Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz runner 125 #99625 üzenetére

    Azért ezzel vigyázz, a 10w60 hidegoldali viszkozitása is sűrűbb lesz (durván sokkal, 156 vs 89, 40 fokon :Y ), mint egy 10w30 vagy 10w40 olajnak, nézz utána ha gondolod pl. Motul 7100 adatlapok, ott vannak a 40 és 100 fokon mért sűrűségek minden olajukhoz.

    Én ezért raktam az enyémbe próbaképp 10w30-at, mert 30 fokig engedi a kézikönyv, és hidegben jobb is volt, hiába 10-es hidegoldalon az is papíron mégis van különbség (lásd adatlap). Én valószínűleg az 5w40-nél fogok kikötni, az hidegen picit jobb a 10w40-nél és meleg oldalon ugyanolyan jó, és a 40-essel remekül bírta a legdurvább kánikulát is városban, ha volt egy minimális haladás máshol meg teljesen sima ügy volt.

    Az SV650-n a méretes levegős olajhűtő miatt kritikus a téma, néha túl jól működik... A VFR800-on is van, ahogy néztem, ott érdekesek lehetnek ezek a megfontolások, viszont az 1200-ason nem láttam, ott a csak kontrolláltabb vízhűtést véltem felfedezni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák