- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Yettel topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Poco F4 - uzsonna tavalyi receptből
- iPhone topik
- Új HMD modell bukant fel
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
válasz Skillet #15148 üzenetére
Ezt en sem értem.
Amúgy valszeg azért mert a köztudatban az van elterjedve hogy ha floriol olajat töltök bele attól is megy. Ami tény es való hogy strapabíró motorok eléggé de ha most plusz 3e Ft ért tudok bele venni egy jó olajat ami jobban védi a motort akkr miért ne? Tehát. M1.
Amúgy most hajnalban beindítottam szerintem könnyebben is indult plusz hidegen is mintha jóval szebben járna. Tehát nem bántam meg.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Skillet #15254 üzenetére
Jó nem tagadom en is szoktam kanyarodósavbol indexelni de magam miatt mert volt mar ra eset h nem tudta az ömber hogy bizony ez kanyarodósav ,aztan nyomta a gazt zoldnel egyenesen. Ezzel nagy eséllyel megtudod előzni hogy beled menjen.
Masik a foutas: En nem szoktam indexelni mikor például kanyarodik a főút mert ugye ez egyenesnek számít DE! Sok esetben biztonságosabb mert nem mindenki tudja hogy kanyarodó főút egyenesnek számít ugye es belvárosban vannak ilyen b@lfaszok bőven. Néha biztonságosabb. Észre lehet venni h ki miért indexel.
Indexvillogtatas persze h idegesítő de számomra az jobban felb@ssza az agyamat mikor a sötét úton a vaksi paraszt jön reflektorral, rossz esetben plusz ködlámpával. Oké jöjjön azzal ha nem lat de akkor legalab ha jönnek szembe akkor kapcsolná ki.
Legutóbbi index nélküli gyökér tegnap elott volt itt a 7esen.
Tanuló előttem volt átment a bal oldali kanyarodóba MOL kút fele. Zold van indulok, erre fel zarovonalon index nélkül atvag elem a tanuló.
Hat satuznom kellett rendesen.
Második pirosnal megkérdeztem az oktatót. Öreg alkesz lehetett valszeg.
Mondom te mi a f@sznak vagy mellette meg minek van alattad pedál hogy nezegessed? Hebegett habogott utána meg felhúzta az ablakot.
En oktatóm ilyenkor mikor hülyeséget akartam csinálni vagy fékezett vagy padlozott Sokat veszekedtunk egymással de azt elismerem h jó oktató volt mert ilyeneket egy kezemmel megtudom számolni hányszor csináltam lassan 1 év alatt. Kinevelte belőlem az úton való félelmet mikor először ültem kocsiba
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Typhoon47
őstag
válasz Skillet #15254 üzenetére
Nekem is még anno ezt így oktatták, kanyarodó sávból is kellett indexelni, de nem szoktam. A féken meg muszáj állni, mert automata kocsikkal közlekedem, egyedül talán az A7-esnek van zavaróan rohadvány erős 3. féklámpája, egy full aftermarket megoldásnak kinéző ledcsík a hátsó szélvédőn..
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Burt1793
veterán
válasz Skillet #15290 üzenetére
A tompított lakott területen kívül nem csak kötelező, de életet is menthet. Persze ha van nappali menetfényed, akkor nem szóltam (ehhez az is hozzátartozik, hogy pl egy hosszabb alagútban váltson az autó magától tompítottra, mivel nappal az ilyen kocsikon hátul nem világít a helyzetjelző).
Amikor a kanyarodó sávon vagy, lehet, hogy nem kötelező már indexelni, azaz kötelező haladási irányú utakon lehet, hogy nem kell, én csak akkor szoktam, ha sokan vannak az utakon, meg attól is függ, milyen a kereszteződés.
Nem olvastam most végig a topikot, de az álló lámpánál való fékezéshez annyit, hogy elvileg kötelező, illetve, hogy már a golfokban is van ilyen hold funkció az elektronikus automata kézifék mellett. Szóval az autó fékez magától állás közben, a féklámpa valszeg ég, a motor áll, üresben vagy. Ez így normális 2015-ben.[ Szerkesztve ]
-
válasz Skillet #15348 üzenetére
Ez az előítéletesség a dízellel kapcsolatban legalább annyira helytálló, mint azt mondani hogy a benzin nem szennyezi a környezetet Láttad már az én dízelemet? Egy deka korom nem jön belőle. Ja hogy akkor meg az a baj hogy nem látható részecskék Nem mellesleg, nem csörög nem csattog.
Nem csak a motorosokat örvendeztetném meg a saját hangjukkal, hanem a lyukas dobos autósokat is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
tresh
addikt
válasz Skillet #15385 üzenetére
Egy modern turbó benzin ugyanakkor költségeket a nyakadba tud akasztani mint egy trubó diesel.. a kopott sz.r benzines blokk ugyanolyan káros mint a lerúgott dízel. Nem személyeskedés de jó dieselbe még tuti nem ültél.. mert akkor nem írnál ilyeneket. Mondom ezt úgy hogy alapból benzin párti vagyok és még is most dieselel járok..
-
Burt1793
veterán
válasz Skillet #15385 üzenetére
Ha beülnél mondjuk egy hetes golfba, amiben egy 2 literes 150 lovas alap dízel van (passatban van jóval nagyobb teljesítményszint is) valszeg megváltozna a véleményed a dízelekről. Olyan fogyasztási adatokat olvasol le a kijelzőről, hogy nyitva marad a szád. Egyáltalán nem hangos, nem csak bent, de kívül sem. A turbós benzinesek is kormolnak már annyit, mint egy ilyen dízel. A dízel motor (~25-30%) hatásfoka jóval nagyobb, mint az otto motoré (~15%). Nem véletlenül dízel az összes teherautó. A magasabb motorhang a nagyobb nyomásváltozás miatt van, ami a nagy hatásfokot eredményezi, de mondom még egyszer, bent tényleg hangtalan és kint is csak nagy emelkedőkön nő meg egy kicsit a hangja, de ott egy benzines se csendes (sőt...), csak más a hangszín.
-
válasz Skillet #15481 üzenetére
"talán egy kicsit könnyelmű(bb)en kanyarodnak ki a motorosok elé az autósok. kevésbé félelmetes, ha egy motoros jön (kisebb), mint egy autó. ez sajnos furán van meg az emberekben, de sokaknál észrevettem."
Ebben azért vastagon benne van az is, hogy aki nem motorozott, vagy igen, de éppen nem azt csinálja, annak fogalma sincs, vagy csak hajlamos elfelejteni, milyen dinamikával gyorsul egy motor (akár csak 50-ig is). Azért ez eléggé nehezen lejátszható fejben. Én személy szerint azon szoktam meglepődni, amikor biciklist előzök, hajlamos az ember 'a biciklis úgyis lassú, gyorsan elmegyek mellette' megszokás alapján kényelmesen nekiállni, aztán előzés közben esik le, hogy basszus, ez nem Jóska bácsi, aki a kapával és demizsonnal küzdi ki magát a szőlőbe, hanem valami sportember, aki 40-nel tolja.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Rivaul
addikt
válasz Skillet #15485 üzenetére
Alapból sima zebránál le is kéne szállniuk a bicajosoknak. Ezt szinte egyik se teszi. Pedig nem azért kell leszállni mert az tök vicces hanem így elkerülhető hogy a semmiből kisuhanjanak az ember elé. Nagyon sok olyan bicajos út van ami bokor vagy stb mögül ér egy zebrához vagy átkelőhöz. Esélyed nincs felmérni a helyzetet olyan gyorsan változik minden. A rutinos vezető reflexei ált elegek de nem mindenki él az autóba. Persze úgy kéne megközelíteni az átkelőt hogy baj esetén megállj meg blah, blah de ez sokszor marhára nem életszerű.
Az alap baj az hogy belém akarják sulykolni hogy figyeljek rájuk. Figyeljen ő magára, kicsit törékenyebb. Én is figyelek a vonatátkelőnél mert ha jön a vonat kva mindegy hogy ott vagyok-e, akkor is továbbmegy. Ugyan így a kamionokkal se kezdek szórakozni mert bedarál a faxba. Ha a kacsa nem tud úszni akkor nem a víz a hülye. Sok a paraszt autós de annak mind1 hogy motoros vagy bicajos, a másik autót is telibe veri, csak a mocis tudja megóvni magát az ilyenektől.Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
SzlobiG
félisten
válasz Skillet #15522 üzenetére
Padon meg tudod mérni a tényleges lóerőt és a nyomatékot, hogy pl a tuning hogyan sikerült, mekkora teljesítmény növekedést hozott. De ott ugye te az autó viselkedését nem fogod érezni csak a számokat látod. Én amit most felraktam tuning az már egy padon mért verzió szóval sok eltérés nem lenne ha megpadoznám a gépet. Nem véletlen pályán nézi a szerelőd se, mivel ha csinálsz egy tuningot a padon jó értékeket mutat, de az ügyfélnek nem tetszik a próba úton, akkor meg sütheted a pados mérést. Szóval én maradok a tényleges úton történő tesztelés mellett pad amúgy se sok helyen van M6 meg itt van 3km-re.
-
válasz Skillet #15534 üzenetére
Nézd: nagyon örülünk h megtaláltad az autós részét a ph-nak de olvass vissza néha kicsit: nem te vagy az első aki tudja mindenre a megoldást és a választ (max nem jó az adott problémára)
Ez nem érv. Itthon a butaság mellett legalább akkora tényező a nincstelenség. Ez nem tisztán gazdasági, de komplex szociológiai kérdés: sok embernek az autó az egyetlen luxus amire ráfogható hogy hasznos és muszáj. Ki tudná azt mondani, h ha baj van a gyerekkel vigye busszal kórházba? Én nem ítélek el senkit mert az álmait hajtja, a lehetőségei határán, bár megfelelően büntetném ha következményei másra is kihatnak.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Skillet #15545 üzenetére
Látom nehéz elfogadni amit írtam. Nem, nem hanyagságról és nemtörődömségről van szó, hanem pénztelenségről. Törődj bele, hogy amíg nyomor van, ez természetes, még ha nem is a leghelyesebb.
Akinek 2500 a tankolási limit, nem vesz illatosítót, v max szalonnát akaszt be a kocsijába. Erőlködőt meg hifit sem vesz. Persze vannak hanyagok is, de nem ők a többség, hanem pl mint Riavul is: akiknek nem csak hobbi, de valahol szükség is, a szorító lehetőségek ellenére. Valld be, h Te sem szeretnél BMVzni ilyen árak , zsúfoltság, pontosság és ganajhalom közepibe, bármennyire is az lenne a legésszerűbb!
A gázolajért nem haragszom, csak azért h egyoldalúan mutatod be. A benzol gázok sokkal, de sokkal veszélyesebbek, csak valahogy mindenki elfelejti őket. Plusz az a marék öreg és elhanyagolt dejzel ami okádja a füstöt sehol nincs a BNV és MÁV által a levegőbe okádott szennyezőanyaghoz képest. Szóval mi értelme lenne egy marék embert megkekszualizálni, amikor a többségnek köszönhetően feketék a falak Budapesten?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
tresh
addikt
-
Rivaul
addikt
válasz Skillet #15599 üzenetére
Az egyik élethelyzet a másik szándékos baromság. Ne keverjük már a kettőt. 80-al túllépni a pályát vagy 160-al a főutat az akarattal történő dolog ami csak a vezető kedvén múlik.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
SzlobiG
félisten
-
roberto211
őstag
válasz Skillet #15657 üzenetére
"Vagy csak úgy a kényelemre, fílingre gondolsz?"
Erre gondolok.Kb ugyanaz volt az érzés mint egy b6 fullos passatban. De vezetésnél szerintem előjönne. Gyorsulást azért érezni jobb1ben is. Sőt... Szerintem jobban mint bal1 be bimmereknél is
Tboy: " 1.0 kis méregzsák városban, a 60 lovas astra elég döglött nekem. Kényelemre viszont jobb és biztonságosabb is (sajnos tapasztalat)." Ezzel egyetértek. Ezért mondtam attól függ kinek mire kell. Viszont mivel az előbbi nekem fontosabb így jobban szeretem ezt
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Skillet #15661 üzenetére
Nem en írtam en csak idéztem. Egyszer nem teszem doltbe mar félreolvassák
Amúgy nem hiszem h ugyanolyant megy. Swift 745kg es alapból 55, astra 1100+kg ha jól emlékszem es 60ló alapból. Swiftnel jóval gyorsabban lehet váltani/kuplungolni ..illetve könnyebben ,közvetlenebben is indul.
1-2x mentem ilyen fastrakkal egyet swiftemmel de 80-90 alatt nem hagytak azért ott pont a súly meg a váltás miatt.
Autópályán tuti jobbat megy az astra viszont. 10-30al.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Skillet #15672 üzenetére
Nem tudom en nem így vettem észre h ugyanazt lepi. De ettől függetlenül 80folott tény h nem valami bajnokok. Eddig elgurulgatnak. Galanthoz képest meg persze hogy lomhak
Most itt utcánkban szokott járkálni egy Lancer Evo Metalfeketebe... Az aztan auto. Néha itt elrugja neki a srác. Lép rendesen az biztos
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Skillet #15678 üzenetére
Netes adatokat sose szoktam nézni csak enyhe viszonyítási alapnak maximum. Minden autónál eltúloznak negatív irányba. Kikell próbálni az a biztos.
Amúgy ha megfigyeled kisköbcentis autónál azért szokták tolni ami itt mar szemkinyomasnak számít mivel alul semmit nem csinál. 3000ig utálom mint a szart. Mert alig mozdul meg. 3000 alatt(de inkább 3500) belekezdenek egy elozesbe akkor nagy eséllyel az lenne az utolsó elozesem. Ezért inkább forgatom
Többet eszik de szvsz biztonságosabb. 3000alatt nyomok egy padlót kb olyan mintha épphogy hozzaertem volna. Ha lenne olyan 140le vagy 100 akkor valószínű nem tolnam neki mert menne alul is.
Renaultot mondjuk ezért szerettem. Az alul nyomatékos volt húzottEnd.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-v-
addikt
válasz Skillet #15687 üzenetére
Szerintem csak annyi, hogy vegsebesseget szelcsendben, vizszintes uton merik, nyilvan gps szerinti valos sebessegre, es tuti van valami limit, hogy ha x ideje mar nem gyorsul tovabb akkor az a vege ennyi ... valosagban meg jon egy kis lejto, hatszel befuj, meg jobban belendulsz, ha sokaig allsz a gazon...ora is tobbet mutat. En is mentem mar joval tobbet az enyemmel mint a gyari adat, de igazabol pont ott van vege ahol irjak, folotte az mar nem megy erobol.
-
roberto211
őstag
válasz Skillet #15729 üzenetére
Ha aktuális lesz majd pár hó múlva (most csak nézelődök még) akkor térjünk vissza rá Akkor megkoszonom majd ha pár dolgot megkerdezel róla.
Összegyűjtök pár auto típust es akkor itteni tanácsok alapján (nagyreszben) fogok választani.
Ami biztos benne lesz :
Mazda 6 2.0 benya
Swift II 1.5vvt
Civic 1.6 (7g)Ezek mellé turkálok még. 2.5 tdi től fèlek h felugrok a szopórollerre pedig jo lenne. Benzines sokat fogyaszt ami megy is. 320-23 coupetol nem félnék annyira benzinesbe. Tehát ezért mondom hogy gyujtom meg a modelleket . Lancer meg Impreza wrx sti nagyon tetszik de hat ezek nem mennek millió körül sajna :S
Richie: Karikás golf? Nem rossz pláne turbósba, de ha már Audi akkor a4 alatt nem vennék.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest