1400gtr- je és pont tudom mennyire kell szétszedni a légszűrőhöz a motort, kevésbé.mint a vfr-t nem kell bemenned tank alá.
Igen úgy gondolom hogy a két említett motort igencsak átlátom, emiatt mertem leírni amit írtam.
Amit nem ismerek és még egyiken sem csináltunk az a hűtőfolyadék csere de ezt írtam ia hogy foggalmam sincs hozzá.
Amúgy sajnos tisztelet a kivételne de NEM ér annyit a motorszerelők munkája mint amennyit elkérnek érte...
Egyszer volt szervízben az előző tulajnál leszedve a vfr idomja és most amikor nekem is le kellett szedni derült ki hogy már el van törve 2db müanyag idompöcök, ( nem egy 10 éves motorról beszélünk ahol ez Talán belefer hanem egy 2 évesről. ) hiányzik egy sünis távtartó, a leeresztőcsavar tömítés még egyszer sem volt cserélve a bal idom nem is 100%-ban a helyén volt, az olajszűrő nem volt nyomatékra húzva( meg jó negyed fordulatot húzott rajta a nyomatékkulcsom) mielőtt leszedtem direkt teszteltem mennyire voltak precízek. Hát ennél még én is precízebb vagyok 0 azaz 0 technikai tudással.
A 3 kis müanyag pöcök 6k-m ba volt utólag rendelve.
Ez 3 kölönböző szervíz után. Nekem NEM, nem érik meg a pénzüket.
Sajna ez van...
És biztos van jó autó és motorszervíz de én még eggyel sem találkoztam...Hidd el ha ismernék egyet elvinném és velük csináltatnék mindent, főleg komolyabb melókat, de azért vigyem be hogy minden egyes idomleszedésnél eltörjenek egy 2k-s müanyag pöcköt amihez nekem pl van türelmem otthon leszedni csak nekik nincs? Meg rájátszani az idomokat a helyükre nem pedig mellé?
Á vicc ez az egész fel is b@sztam magam...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
polimorf
tag
válasz Topiccsendőr #50773 üzenetére
Nálunk Szlovákiában Dunaszerdahelyen ha lenne egy hozzáértő motorszerelő tuti, hogy gennyesre kereshetné magát. Mivel nálunk 40km-es körzetben nincs egy olyan szerelő aki ért is a szakmához. Egy igazi szakértő szerelő nyugodtan el kérhetné az árát itt nem alkudozna senki csak legyen jól megcsinálva a gépe.
Vannak itt motorosok akik Budapestre viszik a gépeiket javittatni, szervizelni.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #50751 üzenetére
Félreértesz.
Persze, én se dolgozok ingyen, meg a szerviz sem a földből nőtt ki, természetes, hogy van rezsi és óradíj. De akkor miért ilyen lúzer módon azoknak a dolgoknak az árát húzzák meg, amit az egyszeri motoros is ismer, és látva, hogy azokért a kisker ár másfél-kétszeresét kérik el, miközben biztos jóval kisker ár alatt szerzik be, megindulnak a kérdések a fejben, ha ezeknél ilyen vastagon fog a ceruzájuk, akkor lehet másban is...Igen, jár vele felelősség. De sajnos sok a kókler még az ismertebb szervizeknél is, ahol pedig a helyárak ellenébe elvárná az ember, hogy olyan szinten is foglalkozzanak a géppel.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #50773 üzenetére
Először is bocs ha tegnap kicsit agresszív voltam, nem is tudtam aludni még vagy másfél órán keresztül...
Másodszor pedig telejsen igazad van azzal amit leírtál hogy miért ilyen ez az egész szakma amilyen."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #50860 üzenetére
Igazad van, megpróbálok hallgatni rád. Sajnos a pénz kevés, én meg ráadásul Kalocsán élek, minden kinézett motorért több száz km-t kell autózzak. Egyelőre spórolnomkell tovább, mert az eddig nézegetett ársávban csak piszok nagy szerencsével találhatok megfelelő állapotú gépet. Sznob viszont nem vagyok, ha egy lenézettebb márkából lenne "jó" gépem, engem nem zavarna az sem A Keeway-t én sem gondoltam komolyan.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Lipton
őstag
válasz Topiccsendőr #50879 üzenetére
Vagy 10 eve van egy ET4 150 mocink es nagyon szuper. Par atalakitas van rajta igy "meg jobb" - 200ccm henger, PM Tuning dob, picit atalakitott variator, vegattetel csere, stb. Olajcsere es eloiras szerint szij amit ker, lenyegeben semmi mas. Egyszeru szerelni es konnyen beszerezheto hozza minden.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #50898 üzenetére
Azt szokták mondani ha túl sok van benne károsítja a katalizátort?!
Mennyivel kell többnek bennelennie ehez? Fél.literrel?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
kcsa
veterán
válasz Topiccsendőr #50915 üzenetére
akkor miért jelölik a maxot? a kérdés komoly
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
mm89
őstag
válasz Topiccsendőr #50917 üzenetére
Annyit én se szívnék le, de ha már be van húzva oda egy vonal akkor addig legyen már benne. Biztos nem véletlen van ott a jelölés
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
SirKero
őstag
válasz Topiccsendőr #51084 üzenetére
Én elhiszem neked ( jobban értesz hozzá ) de a barátommal együtt rakattuk fel a gumikat. Ugyan ezt a típust vette ő is ( csak más méretben DL650-re ) és az övé nem szitál egy cseppet sem elengedett kormánynál
Megy mintha sínen menneMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #51091 üzenetére
Elromlott....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #51141 üzenetére
Őszerinte semennyivel sem tapadt jobban mint a PR3. Sőt.
Ami viszont jelnleg 9k km-nél tart nála. A kopásprofiljáról nem is beszélve, mert a pr3 nem kockásodott le neki."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Something_
őstag
válasz Topiccsendőr #51161 üzenetére
Atyaeg, mennyi ido alatt ertel le?
-
dellfanboy
őstag
válasz Topiccsendőr #51195 üzenetére
sokszor kacérkodok a gondolattal, hogy én is elvégzem, mert szerelni mindig szerettem csak épp nem tudok
engem érdekelne hogy nappalira jártál vagy levelező? kb hány HUF-ba került? nekem most meló mellett nem sok szabadidőm van max, a hétvégéket tudnám rá szánni. gondoltam arra, is hogy a könyveket beszerzem, szerzek valami roncsot és azon gyakorolgatok, de még sose jutottam el idáig...eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Something_
őstag
válasz Topiccsendőr #51242 üzenetére
Nyilván egy pályamotor, slick-kel lenne a legjobb, rajta vagyok az ügyön, de idén már sajna nem lesz belőle semmi. Jövőre meg valami haverral veszek egy pályamotort közösbe, ha összejön minden. Sajna nincs most erre 1 millám, hogy vegyek a jelenlegi mellé egy másikat.
Amúgy szinte új a gumim, de gondolom a slick-re gondolsz.
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz Topiccsendőr #51254 üzenetére
Hát de ez kekhold szerint supersport/hypersport kategóriában van: METZELER Sportec M7 RR
1 milla körül nézegettem 600-as rendszám nélküli pályamotorokat, de lehet, hogy az lesz, mint amit Yoda mond, esetleg ha megtörténik az első esés, akkor majd meglássuk mi lesz és merre tovább.
-
Something_
őstag
válasz Topiccsendőr #51263 üzenetére
Supercorsa? Nagyon sokat hype-olják.
El van ez cseszve, ha veszek egy ilyen gumit, amit mondasz, a 2-3 hetente esedékes pályázásomhoz, a többi sima utcai használat miatt sztem elég hamar kockás lenne a puhasága miatt. -
mm89
őstag
válasz Topiccsendőr #51323 üzenetére
Nem tudom, olvastam valahol. Az is lehet, hogy csak azért nem mert akkor ki kéne pucolni belőle először a cuccot.
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #51341 üzenetére
Holnap adok neki holtjátékot, mert most egy miliméter holtjátéka nincs a kuplungnak. Talán kényelmesebb lesz nekem is. Egyébként én is örömködtem,hogy így milyen fasza lineáris a gyorsulásom és visszafele is milyen szépen lehet pakolni.
Mondjuk ma fos volt a város. Ezzel a nagy dög motorral a belvárosba keringőzni egy órát tiszta kínszenvedés volt .
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
zoltanz
veterán
válasz Topiccsendőr #51341 üzenetére
Persze ha csúcsforgalomban vagyok váltok rendesen, de hamar elváltom a fokozatokat. Ha egyedül vagyok az úton, akkor megvárom még lesik teljesen a fordulatszám, és van hogy 2-őt, 3-at váltok fel le egyszerre. Meghálálja.
[ Szerkesztve ]
-
zoltanz
veterán
válasz Topiccsendőr #51344 üzenetére
Úgy hálálja meg, hogy kisebb pöccintésre is veszi a fokozatokat így. (egy idő után persze, 1 hét kímélőbb mód) Ha magas a motor üzemi hőfoka nekem attól is egy kicsit nehezebb a váltás pl.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #51356 üzenetére
Szerintem ne cserélje le, hanem illessze be azt is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen