Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz -Mosquito- #25130 üzenetére

    Nekem ahogy írtok meg ne egyetek, de az jön le, hogy van ezekre anyagi hátteretek. A motor amiről csepegtetek infokat marha jó stb, de pl a hátsó gumija kuka + az akkuja gyári 6 éves. Ez a kettő ha minőséget nézek (mert azt szoktam), közel 100 rongyos tétel. Örülök ha majd meg tudom venni, nem, hogy utána én még költsek rá az első évben olajon és benyán kívül. Az egy dolog h az árban ezek cseréje benne lesz, de ha nem lenne pl már kiesne. Így is elnézve hozzá cuccokat már az idom javítása is rémálom lesz anyagilag. Ergo ha veszek motort arra nagyon (!!!) kell vigyáznom.
    Egyszerű mondani mit akarok vele menni stb. Arra amire nekem kell nagyon jó lesz az ernő, de nem szabad neki bajának lenni legalább az első évben mert nem lesz rá keret egy fillér sem. Ezért sem nézelődök a jövőben. Vigyázok rá és ha a csillagok is együtt állnak és még nem törtem ki a nyakam meg stb akkor lesz váltás. Muszáj kötni némi kompromisszumot. Ha tehetném újat vennék, de nem lehet. Az adott leendő (ma már kiszámolható keretből) kell valamit kikerekíteni.
    Évi 10.000-et elmegyek vele ismerve magam. Ha összejön vásárláskor lesz benne nagyot mondok 55.000km. Legalább 3 évet meg lesz az 85.000km. Félelmetes. Félek is tőle mert mint fent írtam nincs keretem nagyjavításra. Lánckerék, lánc még belefér, de pl ha injectoros lenne biztosan menne a kukába.
    Sokatoknak olyan gépeitek vannak, hogy úr isten fiúk!! Kiskolega is úgy kezeli a motor témát, hogy ETZ levesbe meg ami csak van hozzá és amit szezonig összehoz megy az újra, neki sem fér bele semmi hiba. Igaz ő már most elköveti a hibát, hogy csak motor legyen, nem néz szériahibákat, teszteket stb.

Új hozzászólás Aktív témák