- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Yettel topik
- Motorola Razr 40 Ultra - jó volt a terv
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 5G - ez lenne az ász?
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dany007
veterán
"Ez csak azt jelenti, hogy nagyobb követési távolságot kell választani."
Ami úgy általában senkinek se sikerül. Sőt, sok esetben télivel is necces megállni ha olyan a helyzet.
Ráadásul télen, amikor tényleg van hó meg fagy, meg olvadás meg fagy kb naponta változnak az útviszonyok. Tehát még csak azt sem lehet mondani, hogy kitapasztalod nyárival a féktávot, mert akár utanként is változhat.
Ezért is jobb a téligumi adta plusz tapadás / kapaszkodás a hóba."éjszaka lement 5 C-Fok-ig, akkor téli gumi, nappal meg már 18 C-fok van, csere nyárira, este meg vissza, különben akadályozni fogja a mai technikai színvonal által biztosítható maximális sebességet."
A napi átlaghőmérséklet van megadva 7 fokban. Nyilván a gumi sem hűl ki illetve melegszik fel egyik pillanatról a másikra. Ezért adták meg a 7 fokot napi átlagban.
"Erre eddig azt írták, hogy alkalmas csak sokkal gyorsabban kopik, valamivel nagyobb a fogyasztás."
Alkalmasnak alkalmas, akár egy slikgumi is csak nem mindegy mennyire.
Korábban linkeltem egy cikket, abban szépen leírják, hogy miért is nem jó nyáron a téligumi, amellett, hogy sokkal gyorsabban kopik és nagyobb lesz a fogyasztás. [link]
Két dolgot emelnék ki a cikkből, de attól még olvasd végig.
Az egyik, hogy mivel a téli gumi eleve lágyabb, hogy a fagyban se dermedjen meg annyira, ezért nyáron a forróságban (mittomén elég csak 20 fok nem kell 35-re gondolni egyből) mégjobban meglágyul, ezáltal veszít a tapadásából.
A másik meg, hogy a bordázata / mintázata nem a víz kiszorítására lett kitalálva, hanem arra, hogy belekapaszkodjon a hóba. És a kettő között hatalmas különbség van. Ezért veszélyesebb nyáron egy nyári esőben vagy eső után télivel közlekedni. Persze itt nem a 30-as csigatempóra kell gondolni, hanem nagyobb sebességnél vízrefutás lehetősége vagy a kanyarok bevételének lehetősége, vészfékezés stb...