- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 11 - népalma
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
AtHoS
nagyúr
válasz ANDROID??? #1650 üzenetére
Köszi a segítséget, azért első körben vissza lesz válaszolva FixIT-nek, hogy a felkínált termékek nem tudják helyettesíteni a meghibásodott fejhallgatót, így örülnénk, ha fejhallgatót tudnának felajánlani cseretermékként, de ha erre nincs lehetőségük, akkor csereutalvány kiállítását kérnénk, mert az üzlet, ahol a meghibásodott termék lett vásárolva még mindig forgalmazza ugyanezt a típust, így cserélnénk az üzletben [link]
Mondjuk online lett vásárolva, szóval ez lehet még be fog kavarni
read-only mode on the forum
-
poli27
veterán
válasz ANDROID??? #1650 üzenetére
Nekem a logi simán adta a majd 100 euróval drágább egeret is mert nem volt már ami nekem elromlott, és különbözetet se kértek
-
poli27
veterán
válasz ANDROID??? #1654 üzenetére
10-20 eurot akartam írni szval nekem egy sima g500 at cseréltek egy g700s re, mert nem volt már g500
[ Szerkesztve ]
-
AtHoS
nagyúr
válasz ANDROID??? #1652 üzenetére
Ezt tudjuk, mert írták is levélben, amit küldtek, hogy nincs ilyen típusuk.
Kiállítottak egy javíthatatlansági igazolást és mondták, hogy a logitech supportot kell keresni a továbbiakban a problémával...úgy lesz
read-only mode on the forum
-
ANDROID???
addikt
Nem értem..
Leírták..
Erre magad írtad a választ...Igen azzal kezdted, kérdezted:
"Ha nem kérjük a termékcserét, akkor hogyan fog tovább menni az ügymenet?"És most írtad, hogy leírták.. "Kiállítottak egy javíthatatlansági igazolást és mondták, hogy a logitech supportot kell keresni a továbbiakban a problémával..."
[ Szerkesztve ]
-
AtHoS
nagyúr
válasz ANDROID??? #1658 üzenetére
Aha, ezzel kezdtem a topikban [link]
szerk.
Valamit félreértesz, ugyanis MA adták a papírt a javíthatatlanságról.
Annyit írtak korábban, ami legelsőő hsz-ban szerepel, hogy nincs ilyen típusuk cseréreAz nekem teljesen új, hogy logitech support nem egyenlő a hivatalos szervizzel, tehát ISMÉT tanultam valamit tehát itt van kavar a biliben
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
RAMy
tag
Hali. Cserélte a Logitech a gyári hibás egerem garanciálisan, kaptam egy teljesen új terméket, a régit azonban a UPS futár nem kérte vissza. Sajnos nem voltam itthon, a szomszédom vette át a csomagot, ő pedig nem tudta, hogy mi a helyzet. Ilyenkor mi a teendő?
[ Szerkesztve ]
-
atees
őstag
Sziasztok!
Van egy olyan gondom, adott egy ilyen adovevom:
Van egy dell latitude e6230as laptopom, radugom az adovevot, a setpointban lathato az mx3200as bill meg az mx master eger,viszont sgyiket sem birom eletre kelteni, nem csinalnak semmit. Hol lehet a gond? Legfrisebb driver fent van. Tudom a vevo nem ezekhez tartozik, de felismeri mind2 eszkozt, kene mennie.
Koszi!Aláírás (nem kötelező megadni) :)
-
gerenda110
aktív tag
Hello!
G633as fülesem van, az a problémám, hogy néha lemuteolja magát és tsen nem hallanak. nem kapcsol szép, csak egyszerűen lenémul, majd visszaáll. megcsináltam mindent, amit a neten írnak. Kábelem nem lötyög, fixen van benne.Az élet szép. Ha tetszik, Ha nem!
-
draco31
veterán
Sziasztok!
Van egy Logitech M-RCC114B típusú egerem, és pirosan világít, és villog zölden az ON-OFF gomb. Nincs esetleg valami ötletetek, hogy mi lehet vele?
ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
apollo12
veterán
Heló úgy néz ki meghalt logitech g303 egermnek bal oldali gombja, emagnál vásároltam kb 6 hónapja meg lehet kerülni az emagot hogy gyorsabb átfutási ideje legyen garinak, ha igen mi a menete a logitechnél ?
-
apollo12
veterán
válasz ANDROID??? #1667 üzenetére
Rendben köszi
-
ANDROID???
addikt
-
apollo12
veterán
válasz ANDROID??? #1669 üzenetére
beregeltem megírtam a hibát mennyi idő múlva írnak vissza ?
-
apollo12
veterán
válasz ANDROID??? #1671 üzenetére
2 hete alig kapok választ az egész egy vicc
-
apollo12
veterán
válasz ANDROID??? #1673 üzenetére
holnap az lesz
-
dozsaroli8
újonc
Sziasztok!
Nekem van egy Logitech G25 nevü kormányom és sajnos minden játékban ha pont középen tartom a kormányt akkor nem egyenesen megyek hanem kicsit jobbra újra kalibráltam már ezerszer a játékon belül is meg a logitech profiler be is de semmit sem használ. Garancia már biztos h nincs mivel régi az eszköz szerintetek mi a probléma és ha kell hova melyik szervizbe tudnám bevinni? válaszokat előre is köszönöm -
AtHoS
nagyúr
Pont került a fejhallgató meghibásodás történet végére.
FixIT javíthatatlansági megállapítása után Weben Supportot megkeresve, az ismételten kérte több gépen, több módszerrel a fejhallgató hibamegállapítását a FixIT javíthatatlansági igazolásának tudatában! - az ügyintéző szerint FixIT nem hivatalos Logitech pont, így nem tudják hogyan végzik a hibafeltárást, javítást Na itt tudatosult bennem, hogy a levelezgetős support egyenlő nullával
Meglett amit akartak: másik két különböző gépen - egyik laptop - ki lett próbálva a fejhallgató úgy, ahogy ezt a Support kérte + bizonyítékként, hogy nem én vagyok "helikopter" ugyanúgy ellenőriztem egy HyperX Cloud fejhallgatót is. Természetesen a Logi füles hibásan működött azokon a gépeken, ahol a HyperX problémamentes volt. Ez jelezve lett válaszként a Support felé
Ekkkor....és csak ekkor jött a hihetetlen válasz, hogy igen, a FixIT is ugyanezt állapította meg. Bakker..ez lett ugatva már az elejétől Na itt még elszöszmötöltek valami másik osztállyal, majd arra a nem meglepő következtetésre jutottak, hogy küldenek egy csere fejhallgatót. Hoppá, leesett nekik, hogy meg kellene oldani a problémát
UPS futárral küldték Hollandiából, de a szállítási időpontnál is a harmadikra ígért napon sikerült megérkeznie a fejhallgatónak. A legszebb ebben, hogy a supportos már az első szállítási napon zárni akarta az ügyet, úgy kellett neki szólni, hogy jó lenne megvárni, míg ideér a cucc. Nagy nehezen belement úgy, hogy jelezni kellett számára, ha megjött....
Cucc megjött, egyelőre működik, support értesítve lett, ügy lezárva
Logitech...így szeretlek....
ui. Meghibásodás mentes évet kívánok minden idelátogatónak
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz apollo12 #1677 üzenetére
Akkor még jól is állsz, mert itt december elején jelezte vissza a FixIT a javíthatatlanságot és kínált teljesen más terméket cserére , tehát még november közepe magasságába került szerviz felé a cucc és valamivel több, mint 2 hónap múlva került pont a végére.
Arra is furcsán néztünk, hogy pl. a FixIT javíthatatlansági megállapítása után miért nekünk kell még mindig a support felé levelezgetni. Miért nem mehet ez automatikusan Logi belső oldalon?
Erre mondjuk ők sem igen tudnának érthető magyarázatot adni, de ez van, ezt kell szeretniread-only mode on the forum
-
apollo12
veterán
válasz ANDROID??? #1681 üzenetére
meg volt nyugi nagyon felháborodtam garis igen
-
kbk
csendes tag
Sziasztok! Csak néhány korábbi hozzászólást olvastam el, de már ahogy megláttam a FixIt nevet felállt a szőr a hátamon.
Röviden a történetem: 2015-ben szeptemberében vásároltam egy G302-est, Edigitalban, nem kevés pénzért. Kb 1-1.5 év után az egér használhatatlanná vált, hol az egyik, hol a másik gombja kezdett duplán kattintani. Nagy naivan, mit sem sejtve adtam le a boltban javításra. Ezt követően még 3x küldtem vissza, ugyanazzal a hibával, és persze minden egyes alkalommal legalább 1 hónapot töltött a FixIt-nél. Megjavítani nyilvánvalóan nem tudják, én arról sem vagyok meggyőződve, hogy egyáltalán csinálnak vele bármit is.
Negyedik alkalommal - már elég dühösen - felvettem a kapcsolatot a Logitech-el, akiktől egy Mark nevű fickó reagált és miután bekérte az összes addigi dokumentációt, készségesen mondta, hogy válasszak 65€ értékig valami mást az oldalukról. Ezzel a folyamat persze időközben megint elment egy hónap. Végül mikor választottam cserekészüléket, közölte, hogy bocsika, de a G302-esre két év gari volt, így bukta az egész. Azóta pedig nagy kegyesen b*szik még válaszolni is az emailekre.
Az Edigital szerint az egérre 3 év gari van, plusz minden a szervizben töltött idő hozzáadódik, ha ezt veszem alapul akkor még majdnem egy teljes év van rajta. Viszont Edigitalék nem tudnak tenni semmit, csak küldözgetni a FixIt-be, ahol meg vagy leszarják, vagy ha csinálnak is vele bármit, semmi eredménye.
A Logitech tényleg egy ennyire patkány cég? Ilyen szinten arculköpik a vásárlóikat? Van vmi megoldás ezekre az ügyekre? FixIt-el még nem beszéltem, esetleg érdemes, vagy ők is a lehúzásra mennek?
-
stampeee
csendes tag
Sziasztok!
Van egy olyan gondom, hogy a vissza gombom elkezdet 2-3-4 kattintást érzékelni 1 helyett. Az egér már volt 2x a FIXIT-nél beragadó bal klikk miatt. Ekkor egyik esetben sem töltötték ki a kis "szerviz könyvet" és a talpait is kissé összegányolták.
Az egeret most nem szándékozom elküldeni újra a FIXIT-hez, mivel nem szeretnék várni arra, hogy 3-4 hét alatt hajlítsanak egyet a kis rugón, vagy rosszabb esetben visszaküldik ugyan így. Az lenne a kérdésem, hogy ha itthon magamnak megjavítom, továbbá új talpakat is rakok rá, akkor maradhat-e nyoma annak, hogy nem szervizben lett szétszedve (hacsak én nem rongálom meg )?
:D Just dream it and I will print it. :D
-
kbk
csendes tag
válasz ANDROID??? #1688 üzenetére
Hivatalosan semmilyen papírt nem kaptam az egér mellé, de mikor beregeltem a sorozatszámával a logitech.hu-n, ott azt írja nekem, hogy elvileg 3 év gari van rá
-
RAMy
tag
Hali.
Logitech vezeték nélküli G703-mal szívok augusztus óta. Amit eredetileg vettem, annak rossz volt a görgője, járt a FixItnél (kétszer is...), egy ideig jó volt, aztán megint bekrepált. Kb. 2 hónapja kaptam egy csereterméket, de ennek is ugyanaz a baja, és még kattan is egy hangosat a görgő, amikor 360 fokot fordul. Próbáltam a tavaly októberi firmware-re frissíteni, semmi változás. Azt olvastam valahol, hogy februárra ígértek hozzá új firmware-t, de semmi további infó nincs róla.
Valaki tapasztalt ilyet ugyanezzel az egérrel?
-
headB
tag
Sziasztok!
Z623-asom (kb 3éves, gari már nincs) mélyládája kezdi megadni magát. Elment teljesen a hangja. 1x-2x még vissza tudtam csalogatni pár percre a potméterek tekergetésével, de gondolom valami nagyon kontaktos, netán valami bizti szállingózik...
Hol tudom garancia utáni javíttatásra elvinni Budapesten?
KösziTelefonon gyorsabb: +36307917622
-
Amszeth
újonc
Sziasztok
Szombaton vettem egy Logitech g430-as fejhallgatót, a problémám az vele hogy ha használom az usb-jack adaptert hozzá, akkor folyamatosan zúg a mikrofon, csak akkor nem ha lenémítom. Az összes usb-t kipróbáltam az asztali gépemen, mindegyikkel ugyan olyan rossz. Adapter nélkül viszont nem olyan jó a hangzása a fejhallgatónak és anélkül nem ismeri fel a Logitech szoftver sem a fejhallgatót.Szerintetek mi lehet a baja, lehet hogy az adapter rossz? Ha veszek másik adapter akkor a szoftvere jó lesz hozzá, vagy vigyem vissza cserére az egészet?
Válaszotokat előre is köszönöm. -
Amszeth
újonc
Értem én hogy érzékeny a mikrofon, de azért ennyire nem kellene, főleg, mint írtam az adapter nélkül nincs semmilyen sistergés. Szerintem lejjebb adok az igényeimből és kicserélem egy sima sztereó fülesre. A márka persze marad.