- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Mobil flották
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobilhasználat külföldön
Hirdetés
-
Kicsit később indul a The Rogue Prince of Persia korai hozzáférése
gp A pontos dátumot a következő hétfői napon jelentik meg a készítők.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz Skillet #37621 üzenetére
Erősen rétegtermék
Egy GT86 vagy 370z sokkal inkább.. ugyanis az nem jó, csak második autónak, feltételezi hogy van mellette egy másik autód, van garázs ahol tartod, van fenntartásra lóvé, na meg volt annyira fölösleges x millió, aminek semmi fontosabb helye nem volt. Sokkal nagyobb luxus, mint egy hot hatch.. azért az egy teljes értékű autó, 5 személyes, csomagtérrel stb. Nem véletlen, ennyivel kevesebb célgép van, már egy mx5 is kurva nagy luxus.
-
Qtya123
őstag
válasz Skillet #37621 üzenetére
Nekem is tetszenek a felsorolt gépek, meg úgy alapban szeretem a rétegtermékeket, hogy nem jön szembe velem a sokadik ugyanolyan forma. Ez még az IS-re is rámondható, ha nem is olyan ritka, mint a felsoroltak.
Viszont ennek ára van, amit egyelőre annyira nem érzek, csak tudok róla. Most csapott meg kicsit a szele, hogy cserélni kell a szélvédőt és ugye a tucatmárkákhoz halomban van nemhogy a bontott, de az utángyártottból 100 fajta fillérekért. Ehhez meg van a gyári 130ezerért, meg egyedül a Pilkington 78 ezerért, amiből jelenleg 1 db-ot mond a cég a raktáron, de szóltak, ha az mégsincs, akkor kb 3-4 hét mire meghozzák kintről. (Amúgy van Pilkingtonból 35ezerért is, az annyiban különbözik, hogy az ablaktörlő lapátok alatt nincsenek fűzőszálak, szép a felár pár db fűtőszálért).
Szóval most gondoltam bele, hogy szép meg jó, hogy hozza eddig az autó az elvártat és nem romlott el rajta semmi, meg kb a teljes futómű még a gyári, csak akkor lenne vakarózás, ha telibevernék egy őzet. Nagyon nem az van, hogy a szomszéd bontóban megveszek hozzá mindent. Nyilván utánajárással és idővel be lehet a rétegmodellekhez is szerezni mindent, de azért nem mindegy. Van akinek ez az idő és utánajárás "áldozat" belefér, én úgy érzem, hogy nálam határeset. Hiányzik például a vezetőülés mögött az egyik sín végéről a kis műanyag takaró. A Toyota nem tud adni, mert kint sincs nekik raktáron... Filléres tétel, de nincs, bontott IS alig akad, ami meg volt az vagy azért nem volt jó, mert 2 típus van és persze, hogy a másik volt benne, vagy jó volt a típus, de bézs belsős. És ez egy IS, nem egy belpiacos Galant, vagy egy Silvia, vagy akármi.
Komolyan gondolkozom, hogy amennyiben cserére kerül a sor és nem növöm ki a hátsókerék dilit, nem IS250, hanem valami bimmer legyen-e az utód.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #37583 üzenetére
Kizárt, hogy 5.8 alatt legyen 100--on, az már feltűnt volna. A 300 lovas STi tud 5,2-t...
Én ilyen 7,8-at olvastam valahol, az már kb lehet reális de még az is kb túl szép hogy igaz legyen. Olyan 8,2 lehet a valós szvsz.
kornelka: Nem tudok linkelni pont ilyet mert most nincs eladó éppen hahu-n.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Kornel
veterán
válasz Skillet #37668 üzenetére
Szerintem ez a te becsipodesed
Almát hasonlitasz körtéhez.Qru, Skillet:
Azt hiszem megtaláltam a zepfers-en a Qru verdajat, valóban 8,2 a nullaszáz 😉
Kivikkal összehasonlítva azért erősebb[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Skillet #37679 üzenetére
Kapcsolódó gondolataim
Egy értelmesen felszerelt európai hot hatch-et 7-8 m. között haza tudsz vinni; a Nissan 370Z-ből a középső felszereltségi szint 14 millió, biztos engednek ebből is valamit, legyen 13 m. a vége. Az kb. 70-75%-kal több pénz.
A GT86-ot talán odaadják 9-ért, 100%, h. élvezetesebb csapatni vele szerpentinen, a kraft viszont hiányzik belőle, egy jobb 2 literes dízel lenyomja.A praktikumot meg csak a hot hatch-ekben érdemes keresni.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
Richard!
addikt
válasz Skillet #37709 üzenetére
ha felgörgetsz az oldal tetejére, jobb felül látod a téma tudnivalókat
Téma tudnivalók
Topik találkozó:
2016. 07. 14.
18 órától kifulladásig várunk minden kedves fórumtársat egy baráti beszélgetős összejövetelre.
Helyszín: 1117 Szerémi út 63. (Porke Centrum előtti szervizút).[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz Skillet #37833 üzenetére
Tesztelgettem, elvileg nem csúszik meg.
5-ben kezifekkel raengedve a kuplungot, azonnal lefullad.
6-ban padloval gyorsítva sem emelkedik még hirtelen a fordulatszám, szóval elvileg még nem nyirtam ki 😃
VSA-t meg nonstop ki kene kapcsolni, csak mindig elfelejtem, minden indítás után újra kell. -
roberto211
őstag
válasz Skillet #37866 üzenetére
Kényelem,komfort,etc ezek engem nem érdekelnek annyira mint a gyorsulas
igen a laguba jól éreztem magam de nem a komfort nekem az elsődleges...
Benzin v dízel? Benzin az elsődleges.. Dizli csak akkor ha jobb ár/érték arányut talalnek amiből szép dolgokat lehet kihozni a füstön kívül is
Gti azért nem egy mezei swift
Qru: Nem 1.6. Hanem 1.3 gti (twincam) Keretet meg írtam pár sorral feljebb. Max 1 milla átiratas nélkül
Rbalint: Miért most egy 6g honda kb ugyanaz toresben mint a régi swift gti.. Vectra se kapott 3 csillagnal többet.. Most nem az értékéről van szó hanem teljesítmény.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #37866 üzenetére
Jaj, ezt inkább ne. Az első kanyarban meghal ha nem adja ki...
Focvis: 7,8l nekem is volt már de az tiszta országút 80-90-el csorogva nem előzve. Most pl a tali után tankoltunk Tomcsival, 9,2-t számolt átlagra. Ez normál közlekedés 2/3 részben M3-M0-M7 és 1/3-ad részben országút laza 90-100-as tempóval + a végén megfejelve egy kis huligánkodással ugye.
Előtte többet mentem országúton és nem volt huligánkodás sem (kb fordított arány, 2/3 országút 1/3 pálya) akkor 8.02-t számoltam. Szóval 10 literes fájdalomküszöb alatt vagyok.#nincsbennetarcsi
-
zack
nagyúr
válasz Skillet #37931 üzenetére
Mindegyiknél, de egy sportos változatnál azért jóval nagyobb a rizikó, hogy ütve volt. Egy 30-40-es családapa, nem ST220-at fog venni. Aki ST-t vesz/vett, az ütötte is, méghozzá tizen éve kapja az élettől.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #38045 üzenetére
Nincs én úgy tudom.
M3-ason Hatvanig mehetsz pesti matricával.
mod:
Predator2: Túl van ez misztifikálva azért, nem megy tönkre olyan gorsan zért. Nyilván rövidíti az élettartamát. Kérdése mennyiért tudnád eladni és mennyiért tudnál venni Suzát helyette. Arra még rámegy egy csomó lóvé első szerviz, átírás, stb. És akkor benne van a rizikó hogy egy rozsdás, széthajtott darabot veszel.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #38047 üzenetére
Ja úgy nem lesz gond, globálisan van fizetős utak elkerülése opció mind a két navi app-ban. Azt kapcsold be és akkor nem visz fel fizetős szakaszra.
Am 5k a megyei (ami jan 31-ig érvényes) és 3k a 10 napos.. Szvsz jobban megéri ha amúgy nem hagynád el a megyét.Múlt nyáron ezzel szívtam be mikor Németországból mentünk tovább Svájcba és be volt kapcsolva ez az opció de elfelejtettem. Én meg nem értettem, a dolgot, mondom már rég a pályán kéne döngetnünk merre a 128-ik falun hámozzuk át magunkat...
Tomcsi: Ááá, disznók elé a gyöngyöt?
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz Skillet #38884 üzenetére
Körlámpás Inti azért jöhetne simán.
Kár, hogy kvázi nincs már belőle értelmes.
És hogy mondjuk az értelmesek árából már adnak mondjuk facelift utáni bukólámpás MR2-t, ami ugyan gyengébb szűk 20 pacival, viszont rwd és targa.Snoop-y: az STi-vel mi lett, elvitte a kiscica?
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Snoop-y
veterán
válasz Skillet #38884 üzenetére
S14 elodje mar volt (SX200 bukolampas) az egyszer volt megegyszer nem kellene (nem kell felreerteni nagyon szerettem az enyem raadasul nem is volt szejjel zuhanva (Nismo Stage 2 325Le )
Mindenkeppen JDM autot akarok venni a Forester az egy csak egy kosza otlet igazabol azert van a listan mert bubum mar volt arban ugyan ott vagyok kb mint az integraval es esetleg meg pakolni is tudok bele bar ez nem szempont elvegre csak jatszos auto lesz.
Tobb mint valoszinu hogy az elso kettobol lesz egyebkent valamelyik.
Az egyetlen szempont hogy vesz eseten 3 embernek bele kell fernie. Az S2000 ezert esett ki erdetileg azt szerettem volna.EqMontoya
Olyan arat kaptam erte amit nem lehetett visszautasitani.[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
EQMontoya
veterán
válasz Skillet #39072 üzenetére
Nagy +1.
Főleg, hogy az egy gyalogosok által is elég frekventált környék, ha a 2-es megállóba vagy a park elé esik, akkor most rács mögött gondolkodhatna ezen a manőveren. Kurvára nem volt okos. Nem is a 140 a baj, mert a csepeli gyorsforgalmin 800 méterrel odébb tolhatta volna, amennyivel jól esik, de kiválasztotta a legveszélyesebb helyet a környéken.
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Vallás
- Fűnyíró topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest