Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz TommyNagz #77926 üzenetére

    Ez jó! :C De azért kedves, hogy read only módban azért visszacsatoltál. :DD

    (#77928) persuader: Az első pontod teljesen jogos, azt nem vettem számításba. Bár ha abból indulok ki, hogy pl. az SV650 is már eléggé rángat 2000rpm alatt, akkor +2 hengerrel is kaphat azért a váltó, ha sokat krúzolsz alapjárat közelében, és egy 1100-1200-as motorral már ilyet lehet.

    Az olajozós dolognál viszont pont erre gondoltam, hogy alapjárat közelében annyira alcsony az olajnyomás (kocsinál 0,7bar ugye a varázs-szám /1000rpm, motornál nem tudom a pontos számot, most nincs kéznél a bandita szervízkönyve sem), szóval szerintem ez egyáltalán nem mindegy, hogy 1000rpm-nél 0,7 baros olaj csordogál ki a furatokból, vagy mondjuk 5000rpm-nél 3,5 barral spriccel szanaszét...
    Jó dolog az az EP adalék, de ahogy írod, jobb azért ha olaj is van a felületek között.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák