Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mezis

    nagyúr

    válasz Dany007 #35007 üzenetére

    "...Ezért jobb és ezért biztosít nagyobb tapadást egy téligumi, mert az sokkal lágyabb, mint egy nyári (és ezért sem alkalmas nyáron a közlekedésre a melegben."

    Ezzel tisztában vagyok. Ez csak azt jelenti, hogy nagyobb követési távolságot kell választani. Több évtizednyi, évi 5 - 10 ezer km-eket vezetve tapasztaltam azt, hogy száraz útfelület esetén Michelin, Continental nyári gumival is biztonságosan tartható a megengedett maximum. (50 - 90 -130 km/ó).

    Én meg a mindennapi forgalomban Foma-1-et követelőktől vagyok kiakadva (most akkor téli gumi, meg eső gumi, meg száraz, meleg aszfalthoz való gumi,...). Tessék tartani az autóban cseregarnitúrát, éjszaka lement 5 C-Fok-ig, akkor téli gumi, nappal meg már 18 C-fok van, csere nyárira, este meg vissza, különben akadályozni fogja a mai technikai színvonal által biztosítható maximális sebességet.

    "...és ezért sem alkalmas nyáron a közlekedésre a melegben." :F Erre eddig azt írták, hogy alkalmas csak sokkal gyorsabban kopik, valamivel nagyobb a fogyasztás.

    És akkor még egyszer megkérdezem, hogy itt a téli szezonban az összes közfeladatot személy és teherautón, autóbuszon, már fent van a téli garnitúra ? Mert erre azt mondom én is, amelyik autónak minden időjárási körülmény mellett mennie kell, arra mindenképp a szezonnak megfelelő gumit !

    mezis

Új hozzászólás Aktív témák