Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Yaye

    őstag

    válasz Janesz #200 üzenetére

    Mint a sicc. Két napja voltam vele a bejáratás utáni revízión. Egy kb 2 cm átmérőjű Abus golyóslakattal volt odazárva egy hatos zártszelvényhez, de ezek szerint úgy elnyisszantották (nem a szelvényt, a lakatot) mint a huzat, egy darabka fémforgács nem sok, annyi sem maradt utána. Pedig terveztem venni egy brutál láncot, mert mondták a boltban hogy a golyósok végső soron vághatók, de egy jó lánc elég drága, és most a halogatás elég szépen megbosszulta magát. Körfolyosós belső udvarról, alighanem már fényes nappal, mert délelőtt tízig a kapu (hacsak valaki nem lusta becsukni maga mögött) zárva van. Úgy összesen potom 400k-m bánja. Még jó hogy a hátsó dobozt óvatosságból többnyire leveszem, így megmaradt a dzsekim, meg a bukóm. Király, mi?

    joe69: A Vespa zsír. Ne sajnáld rá a lóvét, és vedd meg a legjobb, legvastagabb motoros láncot (rendes láncot, ne golyóst) akármilyen drága és nehéz, és mocit a lábtartónál kösd oda valami vastag vashoz, ne a keréknél, mert a kereket két perc alatt lekapják, aztán a többit már viszik is. Ehhez pont olyan hosszú lánc kell, ami átéri a lábtartót, de nem lehet kibújtatni a motor elejét-hátulját. Én is ezt terveztem, de az a vas, amihez rendszeresen kötni akartam, most épp nem hozzáférhető, ezért is nem vettem még meg a hosszú láncot :(

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák