Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Batman2

    őstag

    válasz Mintcar #6387 üzenetére

    Szevasz

    Szóval akkor kb. olyan 1100 Euroért lesz egy szinte vadi új szivattyúnk ! :Y
    Nem semmi !
    Én már azzal is beérném, ha az a kis inuláskori döcögés megszünne,vagy legalábbis elhanyagolható mértékre csökkenne ! :K

    Most, hogy már hidegek vannak, megint felerősödött a jeleneség nálam, ha nem elég nagy gázzal indítok és nem tud a motor azonnal felpörögni, akkor egy darabig döcög, és hiába nyomok neki több gázt, akkor sem jön helyre, csak ha már "kidöcögte" magát,
    addig jó, ha üzeben tudom tartani. :(

    Ha sikerült azonnal felpörgetni olyan félgázra,akkor igyekszem óvatosan visszavenni, hogy ne legyen túl magas a fordulat a hideg motornak.
    De így is érezni, hogy meg-meg döccen a motor, tehát össze-vissza az üzemanyag ellátása, részben legalábbis kimaradhatnak adagok.
    Viszont ugyanígy robban pár fordulat után -10-ben is, tehát a kompresszióval szerintem nem lehet gond, mert akkor egyáltalán nem lenne robbanás, viszont ha má egyszer berobbant, akkor már a továbbiakban is robbannia kéne, ez csak akkor nincs így, ha nincs üzemanyag, vagy nem mindíg megfelelő mennyiségű.

    Vagy létezhet olyan, hogy a robbanás, illetve a kompresszió nagy nyomásától az olaj kinyomódna a dugatytú gyűrűk és a fal közül és leesne az első robbanások után a kompresszió, ha túl nagy az illesztési hézag ?? :F
    Magyarázott valami ilyesmit egyszer egy szerelő. :U

    Üdv.:

    [ Szerkesztve ]

    Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

Új hozzászólás Aktív témák