- iOS alkalmazások
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
ph A Surface Laptop és Pro hamarosan megjelenő iterációi a 45 TOPS-os NPU-val érkező Snapdragon X platformra épülnek.
-
MultiVersus - Íme a launch trailer
gp Az érdeklődőknek alig egy hetet kell már csak várniuk a teljes kiadás megjelenésére.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz bandus #186597 üzenetére
Akkor Outlander PHEV, megbízható. 4 kerékhajtás, magas. Sokat fogyaszt, gagyi beltért, hamar meghal az akksi, ha elektromos autónak használod
De legalább nem veszel plusz terhet a nyakadba, mert olcsó fenntartani.
Amúgy ha szíved húz a VAG emelt kombijai felé, akkor azt vedd, mert úgy fogsz igazán boldogan visszanézni a parkolóban a kocsidra Egy a gondom velük, hogy kevés a kínálat. Itthon konkrétan egy darab B7 van B8 meg egy se.
És vigyázz az Auris Freestyle nem magasabb egy mm-el se, csak műanyag elemeket kapott, ennyi. Semmiben nem több egy sima felszereltséghez képest.
Nem mindig a logikus választás a legjobb. Én szerettem az Aurist, szuper jó kocsi. A világból kimegy. De csak átültem egy másik logikusba (Outlander) és jól meg is bántam. Erre tessék beültem az egyik legbonyolultabb kocsiba De erre a kocsira fél óránként kinézek [kép]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #186601 üzenetére
[link] Ezt a kormányt ki kell dobni belőle és lehet is venni
Állófűtés, 4 motion, lehet menni kempingezniA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz zeus_2k14 #186623 üzenetére
Trendline-t ne akarj ha nem muszáj, azok általában nagyon gázok. Comfortline-ban érdemes nézelődni. De a HAHU hirdetéseknek ne higgy, mert általában fogalmuk sincs, hogy mit árulnak. Meg aztán felszereltségi szinteken belül is variálva vannak az extrák.
Nyugodtan dobj be egy hirdetést és kielemezzük. Én elég jól képben vagyok a G7-PassatB7 vonalon.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #186646 üzenetére
Jó ez a Q7, nagyon szép és igazi luxus. De pont nem városba való ahova a PHEV a legjobb
Én az Outlandert sem csíptem városban. Félre értés ne essék, tudok parkolni, csak utálom a centizgetést.
De ez még használtan is nagyon drága. Ennyiért már vennék inkább... á nem ennyiért ez a legjobb luxusA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MasterDeeJay #186724 üzenetére
Egy Vitara automata milyen lenne? [link]
Ezek elég jó automata váltók.
Ha jól tudom a Hyundai szárazkuplungos. (valaki javítson ki ha tévedek) Azok nem csípik a várost.
Amúgy meg új autóval nem lesz gond, bátran vehető. Nem hiszem, hogy olyan sokat menne városban, hogy hamar meglesz a 150k km.Anyukámnak ilyen felhasználásra egy Swift automata van. Tökéletesen teszi a dolgát már lassan 4 éve és csak városban van használva.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MasterDeeJay #186728 üzenetére
Yaris Hibrid E-CVT. A világból ki fog menni. A legmegbízhatóbb automata váltó van benne. Városban parádés a fogyasztása. Jól bírja a ridegtartást. 90k után kell benne olajat cserélni és ennyi. 10 év hibrid gari. Hosszú időre nagyon jó választás.
Vagy kell neki mindenképpen a nagyobb autó?Amúgy mennyi a keret?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MasterDeeJay #186730 üzenetére
A Yaris az kb egy i20 kategória. De tényleg a legjobbat kapod technikailag. Fenntartása és megbízhatósága legjobb. Hosszútávon simán megtérül a felár, kiadja a matek.
Hamarosan jön belőle az új, de most még szórják ki a korábbi modellt és jó áron lehet kifogni új példányokat fix felszereltséggel.
Ha nem sürgős a vásárlás megvárnám az új TGNA platformosat, sokat javítottak rajta.
Ennél a fajta hibridnél anyukád felhasználására már csak a Corolla hibrid lenne a jobb.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #186739 üzenetére
Én ilyet hajtottam 3 évig csak még az FL előttit. Jó kocsi én szerettem. Nem volt vele gondom, de mondjuk én keveset megyek. 37k-t raktam bele mindössze. Már javított motorok nincs velük annyi gond mint régebben. A legjobb a 106 lovas verzió, mert nincs benne DPF, de az már igazi ritkaság. A 110 lovas verzióban már ott van. Amúgy a kinézett verzióban van BT. A fejegység közepére van felírva, szürke alapon szürke betűk, alig látszik, de ott van.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #186761 üzenetére
Szerintem is nagyon jó motor. Anyunak Switfjében is ez van. Jól teszi a dolgát. Ő egyáltalán tapossa az automata váltó miatt meg kb. soha nem forog 3000 felett. A fogyasztása meg már már parádés. Csak rövidtávok és város a felhasználása neki és 5 liter az átlag amit hoz. Mondjuk már eléggé el van lustulva a motor, azért 30k város megtette már a hatását
(#186762) szabonagyur: Azt az autót vedd ennyi pénzért ami a legkevésbé rohad. Polo SDI molnarpeter nagy favoritja De ennyiért nehéz lesz jó autót találnod.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #186933 üzenetére
Az az ember fogja megvenni akinek fogalma sincs ilyen JSZP dolgokról. Hidd el a magyarok nagy részének lövése sincs erről az egészről. Mondjuk a durva inkább az, hogy még a kereskedés sem volt képes csinálni egy lekérdezést mielőtt bevették, akkor mit várunk egy átlag polgártól
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #187298 üzenetére
Jetta elgondolkodtató ha jól felszerelt és okés az ár a piachoz képest. Mármint úgy, hogy ha bejön valami hiba a képbe akkor az alacsonyabb ár miatt a javítás annyira nem fáj
VCDS-t neki és ha rendben vannak az értékek akkor vehető, nagyon jó a 2.0 tdi hosszútávra amire nektek kell.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz syIex #187376 üzenetére
Ha még kicsit hozzá dobnál akkor már beleférne egy Toyota Auris is és ha azt vennéd már pályára is megfelelő lesz erre a 7 hónapra. És akkor elkerülnéd a cserélgetést amit a VW topikba írtam. Fenntartás miatt sokkal jobban járnál egy HSD-vel. Főleg városban lenne nagyon jó bármilyen másik autóhoz képest mai nem tisztán elektromos. Vagy a helyedben vennék egy Amperát, ha tudod mindig tölteni. Ha már nem pályázol akkor gyakorlatilag után ingyen használod.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz parandroid #187466 üzenetére
Egy Plug-In-hez teljesen felesleges fali töltő otthonra. Értelmetlen kiadni érte annyi pénzt, hogy 4 óra helyett 3 óra legyen a feltöltés nulláról. Bőven elég a gyári 10-13 A-os töltő amit minden autóhoz adnak.
A rendes villanyautónál éri meg ezeket venni és nem a gyártótól. Vannak bőven más cégek általi megoldások. Az már más kérdés, hogy megéri-e ennyi pénzt kiadni érte, hogy 10A helyett tölthess 16/32-vel. Egyátlagos nem új építésű családi ház már a 16-al is megküzdene.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz parandroid #187470 üzenetére
Így van, sima pluginhez felesleges a nagy töltő, mert 3,7 kW a max teljesítményük a fedélzeti töltőknek. Szinte mindegyikhez ad a gyár sima 230-as shucko töltőt ami az autó csatlakozójába illik bele Például az enyémhez ilyen jár. [link]
De már van olyan fajta is ami állítható 5-10-13 A. Simán feltölt bármelyik egy éjszaka alatt, egyiknek sincs 16kWh-nál nagyobb akkumulátora. Szerintem az Ampera a legnagyobb, de az nem is plugin hivatalosan. Egy átlagos autó olyan 15kWh/100 amit fogyaszt. De ez ugyanolyan helyzet mint a benzinesnél, hogy rengeteg tényező befolyásolja. Nagyon extrém esetben csináltam én már 11-es fogyasztást is, de ezt a 13-at könnyen lehet hozni a Golf-al. [kép] Innen már lehet számolni. Én nap 8 km-t járok vele mindig min. Ez kb 1kW amit elfogyaszt. Otthoni árammal 37ft. Már kiszámoltam, hogy 100km 700-800 Ft durván. Apukám minden nap megy a kocsival min 20km-t és csak otthon tölti. 4000 Ft-al több a villanyszámlája. De ez nem arról szól, hogy megéri-e vagy sem. Mert soha nem jön vissza egy plugin ára. Hanem az, hogy bármikor lehet vele menni egy csomó rövid távot és ha akarok akkor 1000 km-t is.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz parandroid #187478 üzenetére
Ohh a Toyota a legjobb pedig, csak nincsen értelmes plug-in autójuk. A RAV4 lesz az első, de az sem fogja megváltani a világot. Mazda nagyon le van maradva. A villanyautójuk is kb 5 évvel ezelőtti szintet képvisel. Minőségre mondjuk tuti jó autó lesz. Toyota elvileg oda adta a Suzukinak még tavaly a HSD-t, de abból sem látunk semmit.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #187481 üzenetére
Békében már fizetős. Még 3 töltő ingyenes a városban, de az sem lesz túl sokáig. Most 2 kilométerre van a lakhelyemtől ahova járok. Egyszer használom hétvégente, nem nagy teher elmenni érte. REX-es i3-at nagyon szerettem volna, de féltem tőle. Drága és az utascella karbon. Kicsit tartottam tőle ha valami történne. De szimpatikus kis kocsi. Csak olyan felszereltségben amit én kerestem nem volt 7 milla alatt nagyon. Azért 5,5-ért nem tudnám benyelni a sima halogén fényszórót pl.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mauzes #187754 üzenetére
Nem olyan jó mint a VW E-UP vagy a Skoda CITIGOe iV. Kevesebb a hatótávja, de ha neked elég az a 100+km akkor jó választás lehet. Teszteket néztem róla és nem túl meggyőző. De 4,9-ért jó alternatíva lehet ha annyiért tényleg meg lehet venni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz máyköl #187759 üzenetére
Igen ez a nagy előnye
Szemétség a VW-től, hogy direkt nem gyártanak belőlük, pedig nagy igény lenne rá. 5-6 milláért 200+ km-t elmenő villanyos autó sokáig jó választás lehet ha csak városba menne az ember. Smart helyett egy hibrid swift is jobb választás lehet.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mauzes #187765 üzenetére
Az eredeti listaárához képest szerintem nagyon gáz a villany Smart. Megnéztem sok tesztet róla és elég gagyinak tűnik. Az a töltöttség jelző egyenesen gáz ami a műszerfalon van. (tudom, hogy a hagyományosból vették át) Az alapmodell belseje meg hagy kívánni valót maga után. [link] Mi az a "váltókar"? Műanyag tenger, gagyi kapcsolókkal. De ami a legfőbb bajom vele a kicsi hatótáv.
Swiftból GLX-et kapsz 4,2-ért. Ami már egy tök korrekt jó minőségű kocsi. Sok garancia és megbízható járgány. És nem pánikolsz be benne 100km után nyáron. Télen még a 100km se lesz meg a Smarttal.
De ha ezekből semmi nem zavar, akkor tényleg jobban lehet spórolni egy villannyal. De ilyenkor merül fel bennem ha csak a spórolás a lényeg akkor egy 2 millás kis benzines is megteszik használtan és rengeteg pénzed marad tankolni és üzemben tartani. Mondom ezt úgy, hogy megrögzött villanyhasználó vagyok és olyan autóval járok ami 30 km-t tud.
Kérdésem. Megér neked 5 millát egy alap smart? Fenntartási költséged majdnem nulla. 15kWh/100km, azaz 700ft/100km, veszteséget is beleszámolva.
Egyébként én rosszul vagyok attól, hogy villany autóba belerakják a halogén fényszórót.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #187773 üzenetére
Én most beleugranék egy Nissan Leaf-be. Kiadná a matek, számolgattam sokat. De most másra kell a pénz. Elég jó vételek most ezek jelenleg 8.5 millió körül. Renault a Zoe-ból ad ennyiért már közép felszereltséget. [link] És ezt úgy kell nézni, hogy 4-5 évig semmi dolgod nem lesz vele. 2 év után cseréltetsz benne fékfolyadékot benne és ennyi. A pollenszűrő filléres tétel. 5 évesen is csak max a gumit kell cserélni mert koros lett. Teljesen élném ezt a Golf helyett. Jó a felszereltsége.
Attól félek, hogy ez a költségvetés elfogy és után már (pár év múlva) nem lesz többet ilyen lehetőség. Pedig egy Leaf már kiszolgálna engem minden tekintetben.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mauzes #187776 üzenetére
Így ahogy mondod, akkor a Smart jó döntés lehet. Csak kérdés, hogy mennyire fogod tudni később eladni 3 év múlva. Mert a hatótáv az csak 100km és addigra már lehet jobban csökken az értéke mint egy 300-at tudó Zoenak
Ezt viszont jó, hogy írod. Nem tudtam, hogy ilyen durván megemelték a Swift árakat. Mondjuk a Suzuki valamiért nagyon jól tartja az árát a magyar piacon.
Én egyébként abszolút az elektromos autó mellett lennék csak a hatótáv amit gyengének érzek. A támogatás miatt lehet jó döntés, mert hátha 2-3 év múlva nem fog drasztikusan csökkenni az áruk. De egy biztos, hogy a HSD-n 2-3 év alatt minimális lenne a bukás. 4-5 liter között elvan, az elektromos autó meg ha otthon töltöd kb 2-3 liternek felel meg.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz dudi6 #187857 üzenetére
Prius+ bőven elég nagy autó, simán elférnétek ha nincs felnyitva a maradék két ülés. A legnagyobb Toyota hibrid. 2014 körüliek mennek 3,5-től. De már kb bennük van a világ összes km-re Nagyon el vannak szállva a HSD árak már. Még a 6 milliós kerettel is max 2016-os kocsit kapsz, ami szerintem elég durva egy 4 éves kocsiért ami nagyon mesze van egy minőségi darabtól.
Én még ajánlom figyelmedbe a Passat GTE-t. Nagy autó, minőségi és városi használatra hibátlan a 45km elektromos hatótáv miatt, pályán meg könnyen megállja a helyét. Otthon töltve 700ft/100km a költsége. Benzinből meg annyit eszik mint egy HSD csak sokkal jobban megyDe a Suzuki nagyon jó választás lehet, csak hát hiába hibrid városban az nem fog jól fogyasztani. De még pályán se.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Persze, hogy jó ez nem is kérdés. Csak egy HSD-hez képest viszonyítottam. Azért évi 30k km-nél már az a két liter különbség is nagyon sokat számít.
(#187863) dudi6: Jó döntés lesz az SX4 az biztos, sok gari és megbízható autó. Az extra szintet meg neked kell eldönteni, hogy mi mennyire fontos. Mindenkinek más a jó, nekem egy GLX is kevés lenne már
Amúgy én azt mondom nézz meg azért egy Passatot is. Így, hogy tudod tölteni elég jól jönnél ki ha lenne városmenet többször. Kényelmesen tudnál benne pakolni az tuti. De ha nem sok csomag van benne és csak nyaralás alkalmával lenne jobban megrakodva akkor a Suzuki is elég. Bár egy magasabb építésű meg mindig többet fog fogyasztani, mint egy utazó limuzin/kombi.Persze hozzáteszem, hogy 4 éves, 100k körül futott vagy új kocsit között magyarázok
Mondjuk a minőségi szint is kb ennyiben különbözik[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mauzes #188009 üzenetére
Ugyanezt csináltuk (kivéve ablaktörlő lapátok) meg nem rég otthon a B8 Passattal. Ennyi az anyagköltség hozzá. [kép] 42-öt felezd el mert két autóra való alkatrészekből áll. És nem a rossz márkákból válogattam. 21k Ft volt és kb másfél óra nagyon lassú beszélgetős tempóban. Nagyon durván elvannak szállva a márkaszervizes árak a listád alapján.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Használtad már, hogy ennyire kijelented nem jó az 1.4TSI? Egy 156 lóerős benzinmotor van benne ami nagyon kellemesen fogyaszt és a villanymotorral együtt jobb mint egy 2.0 dízel. Múltkor mentem vele pályán 140 utazó, alkalmanként 200 pár kilométer erejéig. Nem használtam villanyos módot igazán és 5,7 lett az átlag. Sima utazgatás ha nem taposom akkor 4,5. Városban verhetetlen. Amúgy kint a Hollandoknál már csak ezeket veszik, és nagyon komoly pálya felhasználásra. Konkréten a 3 éves Passatba raktak bele 165k km-t mikor megvettük. Egyszerűen nem olyan mint egy sima benzines. Nagy nyomatéka van neki állandóan, bárhol megindul. 216 LE és 400Nm
(#188043)-FreaK-: Van pár írásom róla ebben és az autós topicban is. Ha bármi érdekel nagyon szívesen segítek. Van egy Golf GTE-m, meg a családban van egy Passat GTE is.
DSG olajcsere 60k kilométerenként szükséges. Mivel elég sokszor csak ideális üzemben megy ezért nem annyira jellemző náluk a kokszosodás. A városban nem jár, csak hosszútávon érdemes beindítani. Meg ha belegondolsz 4-5 év alatt raktak bele 150k-t akkor nem sokat járt az városban
Most már van kínálat itthon bőven amiből lehet szemezgetni és az áruk is elfogadható szintre ment le, főleg annak tudatában, hogy új korukban 16-18 milliós kocsik voltak.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #188052 üzenetére
Én sokat használom elektromosan nekem az utóbbi 4000 km átlaga 1,6.
De ilyen 400 km-es etapokat is megteszek 4,8 körül és ennek simán a 40% emissziómentes. Ennyire hatékony a hibrid rendszer. Persze ezt a Polod is hozza simán.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #188057 üzenetére
Nincs benne, azért is szoktam mondani, hogy teljesen hülyeségek ezek az átlagok. Nem fizettem még töltésért így nem is számolom bele. De van tapasztalat a Passatnál kb. 600-700ft/100km a töltés.
A gyári adat a kocsimnál 1,5l/100km. Teljes baromság, szerintem még új korában sem tudta ezt hozni a valóságban.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz -FreaK- #188063 üzenetére
Mivel a váltóban van a villanymotor ezért a hagyományos hibáktól mentesül ez a DSG. Finoman indul, nem rángat, nem dadog. Persze itt is bejön, hogy néha nem tudja kitalálni a fokozatot vagy elég gyorsan, de hát nem jövőbe látó. Ott vannak a fülek a kormányon, ha ilyen helyzet van akkor visszapöccintem én.
Márkaszervizben nagyon drága. Pont nem rég linkelt valaki sima B8 Passat árakat. Hát eléggé durva. Otthon magunknak megcsináltuk 21-ből a kötelező időszakos szervizt. Olaj+szűrő, pollen és levegőszűrő. Nagyon egyszerű, mindenhez baromi sok hely van hozzáférni Konkrétan az olajszűrő körül táncolni lehet [kép]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #188068 üzenetére
Vannak képek a teljesség igénye nélkül
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép]
Ezeken gyakorlatilag látod mindkettő fogyasztást is. Talán a leginformatívabb. De ezért mondom és már többször is hangsúlyoztam ennél a kocsiknál nem lehet hagyományos értelemben vett fogyasztást nézni. Mivel 90%-ban városban megyek ezért a motort is kímélem és nem 7-8 liter a fogyasztás hanem 2 L átszámolva. Persze oszlopon töltve ez már 4 lenne. Elmün már 5, ionitiyn már 15. Egy Outlander chademon töltve meg 12 is lehet akár átszámolva. Sok a variáció a rengeteg alkalmazás meg díjszabás miatt. A kedvencem, hogy fizess 500 Ft-ot hogy elkezdhess tölteni majd utána még 50Ft/perc
(#188072)LZs?!: Nem értem miért vagytok ellenem, pont azt írom, hogy ez az egész egy baromság. Én mindig a tényleges fogyasztást írtam bárhol kérdezték. Az pedig Országúton 4,5, pályán inkább 6. Csak azért írtam a kicsi értéket, hogy a sok kamu így jön ki.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Zscholti #188094 üzenetére
Az automata váltó azért nem ajánlott mert szárazkuplungos és az nem a legjobb konstrukció. Az 1.8 plusz automata a legrosszabb amit venni tudsz VW vonalon
Ha automatát szeretnél akkor ennyi pénzért nagyon jó vétel tud lenni egy Auris TS Hybrid. Városba a legjobb autó amit csak választhatsz, ettől már csak a PHEV vagy tisztán villanyos a jobb. Hátul nincs akkora mint az Octavia, de cserébe a csomagtartó meg nagyobb.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Zscholti #188096 üzenetére
Igazság szerint sok mindenre nem kell figyelni. Ha jót akarsz magadnak és hosszabb távra tervezel Facelift utánit veszel (2015/5) és magasabb felszereltséget. A Toyota hibrid rendszere a jelenleg kapható egyik legmegbízhatóbb hajtáslánc. Nem igazán van neki sok típushibája és azok sem olyanok, hogy túl sokba lenne. Egyedül a vízpumpa ami olyan 200k km környékén már kérhet egy cserét, de nem nagy összeg. Az összes többi csak általános karbantartás. Az akkumulátor nagyon jól bírja a menedzsmentnek köszönhetően, meg amúgy is van rá 10 év garancia ha évenként megújítod a márkaszervizben. Ennek a költsége évi 7k.
Ha valami még érdekel konkrétabban akkor kérdezz nyugodtan. Van ajánlott hely is, hogy hol érdemes venni.(#188097) zoo8800: Ehhez te jobban értesz, hiszek neked. Nálam VW-nél a benzines vonal kimerül az 1.4-nél
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Zscholti #188099 üzenetére
Van FB-n egy Auris hungary csoport oda érdemes belépni és azon belül is a Cooper Car-t keresni. Már nekik is van saját FB oldaluk nem rég nyílt.
Ennyiért már lehet FL utáni Aurist kapni 2015 környékén max felszereltséggel. Bennük lesz olyan 150k km környékén, de nagyon megbízható járgányok.
(#188100)CactuS: Ezért kell elmenni próbázni
Nem mondanám soknak ezt a vízpumpa cserét. Márkaszervizben megcsinálják ennyiért. Pont nem rég írta valaki a B8 Passat olajcserét ami ~80k Ft volt. Bármilyen random dízel gond ettől többe kerül. Főleg ha azt nézzük, hogy nincs olyan autó amiben nem kell pumpát cserélni, ezt nem is nagyon írnám a hibalistához.
Most képzeld el a Golfomban 4 darab vízpumpa van Ehhez képest a HSD a maga két darabjával egyszerű konstrukció(#188101)Zscholti: Akkor be fogsz férni. 1,78cm 80kg vagyok kényelmes volt bőven.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gergo5991 #188108 üzenetére
Nincs értelme a benzinmotorrol tölteni, mert akkor átlagban 9-10 liter körül fogyaszt. Nem lehet kifejezni ezt km-ben mert intelligensen kezeli a töltést. Ha gázt adsz akkor elveszi, ha egyenletesen haladsz akkor meg tud tölteni akár 20kwh-val. De nagyon nem jó egy amúgy amúgy 30-40% hatékonyságú benzinmorral sok elektronikan keresztül tölteni egy olyan egységet ami 80-90% hatékonysággal üzemel. Tényleg csak akkor használom ezt a funkciót ha lemerült és tudom, hogy kell pár km míg elmegyek a városban a toltoig. Egy phev töltés nélkül csak holt súly cipelés. Arra a legjobb megoldás a HSD.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Nincs ilyen, hogy fix 180-nál DPF-et cserélni vagy bal hátsó csapágy 12-es golyóját.
Ha városban használták csak akkor lehet már 140-nél kuka a DPF. Ha csak pályán akkor elmegy 300-at is. Ha DSG-s autót keresel akkor az a lényeg, hogy ott 60k kilométerenként kötelező olajcsere van. 210-nél kell cserélni a vezérműszíjat. Ez a két költségesebb kötelező dolog van. Az összes többi általános karbantartás vagy véletlenszerű meghibásodás. Én mondjuk biztosan akkor is a B8-at venném. Superben csak akkor gondolkoznék el, ha fiatalabbat lehet ugyanannyiért kapni. Qru tudna írni róla, hogy a Superb tele van apró idegesítő hibákkal még egy B6 Passtahoz képest is. Milyen árkategóriába nézelődsz?
Amúgy meg Passat GTE, a dízel maradjon traktorbaA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Van belőle sedan is. Csak mellékvonalként vettem fel, mert elég jó minőségre sikerült a GTE és különleges
Qru majd biztos ír róla ha idetalál.
Pedig a Superb és B8 Passat ugyanaz csak más logóval és itt ott különböző ötletekkel. De ugyanarra a padlólemezre épülnek. Mondjuk abban lehet igazad, hogy egy 2016-os és 2020-as között lehet különbség hiába a VW a "nagyobb" márka. Az árért amit megadtál már simán fogsz tudni jó példányt venni.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Hajtják mint az állat őket nem ritka, hogy 2-3 éves korukban már 150 van benne. Céges autók nagyrészben. Lejár a lízing és mindegyik ennyi km-nél jár. De ez kb az összes holland kocsira igaz. Az Aurisomban 2,5 évesen már 166k km volt. Ritka az alacsony futású hibrid kocsi náluk, ezen nem szabad meglepődni. Ott a V60 D6, abban talán még több km van már 5 évesen. Nincs semmi egyébként 180-nál a GTE-nél, csak váltóolajcsere, az egy olyan 100k kiadás. A többi az mind alap cucc mint gyertya olaj, szűrők. Baromi olcsó az alap olajcsere hozzá a szűrökkel és rendkívül egyszerű. Soknak sok a 180k km mint szám, mert a magyarok már félnek tőle mint az ördögtől, de legalább valós. A 120-at futott 15-20 éves Passatban is már négyszer annyi van, de nagy átlagnak a kis óraállás kell.
De én nem akarlak rábeszélni hibridre, nagyon jó a 2.0 CR dízel Passat/Superb. Nekem volt b7 imádtam. Csak sokat városozok és azért cseréltem hibridre. Az utóbbi tankolásból már 2300 km-t mentem, ebből kb 400-at benzinnel.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Inkább a nagyobb igénybevételű falhasználásra válassz. Szerintem felesleges az évi egy két hosszabb távú utazásra méretezve autót venni. Erre amit leírtál jó választás lehet egy Auris hybrid vagy egy Mondeo hibrid. Nagyon megbízhatóak, a Toyota HSD híres a megbízhatóságról és az olcsó fenntartásról. Ha ez számít akkor én biztos nem ülnék bele egy dízel VW-be. Hosszú távra gondolkodva mindenképpen elő fog jönni valami a VW-vel. Ne félj a TSI-től, egyáltalán nem rosszak már, egészen megbízható alacsony fogyasztásúak már ezek az újak 2015 óta. A GTE meg simán bírja a nagy távokat is, mert eléggé erős hozzá, a városba meg abszolút ideális. De én maradnék HSD vonalon ha bejön neked a Toyota vagy a Ford. Úgyhogy összességében ha A-B a lényeg akkor Toyota Nem fogod megbánni, alacsony fogyasztás és nagy, megbízhatóság. De ha élmény is kell akkor GTE. Kis hot hatch jól megy, a Passat meg nagy és azért jól megyeget az is
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz ngaba #188323 üzenetére
Teljesen egyetértek veled. A flottás cégek nagyon jól tudják ezt. Sajnos ez egy ilyen dolog, hogy ha már ekkora futásnál vesz az ember autót és főleg ha hosszú távra akkor úgyis jönni fog valami, de ezt én is leírtam egyébként. Én vettem sokat futott drága kocsit ami 5 éves. Persze vehettem volna új Vitarát is, de mindenkinek mások az igényei.
(#188324)Taci: Van valami oka, hogy ennyire ragaszkodsz a VW-hez? Ha nem hibridet veszel VW vonalon akkor édes mindegy a dízel CR vagy benzin TSI. Én is inkább a hibrid irányba mozdulnék el, sokkal jobb a megbízhatóság. Egy Ford mondeo elég nagy. TSI ugyanúgy nem fogja szeretni a városozást.
(#188326)dj79: Hát még én milyen elfogult vagyok. Már kellemetlenül érzem magam ha jár a motor miközben áll a kocsi
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Én megértelek. Nagyon szeretem a VW belsőket ebből a 2015 körüli időkből. Az FL B8 Passat is tök jó lett pár hülyeségtől eltekintve. Hülye vágyam volt, hogy újból visszatérjek rá.
BMW nem az én világon, abban majd más segít.GTE-t otthon csináltam magamnak, filléres a kötelező szervize neki és nagyon egyszerű. 21k anagyköltéség és másfél óra laza munka. Mauzes pont nem rég rakott be friss árakat. [link] Elég durva árak, és ez pont egy B8 Passat.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Cpt.Price #188332 üzenetére
Az a baj az ACC-vel, hogy a VW ezt az extrát is ketté vette. Van ACC meg van külön még hozzá traffic jam assist. Csak az utóbbi extra megvétele után indul el magától 2 másodperc várakozás után. De ami a legdühítőbb, hogy csak tényleg egy kis szoftver. Mert ha már alapból tudja 2 másodperc belül az elindulást akkor miért ne tudhatná 1 percen belül is.
Ugyanilyen szemétség a Keyless entry és a keyless go. Teljesen ledöbbentem, hogy a kulcs nélküli indításos Passatban nincs benne alapból a kulcs nélküli bejutás.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #188335 üzenetére
Lehetséges, de az is elképzelhető, hogy csak simán a Polo ezt az extrát nem kaphatta meg. Nem használja az ACC az elektromos kéziféket, csak az auto hold funkciót. De én nem panaszkodom, teljesen megvagyok vele elégedve. Én nagyon szeretem ezeket az extrákat . Így villanymotorral kényelmes dugózni távolságtartó tempómattal.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Nem ideális üzem egy motornak sem. Ez nem TSI specifikus, hanem a közvetlen befecskendezés miatt rossz a város. Tehát az összes ilyen motort érinti, szinte manapság mind ilyen. Kokszosodni fog a motor sajnos a sok rövid üzemtől, mert nem tud megfelelően bemelegedni. De nem olyan nagy gond ez mert orvosolható és olcsóbb mint egy DPF. Ezért ajánlom a HSD-t mert az rövid távokra és lassú haladásra van kitalálva. 200-nál kell először hozzájuk nyúlni kb.
(#188338)BigBlackDog: Nekem 2015-ös a Golf én csak arról tudok nyilatkozni. De az biztos, hogy nagyon kis óvatos, ha valaki kanyarodik le előttem már rég lefordult, de ő még belefékezik. Amúgy a kis autó ikont nézzed a tempomat mellett, ameddig azt látja addig lesz óvatos az ACC. Ezt vélheted annak, hogy kanyarodás közben visszatartja még a sebességet. Elég nagy részben látja a kocsikat. De nem rakhattak bele ilyen kormányszög figyelést, mert mi van ha egy meredek kanyart vennél be tempomatal akkor nem lassulhat be magától
De már igen van olyan extra is ami figyeli a kanyarokat és millió egy szenzor meg adat után szépen el tud vezetni.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Nem teljesen egyformák, a VW-nél más a rendszer, van hasonlóság benne. De egy plugint, nem szabad városban benzinmotorral használni ha nem feltétlen muszáj. GTE minössze annyit tud, hogy ha lemerül akkor okosan indítja be a belső égésűt, vár vele egy pár másodpercet míg eljut mindenhova az olaj. Meg ha ésszel közlekedik az ember akkor használja a villanyt is hidegen. Viszont ha van áram, de hibrid módban vagy akkor ugyanúgy leáll elindul a motor. Már egy kisebb lejtő elég ahhoz, hogy 90-nél leállítása a motort. Ez főleg azért kellemetlen, mert egy 10km-es út alatt, ahol sokszor járok képes 20-szor is leállni elindulni. Ezért is van, hogy ha kijön én csak villannyal megyek. Csak végszükségben használok benzint. Nem fáradtság elrollerezni a 2 km-re lévő ingyen áramért
Tehát GTE-t csak akkor vegyél ha tudod tölteni. A Passat tud 45km-t.
HSD nagyon jó választás, ha csak utazni kell. Nincs nála jelenleg megbízhatóbb és költséghatékonyabb automata kocsi. A GTE jó választás városba és pályára is. Mindig dinamikus és jól fogyaszt. 130-nál is lazán megindul, lehet vele seperni itthon a belső sávot ha valaki arra vágyik. A villany meg városban több mint elég.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz Vapor #188372 üzenetére
Erre amit leírtál nagyon jó választás tud lenni a Golf GTE. 2x8 km-t lazán bírni fogja. Még 5 éves korukban is elmennek legalább 35 km-t. De mentem már vele 41-et is. Ha tudod tölteni akkor abszolút tudom ajánlani. Városban verhetetlen jelenleg a villany. A hosszú pályázást is nagyon jól bírj, mert erős és nyomatékos. Jól sikerült a hangszigetelés is. Én 140-el szoktam vele pályázni és nem zavaró a hang. Hibridként nem éri meg használni egyáltalán. Arra a Toyota HSD a legjobb amiket te is írtál.
A CT200h és az Auris ugyanaz csak a csomagolás más. Az IS300h nagyobb motor erősebb, jobban gyorsul, jó anyagminőség, szép dögös kocsi. De mindegyik E-CVT, tehát nagy élményt nem fog adni, de a legmegbízhatóbb autók egyébkéntAhogy Qru írta Volvora nézz rá. Nem sokkal nagyobb a Golfnál, de AWD és bazi erős. Szuper dízel motor és nagyon jó automata. Cserébe villanymotorral nem áll olyan jól mint a Golf. Meg az padlóra indítja a motort. Átlagos Phevek közül a Golfban van jó erős elektromos motor. (110LE és 330Nm)
Ha tudsz tölteni vedd a plugint, de előbb ezt fixáld le. Töltés nélkül csak a sok holt súlyt cipeled. Sima hibridben csak Toyota IS300 azért ott van a szeren, az volt a másik kiszemeltem a GTE mellett, de mivel tudok tölteni ezért nem volt kérdés.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Pttypang #188640 üzenetére
Sok problémája volt az első generációs C4-nek. Tele van elektromos hibákkal, de közel sem biztos, hogy előjön. A régi 1.6 szívó benzin egy tök jó motor. Mi 7 évig hajtottunk egy 2005-ös példányt és nagyon szerettük. Semmi gond nem volt vele. Persze már azóta eltelt 15 év ki tudja mennyi problémájuk lehet azóta bizonyos modelleknek. Ezt a videót nézd meg, nagyon jó támpont.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz footy #188720 üzenetére
Melyik Passat érdekel?
Milyen árba kell beleférned?Már látom 5 millió kb. Abba belefér már a B8 is.
B7-ből a 2.0 CRTDI-t (140 lóerő) szabad venni a CFFB motorkóddal. Ezek már min 6 éves kocsik, de talán még van belőle alacsonyabb futású. Mondjuk Euro 5 ez a baj. De van belőle 6 is csak nagyon kell keresni.
Passat B8-ból 2016 utánit vennék ugyancsak valamelyik 2.0 CRTDI-vel. Már lényegében mindegyik tök jó motorral van. Ha anyagilag belefér, és tudsz tölteni nem vetném el a Passat GTE-t. Rövid távokra nagyon jó választás.Auris baromi jó választás ha megtudsz barátkozni a hellyel és 2-3 év múlva minimális veszteséggel tudod eladni azért ez fontos szempont. Hollandoktól kell keresni, ott sok maximálisan felszerelt példány van. Vagy innen itthonról veszel a Cooper Car-tól. Nincs nálunk alacsony felszereltségű.
Nekem erről a 3 kocsiról van személyes tapasztalatom.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz footy #188729 üzenetére
A 150 lovas jó amit néztél, nyugodtan veheted. Leginkább az, hogy már biztosan nem első szériás és tutira MIB2 van benne. Meg elvileg javítottak valamit a műszerfalzörgéseken, mert a kezdeti modelleknél eléggé problémás volt. Amúgy ne lepődj meg, az összesnél el lesz törve az ajtó behúzókar borítás (csak azért írom, hogy ne gondold törve volt vagy cserélve, gyári hibás az összes 2019 előtt.) és előbb vagy utóbb az ablakemelő kapcsoló rögzítése is megadja magát.
Auris kicsi lesz szerintem. Elfért hátul 3 ember is de nem volt fejedelmi terük. Ekkora a hely hátul. [link] Magamra (178cm 80kg) van beállítva az első ülés. Cserébe egyébként a csomagtért alig marad el a Passattól. Bírja a pályát, nincs gondja vele. De ne nagyon akarj 140 fölé menni. 6 liter körül fogyaszt olyan 130-as haladásnál átlagban. De igazándiból városba lett kitalálva a hibrid. De nem vetném el, mert most az a napi 20 km pálya meg se fog kottyanni neki
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #188732 üzenetére
Én se tudtam amíg meg nem történt. És egy GTE-ről beszélünk ami 18 millió volt 2015-ben.
Beírtam a B8 csoportba FB-n és egyből tudta a csávó, hogy miért akarom levenni az ajtópanelt. Utána be is írtak páran még, hogy nekik ez volt a behúzókarral.Az ablakemelő kapcsoló a ritkább, de a kar szinte az összesnél gond.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Kupon kunyeráló
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Futás, futópályák
- TCL LCD és LED TV-k
- Autós topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Diablo IV
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen