Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    Elmondom szerintem hogy van ez az egész dolog a motorozás és az állóképesség kapcsán.
    Kell egy bizonyos edzettség, ez tény, de ezt is kezdjük egy kicsit misztifikálni. Hogy a GP sek élsportolók, meg milyen erőnlétük van. Nem tudom ki látott élőben egy ilyen embert. alig van izomzatuk, és nagyon könnyű emberek, ergo nem kell akkora tömegerőket tartaniuk. Van edzettségük, de azért egy élsportolóhoz nem hasonlítgatnám őket. 2T 250es 90kg os motorokat, meg a 130 kg os GP motorokat nem bírják felállítani esés után, szóval nem kell belelátni olyan sok mindent ebbe. Nincs szükség akkora izomra itt.
    Ahol izom van, az a cross, ott 80kg+ os emberek vannak. Hegyomlás mind. Nah azok elpakolnak mindent egy pillanat alatt, és erőnlét is van rendesen.

    Ki kell tapasztalni, hogy hogy lehet a legkevesebb energiahasználattal menni, és akkor ki lehet menni a világból. Amíg ez nincs meg, addig el lesz fáradva az ember, mert valamit rosszul csinál. Lehet akár 150 kg os csupaizom erőnlétre edzett ember, ugyanúgy elfárad pillanatok alatt, ha izomból motorozik. De pályán nem szorítani kell egész nap féktávon a tankot meg görcsben lenni egész nap, mert az nem motorozás. Támasztani kell, nem szorítani. Ez mindenkinél máshogy van, nem lehet ugyanazt csináltatni mindenkivel de onnan fogja tudni, hogy ráérzett valamire, ha nem fárad. Ennyi a történet. Én legalábbis így tapasztaltam meg. Nekem nem volt alkalmam elmenni vezetéstechnikai tréningre, ami bosszantó, és sokkal hamarabb fejlődhettem volna. Sajnos így nekem kellett magamtól rájönni a dolgokra, de én azt tanácsolnám mindenkinek, hogy ha úgy érzi működik, amit csinál, nem fárad, stb. akkor az nem lehet rossz testtartás, akárki akármilyen sztorival jön, mit hogy kell csinálni.

    [ Szerkesztve ]

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák