- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cartman002
aktív tag
Sziasztok
Múlt héten küldtem vissza a Fixithez egy M705 egeret garanciában, mert duplán klikkelt a bal gombja.
Most látom, hogy a státusz "kész"-re változott, megjegyzésben pedig be van írva, hogy "egér javítás".Tényleg javították? Vagy újat fogok kapni? Mit gondoltok? Nekem fura, hogy lehetne egy egéren bármit is megjavítani
-
Bélaaaa
őstag
válasz Cartman002 #1452 üzenetére
Semmit nem csináltak vele. Vissza fogod kapni szarul, majd jelezned kell a Logi felé, ők küldenek újat!
Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!
-
poli27
veterán
A fixitnél fix hogy elbasszák... vagy szétbaxxák...
-
Cartman002
aktív tag
Ez nem hangzik túl jól... és a Logitechnek mit mondjak?
Először most is őket hívtam, de átirányítottak a fixithez -
ANDROID???
addikt
válasz Cartman002 #1456 üzenetére
Nyugi, megjön a csomag megnézed, ha látod, hogy szutyok a külseje, akkor már tudod is, hogy fordulj a Logitech-hez. Ellenőrizd a sorozatszámot, hogy nincs e eltérés, ha van akkor megint csak a Logitechhez fordulj, ha a külseje szét van barmolva akkor szintén.
A többit ők megmondják.
Aztán csak türelem, mert 2-3 esélyes mire kézhez érkezik a cseretermék.. -
#96349952
törölt tag
válasz #96349952 #1448 üzenetére
Most már tényleg paródia, ami megy a garanciáztatással kapcsolatban a Logitechnél. Hétfőn írtak, hogy két munkanapon belül intézkednek. (Egy hónapnyi töketlenkedés után.) Most csütörtök van, tehát a 3. munkanap, és sehol semmi... Kezd sok lenni ez a patkány hozzáállás.
[ Szerkesztve ]
-
Cartman002
aktív tag
válasz Cartman002 #1456 üzenetére
Megkaptam az egerem, nem tudom, hogy mit csinálhattak vele, mert a bal gomb már nem kattint duplán...viszont teljesen elvesztette a feszességét, olyan mintha folyamatosan le lenne nyomva.
Csavarok helyei is érintetlenek, kétlem hogy egyáltalán szétszedték.Nem vagyok megelégedve egyáltalán.
-
ANDROID???
addikt
válasz Cartman002 #1461 üzenetére
Akkor most írj újra a Logitechnek. Addig meg küzdhetsz ezzel az egérrel.
-
Bélaaaa
őstag
Én már annyit gondolkodtam rajta, miért éri meg nekik egyáltalán ezzel a szarházi céggel közösködni? Lejáratják magukat garanciális szerviz terén!
Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!
-
#96349952
törölt tag
Újabb fejezetet nyitottunk a garanciális ügyintézés során. Íme a Logitech legfrissebb levele:
Hogy garanciális kérelmét jóvá tudjuk hagyni, szükségünk lesz két fényképre is a következő módon:
- Egy képre, amely mutatja a termék adatait, beleértve a S/N-t (Sorozatszámot), illetve a PID számot
- Egy képre, amely a teljes terméket mutatja annak minden részével együtt
Mindkét képnek tartalmaznia kell a kézzel írott esetszámot egy papírcetlire írva. Nagyon fontos, hogy csakis kizárólag a kézzel írott esetszámot tudjuk elfogadni.Nos, eleget tettem a kérésüknek, kíváncsian várom, hogy mi fog történni ezek után.
-
#96349952
törölt tag
válasz ANDROID??? #1465 üzenetére
Mi? Te vagy ő? Ne máááár... (Egyébként úgy legyen. )
[ Szerkesztve ]
-
#96349952
törölt tag
válasz ANDROID??? #1467 üzenetére
Talált, süllyedt.
-
poli27
veterán
Nekem regebben mindig Botond írt xd
-
#96349952
törölt tag
Kezdem úgy érezni, hogy a Logitech ügyfélszolgálatán elmebetegek dolgoznak. Ma a következő levelet kaptam tőlük:
Hogy garanciális kérelmét jóvá tudjuk hagyni, szükségünk lesz két fényképre is az Ön látható módon ártalmatlanná és használhatatlanná tett / összetört termékéről...
Mi van??? Elküldtem nekik két nappal ezelőtt két képet az általuk kért módon. Sem a kormányon, sem a pedálon nincs se törés, se repedés, ezek tényleg elmebetegek? Meg akarnak dumálni arról, ami nem valós, vagy hogy? Ezen most hol a picsába van törés, valaki magyarázza már meg:
-
veterán
válasz #96349952 #1471 üzenetére
Ilyen már volt nekem is, egy billentyűzetet kellett összetörnöm ripityára, lefotózni és elküldeni nekik. Így bizonyosodnak meg róla hogy azt már senki sem fogja használni.
De G29-nél elég érdekes hozzáállás.Mindenesetre inkább hívd fel őket hogy jól értelmezed-e.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz #96349952 #1473 üzenetére
100% hogy ezt akarják, de mondom azért hívd fel őket hogy tényleg jól értelmezed-e. Mert nem 5 000 ft-os dologról van szó. Nekem is G29 van, de nehezen tudnám magam rávenni hogy összetörjem.
(#1474) ANDROID???
Tudom, nekem is már volt vagy 5-6 gariztatásom a Logitech-el közvetlenül. Csak a legutóbbi időbe a FIXIT-hez küldik az emberek nagy részét.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz #96349952 #1476 üzenetére
Hát nem tudom hogy a kábelt elfogadják-e. Elvileg simán vissza lehet rakni, vagy ki lehet cserélni, stb.. Szerintem menj biztosra. Vagy ha nem akarod akkor hívd fel őket hogy elég-e ha a kábelt levágod.
Amúgy én egy Sencor termékkel (időjárás állomás) voltam így, igaz hogy a gyártó nem ajánlotta fel hogy kicseréli , csak szimplán jól esett hogy ezt tettem vele, utána pedig elküldtem az ügyfélszolgálatnak.
Kép a nagyszerű termékükrőliPhone 13 Pro Max
-
#96349952
törölt tag
Na, levágtam a kábeleket, kalapáccsal nekiestem a kormány elejének, levertem a gombok egy részét, a hátulján meg széttörtem a burkolatot, de mit mondjak, elég érdekes élmény egy ilyen cuccnak nekiesni. Mondhatni barbárság. Na mindegy, készítettem képeket róla, elküldve az ügyfeleseknek, remélem most nem az jön, hogy de hát ez a cucc szét van verve, sorry, erre nem vonatkozik a garancia. De á, nem hiszem amúgy, itt a levél, amiben megkértek, hogy zúzzam le a terméküket.
[ Szerkesztve ]
-
etejedu
őstag
Sziasztok!
G430 fülesemből kitörött egy darab plusz a másik oldalon is kezd repedni! Nem ejtettem le, nem tekergettem! Ezt tudom gariztatni vagy buktam?[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz etejedu #1485 üzenetére
Nem te vagy az első akinek így tört a logi fülese, csak keress rá..
Írj a logitecnek, ők lepasszplják valószínűleg a fixithez, ők nem csinálnak semmit és szólsz újra a loginak arra kapsz majd egy cserét..
Mondjuk csak annyit írtam a keresőbe G430 és láss csodát[ Szerkesztve ]
-
etejedu
őstag
válasz ANDROID??? #1486 üzenetére
Őszintén szólva nem gondoltam, hogy még másnál is problémás lehet, így nem is néztem át a topikot e téren.
Btw akkor a MediaMarktot kerüljem meg és egyből a Loginak szólhatok? -
etejedu
őstag
válasz ANDROID??? #1490 üzenetére
Közben végigfuttatttam magamban az egész folyamatot mit is kellene csinálnom. Köszönöm a segítséget!
-
etejedu
őstag
válasz etejedu #1491 üzenetére
Elindítottam a dolgot!
A Logitech ügyfélszolgálata teljesen korrekt segítőkész módon állt az ügyemhez. Eddig.
Kértek képet meg a viszonteladótól egy mailt, vagy egy hivatalos levelet ami az ő garanciális elutasításáról szólna, mivel ilyen esetre nem terjed ki a garancia. Legalábbis az első 2 évben!
Mondanom sem kell nekem ez nagyon fura, de ha a Logi képviselője ezt mondta hát legyen!
Azonnal hívtam a viszonteladót akinek elmondtam a Logitech kérését! Nem igazán értették!
Nem küldenek emailt látatlanba! Vigyem be és majd ők intézkednek! Itt tartok. -
Mukih
tag
válasz etejedu #1485 üzenetére
Szia!
Nekem is a g430-as fülesem tört el karácsony előtt. Én az edigitalba vettem és a logitech is oda küldött, hogy ott intéztessem a garanciát. 4 hét alatt lett kész, holnap tudok elmenni érte. Kíváncsi vagyok, hogy normálisan megcsinálták-e.Holnap este majd írok, hogy milyen lett a füles. Kicsit bízok benne, hogy újat fogok kapni, bár mivel nem tudtam egyből a logihoz küldeni így kicsi az esély rá.
Xbox One Gamertag: Daltos96 , PSN: Daltos_96, Battletag: Daltos#2323
-
#96349952
törölt tag
Végre érdemi fejlemény! Ezt kaptam ma, délután kettőkor:
Cseretermék kiadva. Ez egy automatikus értesítés, amellyel igazoljuk, hogy visszaküldési központunk megkapta az Ön RMA-csomagját, és szállításra kiadta a csereterméket.
-
#96349952
törölt tag
válasz ANDROID??? #1495 üzenetére
Azért 100%-ban akkor leszek nyugodt, ha jön a levél, hogy úton van hozzám a csomag. (Amiben lesz egy használt DFGT. )
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- Dell asztali gépek
- További aktív témák...