Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Taci

    addikt

    válasz Doki16 #188327 üzenetére

    A VW-hez csak azért "ragaszkodom", mert tetszenek, velük van tapasztalatom, és "hozzájuk van megbízható és hozzáértő szerelőm is", akihez már 10+ éve hordom az autót.

    Mellette ami (külsőre és belsőre) nagyon tetszik az az 5-ös BMW (2013-2014-es évjáratban van hasonló árban), na de ott meg a "rossz híre miatt félek tőle mint a tűztől".
    Bár nyilván erre is igaz, hogy amit nem rúgtak szét, első tulaj, és normálisan hordta szervizbe (15e km-erenként legalább), attól talán nem kell félni.

    Amúgy egy VW-csoportos autóhoz viszonyítva milyen árszinten mozog egy 15e km-es olaj- és szűrőcsere? Ez mindig is érdekelt.
    Pl. azt tudom, hogy a Seat-hoz képest a VW szervizénél 1,5x-os szorzóval kell számolni. BMW-nél a (nyilván VW-hez viszonyítva) vajon milyen szorzó van?

    TSI ugyanúgy nem fogja szeretni a városozást.
    Én azt gondoltam, ez a probléma csak a dízelt érinti. A TSI-nél miért lesz probléma a városon belüli rövidtávozás? Megtennéd, hogy pár mondatban leírod?

    (Amúgy köszönöm a válaszokat, nagyon hasznos infókat osztotok meg. :) )

    @Qru: Köszönöm. De amiket leírtál (vízevés, rántás) nem lehet, hogy csak nálad jelentkező egyedi probléma? Nem is emlékszem már, melyik Speedzone-tesztben mondták pont, hogy az a rántás a váltó hibája, szóval gondolom, nem "szériatartozék". (Talán A4 PDTDI tesztben.)
    Persze ettől még rém idegesítő és kiábrándító lehet mindegyik, ezt aláírom.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák