Hirdetés
Hirdetés
-
Ismét a vietnámi OLED-gyártásba fektet a Samsung
it További 1,8 milliárd dollárt fektet be Vietnámban a Samsung az OLED-kijelzők gyártása kapcsán.
-
Sportfülhallgató futott be a Nothingtól
ma A Nothing Ear (Open) a fülre akadó kampós dizájnt hozza, a márkára jellemző átlátszó borítással.
-
Wooting 80HE teszt
gp Megérkezett a játékos billentyűzetek koronázatlan királyának nagytestvére, a TKL méretű Wooting 80HE, amelyet az elsők között próbálhattunk ki.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Formaster #102018 üzenetére
Próbáld ki!
Én kizárólag Shell V-Power 100-ast tankolok a Jazz-be,
mert boyracer vagyokmert képes hozzáállítani az előgyújtást, és a benne lévő adalékanyagok miatt kevesebb dzsuva rakódik le az EGR-rendszerben.
Illetve gyakran kevesebb a prémium nyálak etanoltartalma, mint a simáké. Az arra fel nem készített járművek nem igazán tolerálják, ha sok etanol van a benzinben, bár az MT-07-nél már nem hiszem, hogy ez gond lenne, inkább a régebbi motoroknál/autóknál jelenthet problémát.[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
vlevi
nagyúr
válasz Formaster #102018 üzenetére
Egy jó ideig a rendszer önmaga képes tolerálni a szarabb üzemanyagot. előgyújtással, satöbbivel.
Csak pl. abba gondlj bele, hogy egy világjáró adventure motor, mint pl. 1200GS, vagy KTM 1290, esetleg az új AT, hogy lennének világjáró motorok, ha nem tudnának elmenni az afrikai mosóbenzinnel? Mert kénytelenek.
Más országokban is lehetnek eltérések az üzemanyaggal, pl. az USA-ban, ha jól tudom, teljesen máshogy megy az oktán számozás. Nálunk már nincsen, de nagyon régen volt 91, és 98-as is.
Azt nem mondom, hogy innentől kezdve a Gixerbe is 86-ost tankolok, de meg kell nézni, hogy mit írnak elő gyárilag.
Időnként én is szoktam neki (V-Strom 650) adni a jobbik fajtából, de maradok a sima 95-ösnél.
Pár éve, amíg volt E-85, páran kipróbálták, hogy mentek vele egy keveset. Na, az kipucolt mindent. A kipufogón be lehetett látni, majdnem a szelepekig...[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz Formaster #102107 üzenetére
Update a BikerSOS kérdéshez.
Az oldalukon keresztül vásárolva olcsóbban jön ki. A 2 éves verziót vettem, kattintás előtt 79 eurót írt, majd továbblépve már csak 66 euró, és találtam a neten egy 40% kupont, ha valakit érdekel a Vatertag a kód, ezzel lejött még 26.6 euró. A végösszeg 40 euró 2 év előfizetésre, de a slussz poén, hogy érvényességi időnek 2xxx.xx.xx dátumot ad meg, abban már bízni sem merek, hogy ennyiért lifetime reget vettem. Viszont úgy gondolom 40 eurót megér 2 évre is, mert bármikor becsúszhatsz olyan helyre ahol nem lát a kutya se, vagy a madár sem jár arra, ekkor 30 sec elteltével megkapja az összes hozzárendelt ismerős és az emergency központ a teljes profilodban megadott adatokat, beleértve a pillanatnyi GPS pozíciót is. A riasztás idő közben megállítható, vagy a riasztás után is visszamondható. Perfekt app, ajánlom mindenkinek és csak csodálkozom, hogy ez az egyedüli ilyen szolgáltatás, mert hiába kerestem órákat, semmi ehhez foghatót nem találtam.
Azért emeltem ki, mert szerintem méltó helye lenne az Összefoglalóban
-
Teasüti
nagyúr
válasz Formaster #102113 üzenetére
Még nem néztem utána ennek a mobilnet kímélése érdekében, de jól jöhet ez az app külföldi túrázásokkor is? Úgy értem tudja értesíteni a helyi egységeket? Létezik erre egyáltalán vmi API a segélyhívónál, amin keresztül be tudnak futni ezek az üzenetek? Régen is gondoltam már rá milyen király cucc, csak ha nincs hova küldeni a segélykérést... Úgy értem alapból ugye hívod a 112-t, vagy 999-et, vagy 911-et vagy ki tudja éppen hol jár az ember. De azt ugye ember fogadja, oda nem hiszem hogy lehetne küldeni koordinátákat mondjuk. Na meg legyen ugye hitelesített segélykérés, tehát egyáltalán vegyék komolyan az üzenetet.
Szóval ez a része mennyire kiforrott?
Vagy saját rendszerben kezelik az eseted, vagyis a 2 éves előfizetésben kapsz egy assistance szolgáltatást és ha baj van, akkor hozzájuk fut be az app kérése és ők intézkednek? -
vlevi
nagyúr
válasz Formaster #102118 üzenetére
Autókban elvileg már EU-s előírás lesz az automata segélyhívó. [link]
Most láttam a Motorrevü tesztben az új BMW F750GS-t, azon már van SOS gomb. Gondolom, lassulásmérő és egyéb módszerekkel egyszerűen megoldható motoron is, hogy azonnal riasszon, és csak egy nagyon egyszerű GPS vevő kell hozzá, hogy a pontos helyzetet is megadja. -
Geresics
addikt
válasz Formaster #102261 üzenetére
Guminyomást állítsd gyárira, nem véletlenül kell annyinak lennie, amennyinek. Eltérni persze lehet tőle, de egy kezdőnek nem célszerű.
Lassú haladást pedig gyakorold pl. egy parkolóban. A "titok" az, hogy az első féket felejtsd el, a hátsó féket használd (még akkor is, ha épp finoman gázt adsz), és a tekinteted szegezd előre, lehetőleg messze. Hátsó fékkel tök lassan fogsz tudni szépen előrefelé menni.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-Mike-
addikt
válasz Formaster #102261 üzenetére
1-2tizedet versenypályán állítunk nem a rutinpályán. Az említett gyakorlatot bármikor megcsinálom neked 0.9 bar nyomással vagy 2.9-essel is. Ha jó az egyensúlyérzéked megy elsőre is vagy ha sokat bicikliztél már előtte, ha egyik sem, akkor sok gyakorlás és menni fog.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Formaster #102261 üzenetére
Lassító folyosó lesz az vagy mi a szösz, hátsófék, kuplung kis gáz csak nem lehet így gáz.
Kivéve ha Tl1000-rel vizsgázol azzal nem lehet lassan menni!
R1 Eregy meg rángatja a láncot.Szimering volt. Tegnap volt időm levenni a láncot, a kihajtás nem log, nem lötyög beton stabil szimeringet finoman megfúrtam két facsavar bele, kijött látszott is hol engedett egy picit az anyag a jobb alsó sarok felé. Most vadászom hol találok ilyet mivel a Koreán barátom hiába rendeltem fizettem le se tojt egy confirmation mail erejéig sem, ment is a PayPal refund meccseljék le ők....
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Chris0321
addikt
válasz Formaster #102268 üzenetére
Menni fog az csak gyakorolni kell. A parkoló jó ötlet, főleg ha nincs a környéken senki mert nyugodtabb az ember ha nem érzi úgy, hogy most kell megmutatnia, hogy megy ez neki. Arra kell csak ügyelned, hogy ne legyen túl alacsony a sebesség, én számolnám magamban hány másodpercnél járok és akkor belőném magamnak, hogy kb. mekkora sebességgel kell mennem, hogy meglegyen az idő. Én jövőre fogok visszatérni, 98-ban szereztem az A1 jogsit azóta alig motoroztam. Nekem könnyebb dolgom lesz mert egy 125/1-es Trophy-t kell majd megzaboláznom így nem veszek órákat plusz autót 2001 óta vezetek.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Formaster #102268 üzenetére
Gáz tartással végzed a gyakorlatot? Vagy behúzott kuplunggal gurulsz? Azt mondják előbbivel könnyebb a dolgod, meg nekem is még ez volt a feladat lényege. Viszont a gyakorlatban én csak gurulni szoktam araszoláskor és dőlés előtt adok rá nyomatékot: kuplung + gáz. Kis egyensúlyérzékkel lehet egyenesen gurulni egészen a megállás pillanatáig és álló motornál letenni a lábakat. Ez tényleg csak egyensúly kérdése, vagyis gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás.
Érdemes végezni egyensúlyfejlesztő gyakorlatokat. Lehet az kézenállás, fél lábon állás, biciklizés lassú manőverekkel, korcsolya, jóga, stb. Bármi. Javulni fog tőle a motorozásod is.Guminyomás: szerintem hegyesebb gumiprofillal könnyebb egyensúlyozni, vagyis névleges nyomáson. Alacsony nyomásnál ha kiterül a gumi akkor csak kóvályogni fog. Kormányozni is nehezebb.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Formaster #102273 üzenetére
Mert lehet jó képességeik vannak és puha, tartás nélküli gumival is megcsinálnak bármit.
Én nem szeretem, nem tudom miért jó alacsony nyomáson menni. Lehet a pályagumi másképp viselkedik, de az utcainál nekem nagyon leromlik a motor viselkedése mondjuk 0,5 bar esésnél. Elkezd csúszni vagy kúszni az ívről lefelé a motor. Hamarabb kimegy az eleje is.[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz Formaster #102338 üzenetére
Baromi egyszerű:
Berakod egyesbe, vagy kettesbe (motorfüggő), behúzod a kuplungot a fogáspont környékére, letaposod a hátsóféket, tartasz egy fix gázt és onnantól kezdve olyan lassan gurulsz, ahogy akarsz.
Vizsgán szinte álltam, mosolygott is a vizsgabiztos.[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Geresics
addikt
válasz Formaster #102367 üzenetére
Ahogy most nyáron tapasztaltam, a nagymotorosok nem mennek a sorok között, sőt, amikor mi mentünk, akkor többen ránk dudáltak (autópályán a dugóban). 2 supermotos volt, akik csapatták a dugóban is előre, de velük már Stelvio-n is összefutottunk, és ott sem az okosan motorozók közé tartoztak, de legalább 5x mentek fel-le.
Zürichben egyedül a nagyrobogósok mentek előre lápánál, de mint tudjuk a Vespa mentesít minden szabály alól!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Formaster #102395 üzenetére
Ez nagyon OK, de Svájcban ilyen feltételek mellett ki a fene vesz egyáltalán 250 köbcisnél nagyobb motort?
Sőt: a városon belüli közlekedést leszámítva egyáltalán ki motorozik? Mert ugye minek...[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zgospel
őstag
válasz Formaster #102395 üzenetére
Svájcban nincs baleset? Van sok minden ami jó az ottani rendszerben és van pár ami nem.
Itthon kevesebb lett a baleset a többszáz új traffi miatt? Nem. Nem a sebességméréstől csökken a balesetek száma.Nénike begyógyszerezve 30-cal szemből nekiment a parkoló autómnak mert fogalma sincs semmiről. Traffizd meg.
Ma is láttam egy vespást ahogy a szűk belvárosi egyirányú utcában baszatta szembeforgalomban szemre 30-40nel Nem hajtott gyorsan ő sem Traffizd meg.
[link] ennek a faszinak ezt a lejátszási listáját is nyugodtan végignézheted, ezeket is hiába traffizod.
Tucatnyi sokkal veszélyesebb és fontosabb dolog van a balesetmegelőzés területén mint a sebességmérés. Nem hiszem hogy a piroslámpákat meg a buszsávokat bekamerázni kevésbé lenne jövedelmezőbb például.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
runner 125
nagyúr
válasz Formaster #102395 üzenetére
A nagy francokat jó, komolyan elképedek néha az álszent viselkedésén.
Én spec soha az életbe nem élnék ennyire szigorúan szabályozott országban. Ez már kész diktatúra, h ilyen mértékű bírságokkal tartják terrorban a népet, átlagbérek ide vagy oda.Gondoljuk végig racionálisan, ilyen szigorú bírságok mellett van értelme 250-es robogonal nagyobbat venni? H lehet kiélvezni egy ezres motort 90-és korlátozásnal? Hagyjuk mar.
Baromi érdekes, de engem meg soha nem mertek be semmivel, és nyíltan vállalom h kizárólag városban, falvakban tartom be az 50-et.
Mert lehet tempósan haladni _esszel, és figyelemmel_.Lényeg a lényeg, a sebességtúllépésbol fakadó balesetek, a baleseti ok lista végén kullognak. Mégis minden ország kormányanal a minél több trafi működtetés a cél - mert ez a legegyszerűbb és jókora állami bevétel.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Formaster #102395 üzenetére
Mi működik kint? A trafiból befolyó csillió frank? Az működik. Baleset ugyanúgy van ugyanannyi. Hagyjuk már ezt.
Mindenki lassabban közlekedik? Persze. De a fő balesetforrás nem ez. Ezt kellene átlátni...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
etnies
senior tag
válasz Formaster #102403 üzenetére
Én tudom, hogy igazad van, Angliában is működik. Ha csak időnként szanckionálják a szabályszegést, akkor nem ér semmit.
Tele kellene pakolni Magyarországot is kamerákkal.Mondják, hogy nem az a megoldás, meg nem is motorozna senki, stb.
A baleseti statisztika szerint viszont működik.A motoreladás sem haldoklik, otthon összesen 160.000 motor van nyilvántartva, itt UK-ban pedig 170.000-et helyeztek forgalomba tavaly, így most összesen 1.230.000 motor van nyilvántartva. És a motoreladás felfutóban van, pedig a kamerák száma is növekszik.
A helyzet az, hogy az itteni fórumozok nem akarnak szabályosan motorozni, mert az szar/ciki/unalmas, akármi.
Már több ilyen vitában részvettem fórumokon, nem fogják soha megérteni, hogy igazából ez a jobb. Nekik is jobb lenne, talán átérnének az Erzsébet-hídon épségben.
Amíg ők meg nem tapasztalják, addig minket fognak hülyének nézni, ne erőlködj![ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Formaster #102402 üzenetére
Elfogadom amit mondasz amint ezt a mondatodat tudod bizonyítani akárhogy:
"Pont nem ugyanúgy és pont nem ugyanannyi. A halálos, súlyos, de általában véve a balesetek száma is a töredéke."
Runner: nagyon osztom.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Formaster #102411 üzenetére
Nah most pedig már te is azt írod hogy nem a gyorshajtással van a baj. Akkor végülis egyetértünk nem?
Mi is erről pofázunk már régóta.
Az pedig hogy a tv mitől zeng nem a balesetek számától függ hanem az undorító médiától amiben viszont tényleg ég-és föld a különbség magyarország és nyugateurópa között...Részemről off a téma.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Formaster #102414 üzenetére
Kisebb nagyobb megszakításokkal 8 éve kint élek Ausztriában.
Sokat vagyok Svájcban, Olaszországban és Németországban is ezek mellet.
Ennek ellenére sem osztom a véleményedet.
Gondoltam ezt jobb ha tudod.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
runner 125
nagyúr
válasz Formaster #102411 üzenetére
Most már te is próbálsz kibújni és behozni más gondolatokat az eredeti témaindítóhoz képest, amit senki nem vitatott, sőt már ellentmondásba kevered saját magad, 1 poston belül.
"Lényegtelen, nem fogják agyarországból megérteni, hogy nem a gyorshajtással van a baj, hanem a prosztó idiótákkal, akik nincsenek rendesen büntetve. Büntetni kellene a veszélyeztetést, az eszetlen közlekedést és ebbe a gyorshajtás is benne van. De aki itt veri a huppot, az pont úgy akar változást, hogy a büntetési tételek ne emelkedjenek. "
Amin a többség fellázadt, az az h a közlekedési kultúra megreformálására nem az a megoldás, h 10km-enként traffit helyeznek ki.
Az a felháborító, h még inkább élesítik ezt a tróger, bürökratikus sarcautomatát, amivel milliárdokat kaszálnak évente.Ezt kell átlátni és felfogni.
Kevesebb idióta nem a pontosabb és még gyakoribb traffiktól lesz az utakon.
A változást gyökereiben kell elkezdeni, akár általános iskolától az alapokkal, tovább fokozva a képzéseknél, folytonos frissítéssel, és sokkal szigorúbb szűrésekkel, h ki lehet jogosult és ki nem. Emellett a közlekedésnek millió más területe van, ahol sokkal súlyosabb és gyakoribb balesethez vezető szabálysértések fordulnak elő, de mégsem arra fókuszálnak. Mert ez egy olcsóbban, egyszerűbben, kis energiával, gyakorlatilag pár ft befektetéssel fenntartható pénzcsap!Annak az éves szinten előforduló, pár ezreléket képviselő ön és közveszélyes pilótának meg úgysem használ semmi, de nincs is szükség aggodalomra, jó részük a természetesn szelekció elvén elrakja magát láb alól és ez országtól függetlenül így van.
geresics, pls, topikgazdaság ide vagy oda, kérlek úgy foglalj állást, h te se mondj magadnak ellent 1 postban, mert az úgy minden, csak nem építő. Csak azért h tőled is jöjjön egy nesztekittvan post, inkább ne írj.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vlevi
nagyúr
válasz Formaster #102474 üzenetére
Egyrészt meleg láncra érdemes fújni, ha már teljesen kifényesedett (vagyis lejött róla az előző fújás). Másrészt meg kell várni, míg rászárad. Ha pl. úgy csinálod, hogy hazaérsz, ránézel, fényes, lefújod, holnapra pont jó. Kibír 4-500 km-t, túratempóban többet is.
Ha viszont indulás előtt, biztos-ami-biztos alapon fröcskölsz rá egy keveset, azt tényled ledobálja nagyon hamar. -
zgospel
őstag
válasz Formaster #102499 üzenetére
WD40-nel kb még a bicikliláncot se nagyon kéne fújkálni, nemhogy a motorét. Svájci rendőr helyében jól megbüntetnélek titeket, mert egyszer majd elrepültök egy szemmel alig látható kanyarban mert tiszta olaj a gumi.
Nem egy bonyolult művelet bemenni egy motorosboltba és venni egy motoros láncsprayt. Például Motul C2+ jó minden típusra és fehér színű hogy lássad hova fújtad. Tökmindegy hogy hideg vagy meleg a lánc amikor fújod, ez csak egy vallási humbug. Ráfújod, vársz 20-30 percet aztán mehetsz isten hírével és nem dobja le.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Formaster #102523 üzenetére
Mivel nekem nem dobja le, neked meg tiszta olaj a gumi, ezért vagy user error van vagy szar amit használsz. Vedd meg a teszt szerint a legjobbat akkor aztán hajrá.
A héten Bázelben vagyok, az előbb a taxi 70es táblánál jött 75tel. Halálfélelmem volt
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-Mike-
addikt
válasz Formaster #102532 üzenetére
Én már fújtam ipone, liqui moly, meg a topicban agyondicsért mol-lal is. Nekem egyik sem vált be pedig várok vele eleget. Egy-két csepp mindig lesz a felnin, ez elkerülhetetlen szerintem.
Én mindig benzinkutakon veszek mikor eszembe jut, dupla áron. Aztán ugyanott vagyok ahol te, aki német teszteket olvas és nem hisz senkinek magyar fórumon. -
zgospel
őstag
válasz Formaster #102532 üzenetére
Ha a gumin van az olaj az már rég rossz...
Én minden aprósággal a szervizbe rohanok, nem bütykölök otthon semmit, de a láncfújás még nekem is megy anélkül hogy összebasznám a gumit. Nem akarlak megsérteni de ezek után előre félek mi lesz ha elkezdesz otthon motort szerelni.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Formaster #102538 üzenetére
Gúnyolódhatsz, de nem nekem olajos a gumim A váz alatt gondolom a lengővillát érted, különben még furább lenne.
Az hogy nem vagy egyedül a problémával nem jelenti azt hogy jól csinálod vagy jó a termék amit használsz.Nehéz elképzelni hogy a Yamahánál hülyék dolgoznak és minden MT07 a gumira csapja az olajat mert 43 fogas lánckereket tettek a 17es felnire.
Azt hiszem egyértelmű hogy az összeolajozott gumi mennyire balesetveszélyes. Ha típushiba lenne akkor már rég visszahívás keretében javították volna.
Ezért írtam hogy próbálj ki egy másik terméket, máshogy nem fog kiderülni.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
julius75
aktív tag
válasz Formaster #102523 üzenetére
Igazad van, valóban nem csináltam tesztet. Én inkább hiszek annak 20 - 25 motoros ismerősnek a városban, akik velem ellentétben sok-sok éve motoroznak, és bőven van már tapasztalatuk, mint a jól megfizetett teszteknek. Kivétel nélkül mind a neked is ajánlott "fehér" motul sprayt használják, mint ahogy én is. Július 20.-án vettem a tracer gt-t, tegnap jöttünk meg Ausztriából. Az elmúlt 2 hónap alatt 6450 km-t raktam bele, és néhány mm-es csepptől a felnin eltekintve sehol sincs a kenőanyagból. Sem a lengővillán, sem a dobozokon, sem pedig a gumin.
Jó szándékkal ajánlottam ezt a terméket, de a stílusod a szokásos nagyképű, lekezelő. Ugyan úgy, mint az autóápolás fórumon. Ott sem voltál képes elviselni más véleményt a tiéden kívül.
Tőlem azt használsz amit akarsz, felőlem tyúkszarral is kenegetheted. A döntés a tiéd. -
Teasüti
nagyúr
válasz Formaster #102479 üzenetére
Értem. Azon filóztam száradás alatt arra gondolsz-e, ahogy elpárolog a hordozó anyag ami kb egy perc mindenféle spray esetében. A kérdésed inkább arra irányul, hogy van-e olyan lánc spray, amit nem dob le a lánc.
Próbálj ki esetleg egy zsír spray-t, hátha az beválik! Bicikli láncra anno a Berner zsír spray-jét használtuk, az nagyon frankó cucc. Motorra még nem próbáltam.
Vagy ami amúgy nekem még viszonylag kulturált volt, az az automata láncolajozó, amibe láncfűrész olajat raktam (olcsó volt az olajozó utántöltőjéhez képest). Ezt ha sikerült belőni, akkor nem fröcskölt egyáltalán de mégis volt egy leheletnyi kenés.De ha rám hallgatsz, akkor leszarod és néha takarítasz. Ez már csak ilyen mocskos sport. Nekem is felveri a burkolatra, a rendszámra, néha a felnire is. Na bumm. Következő mosáskor lejön. A gumi futófelületére viszont nem mehet, az elvileg takarásban van. Ha odafolyik, akkor az tuti biztos user error.
-
HSM
félisten
válasz Formaster #102552 üzenetére
Nem-e? Miért ne lehetne?
Így nézett ki nem olyan rég a hátsóm egy kb. 200km-es Mátra-túra után, amikor éppcsak futtában kentem még kicsit rá, miután ránkszakadt az eső féltávon (tehát kb. 100km után):
Jó, én még kis grafitpot is rakok bele, így még bírja egy darabig miután kiszáradt is.Én teljesen átszoktam erre, mert bár lényegesen több vacakolás így bekenni, de szép öntisztuló lesz a lánc, nem az a lemoshatatlan ragacsos vacak, ami az utca összes koszát összegyűjti, mint a láncspray-k.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Építő/felújító topik
- Politika
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik
- Steam topic
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Bezárt atomerőművet indítana újra a Microsoft
- Külpolitika
- További aktív témák...
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Russell Hobbs Desire 20366-56 gyümölcscentrifuga
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8V 118Le 2009 évj.
- Alig használt Tchibo Cafissimo kapszulás kávégép eladó
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen