- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Netfone
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
Hirdetés
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Dead Island 2 - Túl a 7 millió játékoson
gp Továbbra is érkeznek majd frissítések, a készítők nem engedik el a kezünket.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #30679 üzenetére
Mert pesten alig van. Csak a kivezető utakon. 2 a Lágymányosi hídon (jó megyünk a Lágymányosin 100-al-nak vége), a Nagykőrösin 2, az M3 bevezetőn 1 a Szerencs utcánál meg 1 a Budaörsin meg az M1/M7 bevezetőn és csá. Ha megnézed bent a városban nincs 1 se, ott lehet huligánkodni továbbra is.
Múltkor betalált egy EOS-os a Hungárián. Na szépen leoktattam a kissrácot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Kornel
veterán
-
deicide
veterán
válasz Skillet #30852 üzenetére
Jó, hát picit ésszel kell, 3-es fordulaton ráengedni a kuplungot félig, aztán mehet a padló. Persze, veszik el a nyomatékból, de ha jó a gumi, akkor azért legalább a gyári 6.0-t tudja, ha jobbat nem is.
Mondjuk nem elsőre lett meg az ideális stratégia, próbálgattam rendesen a fehérváriak nagy "örömére".Szerk: hát nem vagyunk egyformák, én már nagypapisan vezetek.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
rbalint88
addikt
válasz Skillet #30852 üzenetére
részben igazat adok neked, de mint autós ember, akinek volt már fwd, rwd és awd is, azt kell mondjam, a futóműhangolás sokkal többet számít, mint hogy hol hajt a kocsi. nyilván a top of the top az hátsókerekes, de polgári autókat nézve nem ez kellene perdöntő legyen. pl 60-70-es években az olaszok csináltak zseniális elsőkerekes autókat, miközben a mainstream a buta futóműves, hátsó hajtásos autó volt. manapság már ugye megint más, mert a hátsó hajtás "prémium védjegy" lett, ahol már alap egy tisztességes futómű. awd meg... szép és jó, de igazán csak nagy tempónál tudsz neki örülni, ahol már amúgy sem mersz mókázni
-
brumi1024
veterán
válasz Skillet #30886 üzenetére
Az egyik volt csak automata, az 1-esből csak olyan tesztautó volt, én manuálisat akartam. Egy éve próbáltam manuális 1-est, azt a
váltótgumis pudingba dugott fakanalat...Egyébként persze jó az AWD, de általában el is kérik érte a komoly felárat. (A3-nál például csak automatával kérhető benzineshez a quattro, így mindjárt 1.5 millió a felár, azonos motor esetén)
De a rendes 8 sebességes ZF minden, csak nem nagypapis. Megnézem hogy váltasz 8-ból 2-esbe azzal a tempóval és reakcióidővel, mint ahogy az teszi.
[ Szerkesztve ]
-
zack
nagyúr
válasz Skillet #31021 üzenetére
Mindennek van B oldala is...4L V6 kb örök élet + 1 év. Lehet 200 ló csak, de milyen nyomatékkal? Teljesen jól használható. Akinek bivaly muscle car kell amcsiba, ott a Dodge Charger...
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #31021 üzenetére
Sőt egy jobb szívó 2,5 V6 is... Pl Lexus IS250
Lehet akasztottak rá egy kompit vagy csak bekamuzták... Amúgy meg ultra fillérszexuálás egy ilyen gépet elgázosítani.
#nincsbennetarcsi
-
z123456789
addikt
válasz Skillet #31025 üzenetére
Hát sokat nem kell rajta gondolkodni, mert már fent sincs.
Hurenzon? Tudsz valamit róla hogy miért?
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Skillet #31021 üzenetére
A V8 tud 320 lovat, szerintem csak vevocsalogato kamu.
V6-bol egyedul az utolso faceliftes otodik Mustang tud 300+ loerot.
Szerintem nincs baj ezzel a teljesitmennyel, masfelol tegnapi TC cikk pont ide tartozik ismet, 0-100.
Pontiac GTO 5.0 V8 1700-as fordulaton elketyeg 130-cal, ehhez kepest a kihegyezett 1.4-es 145 105 lovat tud, 130-nal 4500 rpm.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #31030 üzenetére
Azért finomodnak ők is, most már ott is mennek a turbós varrógépmotorok (igaz amcsi mértékkel, tehát a 4 literes V8 helyett 2.0T). Dízel is terjedni kezdett amíg a VAG nem rúgott magának egy óriási öngólt a csalószoftver miatt. De ott sokkal környezettudatosabbak és inkább a hibrid technológia hódit. Főleg, hogy ott divat/menő is hibriddel vagy elko autóval járni.
Legend az nem rossz, én csak az öreg 3,2 V6-osban ültem de nekem bejött.
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz Skillet #31142 üzenetére
a ccm szvsz egy adat a sok közül.....önmagaban semmit nem er. Szerintem ez csak egy ilyen berögzödes az elmult sok-sok evböl, amikor azzal, hogy 1,6 meg 1,4, meg 2,0 jellemezni tudtuk az autokat. Ma mar egyaltalan nem es szerintem ezen nem birnak sokan atlepni, hogy az 1,4 TSI az ma mar többet ad, mint regen egy 2,0.
Ugyan ez igaz most erre a helyzetre. Taat nak van egy 1,6 Golfja ha jol remlik
1600ccm 100lo (5600rpmnel) 145NM (3800rpm nel) 12s 0-100 12s 60-100
ezzel szemben most golf VII 1,4 tsi
1400ccm 150lo (4500rpm-6000) 250Nm(1500rpm-3500) 8,4s 0-100 a 60-100 at nem talaltam hirtelen, de 100%, hogy jobb.
Ezt talaltam, most hirtelen, de szvsu az 1.2 tsi is elveri az 1.6 szivot....akkor miröl beszelünk? azert azt ne mondd nekem, hogy visszasirod az 1,6 motorhangjat, ha csak 1.0 van es 3 henger
Tovabbra is tartom, hogy azt megertem, ha valaki visszasir egy regi elerhetö 320i e46 sor6 motort es hangot....de amugy a többi kisebb szivo semmivel nem ad többet, mint akar egy 3 hengere 1.0 tsi....szerintem.
mod:
en megertem, ha szapulja valaki az opelt, mert unalmasnak, tucatautonak talalja....izlesek es pofonok... nincs ezzel baj....en meg soha nem ülnek be pl egy toyotaba, de beszeltünk itt mar a belsö design rol is, pl Lexus vs BMW/audi....szamomra egy lexus belsö design az egy kategoriakkal van lejjebb, mint egy bmw/audi pl....ettöl meg jo auto a lexus, de nem kellene, mert nem jön be....nincs miert, nem udom megindokolni...csak
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Skillet #31150 üzenetére
Mert Te azt irtad, hogy cserelje 1,6 turbora az 1,6 turbo az olyan szinten mas liga....még az 1,4 turbo is.
De igaz : 1.0 tsi (wikipedia) 3 henger
115 lo (5-5500), 200nm (2-3500), 9,7s 0-100
tehat ez is mindenben elveri es fogyiban is valszeg jobban jönne ki. Ezert irhatta 1,6 hang vs 1,0 ....az 1,0 ban legalabb sziszeg a turbo
(#31151) lenko lehet annyi idö sem kell...most jön a tesla 3....önvezetö autok meg kb a jogszabalyok miatt nincsenek
-
Declare
őstag
válasz Skillet #31167 üzenetére
jo hat en most azt nezem ami itt van nalunk....
En ugy ertettem arrol megy az eszmecsere, hogy a szivo 1.6 vs kis turbos....hogy ö bevallalna....erre irtam amit irtam....ma itt europaban ezek az alternativak, amiket fent irtam, 1.0, 3 hengerrel, 4 hengerrel meg 1.2, 1.4...
A 9 liter gondolom egy sajat fel eves tapasztalat
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #31171 üzenetére
Turbó jobban megy de többet is eszik ennyi. Ingyen ebéd sosincs, a lovak zabbal mennek.
Van összehasonlítási alapom az 1.8 TSI vs 2.5i viszonylatban, mind a kettővel legalább 30k km-t mentem tehát pár tankoláson túl vagyok/voltam velük. A szívó úgy evett városban 1 literrel kevesebbet hogy 10 lóval erősebb is. Nyilván rugalmasságban odaver a TSI neki a turbó miatt de a fizika az fizika.
A jobban megy és kevesebbet eszik nem létezik ilyen viszonylatban.mod:
LógaGéza: De, ha nem hozza a zöldkártyás minimumot akkor bukó. Tehát az ilyen nyitottrendszeres boyracer verdákon mindegyiken fake műszaki van.
Vagy kell egy kis tömítőanyag (pár pisztolyorrú mátyás) és akkor problem solved.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Skillet #31180 üzenetére
Honda Civic 7gen sedan (ES4) d14z5
Az utángyártott kati a 264k unixon Gyári passz Szondából gyári 70+, utángyártottak nem jók, aki eddig belerakta ugyan úgy dobálta utána a hibakódot nekik a gép... NGK talán már jó, de az is 70+, betegek ezek
Még a bontott kati játszhat, ha az a baj...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #31190 üzenetére
Padlógáz? Viccelsz?! Egyenesen kérik! A fékpados teljesítménymérés az első ott (gyári érték +10% a tűréshatár, felette automatice eljárás indul).
Kimondottan keresem őket mert akkor ingyen van egy teljesítménymérésed. Kíváncsi vok a gyárilag ígért lovardából hány paci hiányzik vagy éppen mennyivel több pajkos pónival gazdálkodhatom. 20k-t meg nem fizetnék csak ezért hogy megtudjam mennyi az annyi a sarki chippesnél.Ott nincs játék, meg ott sokan vannak az egész bandát megkenni meg nem igen tudod/lehet. De ugye általában a kamionokra mennek ott több a sumákság mindnél találnak vmit. M5-ön volt múltkor, hogy letereltek mindenkit. Na ott is ugrott pár forgalmi...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
lenko
aktív tag
válasz Skillet #31197 üzenetére
A 6-os ról jut eszembe. Tegnap campona magasságában lámpánál beállt mellém Passat B6 2.0 tfsi.
Idióta módra túráztatta stb. (nem miattam eleve sietett) Hát rávertem vagy 2 autót 80ig, utána nem nyomtam nyilván 70-es táblánál, aztán kimentem külsőbe, azért is elment vagy 100al Papírforma szerint kb. egálnak kellett volna lennie, mondjuk nekem a gumi szinte új és pont nem forog el.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #31197 üzenetére
Lehet csak akkor a jobban teszed ha a nagy mellényed golyóállóra cseréled: [link]
Igen, sok-sok milliós közbeszerzésből a legmodernebb mobil mérőpadot vették (jellemzően arra költ az állam amiből gyorsan realizálható bevétel, lásd VÉDA). Pl a rendőrök az 1970-es évek béli PA-63-al, a NAV-osok meg H&K P30-al rohangálnak. Kb annyi a különbség a két stukker között mint a 1,4-es 2-es Golf és a legújabb A3 1,4 TFSI között...
Igen a teljesítménymérést meg azért nyomják, mert ugye a súlyadó helyett teljesítményadó van tehát ha a valóságban erősebb az autód mint a forgalmid szerint az nem más mint adócsalás.
"Ha egyszer engem elkapnak, lesz mi miatt megcsináljanak."
Batman hívó (égbevilágító) kínai xenon?#nincsbennetarcsi
-
roberto211
őstag
válasz Skillet #31286 üzenetére
Aha. Marcius kozepen vettem. Teszek majd fel képeket de mindig vmi közbejön mikor meg eszembe jut addigra sötét van. De megpróbálok ma fenykepezni...
Suzit eladtam,mert kellett volna vagy 100at rakolteni ill. biztosító rámakart verni 130ezret másik üzembentartó jelölt meg nem volt. Így eladtam ,indultam egy megane classicért és végül ez lett belőle.
Van mit rajta javítani de jövöhónapig kész lesz minden. Okoskerék az cserés ,akkor a kötelező szerviz vezérléssel,egy futóműállítás, kipuffnál 2db gumitartó, ill valamelyik szimering. Ha ezt megcsinaltattam akk hibatlan de hat nem új autó ez us 14 éves.. 2002/09..
Amúgy szeretem mert nagy,kényelmes,süppedős,minden kéznél van ,biztonságos illerve oké ez sem versenyautó de 121 ló azért jól mozgatja
Csinálok ma kepeket róla feltéve ha nem gond h sáros mert tegnap sóskúti hegynél voltam vele ,elakadtam sárba és csak padlóval tudtam kijönni így az egész frissen mosott kocsi sáros lett
A suzi azért mai napig hiányzik de kárpótól úgymond az utód
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Skillet #31294 üzenetére
Ha műszaki állapot miatt kellett volna ennyit rákölteni akkor nem lett volna nagy kaland. De 300ezres autónál 100ezret egy futóműtartóra költeni mert elrohadt,erre már nem volt pofám... Inkabb eladtam picsbe úgy is elakartam.
Hát másabb jóval mint egy régi swift az bizti.
Alkuszos mondta majd talán egyszer a masik univerzumba rámbírják verni de egyelőre nem tudják hova sorolni nem tudnak vele mit kezdeni.
Mogyi: Mit csinaltam volna? Jelentsek fel egy ótvart amiből talán pár hónap vagy év után lett volna valami mert 100asba fogadok h se bizti se jogsi,stb stb.. És akkor javíthattam volna meg saját költségre vagyis nem amíg nem latta gepjarmu igazsagugyi szakerto.. Casco ha minden igaz lesz rajta mar voltak szemlén, még jó h nem 2 napja történt
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Új hozzászólás Aktív témák
- Raspberry Pi
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Óra topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Villanyszerelés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest