- Telekom mobilszolgáltatások
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
Hirdetés
-
F1 24 - Íme a végső gépigény
gp Akik a Champions Editiont vásárolták meg azok már játszhatnak a programmal.
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
-
Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
it 2,9 literes fogyasztást és több mint 2100 kilométeres hatótávot ígérnek a BYD új hibrid technológiájához, de a Toyota (és a Subaru, Mazda) is a hibrid motorokra koncentrál épp.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz Daywalker #28009 üzenetére
Egy profi motoros biztosan megoldja (bár még akkor is ott az ALI által említett "suzukiskalapos"-veszély), de hogy egy kezdő aki még csak azt tanulgatja melyik a gép eleje ezzel is szívjon...
bogyo112!
Használd a bal kezed![ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #28015 üzenetére
Dehogynem: gázfröccsel vissza kell durrantani egy fokozatot, mert úgy szól szépen!
Ha már nem megy a kis csótány rendesen, legalább a külsőségekre adjunk. Az meg se balra, se jobbra kalimpálással nem jön össze, mert jellemzően mindkét praclimra szükség van a művelethez!(#28013) canniball: az meg nem ér át a másik oldalra rendesen...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #28027 üzenetére
20 éves a gumi fékcsövem. "Semmi baja", de valahogy autón sem szeretem az ilyesmit... A jövő évi (egyébként a TotalBike motoros fórumán nagyon aktívan szerveződő) erdélyi motoros túrára nem szeretnék ezzel elindulni (Transzfogaras, stb.). Télen meg lesz időm az ilyeneket megcsinálgatni.
Új hátsó gumi, esetleg kerékcsapágyak, fékcső cseréje, szelephézag újbóli ellenőrzése/beállítása, stb.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
TommyGun
őstag
válasz Daywalker #28052 üzenetére
Nézem a weboldalukat de nem találtam meg, nyomi vagyok
Jamegvan[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #28063 üzenetére
Tavasszal van az OBB támogatásával egy 1-napos "év eleji bemelegítő" ismétlő, akkor -10k, asszem most 18k (nekem tavalyelőtt 15k volt), és jövőre már a dirt tracket is lehet választani. Ennyiért egész nap motorozás, nem saját motorod kockáztatod, kapsz ebédet (elég normálisat) -- szerintem nagyon jó ajánlat. A normál 2-napos sajnos tényleg drága már egy kicsit.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
polimorf
tag
válasz Daywalker #28182 üzenetére
Köszönöm válaszod!
Viszont nem egy hanem két akkuval is próbáltam és mindkettő szar lenne az is amivel működik a motor?
Mindegy akkor kidobom mindkettőt[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz Daywalker #28184 üzenetére
Sajna én ilyen mérőműszerekkel nem vagyok felszerelkezve.
Egyszerű motorosként gondoltam veszek egy töltőt de nem gondoltam, hogy ez a téma ilyen komplikált.
Egyszerűbbnek tűnik ha bedöglik venni egy másik aksit.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #28402 üzenetére
Én még olyan úri huncutságokat sem használok, mint láncspray: maradék motorolajjal, egy kézi olajozóval végigcsöpögtetem, párszor átforgatom, majd a fölösleget egy ronggyal letörlöm. (kb. fél deci olaj/alkalom) Úgy 1000 km-enként.
Ja, 5000 km alatt nem igényelt utánfeszítést, most is 20 mm a teljes lógása, ahogy feltettem rá. (Valami O-gyűrűs DID-lánc)Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Daywalker #28402 üzenetére
A lánc használat/csukló függő na meg mennyit mész vele egy szezonban. Ezt egyszer kellett megvenni,amennyi brigécolt megspórol majd simán behozza az árát. Egy szezon egy lánc/szett kb. Babusgatni nem kell de ha tiszta dzsuva,redva minden azt azért illik karbantartani,takarítani..
Feree:
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #28405 üzenetére
Igen, most jön az a pont hogy a kardánt pont olyan gyakran kell karbantartani mint a láncot.
24k km-enként kell bene cserélni olajat aminek az ára 5k. A lánc pont ennyibe kerül 24k km-enként ugye?
Ráfordított időben, meg b@szakodásban meg össze se mérjük a kettőt.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #28419 üzenetére
Én a feszességállítás rühelltem de nagyon, a fújás tisztítás még elmegy. De a feszességhez tologatni ide-oda, meg hol a legfeszesebb, akkor jó, most meghúzod, akkor elmegy, (cbf-en ez nagyon fosul volt megoldva). Akkor megint lemérni, nemjó fellazít stb. A láncsprét kiveri mindenhova az idomra, ruhádra, tökmindegy milyet fújsz bele, meg mennyit, meg mennyit vársz utána akkor is kiveri, ezt is rühelltem.
És azért mondhat bárki bármit 20k km-er után illik lánct cserélni, még a cbf-em is megette, pedig az csak 78 ló volt. És az fix 50k kiadás kb. Nem kevés. Soha többet láncos motort.... Szerény véleményem.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #28424 üzenetére
Jólvan látom nagy lánc fan vagy, én rühelltem, rühellem most is, nekem sokkal kényelmesebb a kardán. Ennyi. Ráadásul azt is rühelltem ha koszos volt a gép, mindig mostam, én már csak ilyen vagyok, és a pöttyöket is mindig vakarhattam le róla lánctisztító sprével, idomról dobozról, felniről mindenhonnan.
Értem én hogy használati tárgy, de nekem az legyen tiszta mindig![ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Daywalker #28494 üzenetére
Nem tom mi az,a tabon nem jelenik meg.
Integra:
Hehe,rápacsáltál. Lehet naponta többet mozgok/emelek mint te egy hónapban/évben. Kereskedésünk/telephelyünk van,szóval nem egy irodai kukac vagyok. Szólok majd ha megjön a 20-25 mázsa árú,azt ki kell pakolni kézzel.
Mod.
Fel vagy véve!Vlevi:
Pontosan. Ahol mi elmegyünk,ott lehet sok motor beadja a kulcsot. Túrázás is több féle képpen lehet értelmezni.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
válasz Daywalker #28514 üzenetére
A télen minden el fog csendesedni.
Daywalker! A kukiját mindenki elrakja télen és hideg is lesz. Én csak annyit fűzök hozzá, h bármit gondolok az kicsapódik belőlem így vagy úgy. Bár az itteni kicsapódás szinte soha nem a valóság, csak egy mázas szebb külleme. Tudom most is rám gondolsz, azért írtad amit.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Daywalker #28514 üzenetére
Egészségedre. Nem veszekszünk,beszélgetünk. .
mf:
Nem tom hol olvastad,hogy kategórikusan kijelentettem,hogy nem lehet túrázni sportgéppel. Ezt le is ítam #28492 Hsz-ben. "természetesen el lehet menni vele.." Nem kardozni,vitatkozni akarok. A túrázás az igen tág fogalom,mindenki a maga saját szája ize szerint alakítja azt ki.Minden motort szét lehet cseszni. Sport,túramotort,robogót,bármit. Tény egy túramotor a túlsúly,esetleg az exrém(terep,sár,sivatag) használat miatt adhatja be a kulcsot. Kormány,kerékcsapágy,rugóstag,stb. Való igaz a nyugisabb használat miatt ezek később,de ezek is elromolhatnak. Sportgépek ahogy Persu is írta,azért rendesen kell őket kergetni,hogy gallyra menjenek. Valjuk be azért néhány pályanap ami (500-1000km,mondtam egy szàmot) nem tesz,nem tehet tönkre egy karbantartott motort. Ha mégis akkó az blama. Minden gépet/kategóriát tekerhetnek sajnos.
Béke veled.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
válasz Daywalker #28610 üzenetére
Az olaj a legkisebb bajom, hogy áll és tönkremegy vagy sem. Tizedleges dolog lett. Annyi előnye van a teleltetésnek, hogy van idő mindenre. Gondolkozni, lassan mindent kijavítani, átgondolni azt amit nem kellett volna ez alatt a 2200km alatt stb. Igaz nem látni, de "visszavettem". hm
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #28665 üzenetére
Jólvan srácok köszönöm a tanácsokat, sokat segítettetek már eddig is. Kétrészes lesz, és úgy fogom belepaszírozni magamat. Sisak nálam dettó, rohadtul szorította a fejemet megvételkor, aztán fél év múlva teljesen jó lett...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
DigitXT
félisten
válasz Daywalker #28712 üzenetére
Ráadásul azt írja a revzilla, hogy külföldi rendeléssel csak $300 fölött foglalkoznak.
Szerk: azért eBay-ről bejátszottam a plexit: vám éppen nem volt, csak ÁFA.
Meg persze a szállítás. De ilyet kis hazánkban hirtelen nem találtam...[ Szerkesztve ]
-
-
zsolt19900
őstag
válasz Daywalker #28816 üzenetére
febr-márc környékére amennyiben egy normális motorra összejön, ezek közül gsf 600s ill. vfr 750vagy800 gondolkodom.... annyira nem álmodozás, mert ha nem jön össze akkor kb. olyan lesz mintha fél lábam nem lenne meg a nyárra és ezért gyűjteném tőletek az infókat, hogy pl. ha megtetszett külsőre egy 93-as kiadású 750 vfr, és gondos gazdája van, annak mik lehetnek a buktatói stb. vagy inkább menjek a "biztosabb" frissebb modellre a banditra
szerk.: amúgy olyan kis gonosz vagy
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz Daywalker #28818 üzenetére
sajna széles a piac, és próbálom kiszemezgetni azt ami nekem tettszik, és arról tapasztalatokat gyűjteni
bob.zxr: köszönöm, megpróbálom megkeresni neten azt a lapszámot, hát ha
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen