- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Érkezőben a Poco M6 4G
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
silver10
aktív tag
A kollégámnak van egy kiszemeltje. 2015-ös VW Golf7 Variant 1.4 TSI, (110 KW)DSG váltóval, elég komoly felszereltség. Ez ugye száraz kuplungos? Papíron 180E km. MO-n vásárolt. Mennyi a gyári előírás vezérléscserére? Gondolom vezetésfüggő, de mennyi idő mulva cserés kb. egy kéttömegü lendkerék? Váltóolajcsere 60E -ként, vagy több? Valamint mire érdemes még odafigyelni vásárlás előtt ennél a típusnál? Esetleg inkább a VW topikban érdemesebb kérdezni? Köszi.
[ Szerkesztve ]