Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • footy

    addikt

    válasz rbalint88 #131903 üzenetére

    részben igaza van a 01malacnak abban, hogy 100%-os biztonságot nem ad semmilyen átnézés. obd-s hibaolvasást csinálnék, alánéznék, motortérbe jó alaposan, aztán hadd szóljon
    Az a baj az ODB-vel hogy ha nem típuspecifikus software-t viszel, akkor csak a motorvezérlőt tudod olvasni, azt se 100%-ban. P.l. DPF telítettséget, befecskendezési értéket, meg hasonló dolgokat csak a típsu ismeretében és megfelelő programmal tudsz nézni és ez csak a motor, emelett még ott vannak a (váltó ha autómata) biztonsági(pl.:légzsákvisszajelző led kikötve), komfort és szórakoztatóelektronikai rendszerek, amikre simán el lehet tapsolni 100ezreket.
    Az alánézés pedig csápos emelő nélkül megint elég trükkös, de mondjuk ha én alánézek, akkor csak annyit látok, hogy rohad-e vagy nem. Az újabb autóknak le van burkolva az alja még az se látod hogy folyadékot veszít-e valahonnan. Azon túl én hiába rángatom a stabilizátor pálcát, nem tudom megmondani, hogy cserés-e vagy az kis kotyogás még oké.

    A runner125 elvei alapján való vásárlás -részben- adhat jobb eredményt
    Azzal meg az a gond, hogy sokszor csak az eladó hiszi azt hogy az övé a legjobb a piacon ezért árazza fel az autót.

    a kitűzött keretnél bőven olcsóbban vegyél autót és rakasd rendbe, akkor tuti a nyugalom
    A szarból várat ritkán jön be, de minimum kell hozzá egy autószerelő barát aki nagyon olcsón dolgozik és még akkor is lehet valami rejtett akna. Pedig olyankor már rávertél annyit amennyiért egy jót lehet venni.

    Ne érts félre nem kötözködni akarok, csak szerintem a használtautó vásárlás tele van buktatókkal. Igazából irigylem azokat akik ilyen lazán állnak hozzá, mert általában ők csinálják a jó vételeket.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák