- Huami Amazfit Bip okosóra
- BYD Atto 3 menetpróba
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Realme 10 - lift nélkül a tizedikre
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
ph Eszerint az Intel Core Ultra 200V sorozata kilenc modellből, köztük egy Core Ultra 9-es példányból állna.
-
PC-re és konzolokra érkezik az Alkahest című akció-RPG
gp Az első trailer mellé sajnos megjelenési dátumot egyelőre nem osztottak meg velünk a fejlesztők.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
baboss
őstag
Na akkor egy kis "retro" nosztalgia a 80-as évekből amikor elkezdtem motorozni.
"keletnémet rettenetet"
Akkoriban nem voltak ilyen gépcsodák. A kínálat nagyon gyenge volt.
Most csak a nagymotorokat említem meg.
MZ TS 125 "csúzli"
MZ 250/1
Akinek már ez volt az menő motorosnak számított.
ETZ 250
JAWA 350/634
Budapesten valahol a Keleti környékén volt egy motoros bolt, "Kesjár".
Az ott kapható idomok és tuning felszerelések akkoriban nagyon menők voltak, ha valakinek fel volt szerelve a motorja az ott vásárolt dolgokkal és megtudta fizetni, az már nagy szám volt.
1988
Én MZ TS 125 -el kezdtem, hamar kinőttem,illetve összetörtem.
Majd jött a nehéz választás, ETZ 250 vagy JAWA 350 ?
Végül JAWA 350-est vettem, a bölcsőváz miatt.
Majd jött a tuning, ahogy a pénztálcám engedte.
A kép minőségért elnézést kérek akkor még nem voltak digitális gépek, fényképet szkenneltem be, illetve nagyítottam ki.
A mostani motoromra felszeret Kesjár fejidom volt a legelső amit megvettem,az alsó része meglett toldva. Egy Polski Fiat külső tükör volt rá felszerelve.
Majd az ülés idom,és az első sárvédő került felszerelésre festés után, mert minden idomot fehér színben alap szórógittel lefújva lehetett megvenni.
A hátsó doboznak egy utcai közvilágítási lámpa test lett felszerelve, a lámpa átlátszó plexi része le lett festve.
A két oldalsó doboz diplomata táska volt.
A műszerfal egy bontóban vásárolt Wartburg - ról került a motorra kisebb átalakítás után. Egy hőfokmérő és egy elakadásjelzővel megtoldva.A képen nem nagyon látszik,de be volt szerelve a műszerfal felett egy autómagnó. A két hangfal a fejidom bal és jobb oldalán volt.
A két kipufogó meglett döntve, valamint az ETZ 250 első teleszkópja lett felszerelve.
A JAWA 350-es felni át lett küllőzve az ETZ 250-es kerékaggyal, így már tárcsafékes volt a motor.
Ezek után nekem volt akkor a környéken a legjobb motorom.
Akkoriban mindent házilag kellett barkácsolni, nem volt akkora választék mint most.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Huami Amazfit Bip okosóra
- BYD Atto 3 menetpróba
- Windows 10
- Elden Ring
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Shell script topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
- További aktív témák...