- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#96349952
törölt tag
-
brickm
őstag
Sziasztok!
Nem szervit inkább technikai segítségre lenne szükségem.Adott egy logitech k400 billentyűzet unify vevővel, illetve most vettem egy M185ös egeret is.
Az egérhez nem unify vevő tartozik logo sincs rajta, de a termék (EDigital-os) adatlapján a hozzászólásokban láttam olyan infot, hogy hazsnálható a sima egér az unify vevővel.
Ebben eléggé kételkedtem, illetve nem is sikerült hozzápárosítanom, viszont egyik ismerősöm is azt állítja, hogy lehetséges, és neki is ilyen egere van, másfajta billentyűzettel ugyan, de unify-os vevőt használ hozzá. (viszont nála lekopott a címke, nem tudni, hogy csak ugyan így náz ki az egere, vagy tényleg a széria is ugyan az..)
Most akkor mi is az igazság? -
#96349952
törölt tag
Na, végül megérkezett a vadonatúj Logitech G29-es kormány! Köszönöm mindenkinek itt, a topikban a segítséget és azt is, hogy biztattak. Na és persze elismerésre méltó a Logitech korrektsége is, még akkor is, ha kissé elhúzódott az ügy rendezése. Korábban elképzelhetetlennek tartottam, hogy egyszerűen új eszközre cserélik a meghibásodott régit, de úgy tűnik, tényleg van ilyen. Maradok továbbra is Logitech-vásárló.
-
Mukih
tag
Sziasztok. Sikeresen besz*rt a fülesem megint, úgyhogy most már a Logitech fogja intézni a garit.
Valaki meg tudnád nekem mondani, hogy mi az a PID szám és hol találom? Nem is hallottam még ezt a "szót" szerintem, vagy csak még nem ébredtem fel teljesen
"[...]Egy képre, amely mutatja a termék adatait, beleértve a S/N-t (Sorozatszámot), illetve a PID számot"Köszi!
Xbox One Gamertag: Daltos96 , PSN: Daltos_96, Battletag: Daltos#2323
-
Mukih
tag
válasz ANDROID??? #1512 üzenetére
Nem találtam meg a fejhallgatón, pedig a logitech oldalán ott van az van írva, hogy a pánt alatt van a matrica, és tényleg ott is van, de azon csak a cikkszám volt meg a típusszám... lefényképeztem nekik azt kis matricát is, remélem el fogják fogadni így is.
[ Szerkesztve ]
Xbox One Gamertag: Daltos96 , PSN: Daltos_96, Battletag: Daltos#2323
-
ForRedGlory
félisten
Sziasztok!
Ennek apropóján írok ide is, mert vettem egy Logitech G900 egeret AQUA-ban, azonban nem egyezik a dobozon és az egéren lévő S/N és P/N.
Beszéltem az AQUA-val és a Logitech telefonos ügyfélszolgálattál is, mindenhol azt mondták, hogy ez így rendben van, ne foglalkozzak vele.
A kérdésem az lenne, hogy járt már valaki így és valóban ne idegeskedjek rajta? 50.000 Ft-os egér, ami után kicsit tele a hócipőm (a linkelt kommentem miatt).
Mivel online vettem 14 napon belül elállhatnék, viszont nem szeretnék, ha nem muszáj... Ugyanakkor ez nagyon basztatja a csőröm így.
-
ANDROID???
addikt
válasz ForRedGlory #1514 üzenetére
Amennyiben a logitech vállalja rá így is a gart cseppet sem kell vele foglalkozni..
Nagyon egyszerű, ezt neked leírták, kinyomtatod és beteszed a számlája mellé, ha esetleg garra lesz szükség és indítanak rinyát amit nem fognak lobogtatod a korábbi álláspontjukat... -
Mukih
tag
Nem tudom, mit nézett be a Logitech, de ma kaptam meg a "csereterméket" ami 2 db fülpárna és ennyi
Most írtam, nekik, hogy köszi, de ezzel mit kezdjek ha el van törve a fülesem?!Xbox One Gamertag: Daltos96 , PSN: Daltos_96, Battletag: Daltos#2323
-
ForRedGlory
félisten
válasz ANDROID??? #1515 üzenetére
Felhívtam megint, hogy regisztrálnám akkor a terméket, de kérdés, hogy milyen S/N számot írjak, hiszen a számlán és az egéren más volt.
A hölgy segített, pontosabban beregisztrálta elvileg a terméket, mondta, hogy 3 év garancia, de őrizzem meg a számlát. Mivel rögzítik a beszélgetést, aminek az adatait én is feljegyeztem, rendezettnek tekintem.
Az mondjuk kérdés, hogy regisztrálta, mert elkérte az e-mail címemet, de nekem azzal nincs is fiókom a Logitechnél. Na de mindegy, ott a rögzített hívás, nem is izgat különösebben.
Mondjuk nem tudom kik veszik a hívást, mert viszonylag jól beszélt magyarul, de a kiküldött e-mailben mintha google fordítós lett volna a szöveg.
[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz ForRedGlory #1517 üzenetére
Sebaj, jó ez így
-
Tesomatee
tag
Sziasztok!
Sajnos elromlott a g502 egerem oldalsó két gombja(olyan mintha be lenne ragadva pedig hozzá nyúlva sem volt, benyomásra sem reagál csak ismétli a makrót). Semmiképp nem tudom elintézni hogy egyből csere legyen? Mindenképpen el kell küldeni először a fixitnek? A cucc regisztrálva van a vásárlás napjától a logi honlapján, blokkal számlával mindennel.
Válaszotokat előre is köszönöm[ Szerkesztve ]
-
Tesomatee
tag
válasz ANDROID??? #1520 üzenetére
Az a baj hogy félek hogy az egeret beázás vágta haza és félek hogy a fixit elküld a francba.
-
Richie141
tag
Pár órája regisztráltam Fixitre, és már meg is jött az e-mail, hogy március 3-án (ehét pénteken) jön a futár a Z906-omért. A garanciajegyem is megjött MM-ből, már csak az a problémám, hogy számlám csak elektronikus formában van meg, akkor elfogadják azt, hogy e-mailben elküldöm nekik, vagy a dobozban ezt jelezzem nekik valahogy?
-
Tesomatee
tag
válasz Bélaaaa #1522 üzenetére
Na akkor indul az én huzavonám is. Megcsináltam a csomagot, lefényképeztem mindent.
Mivel nem lehet módosítani az RMA-n ezért gondoltam felhívom őket, viszont a szervíz egyetlen telefonszáma az prestigio ügyfélszolgálat. Felhívtam, mindössze annyi lett volna a kérdés hogy tudom-e MPL-el küldeni mivel azt írják a honlapon hogy elvileg semmilyen más futárcégtől nem vesznek át csomagot csak GLStől. Mivel délben tudom elküldeni csak a postát gondoltam nem várok a mailre. A telefonos kolléga a lehető legsuttyóbb módon közölte h őt nem érdekli hogy csak a szállítással kapcsolatban van kérdésem írjak emailt. Ugyanaz a cég, ugyanazok a szállítási feltételek de ő nem fog nekem segíteni. Gratulálok!
Fixit - Tesomate 1:0. Majd írok mi lesz a vége a csodának -
Richie141
tag
válasz ANDROID??? #1525 üzenetére
Oks köszi!
Ha lenne nyomtatóm nyilván nem írtam volna ide..... -
Richie141
tag
Neked hol ír olyat, hogy feldolgozás alatt? A GLS csomagkövető nekem 6.-a óta azt írja státuszba, hogy kiszállítva. Akkor a feldolgozás az még később jön? 3.-án vitte el a futár...
[ Szerkesztve ]
-
Tesomatee
tag
válasz Richie141 #1531 üzenetére
Egy ilyen mail jött. De azóta semmi. Hiába írtam nekik mailt hogy mikorra várható, válaszra sem méltatnak.
Annyi hogy GLS-re nem tudok mit mondani, mert én bevittem nekik a topolyára, tehát saját maguk vitték el. Szerdán vittem be és hétfő délben jött ez a mail:
"Tisztelt Ügyfelünk,
Az ön RMA xxxxxxxx számú RMA reklamációja beérkezet a szervizközpontunkba. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy az ön reklamációs igényét mihamarabb kezelni tudjuk.
Üdvözlettel,
Fixit Service Center" -
cochy
tag
Sziasztok,
a G510-es billetyűzetem egyik kis tartó pöcke (nem tudom mi a pontos neve) hátul, amit ha kihajtok akkor meredekebben áll a billentyűzet, letört.
Tud valaki segíteni, hogy hol tudok ilyet venni? Az is nagy segítség, ha valaki tudja a pontos angol/német/magyar nevét..
Köszönöm. -
Tesomatee
tag
válasz Tesomatee #1532 üzenetére
Na ma váratlanul beérkezett az egerem otthonra. 3 papíron volt leírva hogy MÁS CÍMRE KÉREM. Nem érdekelte ezeket. Arra nem méltattak hogy egy mailt írjanak hogy amúgy kész, holnap szállítjuk. Az RMA oldalon ez van: "Egér javítás. A kábel cseréjét jelenleg nem tudjuk elvégezni alkatrész hiány miatt. Amennyiben sikerül beszerezni a megfelelő kábelt értesíteni fogjuk." Ha hazaértem kipróbálom de erősen kétlem hogy egyáltalán hozzányúltak. Nevetséges ez a cég...
-
sucre
csendes tag
sziasztok!
Logitech Z313 hangfalszettem-en olyan probléma jött elő, hogy a jobb oldali hangfalon a forrasztás elengedett, ezért gondoltam szétszedem és újraforrasztom. Valóban el is volt engedve a negatív polaritás, ezért visszaforrasztottam, de a jobb oldal továbbra is halkan szól. Kipróbáltam hogy egy fülhallgatót dugok rá a füllhallgató kimenetre, és ott is azt tapasztaltam, hogy jobb oldal egyátalán nem is szól.
Valami tipp, hogy esetleg hogyan tudnám ezt orvosolni, hol lenne érdemes nézegelődnöm, vagy esetleg újraforrasztanom a csatlakozásokat. Vagy sokkal komolyabb baja lehet?
Segítségeteket előre is köszönöm. -
Tesomatee
tag
válasz Richie141 #1535 üzenetére
Na az egérről annyit, hogy ami rossz volt jó lett ami meg jó az nem annyira jó. Fura a bal jobb egérgomb, mintha jóval lazább lenne, a kábelcsere hiánya pedig továbbra is fáj. Összességében meg vagyok elégedve mert hazsnálható az egér, gari meg még úgyis van rá vagy 2 év.
-
whatnot
őstag
Ha egy H800-hoz elvesztettem az USB bluetooth vevőt, hogyan tudom pótolni?
A nano adapter általános, azaz több termékhez is azt használják? Ha igen, hol tudom alkatrészként beszerezni? -
ANDROID???
addikt
válasz whatnot #1538 üzenetére
Google segít..... (tovább tartott ide leírni a kérdést mint megtalálni a cikkszámát..)
Különben alkakatrészek/tartozékok alul..
[ Szerkesztve ]
-
whatnot
őstag
válasz ANDROID??? #1539 üzenetére
Kerestem, de hirtelen nem találtam. Köszönöm a linket!
Amúgy 5800 a szállítás, szóval ez nem játszik. -
whatnot
őstag
válasz ANDROID??? #1541 üzenetére
Ahogy nézem, jobban járok egy általános bluetooth vevővel.
-
Richie141
tag
Pontosan egy héttel ezelőtt váratlanul visszaérkezett a Z906-om a Fixittől. Egy hét pont elég volt ahhoz, hogy tapasztalatokat szerezzek:
RMA-n azt írták, hogy subwoofer repair. Mikor kibontottam a dobozt, mindent átvizsgáltam, hogy hogy néznek ki benne a cuccok. Minden ugyanolyan állapotban volt benne, ahogy azt én elcsomagoltam. Még csak egy gumitalp se hiányzott. A papírokat kicsit meggyűrték, de ez apróság. SN szám nem változott, dobozon és a mélynyomón is ugyanaz.
Beüzemeltem.
Tesztvideókon, filmeken, játékokon teszteltem, és pontosan olyan perfektül szólt minden, mint mikor előszőr hallottam ...........................................ÖT TELJES NAPIG!!!Igen, csak így egyik napról a másikra megjelent az a torzulás/gyengülés, ami miatt szervízbe küldtem. Nem olyan durva, de előbb utóbb ugyanolyan szar lesz, mint volt, mert korábban is ez történt. Pedig kezdtem azt hinni, hogy hibátlan cuccot kapok vissza, ami nem tudom hányszor fordult elő a fixit történelmében.
Tehát ha szólok a Logitechnek, akkor küldenek egy csereterméket ugye?
-
Ydal1
újonc
Sziasztok! Remélem él még ez a topic.
Na szóval olyanhoz érkeztem el, amire sose gondoltam volna: Egy heves kis Grid közben bedöglött a G25-öm.
Ami annyit tesz hogy egyszer csak kb 30 fokkal átkalibrálta magát balra, azóta ujrakalibrálni nem tudja megát, he meg nagynehezen mégis, akkor ugyanaz lesz a vége, az első mozdulatnál átforgatja magát balra. Utánaolvasva nagy valószinüséggel az optikai enkóderrel van a problem, ám mivel félek hogy csak jobban tönkretenném azzal hogy ki akarnám mondjuk cserélni, ezért a Ti segitségeteket kérném, hogy tudtok-e valami tippet trükköt adni, hogy tényleg ez-e a hiba, vagy tudtok-e olyat ahol még megjavitanák ezt. Mert hogy erősen kétlem hogy a Logitech Support foglalkozna ezzel a problémámmal Előre is köszönöm a segítséget! -
Richie141
tag
Még aznap írtam a Logitechnek mikor ide is írtam, és egy héttel később ezt az üzenetet kaptam:
(...)
Nagyon szépen köszönjük a visszajelzését. A termék egészen biztosan meghibásodott az Ön által írt információk alapján. A Logitech cégpolitikája alapján a terméket a vásárlástól számított 2 éven belül a Fixit-hez kell küldeni. Azonban a második alkalommal mindenképpen érdemes lenne a következőket leírni még a hibaleírást (és a múltkori Fixit RMA széámot) követően:"
A Fixit Hungary Kft-nek a Logitech-el fennálló garanciális szerzősése alapján a termék nem javíthatósága esetén hivatalosan is kérném annak cseréjét.
"
Amennyiben a terméket nem tudják második alkaommal sem megfelelően megjavítani, mindenképpen átvesszük az ügyet gyártói garanciáztatás céljából.
(...)Ha jól értem, akkor most a Fixitnek is le kell leírnom a hibát, akik majd küldenek egy üzenetet, hogy nem tudják megjavítani?
-
jubilleum
senior tag
Sziasztok,
Nem egészen ide tartozik, de jobb topikot nem találtam.
Van egy mx5500-es bill egér kombóm amit nagy megélegéssel használok 7 éve, egészen mostanáig, mikor aksi töltés után nem csatlakozott a géphez a billentyűzet. Hiába nyomom a connect gombot az nem működik, olyan mintha a gomb tönkrement volna...
Van esetleg valaki itt aki találkozott ilyennel? létezik valami más mód, hogy a billentyűzet connect állapotba kerüljön?Köszi!
-
Cartman002
aktív tag
Sziasztok
K750es billentyüzetemben tönkrement az akksi. Még egy hónap gari van rá. Szerintetek lépjek lapcsolatba a Logitechel ez ügyben, vagy el fognak hajtani?